Earnie riep dat PSV niet oneindig lang zal wachten. Niet meer, niet minder. Daar zegt hij gewoon logische dingen. Snap de emotie van iedereen wel, maar emotie is vrijwel altijd een slechte raadgever in business. PSV heeft de touwtjes in handen, ben maar niet bang. Als PSV er morgen genoeg van heeft dan is het einde verhaal. Maar waarom zouden ze? Pas als je echt gaat bouwen en knopen door gaat hakken voor het nieuwe jaar dan maak je een keuze. Nu heeft kamp Babadi nog tijd van PSV.AddoCultheld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:09Als Stewart zelf al aangeeft dat het nu wel erg lang duurt, lijkt me dat een zeer aparte deadline. Nog 1.5 maand op meneer gaan wachten. Het is nou niet dat het de nieuwe Ronaldinho is he?Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:04
Dat is een interpretatie die jij eraan geeft vanuit de emotie. Ik zie dat zo helemaal niet. PSV doet gewoon zaken he? Ze doen Babadi een aanbod en geven hem schijnbaar de tijd. Wellicht heeft Earnie wel 1 maart als deadline gegeven.
Isaac Babadi
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/babadi-heeft-d ... aanstaande
Praat dus oa eerst met Ajax en daarna pas met PSV. Nou ja prima, zijn goed recht. We merken het wel. Overigens heeft Ajax met Misehouy of zoiets een vergelijkbare speler: dat is ook een talentvolle middenvelder met een aflopend contract die niet bijtekent (voorlopig) omdat hij geen perspectief ziet. Verschil met babadi is dat deze Misehouy nog niet eens zijn debuut heeft gemaakt bij Ajax 1.
Praat dus oa eerst met Ajax en daarna pas met PSV. Nou ja prima, zijn goed recht. We merken het wel. Overigens heeft Ajax met Misehouy of zoiets een vergelijkbare speler: dat is ook een talentvolle middenvelder met een aflopend contract die niet bijtekent (voorlopig) omdat hij geen perspectief ziet. Verschil met babadi is dat deze Misehouy nog niet eens zijn debuut heeft gemaakt bij Ajax 1.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat je als PSV speler überhaupt in gesprek wil met die lelijke pauperclub zegt wat mij betreft al genoeg. Dan ga je dus nooit voor de volle 100 procent voor PSV spelen, dan laat ook maar. Veel plezier elders, wij worden er gelukkig niet slechter van.
-
- Legende
Ook klaar mee, helemaal na dit nieuws..
Ik hoef hem niet meer bij PSV 1 te zien..
Ik hoef hem niet meer bij PSV 1 te zien..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Lid scoutingsteam
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Je wilt alleen spelers die vol voor PSV gaan en ookal verlengt hij, hij zal nooit een echte PSV'er zijn. In potentie is het een geweldige speler maar hij heeft pas 2 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld in het 1e, missen we momenteel niks aan. Hopelijk verkopen we hem deze winter nog met een flink doorverkooppercentage aan een buitenlandse club.
-
- Basisspeler
Is er ooit een speler geweest die met dit soort gezeik het uiteindelijk geschopt heeft tot de absolute top? Ik kan er oprecht geen bedenken. Een goed carrièreplan zorgt er met dit talent op de lange termijn voor dat je je knaken wel binnen harkt, zolang je maar hard blijft werken. Als je al vanaf het prille begin van je carrière dit soort mensen om je heen hebt, die duidelijk het meest geven om het financiële plaatje, dan zal je op de korte termijn wellicht wat meer harken, maar op de lange termijn natuurlijk totaal niet. Maar goed, wij weten er het fijne niet van, begint overigens wel verdacht veel op casusjes te lijken die we al bij heel veel talenten hebben gezien, en die hebben het allen vervolgens niet heel ver geschopt. Niet al te veel zorgen om maken dus
- These users thanked the author slowflow for the post (total 5):
- mateja • Grasmat • 29.04.2007 • Vogelund • AddoCultheld
-
- Meervoudig international
Je moet als PSV zijnde sowieso de regie houden.
Dit is zoals wij werken. Punt.
Of je nou Babadi heet, of Bakayoko, of Saibari.
Je maakt beleid over hoe je met talenten omgaat, en wat voor contracten daar bij horen.
Daar moet een lijn in zitten, een bandbreedte waarbinnen je een talent inschaalt.
Spelers praten ook onderling.
Daarbij gaan we er prat op hoe we bij PSV met mensen omgaan, respectvol, op alle fronten, en dat mag je andersom ook verwachten.
Als dat niet voldoende is voor de speler in kwestie, neem je afscheid.
Je kan er zelfs voor kiezen om het (financiële) pad bij de start van de samenwerking al uit te stippelen, uiteraard afhankelijk van een aantal criteria, zodat iedereen weet waar hij aan toe is, en daar weloverwogen aan begint.
Dan heb je nu ook een ander gesprek.
Persoonlijk ben ik er voorstander van om een speler pas in PSV1 te laten debuteren als er sprake is van een langdurige verbintenis.
Pas na de 18e verjaardag laten debuteren dus ook.
Hun debuut is nl een belangrijk omslagpunt waarbij deze jongetjes het vaak hoog in de bol krijgen, en ze een podium krijgen waardoor ze ook bij andere clubs veel meer in beeld komen.
Babadi was vorig jaar in april al 18, dus had gewoon een contract(verlenging) kunnen tekenen voor z’n debuut.
PSV mag dit dus ook zichzelf aanrekenen, beetje naïef en goedgelovig.
Dit is zoals wij werken. Punt.
Of je nou Babadi heet, of Bakayoko, of Saibari.
Je maakt beleid over hoe je met talenten omgaat, en wat voor contracten daar bij horen.
Daar moet een lijn in zitten, een bandbreedte waarbinnen je een talent inschaalt.
Spelers praten ook onderling.
Daarbij gaan we er prat op hoe we bij PSV met mensen omgaan, respectvol, op alle fronten, en dat mag je andersom ook verwachten.
Als dat niet voldoende is voor de speler in kwestie, neem je afscheid.
Je kan er zelfs voor kiezen om het (financiële) pad bij de start van de samenwerking al uit te stippelen, uiteraard afhankelijk van een aantal criteria, zodat iedereen weet waar hij aan toe is, en daar weloverwogen aan begint.
Dan heb je nu ook een ander gesprek.
Persoonlijk ben ik er voorstander van om een speler pas in PSV1 te laten debuteren als er sprake is van een langdurige verbintenis.
Pas na de 18e verjaardag laten debuteren dus ook.
Hun debuut is nl een belangrijk omslagpunt waarbij deze jongetjes het vaak hoog in de bol krijgen, en ze een podium krijgen waardoor ze ook bij andere clubs veel meer in beeld komen.
Babadi was vorig jaar in april al 18, dus had gewoon een contract(verlenging) kunnen tekenen voor z’n debuut.
PSV mag dit dus ook zichzelf aanrekenen, beetje naïef en goedgelovig.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij mag nu met andere clubs praten en gaat bekijken waar hij het beste perspectief voorgeschoteld krijgt. Dat kan alsnog PSV zijn en dan gaat hij vol voor PSV. Of denk je dat spelers als Tillman en Lang niet bekijken waar ze het beste perspectief hebben om vervolgens vol voor PSV te kiezen.hondjevandebakker wrote: ↑16 Jan 2024, 22:27Je wilt alleen spelers die vol voor PSV gaan en ookal verlengt hij, hij zal nooit een echte PSV'er zijn.
- mateja
- Internationale topspeler
Als je nou nagaat welke spelers het 'halen' na gedoe rond contractonderhandelingen als jeugdspelers... die zijn er volgens mij nauwelijks. Wat mij betreft is dit een teken aan de wand dat die jongen niet helemaal de goede mentaliteit heeft.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Wat vooral jammer is, is dat zo'n knul die nog alles te bewijzen heeft zorgt voor negatieve energie en wat onrust (tot zekere mate) rondom PSV. PSV zou hem een deadline moeten stellen met een goed voorstel zodat je naar eer en geweten hebt gehandeld, dat vervolgens extern communiceren en aangeven dat er tot die datum ook niets meer over de situatie wordt gecommuniceerd althans door PSV.
Uiteindelijk kun je als kamp Babadi eindeloos praten en "nadenken" over voorstellen. Dan stoppen die nieuwsberichten voorlopig omdat kamp Babadi weer eens iets de lucht in slingerd wat zogenaamd tactisch is voor de onderhandelingen en blijft PSV baas in eigen huis. Niet mee gaan in dat gedrag want straks wordt het ongetwijfeld weer moddergooien.
Uiteindelijk kun je als kamp Babadi eindeloos praten en "nadenken" over voorstellen. Dan stoppen die nieuwsberichten voorlopig omdat kamp Babadi weer eens iets de lucht in slingerd wat zogenaamd tactisch is voor de onderhandelingen en blijft PSV baas in eigen huis. Niet mee gaan in dat gedrag want straks wordt het ongetwijfeld weer moddergooien.
-
- Legende
Dit dus. Sommigen zijn echt naief. Voorbeeld: Cocu sprak ook met feyenoord (geloof ik) voordat hij bij PSV bijtekende. Alleen kwam dit later pas bekend, maar niemand twijfelde over zijn inzet.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:33Hij mag nu met andere clubs praten en gaat bekijken waar hij het beste perspectief voorgeschoteld krijgt. Dat kan alsnog PSV zijn en dan gaat hij vol voor PSV. Of denk je dat spelers als Tillman en Lang niet bekijken waar ze het beste perspectief hebben om vervolgens vol voor PSV te kiezen.hondjevandebakker wrote: ↑16 Jan 2024, 22:27Je wilt alleen spelers die vol voor PSV gaan en ookal verlengt hij, hij zal nooit een echte PSV'er zijn.
Als babadi (alsnog) bijtekent bij PSV, dan is hij 'gewoon' PSV'er. Alleen acht ik de kans dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren als vrijwel nihil, op basis van het verleden.
-
- Regelmatige invaller
Vast. Maar die hielden hun clubs niet een jaar lang aan het lijntje.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:33Hij mag nu met andere clubs praten en gaat bekijken waar hij het beste perspectief voorgeschoteld krijgt. Dat kan alsnog PSV zijn en dan gaat hij vol voor PSV. Of denk je dat spelers als Tillman en Lang niet bekijken waar ze het beste perspectief hebben om vervolgens vol voor PSV te kiezen.hondjevandebakker wrote: ↑16 Jan 2024, 22:27Je wilt alleen spelers die vol voor PSV gaan en ookal verlengt hij, hij zal nooit een echte PSV'er zijn.
-
- Bankzitter
En dan anderen naïef noemen…Menno1 wrote: ↑16 Jan 2024, 22:40Dit dus. Sommigen zijn echt naief. Voorbeeld: Cocu sprak ook met feyenoord (geloof ik) voordat hij bij PSV bijtekende. Alleen kwam dit later pas bekend, maar niemand twijfelde over zijn inzet.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:33
Hij mag nu met andere clubs praten en gaat bekijken waar hij het beste perspectief voorgeschoteld krijgt. Dat kan alsnog PSV zijn en dan gaat hij vol voor PSV. Of denk je dat spelers als Tillman en Lang niet bekijken waar ze het beste perspectief hebben om vervolgens vol voor PSV te kiezen.
Als babadi (alsnog) bijtekent bij PSV, dan is hij 'gewoon' PSV'er. Alleen acht ik de kans dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren als vrijwel nihil, op basis van het verleden.
Babadi is weg. Verder ook niet erg. Zoals hierboven aangehaald, haalt vrijwel geen een van dit soort talenten de top. Helaas pindakaas.
-
- Legende
Dus ik ben naief omdat ik denk dat hij niet bijtekent?Pijltje wrote: ↑16 Jan 2024, 22:45En dan anderen naïef noemen…Menno1 wrote: ↑16 Jan 2024, 22:40
Dit dus. Sommigen zijn echt naief. Voorbeeld: Cocu sprak ook met feyenoord (geloof ik) voordat hij bij PSV bijtekende. Alleen kwam dit later pas bekend, maar niemand twijfelde over zijn inzet.
Babadi is weg. Verder ook niet erg. Zoals hierboven aangehaald, haalt vrijwel geen een van dit soort talenten de top. Helaas pindakaas.
- Smell Rock
- Verbannen
Vond het al belachelijk dat hij zaterdag inviel. Geen minuut meer laten spelen, ook niet in Jong. Of hij moet morgen tekenen.
Full speed or nothing
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Of Bosz die met Ajax praatte voordat die bij PSV tekende voor dit seizoen. Zet die zich alsnog wel volledig in voor onsMenno1 wrote: ↑16 Jan 2024, 22:40Dit dus. Sommigen zijn echt naief. Voorbeeld: Cocu sprak ook met feyenoord (geloof ik) voordat hij bij PSV bijtekende. Alleen kwam dit later pas bekend, maar niemand twijfelde over zijn inzet.Standbeeld wrote: ↑16 Jan 2024, 22:33
Hij mag nu met andere clubs praten en gaat bekijken waar hij het beste perspectief voorgeschoteld krijgt. Dat kan alsnog PSV zijn en dan gaat hij vol voor PSV. Of denk je dat spelers als Tillman en Lang niet bekijken waar ze het beste perspectief hebben om vervolgens vol voor PSV te kiezen.
- Maax
Lekker laten praten. Jongetje wil 1,5 miljoen netto. Dat geven, in combinatie met 5+ voor een 34 jarige routinier zou het faillissement van de club en jeugdopleiding van Ajax zijn. Lekker signaal naar hun eigen jeugdspelers.
- Smell Rock
- Verbannen
-
Nogmaals gaat niks worden met Babadi. Heeft het verkeerde management. Zit nogal wat hoogwaan, arrogantie, en geldzucht om hem heen.
Labyad, Ihattaren, Bakkali, Bazoer en dan nu dus ook Babadi.
Je kunt je nergens beter ontwikkelen dan bij PSV. Als je maar hard werkt en geduld hebt. En een verstandig management. Kijk naar Depay, Gakpo, Bakayoko en Saibari.
Als ik Stewart was is het nu klaar. Zou hem zeggen dat hij tot eind deze week heeft om op de aanbieding van PSV in te gaan en anders gaat hij maar. Je speelt graag bij PSV of niet. De club kan tijd en geld beter besteden aan jongens die wel willen.
Labyad, Ihattaren, Bakkali, Bazoer en dan nu dus ook Babadi.
Je kunt je nergens beter ontwikkelen dan bij PSV. Als je maar hard werkt en geduld hebt. En een verstandig management. Kijk naar Depay, Gakpo, Bakayoko en Saibari.
Als ik Stewart was is het nu klaar. Zou hem zeggen dat hij tot eind deze week heeft om op de aanbieding van PSV in te gaan en anders gaat hij maar. Je speelt graag bij PSV of niet. De club kan tijd en geld beter besteden aan jongens die wel willen.
Last edited by Ronaldio on 16 Jan 2024, 23:55, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Onbegrijpelijke situatie vanuit zijn kant aan het worden zo. Maakt het daarmee zichzelf wel erg lastig. Je hebt bij PSV perspectief genoeg, in een geweldig team onder een toptrainer die spelers daadwerkelijk beter maakt. Wat wil je nog meer? Het gaat om geld, geld, geld. Zonde. Teken maar gewoon bij Icey, dan vergeten we deze kutzooi snel.