Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie verder wel wat er allemaal gebeurt en ik sluit er mijn ogen niet voor, maar ik trek pas conclusies als hij definitief vertrekt of bijtekent. Het heeft nu geen zin om in de emotie die jongen dingen toe te wensen. Hij heeft nog een contract tot de zomer en tot die tijd kan er nog genoeg gebeuren. PSV is er nog steeds mee bezig.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    PSV90MikelvbSKERLA
    Standbeeld
    Mister PSV

Bossche bol wrote: 16 Jan 2024, 21:52
    Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 21:48
    Ik ook. En dat er gepraat is met een scout van ajax zegt mij helemaal niet dat er serieuze interesse is vanuit ajax. Ik denk nog steeds dat hij bij gaat tekenen.
    Waaruit blijkt dat?
    Ik denk dat hij geen serieuze alternatieven heeft, behalve het buitenland. Ik denk dat hij eieren voor zijn geld kiest en alsnog bijtekent.
    Madueke
    Legende

Overigens vind ik dat PSV zich wel rustig en professioneel opstelt. Ik denk dat niemand het raar had gevonden als PSV inmiddels de deur al dicht had gedaan.

Ook ondanks deze misstap kan ie nog steeds bijtekenen, invalbeurtje tegen Excelsior terwijl hij al maanden geen bal meer raakt. Misschien vinden ze ook wel een beetje sneu dat Isaac 'gegijzeld' wordt door z'n entourage.
    ShovingNE2
    Site Admin

Trek dat aanbod in. Ga je toch lekker bij Ajax wachten op perspectief. Flikker toch op joh. Rondjes laten lopen op een bijveld.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Søren
    Meervoudig international

Buigen voor zo’n jongen is dat het failliet van je club.
    Je bepaalt als club de voorwaarden, en als dat niet voldoende is voor de speler in kwestie, moet je afscheid nemen.
    Inmiddels is er door de houding van hem en zijn management de afgelopen maanden, geen enkele basis meer voor een langdurige samenwerking.
    #babadiout
  • These users thanked the author Søren for the post (total 4):
    ShovingNE2Vanthaman18ForestForesttezzyunited
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Nemen wij Hato wel voor wen habbekrats over. Zal ze leren.
    Chucky
    Vedette

Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55 Misschien vinden ze ook wel een beetje sneu dat Isaac 'gegijzeld' wordt door z'n entourage.
    Hij heeft het inderdaad maar zwaar. Misschien kunnen we een Giro-555 actie voor hem op touw zetten.
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55Overigens vind ik dat PSV zich wel rustig en professioneel opstelt. Ik denk dat niemand het raar had gevonden als PSV inmiddels de deur al dicht had gedaan.
    Nou ja, vanuit enkel zakelijk opzicht: waarom zou PSV dat doen? Tillman is een grote twijfelgeval qua vastleggen, dus je kan Babadi net zo lang aanhouden totdat je daar uitsluitsel over hebt.
    Menno1
    Legende

11 Tinus wrote: 16 Jan 2024, 21:39 Ik heb het artikel gelezen en wat mij het meest bij blijft is dat er praktisch een tekenmoment was gepland? Dan is het toch heel erg dichtbij (geweest). Ik heb er vertrouwen in dat het nog goed komt.
    Ik wil graag je positiviteit delen, maar dit riedeltje kennen we onderhand wel toch? Ihattaren, Labyad, Bakkali...ze zouden allemaal wel bijtekenen, alles was gepland, enige wat nodig was was een krabbeltje....

Het is nog nooit gebeurd dat je opeens een speler die zich in dit soort bochten wringt plotseling 180 draait en bijtekent. Te vaak gezien dit en ik reken op helemaal niks meer.

Stewart mag van mij best nog pogingen wagen, hij zit uiteraard veel dichter op het vuur dan wij, maar van een afstandje herken je alle signalen van een disaster waiting to happen. Zonde en ook PSV mag zichzelf in de spiegel kijken gezien hun apathische houding van voor de zomer. Laat dit nou eens en voor altijd een leermoment zijn dat je het niet moet laten afhangen van 1 jaar voor aflopen van een contract. Je staat dan al veel te snel als club met de rug tegen de muur.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55 Overigens vind ik dat PSV zich wel rustig en professioneel opstelt. Ik denk dat niemand het raar had gevonden als PSV inmiddels de deur al dicht had gedaan.
    In tegenstelling tot sommige hier op het forum zeker. Snap echt niet dat iedereen zich zo aan het opwinden is. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat zijn zaakwaarnemers de touwtjes in handen hebben, ga dan niet hier kansloos op een 18 jarig kind zitten afgeven, hoe simpel kan je zijn.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    Schnitzel2023
    ShovingNE2
    Site Admin

Mikelvb wrote: 16 Jan 2024, 21:58Het is ondertussen toch wel duidelijk dat zijn zaakwaarnemers de touwtjes in handen hebben, ga dan niet hier kansloos op een 18 jarig kind zitten afgeven, hoe simpel kan je zijn.
    Het is zijn broer notabene. En hij is 18. Hij bepaalt. Tijd van slavenhandel in Nederland is voorbij. Als hij wil tekenen omdat hij het goed vindt dan tekent hij. Het is geen zielig klein jongetje die met ketenen aan de verwarmingsbuizen zit geketend.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Rikkert1234
    Vedette

Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 16 Jan 2024, 21:55Ga je toch lekker bij Ajax wachten op perspectief.
    Niemand gelooft toch dat ajax echt serieus geïnteresseerd is als iemand uit de entourage van Babadi een gesprekje heeft gehad met een fucking scout? :lol:
    Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 16 Jan 2024, 21:59
    Mikelvb wrote: 16 Jan 2024, 21:58Het is ondertussen toch wel duidelijk dat zijn zaakwaarnemers de touwtjes in handen hebben, ga dan niet hier kansloos op een 18 jarig kind zitten afgeven, hoe simpel kan je zijn.
    Het is zijn broer notabene. En hij is 18. Hij bepaalt. Tijd van slavenhandel in Nederland is voorbij. Als hij wil tekenen omdat hij het goed vindt dan tekent hij. Het is geen zielig klein jongetje die met ketenen aan de verwarmingsbuizen zit geketend.
    Precies. In Zuid Amerika wil er nog weleens sprake zijn van een soort van wurgcontracten. Als Babadi graag bij PSV wil blijven, was alles allang dik in orde. Altijd maar dat wegzetten van zaakwaarnemers als de hoofdschuldige in alles en de speler als speelbal die er niets aan kan doen... naief tot de max.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 21:57
    Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55Overigens vind ik dat PSV zich wel rustig en professioneel opstelt. Ik denk dat niemand het raar had gevonden als PSV inmiddels de deur al dicht had gedaan.
    Nou ja, vanuit enkel zakelijk opzicht: waarom zou PSV dat doen? Tillman is een grote twijfelgeval qua vastleggen, dus je kan Babadi net zo lang aanhouden totdat je daar uitsluitsel over hebt.
    Op de knieën voor zo'n ventje, die welgeteld één fatsoenlijke wedstrijd in PSV 1 heeft gespeeld? Gewoon nu nog verkopen voor 2 miljoen aan een kutclub in Finland ofzo.
    Madueke
    Legende

Chucky wrote: 16 Jan 2024, 21:57
    Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55 Misschien vinden ze ook wel een beetje sneu dat Isaac 'gegijzeld' wordt door z'n entourage.
    Hij heeft het inderdaad maar zwaar. Misschien kunnen we een Giro-555 actie voor hem op touw zetten.
    Wij weten toch niet hoe dat onderling gaat tussen Babadi en z'n entourage (familie). Het is niet dat je die zomaar aan de kant kunt schuiven zoals een zaakwaarnemer die je van buitenaf uitkiest. Dus ja, misschien ziet PSV ook dat het vooral de entourage is die zit te kutten en dat ze daarom nog steeds hopen op verlenging.
    Standbeeld
    Mister PSV

AddoCultheld wrote: 16 Jan 2024, 22:02
    Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 21:57

Op de knieën voor zo'n ventje
    , die welgeteld één fatsoenlijke wedstrijd in PSV 1 heeft gespeeld? Gewoon nu nog verkopen voor 2 miljoen aan een kutclub in Finland ofzo.
    Dat is een interpretatie die jij eraan geeft vanuit de emotie. Ik zie dat zo helemaal niet. PSV doet gewoon zaken he? Ze doen Babadi een aanbod en geven hem schijnbaar de tijd. Wellicht heeft Earnie wel 1 maart als deadline gegeven.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 22:01
    ShovingNE2 wrote: 16 Jan 2024, 21:55Ga je toch lekker bij Ajax wachten op perspectief.
    Niemand gelooft toch dat ajax echt serieus geïnteresseerd is als iemand uit de entourage van Babadi een gesprekje heeft gehad met een fucking scout? :lol:
    Misschien met die Kelvin de Lang die nu daar de touwtjes in handen heeft.
    Menno1
    Legende

Mikelvb wrote: 16 Jan 2024, 21:58
    Madueke wrote: 16 Jan 2024, 21:55 Overigens vind ik dat PSV zich wel rustig en professioneel opstelt. Ik denk dat niemand het raar had gevonden als PSV inmiddels de deur al dicht had gedaan.
    In tegenstelling tot sommige hier op het forum zeker. Snap echt niet dat iedereen zich zo aan het opwinden is. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat zijn zaakwaarnemers de touwtjes in handen hebben, ga dan niet hier kansloos op een 18 jarig kind zitten afgeven, hoe simpel kan je zijn.
    Op zich is de situatie vergelijkbaar met Tilman bij die wedstrijd tegen Almere: Bosz behandelt Babadi (terecht) opdezelfde manier. Uiteraard door alle contract onderhandelingen heeft dit wel een explosiever randje en ga je al snel er iets achter zoeken.

Ik vind het 'dan tekent hij toch lekker bij' wat simplistisch. Wij weten nog steeds de details niet van die gesprekken. Al heeft het er wel alle schijn van dat 'team Babadi' liever meerdere aanbiedingen verzameld om van daaruit de beste keuze te maken. Toevallig heb ik dat zelf ook wel eens zo gespeeld door te kiezen uit meerdere aanbiedingen, dus ik zou hypocriet zijn om hem daarop te veroordelen. En nee, niet als voetballer :lol:
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

We hoeven toch helemaal niet rouwig te zijn als hij naar Ajax gaat? Momenteel heeft hij ook het niveau van Ajax. Heeft nog in niks laten zien iets bij te dragen aan dit elftal.
    Jwoeloe
    Moderator

Soap aflevering nummer zoveel. Vermoeiend. Heb er ook wel vrede mee om afscheid te nemen, ongeacht waar hij heen gaat. Ook zonder hem blijft PSV doorknallen zoals afgelopen half jaar.
    Standbeeld
    Mister PSV

Bossche bol wrote: 16 Jan 2024, 22:04
    Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 22:01
    Misschien met die Kelvin de Lang die nu daar de touwtjes in handen heeft.
    Die was sowieso al hoofdscout en nu tijdelijk TD. Als ze een gesprek met hem hadden gehad dan zou het heel serieus zijn. Die indruk krijg ik zelf helemaal niet vanuit het artikel van Rik. Sterker nog, het komt op mij meer over alsof kamp Babadi het groter wil laten lijken dan het is. Bij PSV zijn echt niet gek hoor. Die gaan niet opeens 100k meer geven door interesse van ajax. Earnie zal er geen nacht wakker van liggen.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Jan 2024, 22:04
    AddoCultheld wrote: 16 Jan 2024, 22:02

Op de knieën voor zo'n ventje
    , die welgeteld één fatsoenlijke wedstrijd in PSV 1 heeft gespeeld? Gewoon nu nog verkopen voor 2 miljoen aan een kutclub in Finland ofzo.
    Dat is een interpretatie die jij eraan geeft vanuit de emotie. Ik zie dat zo helemaal niet. PSV doet gewoon zaken he? Ze doen Babadi een aanbod en geven hem schijnbaar de tijd. Wellicht heeft Earnie wel 1 maart als deadline gegeven.
    Als Stewart zelf al aangeeft dat het nu wel erg lang duurt, lijkt me dat een zeer aparte deadline. Nog 1.5 maand op meneer gaan wachten. Het is nou niet dat het de nieuwe Ronaldinho is he?
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Zie je deze jongen zich al in Amsterdam staande houden? Heeft geen idee hoe of wat, en durft dat ook niet. Ga maar lekker knul. Wij zijn hier bezig met een kampioenschap waar we jou niet bij kunnen gebruiken.
    ruuddevil
    Legende

Laat gaan. Aanbieding intrekken en niet meer naar omkijken. Zo goed is ie niet.

Door een misverstand te laat. Meneer was op zijn pik getrapt dat ie naar Jong moest. Zelfs daar was ie geen uitblinker overigens.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    milansandro
    Post Reply