Interessante spelers
-
- Internationale topspeler
Erg riskant, maar laten we er ajb van uit gaan de John lering heeft getrokken uit de afgelopen jaren. Ik twijfel er niet aan dat Schmidt en hij samen al vooruit kijken naar komend seizoen en hoe het geld het best besteed kan worden. Verdediging is overduidelijk aan een upgrade toe, dat kunnen zij nu ook niet meer negeren.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Om met Lange Frans zijn woorden te spreken, deze keeper is HEEL INTERESSANT. Gregor Kobel van Stuttgart, vorig jaar voor 4mil overgekomen van Hoffenheim. 23 jaar oud, 1.94m lang, uit rapport van vorig jaar: Like many young goalkeepers playing in Germany Kobel has shown to be strong in possession, agile coming off his line and has proven in his short stint with Augsburg that he can hold his own when drowning in shots.
Niet echt een filmpje van hem te vinden..
The dream is Dominik Livakovic van Dynamo Zagreb, kon vorig jaar voor 9mil naar Montpellier, maar die gingen voor Omlin. Wordt nu al een tijdje als gedroomde opvolger van De Gea gezien maar ManU slaat maar niet toe.
The dream is Dominik Livakovic van Dynamo Zagreb, kon vorig jaar voor 9mil naar Montpellier, maar die gingen voor Omlin. Wordt nu al een tijdje als gedroomde opvolger van De Gea gezien maar ManU slaat maar niet toe.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Die Livakovic is echt een baas, als ik die bedragen lees voor PSV totaal niet haalbaar? Kobel ken ik een stuk minder goed maar lijkt me meer in de buurt te komen. Interessant. Ik vermoed echter dat Drommel 'gewoon' komt.Sensation wrote: ↑29 Mar 2021, 09:43 Om met Lange Frans zijn woorden te spreken, deze keeper is HEEL INTERESSANT. Gregor Kobel van Stuttgart, vorig jaar voor 4mil overgekomen van Hoffenheim. 23 jaar oud, 1.94m lang, uit rapport van vorig jaar: Like many young goalkeepers playing in Germany Kobel has shown to be strong in possession, agile coming off his line and has proven in his short stint with Augsburg that he can hold his own when drowning in shots.
- Ardbeg
- Mister PSV
[mention]Sensation[/mention] : Ik ben niet zo gauw onder de indruk van keepersfilmpjes maar die Livakovic ziet er wel uit als de ideale keeper! Ik vermoed dat hij niet haalbaar is gezien de interesse. PSV geeft ook nooit echt geld uit aan keepers.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Je heel wisselend, Montpellier kon hem voor 9mil oppikken en bij de interesse van ManU lees je opeens 15-20mil. Kan ook dat ze meer vragen omdat het ManU is, kwestie van proberen.M.Delgado wrote: ↑29 Mar 2021, 09:54Die Livakovic is echt een baas, als ik die bedragen lees voor PSV totaal niet haalbaar? Kobel ken ik een stuk minder goed maar lijkt me meer in de buurt te komen. Interessant. Ik vermoed echter dat Drommel 'gewoon' komt.Sensation wrote: ↑29 Mar 2021, 09:43 Om met Lange Frans zijn woorden te spreken, deze keeper is HEEL INTERESSANT. Gregor Kobel van Stuttgart, vorig jaar voor 4mil overgekomen van Hoffenheim. 23 jaar oud, 1.94m lang, uit rapport van vorig jaar: Like many young goalkeepers playing in Germany Kobel has shown to be strong in possession, agile coming off his line and has proven in his short stint with Augsburg that he can hold his own when drowning in shots.
- Hatseflats
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Toch wat beeldmateriaal van Kobel gevonden:
- Ardbeg
- Mister PSV
Puur op het filmpje afgaand, vind ik dit een heeeeel stuk minder ogen dan Livakovic. Zou het veel met Drommel schelen? Trouwens, om leuker voetbalfilmpjes te maken, moet je daar echt een slechte muzieksmaak voor hebben? Tering zeg.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Sidenote is wel dat dit een filmpje van 2 jaar oud is, toen was hij 20. Hij is nu net 23, en was vorig jaar belangrijke schakel in de promotie van Stuttgart terug naar de Bundesliga.
Maar ja, het is wel minder dan Livakovic, dat is wel echt een topkeeper en met 26 de perfecte leeftijd. Ik vind Kobel wat stabieler dan Drommel, allebei hebben ze echt geweldige reflexen en goed in het meevoetballen, alleen Drommel vind ik meer ups en downs hebben.
Vergelijk maar eens deze cijfers over de wedstrijden:
https://www.footballcritic.com/joel-dro ... 2021/38881
https://www.footballcritic.com/gregor-k ... 2021/34699
Kobel is een jaartje jonger en wat minder lang eerste keeper dan Drommel. Wat mij opvalt is dat Drommel 6x lager dan een 6 scoort (met uitschieter 4.7). Kobel 3x onder de 6 met als laagste cijfer een 5.5. Drommel 9x een 7 of hoger, Kobel 8x. Allebei 27 wedstrijden gespeeld.
Als je de whoscored statistieken erbij pakt zie je bijv. ook dat Kobel een passing% van 79% haalt waar Drommel op de 61.4% zit. En als je daar naar de ratings kijkt valt mij op dat Kobel veel meer rond de 7 zit met af en toe net iets lager dan een 6 en af en toe net iets hoger dan een 8. Drommel zijn cijfers zijn lager met vaker een uitschieter boven de 8 maar duikt ook vaker onder de 6.
Goed dat zijn statistieken die elkaar ook weer niet denderend veel ontlopen, maar bevestigd wel mijn gevoel dat Kobel gewoon stabieler oogt naar mijn mening.
Last edited by Sensation on 29 Mar 2021, 10:59, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
CliffhangerSensation wrote: ↑29 Mar 2021, 10:57 Als je de whoscored statistieken erbij pakt zie je bijv. ook dat Kobel een passing% van 79% haalt waar Drommel op de 61.4% zit. En als je daar naar de ratings kijkt valt mij op dat Kobel veel meer rond de 7 zit met af en toe net iets lager dan een 6 en af en toe net iets hoger dan een 8. Drommel zijn cijfers zijn lager met vaker een uitschieter boven de 8 maar duikt ook vaker onder de 6.
Goed dat zijn statistieken die elkaar ook weer niet denderend veel ontlopen, maar bevestigd wel mijn gevoel dat Kobel gewoon stabieler oogt naar mijn mening.
Ook als je
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Bernardoni is een hele goede idd maar verwacht dat hij de stap naar Franse top kan gaan maken, maar proberen waard. Larsonneur is goed maar wel minder dan Bernardoni en wel erg klein voor een keeper, is volgens mij iets van 1.80.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat was me niet eens opgevallen! Is Szoboszlai al naar PSV?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... verpakking
Verpakking van 270, daar komen we wel mee vooruit toch? Sharing is caring
Edit: ow en extra zacht en drielaags. Dat is prettig
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV