Noa Lang
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Is het de schuld van PSV dan dat ze nog niet hersteld zijn? Ze kunnen niet toveren he.
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Iedereen doet net alsof ze allebei nog 2 maanden moeten herstellen. Lang is er tegen Excelsior al weer bij, terwijl Lozano een weekje later aansluit
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 5):
- Robson de Souza • Ardbeg • Jur1913 • slowflow • René1978
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Ik gun ze beide liever nog wat rust met alle wedstrijden die er nog aan moeten komen. Zorg maar dat ze 100% zijn ipv 95%
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Lang was gewoon mee naar Sevilla op 28 november (a la Mwene) en dat is 6 weken geleden. Toen was het elke week twijfelachtig en nu zelfs met een relatief lange voorbereiding en mogelijkheid tot trainen is hij nog steeds niet inzetbaar en is hij er MISSCHIEN bij tegen Excelsior en waarschijnlijk niet eens om te starten. Daarna volgt Twente Utrecht (wellicht Feyenoord) en Ajax allemaal al heel snel. Je hebt die gasten gewoon nodig en zeker nu de winterstop het ritme wat heeft onderbroken was het wel lekker geweest als Lang, maar zeker ook Lozano en ABK, er gewoon weer bij was geweest.XaviS7mons wrote: ↑08 Jan 2024, 09:39 Iedereen doet net alsof ze allebei nog 2 maanden moeten herstellen. Lang is er tegen Excelsior al weer bij, terwijl Lozano een weekje later aansluit
Buiten dat vergroot het de kans dat we volgend jaar ook nog Lang hebben maar is de kans weer kleiner op een mega transfersom met dergelijke blessures. Ik vind het meer dan terecht dat er wat zorgen zijn inmiddels.
-
- Vaste waarde in elftal
Als hij tegen Excelsior alweer een half uurtje in de benen heeft, kan hij tegen Twente wellicht 45 min spelen. Dan zijn Ajax en Feyenoord 90 min
- 11 Tinus
- Legende
Als, wellicht, misschien...XaviS7mons wrote: ↑08 Jan 2024, 10:51 Als hij tegen Excelsior alweer een half uurtje in de benen heeft, kan hij tegen Twente wellicht 45 min spelen. Dan zijn Ajax en Feyenoord 90 min
- DonyellMalen
- Legende
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Buitenspelers zijn nu eenmaal vaak explosieve spelers (Vertessen, Robben) waardoor er vaker spierblessures zoals hamstring optreden.Johann Vogel wrote: ↑08 Jan 2024, 08:28 Ontzettend zuur dat Lang en Lozano nog niet fit zijn. I heb je een maand rust en dan nog niet fit. De laatste paar jaar zijn de buitenspelers van ons toch wel vaak geblesseerd. Lijkt me wel een aandachtspunt voor de club. Lang en Lozano zijn twee van de duurste aankopen deze zomer en hebben tot dusver een beperkte bijdrage gehad.
Buitenspelers die dat niet zijn (Tadic, Berghuis bv) hebben dat veel minder.
Gelukkig heeft baka er tot nu toe geen last van
Neemt niet weg dat het met Lang en Lozano wel lang duurt allemaal. Had verwacht dat ze weer fit zouden zijn bij aanvang 2e seizoenshelft en we gelijk konden knallen.
Gelukkig hebben we er een prima extra optie bij op links met Tillman die erg lekker op dreef was in december.
-
- Vedette
Je hebt gelijk dat explosieve spelers buitenspelers meer risico lopen op spier blessures. Nu ben ik geen expert, maar ik ga er vanuit dat je dmv training, rust en fysio je spieren kan trainen zodat je minder snel spier blessures oploopt. Het is een flinke domper dat zowel Lang als Lozano al een flink aantal wedstrijden hebben gemist terwijl we dorst hebben geïnvesteerd in die twee spelers.Doperwt11 wrote: ↑08 Jan 2024, 18:18Buitenspelers zijn nu eenmaal vaak explosieve spelers (Vertessen, Robben) waardoor er vaker spierblessures zoals hamstring optreden.Johann Vogel wrote: ↑08 Jan 2024, 08:28 Ontzettend zuur dat Lang en Lozano nog niet fit zijn. I heb je een maand rust en dan nog niet fit. De laatste paar jaar zijn de buitenspelers van ons toch wel vaak geblesseerd. Lijkt me wel een aandachtspunt voor de club. Lang en Lozano zijn twee van de duurste aankopen deze zomer en hebben tot dusver een beperkte bijdrage gehad.
Neemt niet weg dat het met Lang en Lozano wel lang duurt allemaal. Had verwacht dat ze weer fit zouden zijn bij aanvang 2e seizoenshelft en we gelijk konden knallen.
Gelukkig hebben we er een prima extra optie bij op links met Tillman die erg lekker op dreef was in december.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- Carnelito
-
- Lid 2e elftal
Met moderne technologie die PSV ook gebruikt heeft, hebben ze alle mogelijkheden om te meten of spelers rust nodig hebben, of rustiger moeten trainen om zodoende spierblessures te voorkomen. Met dat in gedachten is het onbegrijpelijk dat Lang er al zo lang uit ligt en meerdere terugslagen gehad heeft.Johann Vogel wrote: ↑08 Jan 2024, 18:58Je hebt gelijk dat explosieve spelers buitenspelers meer risico lopen op spier blessures. Nu ben ik geen expert, maar ik ga er vanuit dat je dmv training, rust en fysio je spieren kan trainen zodat je minder snel spier blessures oploopt. Het is een flinke domper dat zowel Lang als Lozano al een flink aantal wedstrijden hebben gemist terwijl we dorst hebben geïnvesteerd in die twee spelers.Doperwt11 wrote: ↑08 Jan 2024, 18:18
Buitenspelers zijn nu eenmaal vaak explosieve spelers (Vertessen, Robben) waardoor er vaker spierblessures zoals hamstring optreden.
Nog 2 dagen tot de eerste competitie wedstrijd na de winterstop, iemand enig idee of hij mee kan gaan doen? We hebben hem (en Chucky) hard nodig.
- Ardbeg
- Mister PSV
En wat voor technologie is dat dan?Carnelito wrote: ↑11 Jan 2024, 07:41Met moderne technologie die PSV ook gebruikt heeft, hebben ze alle mogelijkheden om te meten of spelers rust nodig hebben, of rustiger moeten trainen om zodoende spierblessures te voorkomen. Met dat in gedachten is het onbegrijpelijk dat Lang er al zo lang uit ligt en meerdere terugslagen gehad heeft.Johann Vogel wrote: ↑08 Jan 2024, 18:58
Je hebt gelijk dat explosieve spelers buitenspelers meer risico lopen op spier blessures. Nu ben ik geen expert, maar ik ga er vanuit dat je dmv training, rust en fysio je spieren kan trainen zodat je minder snel spier blessures oploopt. Het is een flinke domper dat zowel Lang als Lozano al een flink aantal wedstrijden hebben gemist terwijl we dorst hebben geïnvesteerd in die twee spelers.
Nog 2 dagen tot de eerste competitie wedstrijd na de winterstop, iemand enig idee of hij mee kan gaan doen? We hebben hem (en Chucky) hard nodig.
- Trixm
- Vedette
Dat ging toch om dat scan apparaat in de kleedkamer waarmee je direct de schade kan bepalen?Ardbeg wrote: ↑11 Jan 2024, 09:24En wat voor technologie is dat dan?Carnelito wrote: ↑11 Jan 2024, 07:41
Met moderne technologie die PSV ook gebruikt heeft, hebben ze alle mogelijkheden om te meten of spelers rust nodig hebben, of rustiger moeten trainen om zodoende spierblessures te voorkomen. Met dat in gedachten is het onbegrijpelijk dat Lang er al zo lang uit ligt en meerdere terugslagen gehad heeft.
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik weet het oprecht niet. Het lijkt me wel dat er altijd variabelen zijn met blessures. Lijkt me lastig dat echt te pinpointen.
-
- Lid 2e elftal
Net zoals dat je bloed kan prikken om bijvoorbeeld lever waarden te meten of voor diabetes, kan dat ook voor spierschade/vermoeidheid. Resultaat binnen 10 minuten beschikbaar en wordt binnen de professionele sport wereld steeds meer gebruikt.
-
- Basisspeler
Ik zag dit topic opspringen, maar na het kijken van deze video heb ik toch wel weer steeds meer zin om Noa weer aan het werk te zien. Echt een heerlijke speler om naar te kijken, en in z'n karige aantal wedstrijden echt nog wel wat leuke dingen laten zien.
-
- Vedette
Bizar dat zo'n goede speler de helft van de wedstrijden heeft gemist en we hem in de moeilijkste reeks van waarschijnlijk het hele seizoen niet gemist hebben.
Ook de tweede seizoenshelft gaat weer leuk worden!
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- slowflow
- Juancho
- Mister PSV
Kijkend naar het gehele elftal en de balans daarin, wat dat staat by far op 1, zal denk ik de strijd/concurrentie/afwisseling tussen Lang en Lozano gaan plaatsvinden. Met af en toe een keer dat Baka op de bank komt. Maar ik zie Bosz niet kiezen voor Lang op links, Lozano op rechts en Baka op de bank. De rechterkant met Teze en Baka draait echt geweldig, daar moet je ook niet meer aan gaan sleutelen dit seizoen.
Maar die keuze wordt wellicht ook weer voor Bosz gemaakt door de vervelende blessures van Lozano en vooral Lang. Ook als ze wel weer kunnen spelen zal Bosz en de medische staf wellicht extra voorzichtig met ze zijn zodat je ze niet weer beide voor langere tijd kwijt bent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Op zich eens, maar Bosz heeft wel aangegeven dat, toen het tijdens een interview/persco (weet niet meer precies) over de ontwikkeling van Baka ging, hij niet had verwacht dat Bakayoko zoveel zou spelen door de komst van Lang en Lozano, maar dit door blessures van deze twee wel gebeurd is. Dat Baka dit wel uitstekend heeft ingevuld maar ze goed moeten monitoren hoe zijn lichaam met de belasting omgaat (want: jonge speler).Juancho wrote: ↑11 Jan 2024, 11:45Kijkend naar het gehele elftal en de balans daarin, wat dat staat by far op 1, zal denk ik de strijd/concurrentie/afwisseling tussen Lang en Lozano gaan plaatsvinden. Met af en toe een keer dat Baka op de bank komt. Maar ik zie Bosz niet kiezen voor Lang op links, Lozano op rechts en Baka op de bank. De rechterkant met Teze en Baka draait echt geweldig, daar moet je ook niet meer aan gaan sleutelen dit seizoen.
Maar die keuze wordt wellicht ook weer voor Bosz gemaakt door de vervelende blessures van Lozano en vooral Lang. Ook als ze wel weer kunnen spelen zal Bosz en de medische staf wellicht extra voorzichtig met ze zijn zodat je ze niet weer beide voor langere tijd kwijt bent.
Dus eigenlijk heb ik geen idee wat er gaat gebeuren maar ik ben op het punt dat ik Bosz hier blind in vertrouw.
- Juancho
- Mister PSV
Ik denk dat dat een beetje vanuit het begin van het seizoen komt? Want toen was het idd nog even de vraag in hoeverre Baka zich zou ontwikkelen terwijl iedereen natuurlijk er een beetje blind vanuit ging dat Lang en Lozano (niet optimaal op rechts) op de flanken zouden staan. Maar de situatie ligt nu totaal anders. Terwijl Lozano en Lang lopen te kloten met hun fitheid is Baka topfit, speelt veel, ontwikkelt zich stormachtig en heeft ook een uitstekend rendement. En in de combinatie met Teze een ingespeeld geheel.Sensation wrote: ↑11 Jan 2024, 11:51Op zich eens, maar Bosz heeft wel aangegeven dat, toen het tijdens een interview/persco (weet niet meer precies) over de ontwikkeling van Baka ging, hij niet had verwacht dat Bakayoko zoveel zou spelen door de komst van Lang en Lozano, maar dit door blessures van deze twee wel gebeurd is. Dat Baka dit wel uitstekend heeft ingevuld maar ze goed moeten monitoren hoe zijn lichaam met de belasting omgaat (want: jonge speler).Juancho wrote: ↑11 Jan 2024, 11:45
Kijkend naar het gehele elftal en de balans daarin, wat dat staat by far op 1, zal denk ik de strijd/concurrentie/afwisseling tussen Lang en Lozano gaan plaatsvinden. Met af en toe een keer dat Baka op de bank komt. Maar ik zie Bosz niet kiezen voor Lang op links, Lozano op rechts en Baka op de bank. De rechterkant met Teze en Baka draait echt geweldig, daar moet je ook niet meer aan gaan sleutelen dit seizoen.
Dus eigenlijk heb ik geen idee wat er gaat gebeuren maar ik ben op het punt dat ik Bosz hier blind in vertrouw.
Ik kan me niet voorstellen dat Bosz daar zomaar verandering in zal brengen. De status van Baka is ondertussen volledig anders, die heeft zijn plek voorlopig wel verdiend. Aan Lang en Lozano om, als ze uberhaubt eindelijk eens topfit raken en vooral blijven, te laten zien dat ze beter zijn en belangrijker zijn voor het team dan Baka.
Ik denk persoonlijk dat Bosz hooguit wat vaker zal afwisselen en zo Baka ook iets meer rust kan geven, maar in eerste instantie zie ik Baka wel altijd starten en tja, dan kan het dat met name Lozano op de bank begint. Mooi die keuzes en concurrentie, heb ik oprecht gemist bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
Het is best een lastige case in mijn ogen want je hebt 3 spelers die je eigenlijk allemaal tevreden moet houden maar er moet er elke wedstrijd 1 vanaf de bank komen.
- Bakayoko kan alleen op rechts en Lang kan alleen op links. Lozano is beter op links dan op rechts.
- Lang en Lozano zijn verschilmakers qua doelpunten en Bakayoko qua assists.
- Bakayoko en Lang vertegenwoordigen hele forse transfersommen.
- Lang en Lozano hebben juist heel veel gekost.
- Lozano en Lang vind ik zelf constanter dan Bakayoko.
- Lang is beter in de kleinere ruimtes denk ik en Lozano en Bakayoko met meer ruimte.
Als we straks tegen Excelsior spelen (en iedereen zou fit zijn) dan bv Lang - Bakayoko, tegen Twente weer Lozano ipv Bakayoko en dan volgende week bij Utrecht Lozano in plaats van Lang. Dan speelt iedereen voldoende minuten zou ik zeggen. Maar er komt een tijd dat we geen dubbel programma meer hebben en dan is het wel tijd om echt te kiezen en ik denk dat Bakayoko slachtoffer wordt.
- Bakayoko kan alleen op rechts en Lang kan alleen op links. Lozano is beter op links dan op rechts.
- Lang en Lozano zijn verschilmakers qua doelpunten en Bakayoko qua assists.
- Bakayoko en Lang vertegenwoordigen hele forse transfersommen.
- Lang en Lozano hebben juist heel veel gekost.
- Lozano en Lang vind ik zelf constanter dan Bakayoko.
- Lang is beter in de kleinere ruimtes denk ik en Lozano en Bakayoko met meer ruimte.
Als we straks tegen Excelsior spelen (en iedereen zou fit zijn) dan bv Lang - Bakayoko, tegen Twente weer Lozano ipv Bakayoko en dan volgende week bij Utrecht Lozano in plaats van Lang. Dan speelt iedereen voldoende minuten zou ik zeggen. Maar er komt een tijd dat we geen dubbel programma meer hebben en dan is het wel tijd om echt te kiezen en ik denk dat Bakayoko slachtoffer wordt.