Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 10:49
Ik heb uit bronnen vernomen dat er voor deze jongen al biedingen van rond de 5 miljoen zijn uit Italie.
Udinese & AC Milan zitten achter hem aan inderdaad. 5 miljoen lijkt me te matchen en zijn minstens zo aantrekkelijk als club.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Is dat niet die jongen die het woord Ajax niet wilde uitspreken?
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Geen idee maar dan zou ik hem meteen halen
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author 1913PSV. for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 10 Jan 2024, 11:02
VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 10:49
Ik heb uit bronnen vernomen dat er voor deze jongen al biedingen van rond de 5 miljoen zijn uit Italie.
Udinese & AC Milan zitten achter hem aan inderdaad. 5 miljoen lijkt me te matchen en zijn minstens zo aantrekkelijk als club.
AC Milan heeft geen bod gedaan, Udinese wel. Ik kan wel vragen of hij ook bij NL clubs word aangeboden?
These users thanked the author VTheMan for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 11:08
AC Milan heeft geen bod gedaan, Udinese wel. Ik kan wel vragen of hij ook bij NL clubs word aangeboden?
Zou interessant zijn om te horen inderdaad.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
FOOTB_REM_S: No

Bossche bol wrote: 09 Jan 2024, 14:20
Standbeeld wrote: 09 Jan 2024, 14:11 Dit lijkt me wel wat. Aankomend seizoen nog maar 1 jaar contract bij Dortmund waardoor hij betaalbaar is. Enig dingetje is dat ik niet helemaal zeker ben dat het tussen de oren goed zit bij deze jongen. Maar voetballen kan hij wel.

https://www.eurosport.com/football/worl ... tory.shtml
Zijn moeder krijg je er ook bij haha
Normaal is het toch andersom? Je neemt de moeder en krijgt de kinderen erbij.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

FC Bracke wrote: 10 Jan 2024, 11:30
Bossche bol wrote: 09 Jan 2024, 14:20
https://www.eurosport.com/football/worl ... tory.shtml
Zijn moeder krijg je er ook bij haha
Normaal is het toch andersom? Je neemt de moeder en krijgt de kinderen erbij.
De moeder heeft geen moeder? :P
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 27 Dec 2023, 21:22 @Ardbeg een favoriet van jou, Lucien Agoumé, is relatief goedkoop op te pikken bij Inter deze window.

Op huur basis naar Sevilla met optie tot koop.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Heb het even nagevraagd IbiAppelvlaai , Finn is op dit moment in gesprek met Anderlecht en Udinese, met nederlandse teams word niet gesproken op het moment. PSV heeft natuurlijk al de beste lcv van de competitie die gaat ie er niet uitspelen.
These users thanked the author VTheMan for the post:
IbiAppelvlaai
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 12:50 Heb het even nagevraagd @IbiAppelvlaai , Finn is op dit moment in gesprek met Anderlecht en Udinese, met nederlandse teams word niet gesproken op het moment. PSV heeft natuurlijk al de beste lcv van de competitie die gaat ie er niet uitspelen.
En hoe weet @IbiAppelVlaai dat?
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 10 Jan 2024, 13:41
VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 12:50 Heb het even nagevraagd @IbiAppelvlaai , Finn is op dit moment in gesprek met Anderlecht en Udinese, met nederlandse teams word niet gesproken op het moment. PSV heeft natuurlijk al de beste lcv van de competitie die gaat ie er niet uitspelen.
En hoe weet @IbiAppelVlaai dat?
Haha nee, Ik weet het, Ibi wilde het weten.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 13:42
DeEintovenaar wrote: 10 Jan 2024, 13:41

En hoe weet @IbiAppelVlaai dat?
Haha nee, Ik weet het, Ibi wilde het weten.
Ooooh op die manier haha. Ik vraag me wel af, ken je familie van die speler of zo?
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 10 Jan 2024, 14:17
VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 13:42

Haha nee, Ik weet het, Ibi wilde het weten.
Ooooh op die manier haha. Ik vraag me wel af, ken je familie van die speler of zo?
Ik speel FIFA met zijn zaakwaarnemer haha, ik weet niet of ik dit mag vertellen maar hij praat er zelf over in de party, en hij zegt dat die Italianen toch alles lekken daardoor weet iedereen van Udinese.

Kortom hier heb ik toevallig een scoop maar ik ben geen insider ofzo.
These users thanked the author VTheMan for the post (total 3):
DeEintovenaarIbiAppelvlaaimr.top
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 14:25
DeEintovenaar wrote: 10 Jan 2024, 14:17

Ooooh op die manier haha. Ik vraag me wel af, ken je familie van die speler of zo?
Ik speel FIFA met zijn zaakwaarnemer haha, ik weet niet of ik dit mag vertellen maar hij praat er zelf over in de party, en hij zegt dat die Italianen toch alles lekken daardoor weet iedereen van Udinese.

Kortom hier heb ik toevallig een scoop maar ik ben geen insider ofzo.
Haha geniaal! Leuk man, hier leeft een forum van.
These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
VTheMan
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht Vertessen vertrekken zou ik graag Roony Bardghji zien als nieuwe aanvaller. Linksbenige rechtsbuiten met een geweldige actie, goed schot, fysiek goed ontwikkeld voor zijn leeftijd. Echt een toptalent. Heeft in de Deense competitie ook al 7 keer gescoord in 17 wedstrijden.

Contract loopt af 31-12-2025, in mijn ogen goed beleid om deze jongen te halen als opvolger voor Bakayoko die nu alvast kan wennen.
These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
MikelvbTijn
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 11 Jan 2024, 09:34 Mocht Vertessen vertrekken zou ik graag Roony Bardghji zien als nieuwe aanvaller. Linksbenige rechtsbuiten met een geweldige actie, goed schot, fysiek goed ontwikkeld voor zijn leeftijd. Echt een toptalent. Heeft in de Deense competitie ook al 7 keer gescoord in 17 wedstrijden.

Contract loopt af 31-12-2025, in mijn ogen goed beleid om deze jongen te halen als opvolger voor Bakayoko die nu alvast kan wennen.
was toen ze tegen ons speelden vorig jaar ook al opvallend goed voor zijn leeftijd.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 11 Jan 2024, 09:34 Mocht Vertessen vertrekken zou ik graag Roony Bardghji zien als nieuwe aanvaller. Linksbenige rechtsbuiten met een geweldige actie, goed schot, fysiek goed ontwikkeld voor zijn leeftijd. Echt een toptalent. Heeft in de Deense competitie ook al 7 keer gescoord in 17 wedstrijden.

Contract loopt af 31-12-2025, in mijn ogen goed beleid om deze jongen te halen als opvolger voor Bakayoko die nu alvast kan wennen.
Ik heb de speler zelf weinig zien voetballen. Ik weet wel vanuit FM en andere scoutingslijstjes dat het een van de grotere talenten is op de Europese velden.
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Dubbelslag in Denemarken

Op zoek gegaan naar de perfecte centrale verdediger voor PSV. Heb daarbij naar de volgende criteria gekeken.
-Leeftijd: onder 25
-Voet: bij voorkeur rechts
-Prijs: max. 15 miljoen

Boszball criteria:
-Voetballend sterk: dit is wel duidelijk geworden na het herhaalde opstellen van Schouten op centraal, Bosz vindt de voetballende kwaliteiten zwaar wegen bij een centrale verdediger.

-Sterk in hoog doordekken: Bosz vraagt veel van zijn verdedigers, zo zie je Boscagli en Ramalho geregeld tot op het middenveld doordekken. Het inzicht hiervoor heeft niet iedere verdediger, een Gerrit Brandweer was hier bijvoorbeeld niet de beste in.

-Snelheid: Het hoge doordekken heeft ook een keerzijde, namelijk de ruimte in de rug die je achterlaat. Ramalho & Boscagli zijn niet de snelste en worden op snelheid nog wel eens verrast. Vandaar dat iemand die snelheid heeft om te herstellen zeker gewenst is.

De twee kandidaten:

In Denemarken heb ik twee spelers gevonden die aan deze criteria voldoen, beide staan ze al bekend als grote talenten. De een heeft de kwaliteit en leeftijd om er meteen te staan, de ander zal nog een jaar (mogelijk in Jong PSV) moeten rijpen.

Adamo Nagalo:

Club: Nordsjaelland
Nationaliteit: Burkina Faso
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1,85m
Voet: Rechts
Waarde TM: €6m
Contract: Tot juni 2027

Hier al wel eens vaker genoemd. Wat mij betreft de gedroomde kandidaat op RCV. Een fysiek sterke, snelle en complete verdediger. Op basis van data en beelden vinkt hij wat mij betreft alle criteria af; snel, sterk in hoog doordekken (zie video), en voetballend ook ruim voldoende in de lange- en korte passing.

Hieronder een kleine vergelijking tussen hem en Boscagli op basis van data en de video.

Image Image




Tobias Slotsager:

Club: Odense BK
Nationaliteit: Denemarken
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.89m
Voet: Rechts
Waarde TM: €1.5m
Contract: Tot juni 2025

Gezien als hét Deense verdedigende talent. Dwong op zijn 17e al een basisplek af in de Deense Superliga. Qua verdedigende kwaliteiten en inzicht twijfel ik niet aan hem. Het hoge doordekken en het voetballende is wat lastiger in te schatten aangezien de laagvlieger waar hij bij speelt met een vrij lage lijn voetbalt met veel lange ballen. Zijn lange ballen zijn wel erg goed. Hetgeen wat het meest opvalt is dat hij op 18 jarige leeftijd al het hoogste percentage gewonnen defensieve duels heeft (82,5%). Al met al een toptalent dat in een goed systeem ontzettend veel kan groeien en een hele grote kan worden.

Hieronder ook zijn data radar en video

Image

Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai Mooie opties, vooral Nagalo.

Ben het overigens niet met je eens v.w.b. Branthwaite, ik vind hem juist een heel erg goed in het doordekken. Zowel fysiek als tactisch daar uitermate voor geschikt, zou erg goed bij Boszball passen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nagalo hier al een aantal keer eerder genoemd inderdaad, maar dat is een hele goede optie. Zou ik graag zien komen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



👀
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Sahraoui moet dus nu een miljoen of 9 opleveren om te mogen vertrekken bij Heerenveen. Mocht Vertessen voor een miljoen of 5/6 vertrekken, dan zou ik het wel aandurven met hem.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 12 Jan 2024, 09:03 Sahraoui moet dus nu een miljoen of 9 opleveren om te mogen vertrekken bij Heerenveen. Mocht Vertessen voor een miljoen of 5/6 vertrekken, dan zou ik het wel aandurven met hem.
Nou, wat houdt je tegen? Koop dan!
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
VTheManMr.Unibet
Post Reply