Als media weet je dat de naam Noa Lang veel clicks genereert, dus wie ga je zeker interviewen op trainingskamp? Juist. Dat knip en plak sites vervolgens alles kopiëren en in delen over verschillende dagen gaan plaatsen is hun werkwijze. Net als artikelen maken over één comment op instagram.
Het is niet dat Lang zelf naar de media stapt.
Noa Lang
-
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Internationale topspeler
Prima. We kunnen het goed opvangen met Lozano en Vertessen die goed in vorm is en ik heb liever dat ze Noa nu ff goed laten herstellen zodat hij voor langere tijd fit blijft dan dat hij er straks weer binnen een paar weken met dezelfde blessure uit ligt
- Ardbeg
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Van de 16 gespeelde ED wedstrijden heeft Noa er maar 8 meegedaan met totaal 495 minuten. Zijn rol is voorlopig is dus aardig beperkt.
Wordt tijd dat hij echt fit wordt en blijft.
Wordt tijd dat hij echt fit wordt en blijft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lente
- Meervoudig international
Euhmmm, ik dacht juist dat Lang verder was in zijn herstel dan Lozano. Of heeft Lang gisteren of vandaag weer een terugslag gehad? Paar dagen geleden werd gezegd dat Lang alweer met de groep mee trainde en dat Lozano volgende week aan zou sluiten. Dat de oefenwedstrijden van vandaag voor Lang nog te vroeg zouden komen was volgens mij op voorhand ook al gezegd. Of zijn er weer nieuwe ontwikkelingen betreffende een terugslag bij Lang?
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Internationale topspeler
Lozano was maar een kleine blessure toch? Lang was zo'n terugkerend iets. Liever dat daar wat minder risico mee wordt genomenLente wrote: ↑07 Jan 2024, 18:39Euhmmm, ik dacht juist dat Lang verder was in zijn herstel dan Lozano. Of heeft Lang gisteren of vandaag weer een terugslag gehad? Paar dagen geleden werd gezegd dat Lang alweer met de groep mee trainde en dat Lozano volgende week aan zou sluiten. Dat de oefenwedstrijden van vandaag voor Lang nog te vroeg zouden komen was volgens mij op voorhand ook al gezegd. Of zijn er weer nieuwe ontwikkelingen betreffende een terugslag bij Lang?
- Lente
Beide hamstring blessure, bij beide waarschijnlijk ook ontstaan door de overvolle voetbalagenda. Klopt dat Lang al een keer eerder ‘fit’ bevonden was en het toen weer terug kreeg. Voor allebei belangrijk dat ze nu goed herstellen en helemaal fit worden zodat ze de tweede seizoenshelft volop kunnen knallen. Wat dat betreft kwam voor deze twee spelers de winterstop goed uit zodat ze deze weken geen wedstrijden hoeven te missen. Maar ik dacht dat Lang iets voor liep in z’n herstel op Lozano, althans dat Lang al bij de groep teruggekeerd was en Lozano volgende week pas.
-
- Vaste waarde in elftal
Klopt, Lozano doet dinsdag waarschijnlijk weer mee met de groepstraining. Lang heeft de hele week met de groep getraind, maar is er een tijdje uitgeweest waardoor ze geen risico willen nemen. Hopelijk tegen Excelsior weer een half uurtje
- Lente
Dit zegt Bosz na de wedstrijd, quote van VI:
Tenslotte geeft Bosz een update over de fitheid van zijn selectie. 'Het was een heel goed trainingskamp. We hebben goed kunnen trainen en we zijn er ongeschonden uitgekomen. Noa Lang traint gewoon mee, maar het was te vroeg om vandaag minuten te maken. Ik weet niet of hij op schema ligt voor Excelsior, we zullen zien. Hirving Lozano zit daar zelfs nog iets verder vanaf dan Noa.'
Tenslotte geeft Bosz een update over de fitheid van zijn selectie. 'Het was een heel goed trainingskamp. We hebben goed kunnen trainen en we zijn er ongeschonden uitgekomen. Noa Lang traint gewoon mee, maar het was te vroeg om vandaag minuten te maken. Ik weet niet of hij op schema ligt voor Excelsior, we zullen zien. Hirving Lozano zit daar zelfs nog iets verder vanaf dan Noa.'
- ShovingNE2
- Site Admin
Uiteindelijk gaf men aan dat het terug te voeren was op nauwelijks een vakantie te hebben gehad. Dit is het voorland voor je hele selectie als je meedoet aan het WK voor clubteams. Leuk die 50 miljoen, maar je seizoen is wel gelijk over als Ajax en Feyenoord bijvoorbeeld niet meedoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Kan me niet voorstellen dat dit is wat hier speelt.
Beide vorig seizoen tweede seizoenshelft ook gedeelte eruit gelegen, dus niet overbelast verwacht ik.
Daarbij maakte Lozano afgelopen seizoen bij Napoli ook niet super veel minuten als ie fit was.
Ook dit seizoen bij ons beide niet mega veel minuten gemaakt…
Zijn beide ook spelers die hun hele carrière al met enige regelmaat kampen met (kortdurende) blessures, zit dus ook een beetje in de speler verweven.
Neemt niet weg dat het zonde is dat we ze nog maar relatief weinig hebben kunnen gebruiken, zeker ook in de belangrijkste wedstrijden (laatste reeks).
- Lente
Tja, dat is het lot van een profvoetballer tegenwoordig. Je bent niets anders dan een ordinaire melkkoe voor de bobo’s. Wel een melkkoe die er ruim voor wordt beloond om uitgemolken te worden.ShovingNE2 wrote: ↑07 Jan 2024, 19:57Uiteindelijk gaf men aan dat het terug te voeren was op nauwelijks een vakantie te hebben gehad. Dit is het voorland voor je hele selectie als je meedoet aan het WK voor clubteams. Leuk die 50 miljoen, maar je seizoen is wel gelijk over als Ajax en Feyenoord bijvoorbeeld niet meedoen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik hoop maar dat bij zulke zaken steeds de alarmbellen gaan rinkelen, blijkbaar was de inschatting immers niet juist. Was er niet goed opgelet of voldoen je protocollen niet? Misschien was het echt niet te voorzien, maar die conclusie zou ik niet trekken voordat de boel telkens heel goed bekeken wordt.
Overigens is het vandaag precies 3 maanden... op zich niet uitzonderlijk lang voor een hamstringblessure volgens mij.
Maar we zijn ongeduldig, en terecht
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Vedette
Dure hamstringetjes, mogen we voortaan wel goed verzekeren.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- PSVMar
-
Lang en Lozano nog steeds niet fit dus.
Ze hebben de mond vol over technologische en medische ontwikkelingen en innovaties bij PSV.
Voor mijn gevoel verloopt het herstellen van blessures maar moeizaam en langdurig.
Lang rommelt al sinds de zomer met die blessure.
En Lozano lijkt dus ook weer een terugval te hebben.
Ze hebben de mond vol over technologische en medische ontwikkelingen en innovaties bij PSV.
Voor mijn gevoel verloopt het herstellen van blessures maar moeizaam en langdurig.
Lang rommelt al sinds de zomer met die blessure.
En Lozano lijkt dus ook weer een terugval te hebben.
-
- Vedette
Ontzettend zuur dat Lang en Lozano nog niet fit zijn. I heb je een maand rust en dan nog niet fit. De laatste paar jaar zijn de buitenspelers van ons toch wel vaak geblesseerd. Lijkt me wel een aandachtspunt voor de club. Lang en Lozano zijn twee van de duurste aankopen deze zomer en hebben tot dusver een beperkte bijdrage gehad.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- ShovingNE2
- Site Admin
We zitten in de enorme luxe positie dat we geen risico's hoeven te nemen. En toch allebei heel belangrijk geweest de eerste seizoenshelft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen