Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie wrote: 28 Dec 2023, 11:03 Laten we zorgen dat Wieffertje niet wint

Toch ga ik het wel komisch vinden als er zodadelijk geen enkele PSV speler in het ESPN team van het halve seizoen staat terwijl PSV letterlijk alles heeft gewonnen. Laat die Feyenoorders maar elke poll kapen, winnen ze toch nog iets dit seizoen en kunnen ze hiermee hun pijn van de uitschakeling in de CL troosten.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Waarom niet gewoon zorgen dat Jerdy WEL wint?
Standbeeld
Mister PSV

Thijs wrote: 28 Dec 2023, 11:19

Waarom niet gewoon zorgen dat Jerdy WEL wint?
Maak het nou niet te complex voor iedereen.
Struviet
Meervoudig international

Ik wens de Feyenoorders er veel plezier mee, het maakt me echt helemaal niks uit
  • These users thanked the author Struviet for the post (total 2):
    JoJoTomPSV023
    VeresRivne
    Vedette

Struviet wrote: 28 Dec 2023, 11:34 Ik wens de Feyenoorders er veel plezier mee, het maakt me echt helemaal niks uit
    Inderdaad gun het die Feyenoorders nou gewoon, die winnen al zo weinig echte prijzen. ;)
  • These users thanked the author VeresRivne for the post:
    Vanthaman18
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Wat is deze man ongekend goed zeg, niet normaal.
    Thijs
    Lid van verdienste

Samen met Veerman domineerde hij de eerste helft en begin tweede helft. En toen kwamen zelfs wat tierelantijntjes. Dat hoeft voor mij niet, maar een geweldige speler is het.
    ruuddevil
    Legende

Weer genoten van deze man. Net als van Veerman. Toen Schouten er uit ging was het cement tussen de stenen weg.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zó belangrijk voor dit PSV… Ook weer op momenten genoten van zijn positioneren, inzicht en vermogen om dit goed te vertalen in handelen. Blijf dit de aankoop van het seizoen vinden, van de hele eredivisie wel te verstaan
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
    wakka26OmeAad
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je moet echt blij zijn als die volgend seizoen nog hier speelt. Kan gemakkelijk op sub-top PL niveau mee, Newcastle of Spurs. Bij een manager met een goed voetbal idee.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

RIO wrote: 14 Jan 2024, 03:13 Je moet echt blij zijn als die volgend seizoen nog hier speelt. Kan gemakkelijk op sub-top PL niveau mee, Newcastle of Spurs. Bij een manager met een goed voetbal idee.
    Sterker nog, nog 1 tandje sneller schakelen en hij zou bij Manchester City niet misstaan.
    Trixm
    Vedette

D.Millpants wrote: 14 Jan 2024, 09:10
    RIO wrote: 14 Jan 2024, 03:13 Je moet echt blij zijn als die volgend seizoen nog hier speelt. Kan gemakkelijk op sub-top PL niveau mee, Newcastle of Spurs. Bij een manager met een goed voetbal idee.
    Sterker nog, nog 1 tandje sneller schakelen en hij zou bij Manchester City niet misstaan.
    Dat lijkt mij nog wat overdreven 😁
    Saibari is underrated.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Trixm wrote: 14 Jan 2024, 10:01

Mij niet, serieus iets beter en hij kan daar mee. Daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd.
    Thijs
    Lid van verdienste

Trixm wrote: 14 Jan 2024, 10:01

Vind je City niet zo goed dat je denkt dat Schouten bij zou moeten schakelen?
    Trixm
    Vedette

Ik denk dat dit soort uitspraken leuk voor het forum zijn, maar een kevin de bruyne is nog wel een ander niveau. Maargoed ik zal de pret verder niet gaan bederven, het is een fantastische speler.
    Saibari is underrated.
    Thijs
    Lid van verdienste

Trixm wrote: 14 Jan 2024, 10:12 Ik denk dat dit soort uitspraken leuk voor het forum zijn, maar een kevin de bruyne is nog wel een ander niveau. Maargoed ik zal de pret verder niet gaan bederven, het is een fantastische speler.
    Uiteraard. Je moet het niet te serieus nemen. Geniet vooral dat we een speler hebben die voor ons is wat De Bruyne voor City is qua kwaliteit en invloed.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Trixm
    Juancho
    Mister PSV

Bij ESPN lieten ze het ook nog zien, maar Schouten ha din de 1e helft Een formidabele actie. Scannen, wegdraaien en ruimte creëren. Absoluut Iniesta/Xavi niveau, bizar.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    D.Millpants
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Trixm wrote: 14 Jan 2024, 10:12 Ik denk dat dit soort uitspraken leuk voor het forum zijn, maar een kevin de bruyne is nog wel een ander niveau. Maargoed ik zal de pret verder niet gaan bederven, het is een fantastische speler.
    Je moet hem dan ook niet met Kevin de Bruyne maar met Rodri vergelijken. Afgelopen weken is bij City gebleken hoe belangrijk zo’n type speler voor het team is. Schouten zou best een logische back-up voor Rodri zijn, maar gelukkig heeft hij het veel te goed bij PSV.
    mr.top
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 14 Jan 2024, 10:35 Bij ESPN lieten ze het ook nog zien, maar Schouten ha din de 1e helft Een formidabele actie. Scannen, wegdraaien en ruimte creëren. Absoluut Iniesta/Xavi niveau, bizar.
    Het is tegen Excelsior. Laten we kijken wat hij doet tegen Dortmund.
    Juancho
    Mister PSV

Dat doet wat mij betreft niks af van de actie en zijn manier van scannen en wegdraaien. Dit doet Schouten namelijk ook tegen veel betere tegenstanders.

Dat zeggende, ik vind ondertussen wel echt dat hij de meester is op het middenveld. Dus daar zie ik hem graag constant spelen en is zijn impact /invloed op het spel nog groter.

Dat we achterin problemen hebben is klote en incidenteel kan Schouten dat oppakken, maar idealiter los je dit probleem deze winter of anders in de zomer op zodat Schouten je 6 wordt mrt een voetballende verdediger achter hem. Waarbij Boscagli er natuurlijk al is.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Persepolis
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

mr.top wrote: 14 Jan 2024, 11:03Het is tegen Excelsior. Laten we kijken wat hij doet tegen Dortmund.
    Dit vind ik altijd van die onzinnige uitspraken, alsof het een voorwaarde zou zijn om ervan te kunnen genieten. Schouten heeft bij Bologna gespeeld en nu bij PSV. Het is geen wereldspeler die wekelijks uitblinker kan zijn bij ManCity. Het is wat mij betreft wél de beste speler van de competitie. Zo'n actie als gisteren: weergaloos. Maar sowieso speelde hij weer heel goed, keizerlijk en soeverein haast. Tegen Dortmund gaat het vast weer wat moeilijker worden, zoals dat voor meer PSV'ers geldt, maar dat doet echt helemaal niks af aan hoe goed en belangrijk hij is.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Smeets14
    mr.top
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 17:46Dit vind ik altijd van die onzinnige uitspraken, alsof het een voorwaarde zou zijn om ervan te kunnen genieten
    Niemand had het over genieten. Ik vind het op mijn beurt weer onzinnig om er het stempel Xavi/Iniesta niveau op te plakken. Dan speelde hij niet op het middenveld in Eindhoven, maar dat zei je zelf eigenlijk ook al.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Dat Xavi/Iniesta-niveau is objectief gezien wat overdreven, maar de onderliggende drijfveer is natuurlijk wel degelijk genot. Om dan te zeggen dat het maar Excelsior was en dat we maar moeten afwachten wat hij doet tegen Dortmund, dat snap ik niet. Alsof het allemaal conditioneel is, en dat die conditie ook nog eens een wedstrijd tegen de Duitse top is. Dan zou het heel rap weleens een deprimerend seizoen kunnen gaan worden, want we kunnen zomaar van Dortmund verliezen.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    mr.top
    Persepolis
    Vedette

Juancho wrote: 14 Jan 2024, 11:05 Dat doet wat mij betreft niks af van de actie en zijn manier van scannen en wegdraaien. Dit doet Schouten namelijk ook tegen veel betere tegenstanders.

Dat zeggende, ik vind ondertussen wel echt dat hij de meester is op het middenveld. Dus daar zie ik hem graag constant spelen en is zijn impact /invloed op het spel nog groter.

Dat we achterin problemen hebben is klote en incidenteel kan Schouten dat oppakken, maar idealiter los je dit probleem deze winter of anders in de zomer op zodat Schouten je 6 wordt mrt een voetballende verdediger achter hem. Waarbij Boscagli er natuurlijk al is.
    Precies dit. Fijn dat hij de CV positie goed kan invullen wanneer nodig, maar ik zou het niet begrijpen om hem daar vast neer te zetten. Je betere spelers moet je in hun kracht gebruiken. En dat is bij Schouten duidelijk op het middenveld. Altijd als middenvelder opstellen wmb, uitzonderingen daargelaten (noodsituaties of incidentele tactische keuzes).
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 17:46
    mr.top wrote: 14 Jan 2024, 11:03Het is tegen Excelsior. Laten we kijken wat hij doet tegen Dortmund.
    Dit vind ik altijd van die onzinnige uitspraken, alsof het een voorwaarde zou zijn om ervan te kunnen genieten. Schouten heeft bij Bologna gespeeld en nu bij PSV. Het is geen wereldspeler die wekelijks uitblinker kan zijn bij ManCity. Het is wat mij betreft wél de beste speler van de competitie. Zo'n actie als gisteren: weergaloos. Maar sowieso speelde hij weer heel goed, keizerlijk en soeverein haast. Tegen Dortmund gaat het vast weer wat moeilijker worden, zoals dat voor meer PSV'ers geldt, maar dat doet echt helemaal niks af aan hoe goed en belangrijk hij is.
    En alsof hij dit soort acties niet had tegen Arsenal/Lens/Sevilla.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    ArounaKone
    Post Reply