Nu Koppen daar zit gaan we vast wel vaker ex-PSV'ers gekoppeld zien worden aan Rangers. Misschien is Vertessen wat voor ze na dit seizoen, als ze hem kunnen betalen.
Fábio Silva
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
Als ze hem kunnen betalen inderdaad. PSV kan voor Vertessen ondertussen gewoon de hoofdprijs vragen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Legende
Hij is natuurlijk een hele grote aankoop geweest voor Wolves, dus dan krijg je dit soort uitleenbeurten in de hoop dat er een club hapt en het verlies voor Wolves zo min mogelijk kan maken.
Van België, naar Nederland en naar Schotland. Toch wel zonde voor die jongen, maar hij zal ongetwijfeld niet hoeven klagen als hij elk half jaar met een Wolves salaris elders mag spelen.
Van België, naar Nederland en naar Schotland. Toch wel zonde voor die jongen, maar hij zal ongetwijfeld niet hoeven klagen als hij elk half jaar met een Wolves salaris elders mag spelen.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
Dus die spitsen willen allemaal niet vlotten daar recent Lammers Danilo Dessers gehaald en dan hebben ze nog Roofe, waarvan Danilo en Roofe geblesseerd zijn. Dus nu al hun 4e spits in korte tijd.
-
- Vedette
Jammer dat die jongen zo vaak verhuurd wordt. Best een talentvolle speler, helaas veels te vroeg naar de verkeerde club gegaan. Hopelijk kan hij op een gegeven moment ergens gaan settelen, een paar jaartjes bij een mooie club wekelijks spelen.
- VeresRivne
- Vedette
Gezien wat Wolves neertelde wordt je dan ook wel heer erg gepusht door club en zaakwaarnemer.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
En daar zit sowieso nog wel meer achter, die voorzitter haalde alleen maar Portugese spelers dus er zal vast en zeker een hoop in achterkamertjes geregeld zijn met zaakwaarnemers etc.
- Juancho
- Mister PSV
Dan nog moet je zelf altijd nog een krabbel zetten. En ja, ik weet dat het (financieel gezien) lastig kan zijn om voor jezelf te kiezen en je niet laat opfokken door die geldwolven van zaakwaarnemers. Maarja, dan krijg je dus dit soort taferelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- MC Hammer
- International
Allemaal achteraf geneuzel. Hij heeft een toploopbaan.
De enige reden voor zijn transfer was dat hij leuk kon ballen in jeugdcompetities en toen vet jong mocht debuteren bij Porto, waar hij ze in het eerste niet aan de lopende band erin schoot. Toen ging hij op basis van die prestaties (vergelijkbaar met Mo bij ons) naar Wolves voor veel geld en heeft hij zijn zakken kunnen vullen, onderwijl een prima opleiding volgend, bij leuke clubs als PSV en Rangers. Nu is hij 21 en is er nog alles mogelijk.
Ik zie echt niet in waarom hij spijt zou moeten hebben. Misschien was hij, als hij was gebleven bij Porto, wel zijn vader verloren en in de criminaliteit beland, en vervolgens toen hij dus bij Ajax zat, ook nog eens met de maffia in aanraking te komen, en na die contacten met Overmars en Sarremans, ook nog eens met Taghi en zijn mannen te maken krijgen.
Dan is dit echt een prima loopbaan voor die jongen. Niet iedereen met een beetje potentie, trekt die lijn door naar Ronaldo-achtige levels.
De enige reden voor zijn transfer was dat hij leuk kon ballen in jeugdcompetities en toen vet jong mocht debuteren bij Porto, waar hij ze in het eerste niet aan de lopende band erin schoot. Toen ging hij op basis van die prestaties (vergelijkbaar met Mo bij ons) naar Wolves voor veel geld en heeft hij zijn zakken kunnen vullen, onderwijl een prima opleiding volgend, bij leuke clubs als PSV en Rangers. Nu is hij 21 en is er nog alles mogelijk.
Ik zie echt niet in waarom hij spijt zou moeten hebben. Misschien was hij, als hij was gebleven bij Porto, wel zijn vader verloren en in de criminaliteit beland, en vervolgens toen hij dus bij Ajax zat, ook nog eens met de maffia in aanraking te komen, en na die contacten met Overmars en Sarremans, ook nog eens met Taghi en zijn mannen te maken krijgen.
Dan is dit echt een prima loopbaan voor die jongen. Niet iedereen met een beetje potentie, trekt die lijn door naar Ronaldo-achtige levels.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 5):
- Heissenberrug • Standbeeld • Grasmat • psvgouda • Gerard Karnemelk
Hammertime!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Speelt met zijn ogen dicht nog wel Danilo, Dessers en/of Lammers uit de basis. D'n Faab is natuurlijk een klasse beter dan dat matige afval wat er nu rond loopt. Efkes daar half seizoentje uitblinken en er is vast wel een subtopper uit de PL die het volgend jaar met hem aandurft.
- Ren Höek
- Vedette
Hij had weinig keuze heeft hij zelf gezegd:VeresRivne wrote: ↑28 Dec 2023, 15:56 Gezien wat Wolves neertelde wordt je dan ook wel heer erg gepusht door club en zaakwaarnemer.
https://www.vi.nl/nieuws/miljoenentrans ... eetje-pijnSilva had graag langer zijn kunsten vertoond in het shirt van FC Porto. Het voor de Portugese topclub verleidelijke bod uit de Premier League bracht hem naar Wolverhampton Wanderers.
'Als er bedragen van veertig miljoen euro worden betaald, dan kunnen clubs dat soms niet weigeren', zegt Silva deze week in VI. 'Dat was bij mij zo. Maar ik was net achttien jaar geworden. Een beetje pijn doet het wel dat ik niet nog meer heb kunnen laten zien bij Porto.'
Zijn transfer leverde onbegrip op. 'Mensen begrijpen voetbal niet altijd goed. Het is niet dat ik zelf met achttien jaar denk: ik ga naar de Wolves, spelen in de Premier League. Ik had daar geen controle over. Het is de beslissing van de club geweest en gezien de transfersom begrijp ik het. Misschien had ik nog één, twee jaar willen blijven, maar daar probeer ik niet meer aan te denken.'
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- VeresRivne
- Vedette
De Portugese clubs waren ooit failliet, dat zorgde in Portugal voor een schokgolf. De regering is toen wat coulanter geweest met terugbetaling van belastingen en de zaakwaarnemers zijn in dat gat gesprongen. Op een gegeven moment zijn die clubs verworden tot uitstalramen van zaakwaarnemers. Ze leverden spelers uit Brazilie e.d. aan, en ze verkochten spelers voor recordbedragen met voor zichzelf erg gunstige clausules als bv. 25% commissie. Het laatste kunstje was Wolverhampton waar zaakwaarnemer Mendes de scepter achter de coulissen zwaait. En waar dus allerlei Portugese spelers kwamen, de meeste uit zijn stal.Heissenberrug wrote: ↑28 Dec 2023, 15:58 En daar zit sowieso nog wel meer achter, die voorzitter haalde alleen maar Portugese spelers dus er zal vast en zeker een hoop in achterkamertjes geregeld zijn met zaakwaarnemers etc.
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- Heissenberrug
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Ren Höek
- Vedette
Volgens mij regelt Mendes bijna alles voor de Portugese topclubs. Die overigens allemaal vele tientallen miljoenen aan schulden hebben.
En Mendes is inderdaad ook degene die het spelersbeleid bepaalt bij Wolves, niet voor niets spelen daar sinds de Chinese overname in 2016 veel Portugezen.
En Mendes is inderdaad ook degene die het spelersbeleid bepaalt bij Wolves, niet voor niets spelen daar sinds de Chinese overname in 2016 veel Portugezen.
“Never argue with an idiot.
-
- Moderator
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Heissenberrug
- GillesdelaCroquette
Das war einmal. Die transfersom van 40 miljoen hangt als een molensteen om zijn nek en verziekt zijn hele ontwikkeling. Elk jaar weer tijdelijk ergens anders moeten spelen omdat je nog niet het niveau voor de PL hebt. Het voorbeeld van hoe het niet moet.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- PSVEAST
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.