Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 11 Jan 2024, 12:22 Maar er komt een tijd dat we geen dubbel programma meer hebben en dan is het wel tijd om echt te kiezen en ik denk dat Bakayoko slachtoffer wordt.
Dat moet ik nog maar eens zien, vooral als hij zo door gaat. Baka is een statistiekenmonster waar hij op verschillende lijstjes bovenaan staat of bovenin meedoet. Kijk je verder dan doelpunten en assists dan denk ik dat hij misschien wel belangrijker is dan Lozano en Lang
Tovast
Nationale topspeler

Zie ze uiteindelijk ook nog wel met z’n drieën samen spelen tegen de mindere goden.

Benitez - Teze Schouten Boscagli Dest - Veerman Saibari - Baka Noa Lozano - Luuk. Kan makkelijk in de eredivisie.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 11 Jan 2024, 12:22 Het is best een lastige case in mijn ogen want je hebt 3 spelers die je eigenlijk allemaal tevreden moet houden maar er moet er elke wedstrijd 1 vanaf de bank komen.

- Bakayoko kan alleen op rechts en Lang kan alleen op links. Lozano is beter op links dan op rechts.
- Lang en Lozano zijn verschilmakers qua doelpunten en Bakayoko qua assists.
- Bakayoko en Lang vertegenwoordigen hele forse transfersommen.
- Lang en Lozano hebben juist heel veel gekost.
- Lozano en Lang vind ik zelf constanter dan Bakayoko.
- Lang is beter in de kleinere ruimtes denk ik en Lozano en Bakayoko met meer ruimte.

Als we straks tegen Excelsior spelen (en iedereen zou fit zijn) dan bv Lang - Bakayoko, tegen Twente weer Lozano ipv Bakayoko en dan volgende week bij Utrecht Lozano in plaats van Lang. Dan speelt iedereen voldoende minuten zou ik zeggen. Maar er komt een tijd dat we geen dubbel programma meer hebben en dan is het wel tijd om echt te kiezen en ik denk dat Bakayoko slachtoffer wordt.
Je ziet bij Liverpool wel dat dit prima te managen is. Zij hebben Diaz, Salah, Jota, Gakpo en Nunez (evt Elliot) voor de drie voorste posities, maar ze komen allemaal genoeg aan spelen toe omdat de een de ene keer 60 en dan weer 30 min speelt en de ander andersom.
René1978
Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 11 Jan 2024, 12:22 Het is best een lastige case in mijn ogen want je hebt 3 spelers die je eigenlijk allemaal tevreden moet houden maar er moet er elke wedstrijd 1 vanaf de bank komen.

- Bakayoko kan alleen op rechts en Lang kan alleen op links. Lozano is beter op links dan op rechts.
- Lang en Lozano zijn verschilmakers qua doelpunten en Bakayoko qua assists.
- Bakayoko en Lang vertegenwoordigen hele forse transfersommen.
- Lang en Lozano hebben juist heel veel gekost.
- Lozano en Lang vind ik zelf constanter dan Bakayoko.
- Lang is beter in de kleinere ruimtes denk ik en Lozano en Bakayoko met meer ruimte.

Als we straks tegen Excelsior spelen (en iedereen zou fit zijn) dan bv Lang - Bakayoko, tegen Twente weer Lozano ipv Bakayoko en dan volgende week bij Utrecht Lozano in plaats van Lang. Dan speelt iedereen voldoende minuten zou ik zeggen. Maar er komt een tijd dat we geen dubbel programma meer hebben en dan is het wel tijd om echt te kiezen en ik denk dat Bakayoko slachtoffer wordt.
Geloof dat het Pieter Zwart was die vorig jaar al beargumenteerde waarom Bakayoko waarschijnlijk het meest zeker is van zijn plaats. Nog even los van dat hij onze grootste cashcow is, weinig blessuregevoelig lijkt en zijn data op diverse vlakken Europese top zijn, is hij een echte rechtsbuiten. Lang en Lozano zijn dat minder, ook al heeft laatstgenoemde daar wel regelmatig gespeeld. Het is aannemelijk dat Bosz Lang en Lozano als zijn linksbuitens ziet en Baka als zijn rechtsbuiten. Dan mogen Lang en Lozano het daar onderling uitvechten zolang Johan fit is en niet geschorst, want in dat geval is het fijn als je daar een Lozano neer kunt zetten.

Maar laat Noa en Hirving eerst maar eens allebei fit worden voor we ons hier al te druk om gaan maken.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik zie Lang ook nog wel de nodige minuten maken als #10.
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 11 Jan 2024, 14:17 Ik zie Lang ook nog wel de nodige minuten maken als #10.
Dat verwacht ik niet aangezien de concurrentie daar met Tillman en Til al moordend is en je ook nog Babadi hebt. Dit team zit denk ik te goed in elkaar om met dat soort experimenten te gaan beginnen. Tenminste, Lang op 10 zie ik niet als een logische keuze als je andere nummer 10's hebt. Tillman is geweldig bezig, die moet je vooral verder laten ontwikkelen, zeker als je hem wil overnemen voor heel veel geld.

Lang en Lozano zullen het moeten uitvechten op links en Baka evt af en toe met Lozano afwisselen. Dat verwacht ik iig voor de rest van dit seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Søren
Meervoudig international

We zijn halverwege het seizoen, en er zijn meer wedstrijden geweest dat er slechts 1vd3 inzetbaar was, dan wedstrijden waarbij ze alle drie inzetbaar waren…
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Breur
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 11 Jan 2024, 12:22Het is best een lastige case in mijn ogen want je hebt 3 spelers die je eigenlijk allemaal tevreden moet houden maar er moet er elke wedstrijd 1 vanaf de bank komen.
    Zo lastig is het toch niet, drie geweldige buitenspelers voor twee posities is niet meer dan normaal bij ons, vind ik. Dat is de standaard die je moet aanhouden als topclub. Bosz weet dat allemaal prima te managen, daar zou ik geen zorgen over hebben.
    Thijs wrote: 11 Jan 2024, 14:17 Ik zie Lang ook nog wel de nodige minuten maken als #10.
    Ik niet, Lang is je beste linksbuiten. Onlogisch om hem dan van z'b beste positie te halen omdat 'ie toevallig ook op 10 kan. Je hebt met Tillman, Til en Babadi al drie andere prima nummer's 10. Saibari zie ik echt als een 8.
    DonyellMalen
    Legende

Post net dit op z’n story. 🤌🏼

Image
    Standbeeld
    Mister PSV

Komt ie met een nieuwe hitsingle?
    SomaQan
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 12 Jan 2024, 18:23 Komt ie met een nieuwe hitsingle?
    Noano 4-0 morgen op het veld.
    ComeOnPSV
    Vedette

Noano vandaag weer erbij!

Come on!
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Hopelijk halfuurtje vandaag !
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Da's misschien wat te Lang.
    Juancho
    Mister PSV

Zal wel weer bij z'n eerste stap op het veld een hamstringblessure oplopen.. 🤔 😁
    ruuddevil
    Legende

Bracht weer helemaal niks.
    Juancho
    Mister PSV

Ik moest serieus vragen of ik het wel goed zag of Lang idd in het veld kwam of dat het een gedachte was 🤣
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Laat hem eerst eens langer dan een kwartiertje weer voetballen na z'n lange afwezigheid zou ik zeggen.
    ComeOnPSV
    Vedette

Viel in ieder geval beter in dan tegen Twente destijds.

Nu fitter worden en uiteindelijk weer de linksbuiten!
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Welkom terug Noa!
    DC_PSV
    Vedette

Miskoop.
    #simplythebest
    DonyellMalen
    Legende

ruuddevil wrote: 13 Jan 2024, 22:57 Bracht weer helemaal niks.
    Vond ik niet, komt altijd enorm veel dreiging vanaf. Moet weer in ritme komen, heeft er Lang uit gelegen. Publiek bloeit helemaal op door hem, dat is ook mooi om te merken in het stadion.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
    Bossche bolSensationSomaQanRikkert1234Ren Höek
    nilssonH
    Moderator

Korte mouwen en handschoenen is altijd een plus bij mij. Verder moet hij er zeker weer in zien te komen, maar dat komt goed.
  • These users thanked the author nilssonH for the post:
    OmeAad
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die komt echt wel weer terug in het team, zeker nu Lozano er nog iets langer uit ligt.
    Roys
    Bankzitter

Als hij nog gaat werken aan zijn rendement, wordt het echt een topper
    Post Reply