Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 12 Jan 2024, 09:03 Sahraoui moet dus nu een miljoen of 9 opleveren om te mogen vertrekken bij Heerenveen. Mocht Vertessen voor een miljoen of 5/6 vertrekken, dan zou ik het wel aandurven met hem.
Als je de Vertessen miljoenen kan herinvesteren dan wel ja. We hebben natuurlijk wel een paar goede spelers uit Heerenveen geplukt die moeiteloos meekonden. Maar moet wel zeggen dat het niveau van de niet top-4 eredivisie wel flink achteruit is gegaan of de top-4 vooruit dus zit wel een kleine twijfel in voor mij.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 12 Jan 2024, 09:23
Mr.Unibet wrote: 12 Jan 2024, 09:03 Sahraoui moet dus nu een miljoen of 9 opleveren om te mogen vertrekken bij Heerenveen. Mocht Vertessen voor een miljoen of 5/6 vertrekken, dan zou ik het wel aandurven met hem.
Als je de Vertessen miljoenen kan herinvesteren dan wel ja. We hebben natuurlijk wel een paar goede spelers uit Heerenveen geplukt die moeiteloos meekonden. Maar moet wel zeggen dat het niveau van de niet top-4 eredivisie wel flink achteruit is gegaan of de top-4 vooruit dus zit wel een kleine twijfel in voor mij.
Meer niet dan wel.

https://www.transfermarkt.nl/spielberic ... ht/4098202
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet of hij al genoemd is hier en eigenlijk hebben we geen jonge nummer 6 nodig, maar Dirk Proper van NEC vindt ik een fijne spelert.
These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
QE#1
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Jan 2024, 09:29
VTheMan wrote: 12 Jan 2024, 09:23

Als je de Vertessen miljoenen kan herinvesteren dan wel ja. We hebben natuurlijk wel een paar goede spelers uit Heerenveen geplukt die moeiteloos meekonden. Maar moet wel zeggen dat het niveau van de niet top-4 eredivisie wel flink achteruit is gegaan of de top-4 vooruit dus zit wel een kleine twijfel in voor mij.
Meer niet dan wel.

https://www.transfermarkt.nl/spielberic ... ht/4098202
Meer niet dan wel? Wellicht viel Väyrynen tegen, maar dan praten we al over bijna 20 jaar terug.

Dumfries, Veerman, Narsingh zijn allemaal (meer dan) aardig van waarde geweest voor PSV.
These users thanked the author Chucky for the post:
VTheMan
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 12:50 Heb het even nagevraagd @IbiAppelvlaai , Finn is op dit moment in gesprek met Anderlecht en Udinese, met nederlandse teams word niet gesproken op het moment. PSV heeft natuurlijk al de beste lcv van de competitie die gaat ie er niet uitspelen.
Die LCV is na de zomer natuurlijk wel weg. Zo’n jongen zou dan mooi in het team gepast kunnen worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 12 Jan 2024, 10:09
VTheMan wrote: 10 Jan 2024, 12:50 Heb het even nagevraagd @IbiAppelvlaai , Finn is op dit moment in gesprek met Anderlecht en Udinese, met nederlandse teams word niet gesproken op het moment. PSV heeft natuurlijk al de beste lcv van de competitie die gaat ie er niet uitspelen.
Die LCV is na de zomer natuurlijk wel weg. Zo’n jongen zou dan mooi in het team gepast kunnen worden.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Nog helemaal geen indicatie van een vertrek. Als hij momenteel nog niet bijtekent, zegt dat niet dat hij weg wil gaan.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 12 Jan 2024, 09:58
Ardbeg wrote: 12 Jan 2024, 09:29

Meer niet dan wel.

https://www.transfermarkt.nl/spielberic ... ht/4098202
Meer niet dan wel? Wellicht viel Väyrynen tegen, maar dan praten we al over bijna 20 jaar terug.

Dumfries, Veerman, Narsingh zijn allemaal (meer dan) aardig van waarde geweest voor PSV.
Je vergeet er nog eentje die ook wel wat voor ons heeft betekend, een zekere Ruud :) waar mijn profielnaam van af is geleid.
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 12 Jan 2024, 10:13
Chucky wrote: 12 Jan 2024, 09:58

Meer niet dan wel? Wellicht viel Väyrynen tegen, maar dan praten we al over bijna 20 jaar terug.

Dumfries, Veerman, Narsingh zijn allemaal (meer dan) aardig van waarde geweest voor PSV.
Je vergeet er nog eentje die ook wel wat voor ons heeft betekend, een zekere Ruud :) waar mijn profielnaam van af is geleid.
Haha, aangezien we dan terug moeten naar de vorige eeuw had ik die maar buiten beschouwing gelaten 😉
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 12 Jan 2024, 09:58
Ardbeg wrote: 12 Jan 2024, 09:29

Meer niet dan wel.

https://www.transfermarkt.nl/spielberic ... ht/4098202
Meer niet dan wel? Wellicht viel Väyrynen tegen, maar dan praten we al over bijna 20 jaar terug.

Dumfries, Veerman, Narsingh zijn allemaal (meer dan) aardig van waarde geweest voor PSV.
Väyrynen was in een seizoen een aantal keer bepalend in de CL, dus was geen totale mislukkeling.
Scoorde nog de winnende zelfs in Bordeaux.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hm. Toch meer dan dat ik zo vers in m'n geheugen had.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Proper vind ik ook steeds interessanter worden. Hij verliest zelden een bal, speelt veel ballen vooruit, verliest weinig de bal in balverlies en is belangrijk bij balveroveringen. Het nadeel is zijn lengte, wel een uitstekende voetballer met elnog een flinke groeimarge.

Sahraoui moet iets opbrengen wat Sarr ook heeft opgeleverd toen hij aan Lyon werd verkocht (11 miljoen). Dit vind ik by far the veel voor een speler met zijn rendement.

Het was een ideale situatie geweest als hij voor 1,5 miljoen uit Noorwegen was opgepikt, waar hij gold als een groot talent. Voor 11 miljoen veel te veel, 8 miljoen ook op dit moment.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 12 Jan 2024, 11:20Het was een ideale situatie geweest als hij voor 1,5 miljoen uit Noorwegen was opgepikt, waar hij gold als een groot talent.
Zo'n speler heb ik wellicht hier, maar dan uit Denemarken. Zoals enkele kenners hier ongetwijfeld weten scout Nordsjaelland via hun eigen academie veel in Ghana. Daar hebben ze nu ook dit talent vandaan, Ibrahim Osman. Een Ghanese linksbuiten die bij Nordsjaelland in de voetsporen treedt van Kudus en Kameldeen Sulemana. Leuk talentje om in de gaten te houden en misschien wel meer dan dat als Vertessen vertrekt.

https://www.transfermarkt.nl/ibrahim-os ... er/1110406



Ibrahim Osman is een rappe buitenspeler met een heel explosieve start. Hij dribbelt graag met lange passen en zoekt dan vaak naar kansen om naar binnen te komen voor een schot of snijbeweging. Rappe speler, heel explosief.

Last edited by DonyellMalen on 12 Jan 2024, 21:00, edited 1 time in total.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Ardbeg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Snel maar nondeju slordig
Last edited by Ardbeg on 12 Jan 2024, 21:31, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Jan 2024, 20:59 Snel maar nondeju slordig
Vertessen 2.0 ;)
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 12 Jan 2024, 20:59Snel maar nondeju slordig
Eens, ruwe diamant. Zo'n Sonko schat ik dan ook hoger in, maar nogmaals, wel leuk talent.

Sonko dan nog maar even:
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
ArdbegIbiAppelvlaai
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 12 Jan 2024, 21:47
Eens, ruwe diamant. Zo'n Sonko schat ik dan ook hoger in, maar nogmaals, wel leuk talent.

Sonko dan nog maar even:
Sonko is dan ook de droom :stars:
dePinhodeSouza

Sonko ziet er erg goed uit, maar we hebben met Lozano en Lang al 2 spelers die het beste zijn op Linksbuiten en met Tillman die daar ook prima kan spelen, is er bij vertrek (en het naderende vertrek van Bakayoko) niet meer behoefte aan een Rechtsbuiten? Zover ik weet is Sonko een pure linksbuiten
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

dePinhodeSouza wrote: 13 Jan 2024, 13:36 Sonko ziet er erg goed uit, maar we hebben met Lozano en Lang al 2 spelers die het beste zijn op Linksbuiten en met Tillman die daar ook prima kan spelen, is er bij vertrek (en het naderende vertrek van Bakayoko) niet meer behoefte aan een Rechtsbuiten? Zover ik weet is Sonko een pure linksbuiten
Ik kijk zelf nooit naar het uiterlijk van voetballers, maar dat is ieder voor zich. ;)
Hij kan wel aardig voetballen, maar of het al goed genoeg is weet ik niet..
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Olij is nu toch verder aan het kijken dan Sparta.

Ik hoop dat PSV nu toch bezig is met het langer aanblijven van Benitez, maar mocht intern duidelijk zijn dat Benitez weg wil in de zomer moet je nu wat mij betreft al gaan hengelen naar Olij.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
Rene119
User avatar
ParkJiSung
Basisspeler
Posts: 419
Joined: 28 Jun 2022, 10:32
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 14 Jan 2024, 11:16 Olij is nu toch verder aan het kijken dan Sparta.

Ik hoop dat PSV nu toch bezig is met het langer aanblijven van Benitez, maar mocht intern duidelijk zijn dat Benitez weg wil in de zomer moet je nu wat mij betreft al gaan hengelen naar Olij.
Olij prima in de rol van tweede keeper, maar zou voor een eerste keeper eerst in een andere vijver kijken. Vind je Olij een upgrade t.o.v. Benitez?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ParkJiSung wrote: 14 Jan 2024, 11:19
ComeOnPSV wrote: 14 Jan 2024, 11:16 Olij is nu toch verder aan het kijken dan Sparta.

Ik hoop dat PSV nu toch bezig is met het langer aanblijven van Benitez, maar mocht intern duidelijk zijn dat Benitez weg wil in de zomer moet je nu wat mij betreft al gaan hengelen naar Olij.
Olij prima in de rol van tweede keeper, maar zou voor een eerste keeper eerst in een andere vijver kijken. Vind je Olij een upgrade t.o.v. Benitez?
Nee Benitez is beter.

Maar als Benny weg wil dan is Olij een prima vervanger
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Nee joh gekkie.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
ThijsDonyellMalen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Snap dat geroep om Olij totaal niet. Keepen bij Sparta is een wereld van verschil tov keepen bij PSV.

Olij is een prima keeper, maar geen CL-niveau, dus heel kort gezegd niet goed genoeg. Als Drommel vertrekt is ‘ie wel een prima optie om als tweede doelman te fungeren.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 11:30 Snap dat geroep om Olij totaal niet. Keepen bij Sparta is een wereld van verschil tov keepen bij PSV.
Zoet hield zich ook prima staande in de CL- denk aan de thuiswedstrijd tegen Atletico - na een verblijf bij RKC en die was op alle fronten minder dan Olij. Ik denk dat Olij die stap makkelijk kan maken. Lijkt me geen jongen die bezwijkt onder druk. Ik heb nog geen steekhoudend argument gezien waarom hij niet goed genoeg zou zijn.

We zullen het zien. Als Olij deze winter niet vertrekt en Bennie gaat komende zomer, dan mag Earnie van mij bellen naar het Kasteel. En dat zal dan wel weerd 'bord op schoot'-scouting worden genoemd, maar spelers als Dumfries, Pröpper en Veerman hebben ons ook geen windeieren gelegd en toen las je hier ook dergelijke reacties. "Leuk voor de subtop", "Niet goed genoeg voor PSV" en meer van dat.
These users thanked the author René1978 for the post:
Rene119
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 11:30 Snap dat geroep om Olij totaal niet. Keepen bij Sparta is een wereld van verschil tov keepen bij PSV.

Olij is een prima keeper, maar geen CL-niveau, dus heel kort gezegd niet goed genoeg. Als Drommel vertrekt is ‘ie wel een prima optie om als tweede doelman te fungeren.
De vraag is alleen wat realistisch is. Ik ben heel blij met Benítez, maar hoe vaak zie je keepers uit die categorie naar Nederland komen? En ligt dat aan interesse van die keepers, of zijn grote clubs simpelweg niet zo snel geneigd veel te investeren in zo'n keeper? Hoe dan ook: binnen Nederland is Olij de beste optie, denk ik. In elk geval de meest betaalbare. Ik zou ook niet weten waarom hij het niet bij een topclub zou kunnen laten zien. Je kan natuurlijk pas aantonen dat je van CL-niveau bent als je een kans op dat niveau krijgt.

Owusu-Oduro lijkt me overigens met afstand de meest talentvolle, maar AZ zal hem vast niet zomaar laten gaan.
These users thanked the author Ykhim for the post:
René1978
Post Reply