Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 03 Jan 2024, 17:03
DadOfFour wrote: 03 Jan 2024, 16:54

Doen we alleen als het goede grappen zijn... En daar hebben we @Standbeeld nog niet op kunnen betrappen...
Ik hou mezelf maar vast aan de drie puntjes...
Zolang het maar niet die drie op de achterzijde van de Ajax-shirtjes zijn, mag dat...

:mrgreen:
Ronaldio
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 03 Jan 2024, 16:19
Ronaldio wrote: 03 Jan 2024, 15:16

Die jongen wil wel bijtekenen. Maar zijn omgeving niet.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Vraagt ie ook nog aan z'n vader of hij het bad aan wil zetten?
Nee hoor.

Dit is weer een typische speler uit de categorie broers en/of neven als zaakwaarnemer.
Bazoer, Ihattaren en dat soort. We kennen ze onderhand wel.

Hebben geen enkele ervaring als zaakwaarnemer evenals verstand. En zijn alleen maar uit op de snelste weg naar het grote geld.
Zodat ze zelf een graantje mee kunnen pikken.
DonyellMalen
Legende

Uit het artikel van Timmer op VI Pro:
Met de zaakwaarnemers van Isaac Babadi zullen de onderhandelingen snel worden hervat. De intentie van beide partijen is om eruit te komen en om de achttienjarige middenvelder bij PSV te houden.
trouwepsvfan
Vedette

Dat horen we al een jaar
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
    FieseFriedrichMassimomr.top
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Menno1
    Legende

Doorschuiven als Yorbe gaat.
    Juancho
    Mister PSV

De intentie is altijd mooi! 😁
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Maax
    Meervoudig international

Mijn goeie intenties worden in de kroeg ook niet altijd goed begrepen :(
  • These users thanked the author Maax for the post:
    TylerDurdn
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Als de intentie er echt was had ie al lang en breed bijgetekend.
    Juancho
    Mister PSV

Grasmat wrote: 08 Jan 2024, 23:06 Als de intentie er echt was had ie al lang en breed bijgetekend.
    Image
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Het Kanon
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 08 Jan 2024, 22:33 Uit het artikel van Timmer op VI Pro:
    Met de zaakwaarnemers van Isaac Babadi zullen de onderhandelingen snel worden hervat. De intentie van beide partijen is om eruit te komen en om de achttienjarige middenvelder bij PSV te houden.
    De ene partij heeft de intentie dat Babadi voor vier jaar bijtekent. De andere partij heeft de intentie dat Stewart niet zo moeilijk doet over geld.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Menno1 wrote: 08 Jan 2024, 22:38 Doorschuiven als Yorbe gaat.
    Op zijn positie of voor zijn salaris bij de selectie?
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Menno1 wrote: 08 Jan 2024, 22:38 Doorschuiven als Yorbe gaat.
    Op zijn positie of voor zijn salaris bij de selectie?
    Menno1
    Legende

Zijn positie. En als de titel min of meer veilig is mag hij ook voorbij T-man als deze toch weer terug gaat naar Bayern.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Zou me niet verbazen als de zaakwaarnemers (meervoud dus) van Babadi voor die 'intenties' eerst extra onderhandelingen willen starten.
    Siemen
    Nationale topspeler

Menno1 wrote: 08 Jan 2024, 23:45 Zijn positie. En als de titel min of meer veilig is mag hij ook voorbij T-man als deze toch weer terug gaat naar Bayern.
    Dus je wil Babadi (het talent dat op het hoogste niveau nog álles te bewijzen heeft, bij Jong PSV vaak onzichtbaar was op de flanken en die de onderhandelingen al tijden vertraagt door vermoedelijk hoge salaris eisen) de positie van Vertessen geven (die betrouwbaarder is, een echte aanvaller i.p.v. middenvelder en dit seizoen belangrijk) en daarna de positie van Tillman (die in alles beter is)? Bijzondere keuze voor dit ventje. Omgekeerde wereld m.i.
  • These users thanked the author Siemen for the post (total 9):
    trouwepsvfanSKERLASensationEindhovenvoetbalRazzaaDe RealistRen HöekFieseFriedrich10. Nilis
    ShovingNE2
    Site Admin

Ja, je kan kiezen voor kwaliteit en titels en voor jeugd dat de club aan het lijntje houdt.

Babadi is nog lang niet klaar om basisspeler te worden bij PSV. Daar heeft hij ook volgend seizoen nog voor nodig om daar naartoe te groeien. Als hij dat niet kan accepteren moet ie lekker gaan. Maar het hoofddoel is prijzen pakken en niet jeugd in de basis te zetten. Als hij nou nog niet snapt dat Bakayoko en Saibari het voorbeeld voor hem zijn dan blijft hij daar altijd blind voor.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    Sensation10. Nilis
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Joenepsv
    Legende

Vraag me af in hoeverre Babadi zelf achter het stuur zit bij deze onderhandelingen. Er zullen weinig spelers van 18 zijn die zoveel speeltijd hebben gekregen op het hoogste niveau. Babadi heeft een trainer die het in hem ziet zitten en die een speelstijl beoefend waar hij prima in past. Als je puur kijkt naar perspectief lijkt me dat voldoende. Mocht hij vertrekken gaat hij vast niet naar Go Ahead Eagles waar hij meer speeltijd zal krijgen. Dit zal waarschijnlijk een ordinaire geldkwestie zijn die gevoerd wordt door de parasieten van de voetballerij. Die ruiken geld en denken enkel aan zichzelf. Heb nog steeds goede hoop op een verlenging maar het is graag of niet.
    Menno1
    Legende

Siemen wrote: 09 Jan 2024, 07:49
    Menno1 wrote: 08 Jan 2024, 23:45 Zijn positie. En als de titel min of meer veilig is mag hij ook voorbij T-man als deze toch weer terug gaat naar Bayern.
    Dus je wil Babadi (het talent dat op het hoogste niveau nog álles te bewijzen heeft, bij Jong PSV vaak onzichtbaar was op de flanken en die de onderhandelingen al tijden vertraagt door vermoedelijk hoge salaris eisen) de positie van Vertessen geven (die betrouwbaarder is, een echte aanvaller i.p.v. middenvelder en dit seizoen belangrijk) en daarna de positie van Tillman (die in alles beter is)? Bijzondere keuze voor dit ventje. Omgekeerde wereld m.i.
    Vertessen is de derde linksbuiten. Mooie plek voor Babadi. Kan hij meer minuten maken om beter te worden. Uiteraard moet hij dan wel bijtekenen maar bied hem dan maar meer perspectief / speeltijd in ruil.

Is toch niet zo gek? Die jongen is een groot talent maar staat nu stil. Dat hij kan ballen heeft hij wel laten zien maar om beter en constante te worden is speeltijd noodzakelijk.
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 09 Jan 2024, 08:26Uiteraard moet hij dan wel bijtekenen maar bied hem dan maar meer perspectief / speeltijd in ruil.

Is toch niet zo gek? Die jongen is een groot talent maar staat nu stil. Dat hij kan ballen heeft hij wel laten zien maar om beter en constante te worden is speeltijd noodzakelijk.
    Tuurlijk. De trainer passeren ten gunste van een contract. Hoe kan Stewart hem in godsnaam speeltijd beloven. Wereld op zijn kop.

En die speeltijd kan hij krijgen bij Jong PSV of als hij laat zien goed genoeg te zijn. Dat zal hij zelf af moeten dwingen. En als hij er geen vertrouwen heeft dat hij dat kan dan succes bij FC Twente of zo. Maar dat gaat hij niet doen. Zal wel Juventus worden of zo.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalGrasmat
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Andman
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

ShovingNE2 wrote: 09 Jan 2024, 08:31
    Menno1 wrote: 09 Jan 2024, 08:26Uiteraard moet hij dan wel bijtekenen maar bied hem dan maar meer perspectief / speeltijd in ruil.

Tuurlijk. De trainer passeren ten gunste van een contract. Hoe kan Stewart hem in godsnaam speeltijd beloven. Wereld op zijn kop.

En die speeltijd kan hij krijgen bij Jong PSV of als hij laat zien goed genoeg te zijn. Dat zal hij zelf af moeten dwingen.
    Ik moet zeggen, als Abed-fan, ik wil dat Babadi even weg blijft bij Jong. Ik weet dat niemand het hierover heeft omdat hij Abed Israeliër is en ze niet zoveel weten/verwachten van dat land kwa voetbal, maar Babadi zijn keuzes gaan denk ik veel invloed hebben over hoe Abed’s carrière eruit gaat ziet bij PSV. Hij is op z’n 17e verjaardag hier gekomen maar altijd achter Babadi moeten zitten. Heel soms speelden ze samen maar ze hebben Abed ironisch genoeg ook altijd op de flanken gezet en dat deden ze wéér in het duel op trainingskamp tegen Heracles. Babadi en Abed zijn middenvelders, maar positie-politiek lijkt echt een ding te zijn waarbij iedereen ergens speeltijd MOET krijgen en dat dan liever op een verkeerde positie zodat ze “op papier” wel veel minuten en dus “aandacht” hebben gekregen van de staf ipv kijken hoe goed de spelers zijn op hun posities en 1 helft voor beiden spelers geven.

Abed & zijn zaakwaarnemers zitten ook gelijktijdig aan de tafel over aflopende contract te verlengen. Het verschil tussen de twee is dat Abed pas in de winter/najaars seizoen van zijn tweede jaar een basisplaats gekregen bij O18. Hij heeft letterlijk de helft van zijn O18 wedstrijden in 1 periode gespeeld. En toen werd hij gelijk topscorer en kampioen. Babadi had in die zelfde twee jaar al een vol seizoen KKD gespeeld.

Hoe zit het met de concurrentie als Abed en Babadi eigenlijk hetzelfde willen? Gaan ze jeugdspelers op dezelfde positie in het eerste elftal zetten en laten concurreren met elkaar? Zoals het er nu eruit ziet lijkt Abed een Saibari-situatie te hebben waarbij hij heel misschien zijn debuut zou kunnen maken in PSV 1 maar meerendeel nog een seizoen bij Jong moet spelen.

Abed kan zoals Saibari op 10 en 8 uit te voeten maar ben bang dat positie-politiek mbt andere spelers, met name de Babadi-hype, Abed’s progressie in de weg zit. Zou me letterlijk niet verbazen als Abed wéér op het laatste moment van zijn potentiële nieuwe contract alles moet laten zien en dat hij dan wel op het middenveld op 10 en 8 zetten en dan opeens iedereen lovend over Abed is ipv zoals nu onzichtbaar op rechterflank 7 is. Als Babadi steeds maar bij Jong PSV speelt en op 10 en positie politiek bepaald dat Abed wéér op 7 moet spelen, ipv in ieder geval het centrum van het middenveld, dan wordt het een treurig verhaal zo.
  • These users thanked the author Andman for the post (total 2):
    JoJoDonyellMalen
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik geloof nog steeds dat de waarheid mbt Babadi en het wel of niet bijtekenen toch aardig op tafel ligt. De zaakwaarnemers willen niet perse het hoogste bedrag maar willen een zo hoog mogelijk contract bij PSV en daarbij voldoende perspectief om aan spelen toe te komen. Als we Tillman overnemen en Til behouden dan begrijp ik best dat kamp Babadi daar niet om staat te springen. Dan zou verlengen met verhuur nog steeds een mogelijkheid zijn natuurlijk maar als ze het nog even aan kijken en zien dat Tillman wellicht niet te behouden is dan is er wel ineens flink wat perspectief. Want er is niet veel geld beschikbaar (voor grote verkopen) om elke positie alvast te versterken en wellicht krijgt Babadi dan wel zijn kans om samen met Til het uit te zoeken op nr 10. En gezien de blessuregeschiedenis van Til en het aantal minuten/optredens dat hij dit seizoen krijgt onder Bosz lijkt het me best logisch dat PSV het met Til en Babadi aan durft op 10 met Saibari/Lang als extra opties.

Dus als dat inderdaad de waarheid is dan gewoon lekker voor 4 a 5 jaar verlengen met een mooi salaris en vechten voor de kans.
    Josef Dettelbacher
    Legende

ShovingNE2 wrote: 09 Jan 2024, 08:31

Zal wel Juventus worden of zo.
    Ja mooi he. Speeltijd speeltijd boehoe, maar dan tekenen bij een club waar je nooit in het eerste komt.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    ShovingNE2
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Als het Babadi echt om de speeltijd te doen is, dan is het toch heel makkelijk allemaal?

Speel je helemaal de ram bam bij Jong PSV (had ie al in september mee moeten beginnen) en zodra er een plekje vrij komt bij 1 probeer je het daar af te dwingen.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Het is toch niet of-of? Ik vind dat er de nodige signalen zijn dat de doorstroom van de jeugd, ondanks het succes van Saibari en Bakayoko, verre van ideaal verloopt. Niet voor niets wil Van Duijven uitgeleend worden, twijfelt Babadi aan contract verlenging en is extra voor Land niet nog een extra middenvelder gehaald. Ik kan me ook bij Schiks voorstellen dat hij twijfels heeft en bij Sambo lijkt het me onvermijdelijk dat hij weg zal willen. Veel korte contracten bij de talentvolle spelers zegt ook wel iets.

Dat Babadi nog niks heeft laten zien, zowel niet in Jong als bij het grote PSV, behalve talent, lijkt me ook evident. Maar door bovenstaande vind ik het niet zo vanzelfsprekend dat sportief verlengen bij PSV het beste is voor een jonge speler en financieel zal het dat zeker niet zijn. Dus ik hoop dat PSV naar Babadi en diens zaakwaarnemer duidelijk begrenzen in toezeggingen, maar ik hoop ook dat PSV deze signalen oppakt om te voorkomen dat dit een jaarlijks terugkerend dingetje wordt met verschillende talentvolle jeugdspelers.
    Joenepsv
    Legende

Thijs wrote: 09 Jan 2024, 20:29 Het is toch niet of-of? Ik vind dat er de nodige signalen zijn dat de doorstroom van de jeugd, ondanks het succes van Saibari en Bakayoko, verre van ideaal verloopt. Niet voor niets wil Van Duijven uitgeleend worden, twijfelt Babadi aan contract verlenging en is extra voor Land niet nog een extra middenvelder gehaald. Ik kan me ook bij Schiks voorstellen dat hij twijfels heeft en bij Sambo lijkt het me onvermijdelijk dat hij weg zal willen. Veel korte contracten bij de talentvolle spelers zegt ook wel iets.

Dat Babadi nog niks heeft laten zien, zowel niet in Jong als bij het grote PSV, behalve talent, lijkt me ook evident. Maar door bovenstaande vind ik het niet zo vanzelfsprekend dat sportief verlengen bij PSV het beste is voor een jonge speler en financieel zal het dat zeker niet zijn. Dus ik hoop dat PSV naar Babadi en diens zaakwaarnemer duidelijk begrenzen in toezeggingen, maar ik hoop ook dat PSV deze signalen oppakt om te voorkomen dat dit een jaarlijks terugkerend dingetje wordt met verschillende talentvolle jeugdspelers.
    Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk dat de haperende doorstroming komt door twee zaken. Ten eerste is het niveau van het eerste elftal de lucht in geschoten sinds Bosz is aangetreden waardoor de stap maken niet makkelijker is geworden. Desalniettemin zijn er voldoende momenten dat bijvoorbeeld een Land of een Van Duiven minuten kan maken en die worden niet benut. We hebben vaak zat een dun bezette bank gehad waar voldoende ruimte was voor jeugdspelers. Ten tweede is er de laatste jaren gewoon matig geïnvesteerd in de jeugd. John heeft alle poen gebruikt voor het eerste en nauwelijks toekomstig talent gehaald, met name de laatste 2/3 jaar niet. Daardoor hebben we een kwaliteitsarm Jong PSV.

Wat Babadi en alle andere kort lopende contracten betreft, dat moet echt beter. Ik denk dat dit is gekomen door het vacuüm wat is ontstaan na het vertrek van John. Niemand heeft het gat jeugd dichtgelopen blijkbaar waardoor van bijna alle grote talenten de contracten kort lopen. Stewart heeft afgelopen zomer de volledige focus op het eerste gehad wat vrij logisch is maar nu moet de aandacht verlegd worden naar de toekomst. Contracten verlengen en talent halen. En leren van de casus Babadi.
    Post Reply