Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 13 Jan 2024, 14:31
Josef Dettelbacher wrote: 13 Jan 2024, 13:13

Alsof dat halfjaartje niet mogen spelen indruk maakt. Dat is allemaal ingecalculeerd door team Babadi bij het maken van deze beslissing.
Voor kamp Babadi idd niet nee. Die zitten nu toch allang te praten met alle geïnteresseerde clubs en zullen ondertussen wel dollar ogen hebben. Half jaartje verder zoals het nu gaat zal vast geen probleem zijn.

Dat is dus een beetje wat ik bedoel. Het is nu eigenlijk al zover dat welke keuze hij ook maakt het voor mij als fan en wellicht PSV als club het al heeft afgedaan. Ook bijv het eerdere bericht dat Faber al flink pissig was op kamp Babadi.

Het kan eigenlijk niet meer goedkomen wat mij betreft, een vertrek ligt dus voor de hand.
Mogelijk, maar dan kun je hem gewoon blijven inzetten in wedstrijden dat je hem nodig hebt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat Hij heeft er een half uurtje over gedaan naar het schijnt.

Image
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    MC Hammer
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

Juancho wrote: 13 Jan 2024, 14:31
    Josef Dettelbacher wrote: 13 Jan 2024, 13:13

Alsof dat halfjaartje niet mogen spelen indruk maakt. Dat is allemaal ingecalculeerd door team Babadi bij het maken van deze beslissing.
    Voor kamp Babadi idd niet nee. Die zitten nu toch allang te praten met alle geïnteresseerde clubs en zullen ondertussen wel dollar ogen hebben. Half jaartje verder zoals het nu gaat zal vast geen probleem zijn.

Dat is dus een beetje wat ik bedoel. Het is nu eigenlijk al zover dat welke keuze hij ook maakt het voor mij als fan en wellicht PSV als club het al heeft afgedaan. Ook bijv het eerdere bericht dat Faber al flink pissig was op kamp Babadi.

Het kan eigenlijk niet meer goedkomen wat mij betreft, een vertrek ligt dus voor de hand.
    Als ie voor zijn contract afloopt gewoon bijtekent is er niks aan de hand hoor. Misschien in jouw ogen, maar bij mij is ie gewoon onderdeel van de groep. Het kan zeker nog goed komen.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Wie maalt er onderhand nog om een mogelijk vertrek van Babadi? Heeft weinig te zoeken in het huidige PSV en straalt niet uit daar iets aan te willen veranderen.
    YPLee
    Jeugdinternational

Viel echt ontiegelijk slecht in. Zonder bal brengt hij helemaal niets. Moet echt nog veel stappen zetten om überhaupt meer speeltijd af te dwingen.
    ComeOnPSV
    Vedette

Ook wel heel slecht dat hij inviel en niet een Tygo Land.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 6):
    WoodenshoesMenno1FieseFriedrich1913PSV.TjompieRen Höek
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Geen snelheid, geen duelkracht, voorlopig zie ik het niet in hem
    Dribble
    Bankzitter

Slappe hap was het.
  • These users thanked the author Dribble for the post:
    Blankers79
    Søren
    Meervoudig international

En dan verontwaardigd doen dat je niet meer speeltijd krijgt…
    Wat een natte krant!
    Is jong-PSV nog lang niet ontgroeid.
    ruuddevil
    Legende

Speeltuin. Vind zichzelf beter dan hij is. Byebyedi.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Nog slechter dan tegen Arsenal, toen het ook FC Babadi werd toen 'ie inviel. Dat is niet eens zo'n ramp als je eigenlijk nog een jeugdspeler bent, maar in combinatie met die transferonzin gaan dit soort prestaties tegen je werken. Je merkt in het stadion ook dat het niet bij iedereen goed valt. Ik snap dat wel.
    DonyellMalen
    Legende

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 00:09Je merkt in het stadion ook dat het niet bij iedereen goed valt.
    Ja, je hoorde flink wat gemopper en een heel licht fluitconcert zelfs toen ‘ie inviel. Dat laatste hoeft van mij ook weer niet, maar hij moet wel echt een stapje bij gaan zetten ja.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

ComeOnPSV wrote: 13 Jan 2024, 23:38 Ook wel heel slecht dat hij inviel en niet een Tygo Land.
    Mwah.

Wellicht omdat mensen geen flauw idee hebben hoe goed Tygo Land momenteel daadwerkelijk is? Hoeveel mensen leven mee op de hype en hoeveel mensen hebben daadwerkelijk meer dan 5 hele KKD wedstrijden gezien (geen idee of dat zelfs kan met een ESPN abonnement) en Land zien spelen?

Maar wellicht ook omdat Saibari naar de Afrika cup is, Lang terugkomt van een blessure, Vertessen lijkt te vertrekken en Lozano nog niet bij de selectie zit? Voor die voorste posities komt Babadi hoe dan ook in aanmerking en het lijkt erop dat PSV daar de komende periode wel een beroep op moet doen.

En wellicht ook omdat het alsnog de taak is van Bosz om zich professioneel op te stellen en spelers beter te maken. Er is nog een halfjarig contract en dat moet van beide kanten gerespecteerd worden.

En heel wellicht, die kans acht ik persoonlijk vrij klein, omdat PSV nog 1x met kamp Babadi om de tafel lijkt te gaan en dit soort minuten wellicht een katalysator/switch kunnen zijn.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Zo lang de kans er is dat hij bijtekent moet je hem als volwaardig lid behandelen. Prima dus dat hij invalt. Misschien zelfs gunstig dat hij dat vrij slecht doet, want dat maakt de positie van PSV sterker. Als hij ergens anders tekent zal hij iets minder kans maken op een invalbeurt, maar Heruone heeft natuurlijk wel gelijk over de bezetting, al hebben we Babadi daar volgens mij pas in nodig als Vertessen weg is.
    Bram
    Nationale topspeler

Zonde eigenlijk. In het begin van het jaar voelde je zoveel energie als Babadi speelde, maar nu voel je vooral negatieve energie.
    Joenepsv
    Legende

Babadi moet nu een grote jongen zijn en zeggen wat hij gaat doen. Verlengen of verkassen. Als hij niet bij wil tekenen is mij dat goed. Ik wil alleen spelers zien die trots zijn om een PSV shirt te dragen. Maar mocht dat de keus zijn dan weet hij dat nu wel. Dan hoef je niet de club aan het lijntje te houden samen met die bloedzuigers die zich zaakwaarnemer noemen. Je ziet ook aan zijn spel dat dit hele geneuzel nergens goed voor is.
    ComeOnPSV
    Vedette

Ik ben nu eigenlijk al zover dat ik hoop dat ie niet bijtekent.

Mentaal is het zo'n zwakkeling. Het is FC Babadi ipv PSV. Het is om te janken. Iedere keer als hij invalt is het oogkleppen op en voor eigen succes.

Doei Isaac. Ga maar lekker als je het geen reet interesseert.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    guusSmeets14
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ook de welbekende Klerry Hunstra meldt op Twitter dat Babadi naar de hoofdstad wil. Geen idee of het klopt verder, maar wel opmerkelijk nadat Rutger het eerder meldde.

(Even op het bericht klikken om te kijken waar Klerry op reageert)
    Josef Dettelbacher
    Legende

danko-lazovic wrote: 15 Jan 2024, 19:35

Ook de welbekende Klerry Hunstra meldt op Twitter dat Babadi naar de hoofdstad wil. Geen idee of het klopt verder, maar wel opmerkelijk nadat Rutger het eerder meldde.

(Even op het bericht klikken om te kijken waar Klerry op reageert)
    Heel voorspelbaar deze gang van zaken
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ik geloof er niets van. Welk weldenkend mens wil in deze tijd graag bij Ajax voetballen?
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Irritante zelfpijper die Klerry.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Het zou mij ook oprecht niets meer uitmaken. Wat heeft Babadi nou bijgedragen aan deze unieke reeks van 17 uit 17? Helemaal niks.
    Standbeeld
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 15 Jan 2024, 19:40 Ik geloof er niets van. Welk weldenkend mens wil in deze tijd graag bij Ajax voetballen?
    HeNdErSoN
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Jur1913 wrote: 15 Jan 2024, 19:40 Ik geloof er niets van. Welk weldenkend mens wil in deze tijd graag bij Ajax voetballen?
    Voor de helft van het salaris ( of zelfs een kwart ) van zijn huidige of beoogde salaris zou ik dat wellicht ook wel doen voor anderhalf jaar.
    Mentaal een zware pil om te nemen gedurende die periode maar de geldstroom zou dat wel verzachten die de club niet nog een keer kan uitgeven :ketchup:
    Heruone
    Lid scoutingsteam

.
    Last edited by Heruone on 16 Jan 2024, 20:51, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    29.04.2007
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Post Reply