Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Stel dat Teze gaat, want ik denk dat hij best te porren is voor een langer verblijf, dan lijkt Boscagli me een prima optie om de backpositie op dezelfde manier in te vullen als Teze (op links dan uiteraard).
-
- Legende
Ik zit eigenlijk op dit moment niet te wachten op een spits van 16 jaar die al een bedrag van een volwaardige aankoop moet kosten. Luuk de Jong gaat hopelijk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen mee, PSV heeft Pepi in de gelederen en een eigen talentvolle spits met Van Duiven. Als je kijkt in de categorie 16 t/m 18 waar je als PSV zijnde miljoenen voor over hebt, ga dan voor links- en rechtsbuiten.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Luuk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen vind ik wel ambitieus. Deze zomer wordt Luuk 34, dan zou hij tot zijn 36 moeten doorgaan. Ik weet niet of dat verstandig is. Los daarvan wel eens met de rest, Pepi zal de vervanger worden. Ik ben heel benieuwd naar Van Duiven en om dan zoveel neer te leggen voor een spits is bijzonder. Of we moeten zwemmen in het geld dat we gewoon 3 16-jarige van 10 miljoen kunnen kopen haha..Massimo wrote: ↑04 Jan 2024, 15:40 Ik zit eigenlijk op dit moment niet te wachten op een spits van 16 jaar die al een bedrag van een volwaardige aankoop moet kosten. Luuk de Jong gaat hopelijk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen mee, PSV heeft Pepi in de gelederen en een eigen talentvolle spits met Van Duiven. Als je kijkt in de categorie 16 t/m 18 waar je als PSV zijnde miljoenen voor over hebt, ga dan voor links- en rechtsbuiten.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- JumpPSV12!
-
- Legende
Eens en zeker als je ziet hoe laks/slecht PSV omgaat met contract verlengingen van spelers onder de a18. Straks speelt hij hier 2 seizoenen, gaat PSV weer eens polsen om er vervolgens achter te komen dat de speler liever transfervrij vertrekt in zijn 3e jaar.Massimo wrote: ↑04 Jan 2024, 15:40 Ik zit eigenlijk op dit moment niet te wachten op een spits van 16 jaar die al een bedrag van een volwaardige aankoop moet kosten. Luuk de Jong gaat hopelijk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen mee, PSV heeft Pepi in de gelederen en een eigen talentvolle spits met Van Duiven. Als je kijkt in de categorie 16 t/m 18 waar je als PSV zijnde miljoenen voor over hebt, ga dan voor links- en rechtsbuiten.
Er hangt te veel risico aan vast, ook omdat het een speler is van 2 meter 60 of zo, waarbij je gelijk afvraagt of hij niet veel te veel voordeel haalt uit zijn fysiek ivm zijn leeftijdsgenootjes. Plus angst ook voor blessures door die enorme groeispurt.
- DonyellMalen
- Legende
Misschien geen spits gezien Pepi (volgend seizoen wellicht al 1e spits) en Van Duiven, maar ik vind het een enorm goed teken dat PSV naar dit soort talenten kijkt. Als je nu al de zaadjes plant (we hebben de middelen) kan je enorm gaan oogsten in de toekomst. 5 miljoen is helaas voor dit soort talenten als een soort minimumbedrag.Massimo wrote: ↑04 Jan 2024, 15:40Ik zit eigenlijk op dit moment niet te wachten op een spits van 16 jaar die al een bedrag van een volwaardige aankoop moet kosten. Luuk de Jong gaat hopelijk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen mee, PSV heeft Pepi in de gelederen en een eigen talentvolle spits met Van Duiven. Als je kijkt in de categorie 16 t/m 18 waar je als PSV zijnde miljoenen voor over hebt, ga dan voor links- en rechtsbuiten.
Er zal op rechtsbuiten in ieder geval een toptalent moeten komen, er vanuit gaande dat er een megabod komt op Baka komende zomer.
Laat je niet gek maken door een paar contractsituaties. Dat trekt straks wel weer bij.
Last edited by DonyellMalen on 04 Jan 2024, 15:50, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk je dat Stewart zo is ja?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik hoop het niet, maar voorlopig zie ik nog geen contract verlengingen gebeuren in de jeugd, in ieder geval niet van de toptalenten. Stewart heeft een geweldige zomer achter de rug, maar laten we ook niet blind zijn voor dingen die beter moeten. Dit is er 1 van: PSV is vrij standaard te laks/sloom met verlengen van contracten van spelers onder de 18; het risico is gewoon te groot, omdat je window maar zo beperkt is. In feite moet je elk jaar om de tafel om al te beginnen over een nieuw contract, omdat onderhandelingen tegenwoordig blijkbaar een jaar kunnen duren.
-
- Vaste waarde in elftal
M.a.w., jij hebt geen enkel vertrouwen in de technische staf, de medische staf, de scouts en de technisch directeur?Menno1 wrote: ↑04 Jan 2024, 15:48Eens en zeker als je ziet hoe laks/slecht PSV omgaat met contract verlengingen van spelers onder de a18. Straks speelt hij hier 2 seizoenen, gaat PSV weer eens polsen om er vervolgens achter te komen dat de speler liever transfervrij vertrekt in zijn 3e jaar.Massimo wrote: ↑04 Jan 2024, 15:40 Ik zit eigenlijk op dit moment niet te wachten op een spits van 16 jaar die al een bedrag van een volwaardige aankoop moet kosten. Luuk de Jong gaat hopelijk na dit seizoen nog 1 of 2 seizoenen mee, PSV heeft Pepi in de gelederen en een eigen talentvolle spits met Van Duiven. Als je kijkt in de categorie 16 t/m 18 waar je als PSV zijnde miljoenen voor over hebt, ga dan voor links- en rechtsbuiten.
Er hangt te veel risico aan vast, ook omdat het een speler is van 2 meter 60 of zo, waarbij je gelijk afvraagt of hij niet veel te veel voordeel haalt uit zijn fysiek ivm zijn leeftijdsgenootjes. Plus angst ook voor blessures door die enorme groeispurt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mwah dat is niet helemaal waar hoor. Afgelopen 3 jaar waren er maar 4 transfers van spelers <17 van 6+mil. Dat was vroeger niet anders met bijv. Pato en Bale in 07/08 die resp. 14 en 24 miljoen kostte en ook de seizoenen daaromheen waren er grote transfers van jonge spelers.
Kusi-Asar heeft 62 minuten in de hoofdmacht met een marktwaarde van 300.000. Als je naar de recente geschiedenis kijkt is 6+mil voor talenten (lees <18) niet per sé vreemd maar dan wel alleen voor spelers die ook al wat bewezen hebben in de hoofdmacht en daardoor een flink hogere transferwaarde hebben.
Het is gewoon een hele hoop geld, en al helemaal voor PSV. Het zijn doorgaans Engelse, Portugese en Spaanse clubs die deze bedragen kunnen uitgeven aan jonge spelers.
- DonyellMalen
- Legende
Ben met je eens dat dit beter moet. Maar omdat je PSV-fan bent lijkt het zo dat het alleen bij ons gebeurd. Dat is totaal niet zo. Ook ajax en Feijenoord hebben hier bijv. last van. Zie een Misehouy of Slory.Menno1 wrote: ↑04 Jan 2024, 15:52PSV is vrij standaard te laks/sloom met verlengen van contracten van spelers onder de 18; het risico is gewoon te groot, omdat je window maar zo beperkt is. In feite moet je elk jaar om de tafel om al te beginnen over een nieuw contract, omdat onderhandelingen tegenwoordig blijkbaar een jaar kunnen duren.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Menno1
-
- Nationale topspeler
Maar is het een groter talen dan den Duif? Zou beetje overkill zijn om met Pepi/den Duif en een nieuw talent te gaan spelen toch? Liever dan een goed bedrag voor een groot talent op een andere positie.Sensation wrote: ↑04 Jan 2024, 15:56Mwah dat is niet helemaal waar hoor. Afgelopen 3 jaar waren er maar 4 transfers van spelers <17 van 6+mil. Dat was vroeger niet anders met bijv. Pato en Bale in 07/08 die resp. 14 en 24 miljoen kostte en ook de seizoenen daaromheen waren er grote transfers van jonge spelers.
Kusi-Asar heeft 62 minuten in de hoofdmacht met een marktwaarde van 300.000. Als je naar de recente geschiedenis kijkt is 6+mil voor talenten (lees <18) niet per sé vreemd maar dan wel alleen voor spelers die ook al wat bewezen hebben in de hoofdmacht en daardoor een flink hogere transferwaarde hebben.
Het is gewoon een hele hoop geld, en al helemaal voor PSV. Het zijn doorgaans Engelse, Portugese en Spaanse clubs die deze bedragen kunnen uitgeven aan jonge spelers.
Zeker omdat je ook nog een Bouhoudane hebt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Er is geen 'standaard' meer als de technische leiding vervangen is. Net als Babadi zal daar ongetwijfeld over gesproken worden/zijn.Menno1 wrote: ↑04 Jan 2024, 15:52Ik hoop het niet, maar voorlopig zie ik nog geen contract verlengingen gebeuren in de jeugd, in ieder geval niet van de toptalenten. Stewart heeft een geweldige zomer achter de rug, maar laten we ook niet blind zijn voor dingen die beter moeten. Dit is er 1 van: PSV is vrij standaard te laks/sloom met verlengen van contracten van spelers onder de 18
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Oh is ook zeker zo. Die 3 jaren contracten zijn gewoon killing. Eigenlijk na tekenen van een contract moet je met die jongen zijn entourage alweer na 6-12 maanden gaan zitten om over verlenging te praten. Ik hou mijn hart alweer vast met jongens als Bouhoudane, Tygo Land o.a. Die hebben nog 'maar' 1,5 jaar contract; daar moeten nu al gesprekken mee zijn in de afrondende fase, anders gaan we aankomende zomer een Babadi traject weer in.DonyellMalen wrote: ↑04 Jan 2024, 15:59Ben met je eens dat dit beter moet. Maar omdat je PSV-fan bent lijkt het zo dat het alleen bij ons gebeurd. Dat is totaal niet zo. Ook ajax en Feijenoord hebben hier bijv. last van. Zie een Misehouy of Slory.Menno1 wrote: ↑04 Jan 2024, 15:52PSV is vrij standaard te laks/sloom met verlengen van contracten van spelers onder de 18; het risico is gewoon te groot, omdat je window maar zo beperkt is. In feite moet je elk jaar om de tafel om al te beginnen over een nieuw contract, omdat onderhandelingen tegenwoordig blijkbaar een jaar kunnen duren.
Niet alle jongens gaan moeilijk doen, maar het is wel een lang proces. kortom om 8 miljoen neer te leggen voor een 16 jarige vind ik behoorlijk risicovol.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- DeBruyne • De Realist
- Ardbeg
- Mister PSV
Het is ook niet helemaal niet waar. Al is het vooral een gerucht, de transferbedragen die genoemd worden. 8 tot 10 miljoen is niet meer "het bedrag voor volwaardige spelers" iig. Dat ligt wel een stuk hoger, helemaal met het niveau van PSV nu.Sensation wrote: ↑04 Jan 2024, 15:56Mwah dat is niet helemaal waar hoor. Afgelopen 3 jaar waren er maar 4 transfers van spelers <17 van 6+mil. Dat was vroeger niet anders met bijv. Pato en Bale in 07/08 die resp. 14 en 24 miljoen kostte en ook de seizoenen daaromheen waren er grote transfers van jonge spelers.
-
- Legende
Geen vertrouwen is natuurlijk overtrokken, maar je begrijpt toch wel het risico aan het halen van een 16 jarige voor 8 miljoen-10 miljoen? dat is bijna 10% van je begroting om het maar in het perspectief te zien. Het grootste risico is die korte contract duur met name.Jeronimo wrote: ↑04 Jan 2024, 15:53M.a.w., jij hebt geen enkel vertrouwen in de technische staf, de medische staf, de scouts en de technisch directeur?Menno1 wrote: ↑04 Jan 2024, 15:48
Eens en zeker als je ziet hoe laks/slecht PSV omgaat met contract verlengingen van spelers onder de a18. Straks speelt hij hier 2 seizoenen, gaat PSV weer eens polsen om er vervolgens achter te komen dat de speler liever transfervrij vertrekt in zijn 3e jaar.
Maar goed het zijn allemaal vage roddels en ik kan mij niet voorstellen dat PSV ook maar in de buurt gaat komen van 8-10 miljoen voor welk onder 18 talent dan ook.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ah dat bedoelde je, ja, eensArdbeg wrote: ↑04 Jan 2024, 16:188 tot 10 miljoen is niet meer "het bedrag voor volwaardige spelers" iig. Dat ligt wel een stuk hoger, helemaal met het niveau van PSV nu.Sensation wrote: ↑04 Jan 2024, 15:56
Mwah dat is niet helemaal waar hoor. Afgelopen 3 jaar waren er maar 4 transfers van spelers <17 van 6+mil. Dat was vroeger niet anders met bijv. Pato en Bale in 07/08 die resp. 14 en 24 miljoen kostte en ook de seizoenen daaromheen waren er grote transfers van jonge spelers.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik heb Melvin persoonlijk wel hoog zitten ;) En ik vond hem iig niet per se traag ogen.DonyellMalen wrote: ↑04 Jan 2024, 14:50Over hem:Ykhim wrote: ↑27 Dec 2023, 21:07Ik vind het niet zo'n bijzondere speler. Voor een aanvaller heeft hij wat mij betreft behoorlijk weinig wapens, behalve een goed schot en scorend vermogen. Vrij sterk, maar volgens mij niet bijzonder snel en al helemaal niet explosief. Passeeractie heeft 'ie nauwelijks en dat is op het niveau van de Uruguayaanse competitie. Wel nog maar 20 en in principe bezit hij de belangrijkste kwaliteit voor een aanvaller (namelijk een goal kunnen maken), maar voor 12-15 miljoen zou ik eerst andere opties overwegen.
De vergelijking met Locadia zie ik verrassend genoeg wel (ook al was de een spits die op de flank moest, en de andere een flankspeler die weleens in de spits staat), hoewel Juancho geen minuut van deze jongen gezien zal hebben :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Ik niet. Nog niet als 3e backup.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 4):
- Smeets14 • AddoCultheld • DonyellMalen • AlexDeTank4
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Moderator
Acht miljoen voor een jongen van 16 gaat PSV natuurlijk niet doen. Het is niet dat de bomen na één goed seizoen ineens tot de hemel groeien.
Bovendien is het ook niet zo dat grote talenten altijd een vermogen moeten kosten. Madueke, Bakayoko en Saibari zijn bijvoorbeeld voor een prikkie gehaald. En ook 6 ton voor Land zijn totaal andere bedragen. Slim blijven handelen lijkt mij verstandig.
Bovendien is het ook niet zo dat grote talenten altijd een vermogen moeten kosten. Madueke, Bakayoko en Saibari zijn bijvoorbeeld voor een prikkie gehaald. En ook 6 ton voor Land zijn totaal andere bedragen. Slim blijven handelen lijkt mij verstandig.
- Heissenberrug
Waarom denk je dat deze forummer d'n Boss uit de basis wil halen? Bijzondere conclusie.loginnaam wrote: ↑03 Jan 2024, 21:40En waar laat je The Boss dan? Ik ben blij dat Earnie onze TD is en niet één van de forummers hier die willekeurig naar een voormalige speler terugdromen en denken dat het dan meteen een goed idee is of de kers op de taart om die speler terug te halen.Heissenberrug wrote: ↑03 Jan 2024, 21:29
Angelino halen, Teze terug naar CV en dan nog 1 CV erbij halen. Een glasbak voor @Juancho
- Trixm
- Vedette
Teze rendeert als inverted back eindelijk op PSV niveau, haal hem dan niet van die positie af.Heissenberrug wrote: ↑04 Jan 2024, 18:12Waarom denk je dat deze forummer d'n Boss uit de basis wil halen? Bijzondere conclusie.
Saibari is underrated.
- Heissenberrug
Ik vond hem als CV nog steeds wel sterker dan nu op de flank, al doet hij dat inderdaad inmiddels ook naar behoren.Trixm wrote: ↑04 Jan 2024, 18:23Teze rendeert als inverted back eindelijk op PSV niveau, haal hem dan niet van die positie af.Heissenberrug wrote: ↑04 Jan 2024, 18:12
Waarom denk je dat deze forummer d'n Boss uit de basis wil halen? Bijzondere conclusie.
-
Omdat je Teze terug wil naar CV en nog een glasbak voor de CV erbij wil halen. Als Teze als eerste optie op de bank wil hebben, moet je dat schrijven.Heissenberrug wrote: ↑04 Jan 2024, 18:12Waarom denk je dat deze forummer d'n Boss uit de basis wil halen? Bijzondere conclusie.