Isaac Babadi
-
- Legende
Ondankbaar stuk vreten. Opgerot en geen enkele minuut meer laten spelen, ook niet bij Jong PSV.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- AddoCultheld • milansandro
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Goed gedaan van de club. Wij staan boven hem. Opdonderen. En maar in de media roepen dat hij zelf ook graag bij PSV wil blijven.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- AddoCultheld • Cas
-
- Legende
Het management van Babadi heeft al meerdere gesprekken met de directie van PSV achter de rug en daarbij leken partijen heel erg ver. Babadi kon zich spectaculair verbeteren en tot 2028 bijtekenen, iets wat eerder Ismael Saibari wel deed.
Er was in december al bijna sprake van het plannen van een tekenmoment voor een nieuw contract, maar het management van Babadi wilde naar verluidt meerdere keren extra tijd. Meerdere verzoeken om aan tafel te komen, bleven daarna zonder antwoord. PSV was aanvankelijk laat met het doen van een goed voorstel, zo vinden de agenten. De clubleiding vindt dat er daarna geduld is getoond, maar afgelopen week liet technisch directeur Earnest Stewart bij de nieuwjaarsreceptie van de club doorschemeren dat PSV ook niet oneindig lang kan wachten op Babadi.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik lees alleen maar: "Mensen rondom de speler"
Het zal is tijd worden dat Babadi zelf eens duidelijk is. Wat een droeftoeter is dit aan het worden zeg.
Ben helemaal klaar met dat gedrag. Pleur hem uit de club of laat hem elke dag 25 km lopen om een achterveld.
Het zal is tijd worden dat Babadi zelf eens duidelijk is. Wat een droeftoeter is dit aan het worden zeg.
Ben helemaal klaar met dat gedrag. Pleur hem uit de club of laat hem elke dag 25 km lopen om een achterveld.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zaakwaarnemers
En vervolgens influisteren bij zo'n jongen dat hij moet gaan forceren door te laat te komen en zelf de vermoorde onschuld spelen. Je kunt het zo uittekenen hè.
En vervolgens influisteren bij zo'n jongen dat hij moet gaan forceren door te laat te komen en zelf de vermoorde onschuld spelen. Je kunt het zo uittekenen hè.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij kwam te laat bij de bespreking voor Jong PSV door een misverstand. Daardoor mag ie een week met Jong meetrainen. Niet groter maken dan het is. Hij kan nog steeds bijtekenen.
-
Ja volgense bronnen om de speler.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 21:35 Hij kwam te laat bij de bespreking voor Jong PSV door een misverstand. Daardoor mag ie een week met Jong meetrainen. Niet groter maken dan het is. Hij kan nog steeds bijtekenen.
- These users thanked the author Bossche bol for the post (total 2):
- tezzyunited • Dr. Gonzo
- ComeOnPSV
- Vedette
Meneer was als enige te laat?Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 21:35 Hij kwam te laat bij de bespreking voor Jong PSV door een misverstand. Daardoor mag ie een week met Jong meetrainen. Niet groter maken dan het is. Hij kan nog steeds bijtekenen.
Hou toch op man. Het is een kwal van een gozertje. Leuk voor de camera maar eigenlijk gewoon een kwal van een gozer. dat heb ik al vaker gezien.. #Ihattaren.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Het getreiter duurt inmiddels al zo lang dat ik me afvraag of het een misverstand is geweest hahaStandbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 21:35 Hij kwam te laat bij de bespreking voor Jong PSV door een misverstand. Daardoor mag ie een week met Jong meetrainen. Niet groter maken dan het is. Hij kan nog steeds bijtekenen.
-
- Internationale topspeler
Net als Ihatarren en Aissati etc., goedgelovig.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 21:35 Hij kwam te laat bij de bespreking voor Jong PSV door een misverstand. Daardoor mag ie een week met Jong meetrainen. Niet groter maken dan het is. Hij kan nog steeds bijtekenen.
-
- Vedette
Als hij bij had willen tekenen, had hij dat ondertussen al lang gedaan. Niet meer betrekken bij het eerste, laat hem maar de bank warm houden bij Jong.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- milansandro
- ComeOnPSV
- Vedette
En dan staat er daarna dat ze nog boos zijn dat PSV laat naar zijn contract keek of wat dan ook?
Oh ik dacht dat het om speeltijd ging.. om perspectief... #Not.
Het is gewoon triest hoe die mensen zijn. Bak ellende als familie de zaakwaarnemer gaat spelen.
-
- Vedette
Met die geldgraaiende broer als zaakwaarnemer gaat dat niet gebeuren.
-
- Regelmatige invaller
-
- Moderator
Jammer, maar dit voelt wel een beetje als een point of no return. Zelfs als hij op zijn beslissing terug zou komen hangt er al zo’n negatieve tendens om hem heen dat het bijna geen succesverhaal meer kan worden. Ik heb altijd ergens het gevoel gehad dat hij uiteindelijk toch zou gaan tekenen, en heb ook niet het idee dat het zo’n vervelende jongen is als hier wordt geschetst. Sterker nog, hij lijkt prima in de groep te liggen. Alleen zo op het oog is hij wel behoorlijk beinvloedbaar en wordt daar een beetje misbruik van gemaakt. De tijd zal het leren of dat nog zal veranderen.
-
- Vedette
Dit is steeds al de bedoeling geweest, er is al veel eerder contact geweest tussen Babadi en Ajax. Hij speelt een spelletje, jammer maar die staat volgend seizoen onder contract bij Ajax. Zoals ik al maanden terug meldde.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- Wolfs33
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ook. En dat er gepraat is met een scout van ajax zegt mij helemaal niet dat er serieuze interesse is vanuit ajax. Ik denk nog steeds dat hij bij gaat tekenen.
-
- Regelmatige invaller
Ach, dat verschuilen achter zijn broer (of zaakwaarnemer) is natuurlijk ook flauwekul. Als hij zo graag had willen bij tekenen, had hij dat allang gedaan.
Zeker in de staat waarin PSV zich nu verkeerd, moeten ze zich niet laten piepelen. Laat hem alsjeblieft geen stoorfactor worden. Het is graag of niet. Niet? Dan lekker bij het 2e mee trainen.
Zeker in de staat waarin PSV zich nu verkeerd, moeten ze zich niet laten piepelen. Laat hem alsjeblieft geen stoorfactor worden. Het is graag of niet. Niet? Dan lekker bij het 2e mee trainen.
- These users thanked the author tezzyunited for the post:
- Hatseflats
- Hatseflats
- Vedette
Snap dat die achterlijk 'zaakwaarnemers' zoveel mogelijk geld eruit willen halen, maar als ik dit zo lees vindt Babadi het ook allemaal wel goed. Of Babadi heeft iets gedaan in de familie waarmee hij onder druk gezet wordt of hij vindt het allemaal wel prima hoe het nu loopt en is dan zelf ook een mega grote geldwolf. Denk en hoop voor hem het tweede, maar dan mag ie van mij linea recta rondjes gaan lopen op veld 4. Als ie echt wil blijven was dat allang gebeurd. Houdoe en succes bij subtop Ajax.
-
Waaruit blijkt dat?Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 21:48Ik ook. En dat er gepraat is met een scout van ajax zegt mij helemaal niet dat er serieuze interesse is vanuit ajax. Ik denk nog steeds dat hij bij gaat tekenen.