Fábio Silva

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Asterix
Meervoudig international

Die beslissende penalty tegen ajax vergeet ik niet meer. Had echt een toevoegende waarde, maar zou met onze huidige selectie niemand meer voor hem inruilen.
Ich liebe gegenpressung
Koenjo
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Asterix wrote: 06 Nov 2023, 12:31 Die beslissende penalty tegen ajax vergeet ik niet meer. Had echt een toevoegende waarde, maar zou met onze huidige selectie niemand meer voor hem inruilen.
Nou een ruildeal met Vertessen zou ik wel zien zitten.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2023, 12:30
Johnnie Walker wrote: 06 Nov 2023, 12:19 Ik vind voetballers die moeten huilen op t veld echt zo soft. Bij Fulham ook al. Weghorst vibes.
Ik vind mensen die andermans emoties veroordelen echt zo soft. Die weten duidelijk zelf niet hoe moeilijk emoties kunnen zijn.
Haha het maakt wat los merk ik. Clown emoticon ook. Het is toch niet zó gek dat ik het vreemd vind als je moet huilen wanneer je een penalty mist? Maakt mij niet gelijk een emotieloos persoon. Vind het gewoon te theatraal.
Johann Vogel
Vedette

Sneu voor die jongen. Hij heeft de pech dat hij zo snel verkocht is door Porto voor een waanzinnig bedrag. Die jongen is nog helemaal niet toe aan de Premier League. Voor zijn ontwikkeling had het veel beter geweest als hij bij ons was gebleven of naar een vergelijkbare club was gegaan. Hij is een prima speler namelijk maar zijn de transfersom die destijds betaald is hangt als een molensteen om zijn nek. Clubs waar hij zou passen kunnen hem niet betalen.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    TomPSV023
    Josef Dettelbacher
    Legende

Denk dat Ajax hem oppikt als ze de huidige voorhoede in de winter verkopen
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Moest Ajax niet wat doen aan het salaris huis en het geld klotst ook niet per se tegen de plinten omhoog met (ten minste) 2 hele magere financiële Europese jaren voor de boeg (dit seizoen en volgend seizoen).
    #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV

Johnnie Walker wrote: 06 Nov 2023, 13:09

Ik vind mensen die andermans emoties veroordelen echt zo soft. Die weten duidelijk zelf niet hoe moeilijk emoties kunnen zijn.
    Haha het maakt wat los merk ik. Clown emoticon ook. Het is toch niet zó gek dat ik het vreemd vind als je moet huilen wanneer je een penalty mist? Maakt mij niet gelijk een emotieloos persoon. Vind het gewoon te theatraal.
    Hij veroorzaakt een penalty in de laatste minuut waardoor ze verliezen. Hij mist er dus geen.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Paco Casal wrote: 06 Nov 2023, 13:49 Moest Ajax niet wat doen aan het salaris huis en het geld klotst ook niet per se tegen de plinten omhoog met (ten minste) 2 hele magere financiële Europese jaren voor de boeg (dit seizoen en volgend seizoen).
    Denk dat veel zal afhangen van de haalbaarheid van die verkoopplannen richting midden oosten.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ren Höek
    Vedette

Standbeeld wrote: 06 Nov 2023, 13:49 Hij veroorzaakt een penalty in de laatste minuut waardoor ze verliezen. Hij mist er dus geen.
    Dat het helemaal geen penalty was zal ook meespelen.
    Hij hield zich juist in en raakte zijn tegenstander niet. Weer een blunder van de VAR in de PL, opvallend hoe (relatief) vaak het daar fout gaat.
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Niet om lullig te doen, maar heb jij toevallig een bepaalde vorm van autisme? Want ik merk dat je 1 emoties niet begrijpt en 2 heel beperkt denkt zonder ook maar één seconde na te denken over context.

Het is namelijk niet simpelweg een penalty missen (hij veroorzaakte er overigens een) maar het is alles eromheen ook. Fans teleurstellen, jezelf net weer voor de eerste keer kunnen laten zien en met alle goede moed bij elkaar gesprokkeld het weer zo verneuken...

Dit kan voor Fabio Silva, zo'n jonge jongen, voelen als einde voetbalcarrière, na een al heel lange periode van tegenslag. Die jongen kan er misschien wel gewoon helemaal doorheen zitten. Dus die tranen vind ik heel logisch. En zelfs nog sterk ook, dat hij het durft te laten zien.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
    Koning_Arnold_IVYPLee
    Ex unitate vires
    Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Philips

Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2023, 15:41

Niet om lullig te doen, maar heb jij toevallig een bepaalde vorm van autisme? Want ik merk dat je 1 emoties niet begrijpt en 2 heel beperkt denkt zonder ook maar één seconde na te denken over context.
    Well, that escalated quickly... :lol:
    Ardbeg
    Mister PSV

Wat is her nou zo moeilijk aan? Portugese jongens zijn wat temperamentvol en hij is jong. Hij is ontzettend gedreven, dat zag je al bij PSV. Dat begon ergens op te lijken en was hier gelukkig maar toen moest hij weer terug, minuutjes bij elkaar sprokkelen. In de spaarzame momenten die hij krijgt, gebeurt dit. Hij baalt.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    GrasmatTomPSV023
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Johnnie Walker wrote: 06 Nov 2023, 16:24
    Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2023, 15:41

Ah, deflectie. All clear :lol:
    Ex unitate vires
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2023, 17:35
    Johnnie Walker wrote: 06 Nov 2023, 16:24

Doe niet zo hypocriet. Gepikeerd doen, omdat iemand tranen op het voetbalveld aanstellerig vindt en dan zelf iemand autisme aan gaan praten op basis van een post op een forum. Kijk eens in een spiegel.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 5):
    Fanatic-U-sStandbeeldRaw85TomPSV023Dai Ragazzi
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 06 Nov 2023, 18:44
    Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2023, 17:35

Doe niet zo hypocriet. Gepikeerd doen, omdat iemand tranen op het voetbalveld aanstellerig vindt en dan zelf iemand autisme aan gaan praten op basis van een post op een forum. Kijk eens in een spiegel.
    Oei wat een geagiteerde reactie. Duidelijk gevalletje borderline dit. :whistle:
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Grasmat wrote: 06 Nov 2023, 19:31
    Thijs wrote: 06 Nov 2023, 18:44

Oei wat een geagiteerde reactie. Duidelijk gevalletje borderline dit. :whistle:
    Ik merk dat je er van verschiet. Hoe gaat het met de PTSS-behandeling?
    Ex unitate vires
    DonyellMalen
    Legende

Ben benieuwd. :mrgreen:
    DonyellMalen
    Legende

Rangers it is.

mr.top
    Internationale topspeler

Je denkt dat hij naar PSV komt?
    DonyellMalen
    Legende

Nee, jij?
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik gun Fabio beter dan Rangers.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
    DonyellMalenAsterixGrasmatRen Höek
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 28 Dec 2023, 15:01 Ik gun Fabio beter dan Rangers.
    Ik ook. Small club… small competition. Hadden die bovendien niet vrij kort geleden verloren van een Nederlandse club?
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Standbeeld
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Geweldige speler die ik graag terug zou zien.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    psvgouda
    Nickyyyy
    Jeugdspeler

Mooi toch, kan die elke week spelen. Bij ons Zou die ook op de bank komen. Hopelijk kan die zich goed ontwikkelen.
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 28 Dec 2023, 15:01 Ik gun Fabio beter dan Rangers.
    Eens. Vind het bij dit soort spelers altijd wel leuk om ze te blijven volgen. Fabio paste erg goed bij ons.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    mr.top
    Post Reply