Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Is dat niet een allesbehalve betrouwbare bron? Niveautje VP etc.?

Overigens zou ik zo'n opendeurentweet ook kunnen schrijven zonder enige inside informatie.
Last edited by Grasmat on 15 Jan 2024, 20:31, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    SKERLAStandbeeld
    Trixm
    Vedette

Heruone wrote: 15 Jan 2024, 20:24
    Dit account is toch gewoon een puber met twitterskills?
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
    GrasmatSKERLA
    Saibari is underrated.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Geen idee, ik ben slechts de koerier :mrgreen:
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    loginnaam
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 15 Jan 2024, 20:34 Geen idee, ik ben slechts de koerier :mrgreen:
    TransferInsideNL betaalt jou om dit bericht te bezorgen?
    Ronaldio
    Meervoudig international

Wat Ajax en Babadi met elkaar gemeen hebben is dat ik ze allebei moe ben.

Babadi gaat het niet redden. Valt in dezelfde categorie als Bazoer, Aissati, Labyad, Bakkali en Ihatteren.
    Allemaal te vroeg over het paard getilde vedettes met een geld ruikende broer, neef of kennis als zaakwaarnemer.

Hebben niet het geduld en de mentaliteit om de top te bereiken. Bosz stelt hem niet voor niets nauwelijks op.
    Laat hem lekker naar Ajax vertrekken. Dan zien we hem misschien over 1 of 2 jaar als Frans van Seumeren in een goede bui is bij FC Utrecht spelen.
    Last edited by Ronaldio on 15 Jan 2024, 20:40, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post:
    guus
    Madueke
    Legende

Als je door de rest van z'n tweets scrollt zie je dat hij Elfrink ook info geeft (Vertessen) :grin:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 15 Jan 2024, 20:30 Is dat niet een allesbehalve betrouwbare bron? Niveautje VP etc.?

Overigens zou ik zo'n opendeurentweet ook kunnen schrijven zonder enige inside informatie.
    Dit is inderdaad het ajax van de voetbalsites.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Trixm wrote: 15 Jan 2024, 20:30
    Dit account is toch gewoon een puber met twitterskills?
    Dit is inderdaad het ajax van de voetbalsites.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

loginnaam wrote: 15 Jan 2024, 20:37
    Heruone wrote: 15 Jan 2024, 20:34 Geen idee, ik ben slechts de koerier :mrgreen:
    Ik doe het op vrijwillige basis. Een barmhartige Samaritaan. Om de minder gewaardeerde en/of capabele mensen alsnog een keer in het zonnetje te zetten :heart:
    Josef Dettelbacher
    Legende

Als hij nu tijdens invalbeurten had laten zien waarop die salariseisen gebaseerd zijn, maar voorlopig is het gewoon ordinair graaien geblazen.

Laat gewoon nu maar gaan, dan kan ie formeel de aankomende titel ook niet op z'n cvtje zetten.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Jur1913
    Internationale topspeler

Interesseert heel die! Babadi case jullie echt zo veel? Ik kan niet zeggen dat ik me er aan stoor of dat ik het erg vind dat hij tot zover niet bij heeft getekend en misschien naar een andere club wil verkassen. Hij heeft tot nu toe precies niets laten zien in PSV 1 en bij Jong was het toch ook niet heel denderend?

Vergeleken met een Mo, Labyad of Bakkali vond ik het bij die 3 stukken vervelender dat ze vertrokken. Die hadden al laten zien dat ze op het niveau mee konden. Enige wat Babadi heeft gedaan is een mooie lach laten zien
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Standbeeld
    Juancho
    Mister PSV

Leek me zo'n leuk spontaan jochie. Jammer dat het helaas een koekenbakker blijkt te zijn. Succes in het buitenland!
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 15 Jan 2024, 20:57 Interesseert heel die! Babadi case jullie echt zo veel? Ik kan niet zeggen dat ik me er aan stoor of dat ik het erg vind dat hij tot zover niet bij heeft getekend en misschien naar een andere club wil verkassen. Hij heeft tot nu toe precies niets laten zien in PSV 1 en bij Jong was het toch ook niet heel denderend?

Vergeleken met een Mo, Labyad of Bakkali vond ik het bij die 3 stukken vervelender dat ze vertrokken. Die hadden al laten zien dat ze op het niveau mee konden. Enige wat Babadi heeft gedaan is een mooie lach laten zien
    Ik kan er ook niet van wakker liggen. You win some, you lose some. Eens in de zoveel tijd kiest een talent voor iets anders. Zijn contract loopt af en dan is hij vrij om te gaan. Even goede vrienden.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 15 Jan 2024, 21:28
    Jur1913 wrote: 15 Jan 2024, 20:57 Interesseert heel die! Babadi case jullie echt zo veel? Ik kan niet zeggen dat ik me er aan stoor of dat ik het erg vind dat hij tot zover niet bij heeft getekend en misschien naar een andere club wil verkassen. Hij heeft tot nu toe precies niets laten zien in PSV 1 en bij Jong was het toch ook niet heel denderend?

Ik kan er ook niet van wakker liggen. You win some, you lose some. Eens in de zoveel tijd kiest een talent voor iets anders. Zijn contract loopt af en dan is hij vrij om te gaan. Even goede vrienden.
    Zou inderdaad jammer zijn, maar meer niet. Ze wel graag voor Misehouy gaan, al heb je dan mogelijk op termijn hetzelfde gezeik.
    rjg1992
    Bankzitter

Ik vind het vooral jammer omdat het inderdaad een hele leuke jongen lijkt met een geweldige techniek en een unieke stijl.
    Of het inderdaad echt een topper wordt valt te zien bezien want tot nu toe niet erg overtuigend qua rendement maar sommige spelers zijn gewoon smullen om naar te kijken, dat had ik met Bakkal ook altijd al was het niet de grote topper.

Vind het vooral treurig dat een familielid op deze manier proberen te profiteren van het talent van zijn broer, door in een zaakwaarnemer geld binnen te halen voor diensten die hij helemaal niet bij machte is te leveren. Nu kan een jongen van 18 straks lekker in Stoke-Upon-Trent gaan spelen of een controversiële overstap maken, omdat zijn broer geen geduld heeft. Ik heb ook de 10 min docu op Youtube van dit figuur gekeken. Ik vond het een enorm lang gestoord pleidooi wat Isaac allemaal Samuel verschuldigd was, wat Samuel allemaal niet had gelaten voor Isaac, hoe hij hem zijn eigen carrière had opgegeven, ik vond het eerlijk gezegd walgelijk.

Als deze jongen Isaac Babadi naar Heerenveen of NEC zou brengen, dan zou ik het wel begrijpen en ook respect voor op kunnen brengen, maar we weten allemaal dat die optie niet op tafel ligt.
  • These users thanked the author rjg1992 for the post:
    Juancho
    DonyellMalen
    Legende

Enorm jammer dat het zo loopt en ik hoop nog steeds van harte dat hij bijtekent. Zijn start was veelbelovend, met gelijk die goal tegen Sturm Graz en een prima wedstrijd. Vervolgens die wedstrijd in De Kuip om de Fruitschaal, stond 'ie basis en deed het wederom naar behoren. De potentie zag je aan alle kanten.

Naast zijn redelijke goede spel in het pre season viel 'ie ook op door z'n positieve uitstraling, het is een speler met een lach op z'n gezicht. Eentje waarvoor je naar het stadion komt.

Maar ineens kwamen de verhalen over de moeizame contractverlenging om de hoek kijken. Z'n speelminuten werden een stuk minder nadat Til terugkeerde van z'n blessure en ook Tillman zich erg positief liet zien. Flinke concurrentie, maar daar heb je mee te dealen bij PSV, Icey. Dat hoort nou eenmaal bij een topclub, die club die hij al jarenlang dient. Hij kan zich nu op CL-niveau laten zien in een team waar het niveau heel hoog ligt. Hoe lekker is het om je daarin te ontwikkelen en van je beste kant te laten zien. Als 'ie voor z'n carriere kiest, dan tekent 'ie gewoon bij.
    Standbeeld
    Mister PSV

rjg1992 wrote: 15 Jan 2024, 21:37Ik heb ook de 10 min docu op Youtube van dit figuur gekeken. Ik vond het een enorm lang gestoord pleidooi wat Isaac allemaal Samuel verschuldigd was, wat Samuel allemaal niet had gelaten voor Isaac, hoe hij hem zijn eigen carrière had opgegeven, ik vond het eerlijk gezegd walgelijk.
    Linkje naar het filmpje? Klinkt als emotionele chantage.
    rjg1992
    Bankzitter

Standbeeld
    Mister PSV

Had het erger verwacht op basis van jouw teksten. Viel mee.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 15 Jan 2024, 20:45
    loginnaam wrote: 15 Jan 2024, 20:37

Ik doe het op vrijwillige basis. Een barmhartige Samaritaan. Om de minder gewaardeerde en/of capabele mensen alsnog een keer in het zonnetje te zetten :heart:
    Moet je misschien toch eens kritisch zijn voor wie je nog een goede daad wil verrichten. ;)
    johan derksen
    Meervoudig international

Volgens het olijke duo Kale en Kokkie is Babadi een groot Ajax fan en wil hij persé naar onze Amsterdamse vrienden. Begrijpelijk wel, onder de vleugels van Jordan op het middenveld met de man van 66 miljoen naast zich, wie wil dat niet.
    Juancho
    Mister PSV

Onze nieuwe mol bij Ajax! Nice!
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ronaldio
    Meervoudig international

johan derksen wrote: 16 Jan 2024, 03:18 Volgens het olijke duo Kale en Kokkie is Babadi een groot Ajax fan en wil hij persé naar onze Amsterdamse vrienden. Begrijpelijk wel, onder de vleugels van Jordan op het middenveld met de man van 66 miljoen naast zich, wie wil dat niet.

Volgens Ajax supporters zijn alle spelers Ajax fan. En wil iedereen bij Ajax spelen. Dat zit nu eenmaal in hun hoofd.

Babadi of zijn entourage zijn vooral fan van een zak geld. En niets anders.
    Als ik PSV was zou ik hem gewoon laten vertrekken. Als je niet graag bij PSV speelt voor salaris dat PSV biedt ga je maar naar een ander.

De tijd en het geld kan PSV beter gebruiken in talenten die wel willen groeien en spelen bij PSV. Besteed dat maar aan Tygo Land en Jason van Duiven.
    dePinhodeSouza

Volgende in het rijtje Aissati, Bazoer, Labyad, Bakkali en Mo... Dikke doei
    Post Reply