Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
Of huren met verplichte optie tot koop op 1 juli 2022. Heb je tot juli 2023 om de aankoop terug te verdienen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zeker. Als ze goed genoeg zijn tenminste. Ik heb er bij beiden te weinig zicht op om daar een inschatting van te kunnen maken. Die Beukemaar is bijvoorbeeld ouder dan Obispo, dus waarom zouden we Obispo afschrijven en Beukema halen?FritskePhilips wrote: ↑27 Mar 2021, 14:58 Beukema rechts, van de Ven links?
Zou het een goede zaak vinden, NL'se talenten erbij!
-
- Nationale topspeler
Wie zegt dat er moet worden afgeschreven?Thijs85 wrote: ↑27 Mar 2021, 15:14Zeker. Als ze goed genoeg zijn tenminste. Ik heb er bij beiden te weinig zicht op om daar een inschatting van te kunnen maken. Die Beukemaar is bijvoorbeeld ouder dan Obispo, dus waarom zouden we Obispo afschrijven en Beukema halen?FritskePhilips wrote: ↑27 Mar 2021, 14:58 Beukema rechts, van de Ven links?
Zou het een goede zaak vinden, NL'se talenten erbij!
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Wil je het volgend seizoen in met alleen maar jonge centrale verdedigers? Als je die drie hebt plus Bosca en Teze, wordt het toch lastig om ze allemaal genoeg minuten te geven én genoeg ervaring opstellen.
-
- Internationale topspeler
Is die Koreaan officieel uit beeld dan? Ik zie echt liever een combi van een buitenlandse verrassing en een absoluut Nederlands talent. Ik ken die Beukema echt totaal niet, vd Ven heb ik wel wat van gezien. Van mij mogen ze komen als ze zo getalenteerd zijn.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Die Koopmeijners is onhaalbaar he? Want die jongen is echt heel goed. Wat een uitstekende trap en passing heeft die gast zeg. Zou een geweldige middenveld impuls zijn. Hem en een Alderweireld voor in de as er bij en je bent in feite klaar. Gaat helaas niet gebeuren vrees ik.
-
- Lid scoutingsteam
Dominique Heintz (contract 2022) van Frankfurt heeft ervaring in de top, speelt Europees en past in het pressing spel van Frankfurt. Hij brengt daarnaast met zijn lengte en fysiek ook wat extta's mee. Boscagli zou dan naar voren kunnen.
En de eerder genoemde Moussa Niakhaté van Mainz zijn goede verdedigers beiden met een goed linkerbeen met inzicht en in staat zijn ook diepte ballen op maat te versturen..
En de eerder genoemde Moussa Niakhaté van Mainz zijn goede verdedigers beiden met een goed linkerbeen met inzicht en in staat zijn ook diepte ballen op maat te versturen..
- Hatseflats
- Vedette
Helemaal eens! Speelt al zeer volwassen.Menno1 wrote: ↑27 Mar 2021, 21:36 Die Koopmeijners is onhaalbaar he? Want die jongen is echt heel goed. Wat een uitstekende trap en passing heeft die gast zeg. Zou een geweldige middenveld impuls zijn. Hem en een Alderweireld voor in de as er bij en je bent in feite klaar. Gaat helaas niet gebeuren vrees ik.
- Joenepsv
- Legende
Wie niet waagt, wie niet wint. Ben inderdaad ook bang dat hij onhaalbaar is aangezien hij bij Az zit en ze daar denken dat ze Real Madrid zijn. Maar normaal gesproken zou een dergelijke speler toch rond de tien miljoen moesten kosten. Vind hem een goede speler maar heeft het enkel bij Az en Jong Oranje laten zien. PSV is toch nog een stapje hoger voor hem.Menno1 wrote: ↑27 Mar 2021, 21:36 Die Koopmeijners is onhaalbaar he? Want die jongen is echt heel goed. Wat een uitstekende trap en passing heeft die gast zeg. Zou een geweldige middenveld impuls zijn. Hem en een Alderweireld voor in de as er bij en je bent in feite klaar. Gaat helaas niet gebeuren vrees ik.
Wat Beukema betreft. Zou er niet raar van op kijken als PSV hem en/of Van der Ven haalt en een jaar verhuurd aan een eredivisie club. Dergelijke spelers zijn nu nog betaalbaar. Zeven ton, daar val je geen buil aan en die jongen heeft wel wat. Heb dit seizoen drie keer een wedstrijd van Go Ahead gezien en hij viel positief op. Geld ook voor dat keepertje trouwens. Gorter.
- ruuddevil
- Legende
Ik verwacht niet dat PSV dit type spelers haalt. We mikken een stukje hoger en hebben juist ervaring in de as nodig. Voor de echt grote talenten als Van de Ven zou ik een uitzondering maken.
Koopmeiners twijfel ik na de 2 wedstrijden op het EK weer over.
Koopmeiners twijfel ik na de 2 wedstrijden op het EK weer over.
-
- Legende
Dit is niet op basis van het EK, hoop ik? Speelt echt een heel erg slecht toernooi. Valt totaal door de mand.Menno1 wrote: ↑27 Mar 2021, 21:36 Die Koopmeijners is onhaalbaar he? Want die jongen is echt heel goed. Wat een uitstekende trap en passing heeft die gast zeg. Zou een geweldige middenveld impuls zijn. Hem en een Alderweireld voor in de as er bij en je bent in feite klaar. Gaat helaas niet gebeuren vrees ik.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je zou ze kunnen halen, voorbereiding mee laten doen en verhuren aan een eredivisieclub als deze spelers dat ook zien zitten uiteraard.
Koopmeiners toont aan op het EK dat hij nooit 15-20 miljoen waard is. Zou er met kop en schouders bovenuit moeten steken op een U21 EK.
-
- Vedette
Koopmeiners lijkt mij onhaalbaar. Die zal wel een miljoen of vijftien moeten opleveren. AZ heeft het financieel gezien goed op orde en kan de hoofdprijs vragen. Speelt wel een zwak EK, al speelt niemand onder deze bondscoach, met zijn vreemde taktiek, goed.
In het kader van goedkope talenten, is deze jongen wellicht interessant? Jonge talentvolle spits uit Polen. Op zijn zestiende gedebuteerd, vorig jaar al veel gespeeld. Dit seizoen wat minder omdat hij zijn aflopende contract niet wil verlengen. Lijkt me een ideale speler achter een eerste spits om rustig te brengen. Samen met Madueke en Vertessen over een paar jaar in onze voorhoede;
Vorig jaar werden we al eens gelinkt aan deze jongen, weliswaar door een vage bron;
https://www.soccernews.nl/news/688785/p ... kken-spits
In het kader van goedkope talenten, is deze jongen wellicht interessant? Jonge talentvolle spits uit Polen. Op zijn zestiende gedebuteerd, vorig jaar al veel gespeeld. Dit seizoen wat minder omdat hij zijn aflopende contract niet wil verlengen. Lijkt me een ideale speler achter een eerste spits om rustig te brengen. Samen met Madueke en Vertessen over een paar jaar in onze voorhoede;
Vorig jaar werden we al eens gelinkt aan deze jongen, weliswaar door een vage bron;
-
- Legende
Een jonge speler uit de KKD zal vooral extra moeten zijn waar PSV het talent in ziet voor de komende jaren. Of spelers als Beukema of Vd Ven dat zijn geen idee want daar heb ik ze te weinig voor zien spelen. Wat mij betreft ligt de eerste focus op het aantrekken van een aantal nieuwe basisspelers en als het budget het toelaat kan je kijken naar spelers die vanuit Jong PSV vrij snel de stap omhoog kunnen gaan maken. Dit hoeft trouwens niet in een bepaalde volgorde te gebeuren, maar kan ook parallel met elkaar lopen.
-
- Lid scoutingsteam
Ziet eruit als een prima aanvaller.Johann Vogel wrote: ↑28 Mar 2021, 11:31 Koopmeiners lijkt mij onhaalbaar. Die zal wel een miljoen of vijftien moeten opleveren. AZ heeft het financieel gezien goed op orde en kan de hoofdprijs vragen. Speelt wel een zwak EK, al speelt niemand onder deze bondscoach, met zijn vreemde taktiek, goed.
Zijn contract loopt blijkbaar ook af, interessant.
Persoonlijk zou ik als spits graag Tolu Arokodare erbij zien komen. Hij is 1.97 lang, fysiek ster goed met het hoofd en kan ook uitstekend als targetman functioneren. Bij zijn huidige team 1.fc Köln komt hij niet aan de bank, die kiezen voor ervaren mensen in het degradatie geweld.
Werd noet voor niets gevolgd door Lille als eventuele vervanger voor Oshimen. Lille heeft de laatste jaren wel bewezen een goed oog voor aanvallend talent te hebben.
- Ardbeg
- Mister PSV
Fuck, wie kiest toch altijd die muziek, hahaJohann Vogel wrote: ↑28 Mar 2021, 11:31 Koopmeiners lijkt mij onhaalbaar. Die zal wel een miljoen of vijftien moeten opleveren. AZ heeft het financieel gezien goed op orde en kan de hoofdprijs vragen. Speelt wel een zwak EK, al speelt niemand onder deze bondscoach, met zijn vreemde taktiek, goed.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja inderdaad. Hebben we vorig jaar ook gedaan. Voor veel geld overbodige spelers halen die totaal niet nodig waren. Echt typisch PSV ook.
-
- Lid scoutingsteam
Tolu kost zeker geen 15 miljoen.
Overigens zie ik liever Veerman dan Koopmeinders in ons shirt voetballen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Idd. Fein, van Ginkel oa. En laten we het seizoen er voor niet vergeten aub. Want dat is de reden waarom we zo achterop zijn geraakt door 40 miljoen aan puin binnen te halen.ShovingNE2 wrote: ↑28 Mar 2021, 19:01 Ja inderdaad. Hebben we vorig jaar ook gedaan. Voor veel geld overbodige spelers halen die totaal niet nodig waren. Echt typisch PSV ook.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dus dankzij Fein en Van Ginkel hadden we geen geld voor een CV.
Serieus?
Serieus?