Ismael Saibari
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ben heel benieuwd of hij basisspeler wordt daar. Laat hem maar bepalend zijn. Wij vangen het op. Voor de competitie is het te doen. Excelsior, Utrecht, Almere, Ajax en Volendam. Ik voorzie geen problemen. De beker is wat zwaarder met Twente en Feyenoord.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- MC Hammer • DT1913
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- MC Hammer
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Ik hoop ook dat hij gewoon dat toernooi wint en daar belangrijk in is. Normaal boeit die Afrika Cup mij niets, ook als er PSV'ers meedoen (met Sangare niks van gevolgd, en die vond ik best leuk). Maar met Saibari is dat anders, hij heeft zo enorm de gunfactor gezien waar hij vandaan komt en de onwaarschijnlijkheid dat hij ooit zo belangrijk zou worden voor PSV. Ik vind hem misschien wel de man van de eerste seizoenshelft, samen met gasten als Boscagli en Schouten, maar dat is allemaal subjectief.
Belangrijkste is dat hij heel blijft, maar doorgaans krijgt toch geen verdediger hem te pakken.
Belangrijkste is dat hij heel blijft, maar doorgaans krijgt toch geen verdediger hem te pakken.
Hammertime!
- Persepolis
- Vedette
Tuurlijk vangen wij het gewoon op. Vergeet niet dat hij pas sinds kort in de basis staat, de alternatieven zijn dus gewoon dikke prima. Daarbij is dit PSV als collectief te sterk om het effect van 1 afwezige te voelen. Dat hebben we vaak zat kunnen zien.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- ShovingNE2 • psvgouda
- ShovingNE2
- Site Admin
Ook zonder Lang en Lozano denderden wij door.
- Juancho
- Mister PSV
Idealiter keert Bella gelijk terug en is en blijft fit en blijkt die kanjer te zijn die we nodig hebben achterin. Dan kan Schouten weer terug naar z'n natuurlijke posities en heb je weer wat keuzes voor de 2 overige plekken op je middenveld. Beetje een sneeuwbal effect .
Neemt niet weg dat je een hele goede speler mist en dat is altijd erg jammer. Wat mij betreft spelen ze een bagger poulefase en keert hij zsm terug.
Neemt niet weg dat je een hele goede speler mist en dat is altijd erg jammer. Wat mij betreft spelen ze een bagger poulefase en keert hij zsm terug.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Bosz over Saibari:
Mooie woorden.Een van de spelers over wie Bosz een tijdje niet kan beschikken, is Saibari die met Marokko meedoet aan de Afrika Cup. Als we vragen hoezeer de coach hem gaat missen, zegt hij: ‘Heel erg, ik mis hem nu al. Door zijn persoonlijkheid. Ismael is een jongen die altijd een lach op zijn gezicht heeft. Die heb ik er graag bij. Maar als je ziet wat hij heeft gedaan bij ons... Als invaller het verschil gemaakt in behoorlijk wat wedstrijden. Daarna als basisspeler het verschil gemaakt. Heel knap.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Deze reactie doet me een beetje denken aan de jaren dat we de Europa League niet serieus namen. Eerst zo goed mogelijk presteren in de competitie met de consequentie dat je Europees mag spelen en voor je land mag uitkomen, om daarna dat zo slecht en snel mogelijk af te ronden, want competitie...Juancho wrote: ↑29 Dec 2023, 11:58 Idealiter keert Bella gelijk terug en is en blijft fit en blijkt die kanjer te zijn die we nodig hebben achterin. Dan kan Schouten weer terug naar z'n natuurlijke posities en heb je weer wat keuzes voor de 2 overige plekken op je middenveld. Beetje een sneeuwbal effect .
Ik gun Saibari (en iedere andere PSVer) het beste, en het is goed voor zowel speler als club als de speler op een zo'n hoog mogelijk niveau op zijn best presteert. Ontwikkeling, marktwaarde, ervaring etc. je begrijpt het wel.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik hoop dat hij speler van het toernooi wordt.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Lorenzo von Matterhorn • Razzaa
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Ik hoop vooral dat PSV hem niet gaat missen in de wedstrijden en we het klusje zonder hem geklaard krijgen. Al verwacht ik dat wel, maar hij maakt, zoals Bosz zei, heel vaak het verschil. Dat moet nu iemand anders gaan doen.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- PSV90
Ex unitate vires
-
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Een eerste stap zou moeten zijn dat hij veel gaat spelen bij het Nationale team en zelfs onbetwist basisspeler wordt. Dan wordt de PL of zelfs La Liga erg interessant.
Stel je bent zo'n Atletico Madrid dan is Saibari toch veel interessanter dan Wieffer?
Stel je bent zo'n Atletico Madrid dan is Saibari toch veel interessanter dan Wieffer?
- DonyellMalen
- Legende
Saibari blijft nog wel even. Een vertrek in de zomer zou voor hem te vroeg zijn, over 1,5 jaar is een ander verhaal.
Mwah, Wieffer is meer een 6 (wel overschat) en Saibari is een 8, niet echt vergelijkbaar dus.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Breur
-
- Vedette
Als Saibari een goed toernooi speelt als basisspeler en de draad weer oppakt bij PSV daarna gaat hij veel geld opleveren in de toekomst. Maar gezien de exodus komende zomer zie ik hem het liefst als pijler van een nieuwe elftal samen met Schouten en Luuk.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- Tijn
-
Niet gek dat de interesse op gang komt. Hele interessante speler voor veel clubs en ik hoop dat hij uiteindelijk naar een mooie suptopper in een topcompetitie vertrekt, maar pas over anderhalf jaar.
Woensdag speelt Marokko pas zie ik net, is de verwachting dat hij basisspeler is? Ik zie niet echt uitgesproken namen op het middenveld buiten Amrabat.
Woensdag speelt Marokko pas zie ik net, is de verwachting dat hij basisspeler is? Ik zie niet echt uitgesproken namen op het middenveld buiten Amrabat.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Earnie heeft niet veel goeds gedaan qua contract verlengingen maar dit is wel meteen een schot in de roos geweest. Als hij dit echt door zet is zelfs verkoop in de zomer niet ondenkbaar. Hoewel je hem toch het liefst een jaar langs Schouten willen zien voor ie vertrekt.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Hopelijk blijft Saibari. Zal lastig genoeg worden, ervan uitgaande dat zijn toernooi goed zal zijn. Zowel voor de club als de speler beter om eerst onbetwiste basisspeler bij PSV te worden en pas daarna de stap te maken. Ga ervan uit dat hij en zijn eventuele entourage verstandig genoeg zijn om aldus te beslissen (dat hij maw geen Babadi mentaliteit heeft, maar volgens mij zit dat bij hem wel goed)
-
- Moderator
Is volgens mij nog afwachten. Amrabat is inderdaad zeker van zijn plek, en Harit over het algemeen ook. De laatste plek op het middenveld gaat dan tussen Saibari, toptalent El Khannouss en Ounahi. Waarbij die laatste met zijn goede WK wellicht een streepje voor heeft.
-
Issie heeft rugnummer 11, dat zal ook niet voor niks zijn. Vind bovendien maar een speler die een seizoen als hij draait.
Al met al hoop ik dat ie snel weer fris en fruitig terugkeert bij PSV. Liefst deze maand nog.
Al met al hoop ik dat ie snel weer fris en fruitig terugkeert bij PSV. Liefst deze maand nog.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Nou het gaat om vooral welk systeem de bondscoach van Marokko hanteert en of daar een plekje ingeruimd kan worden voor Ismael. Ze spelen afwisselend 4-3-3 en 4-1-4-1 .
Amrabat lijkt de vaste VCM en Ounahi en El Khanoussi zijn ook echte toppers waarbij de 1e een geweldig WK gespeed heeft. El Khanouss speelt ook heel lekker in de competitie maar ook tijdens interlands.
Daarnaast zijn Harit en Adli van leverkusen geen pannenkoeken. Persoonlijk hoop ik dat hij de kans krijgt om zn vorm door te zetten en zichzelf nog verder te ontwikkelen.
Bij een Afrika Cup wordt er veel meer gevraagd dan in de eredivisie, een goede ervaring om zo ook in Europa beter zn mannetje te kunnen staan.
Amrabat lijkt de vaste VCM en Ounahi en El Khanoussi zijn ook echte toppers waarbij de 1e een geweldig WK gespeed heeft. El Khanouss speelt ook heel lekker in de competitie maar ook tijdens interlands.
Daarnaast zijn Harit en Adli van leverkusen geen pannenkoeken. Persoonlijk hoop ik dat hij de kans krijgt om zn vorm door te zetten en zichzelf nog verder te ontwikkelen.
Bij een Afrika Cup wordt er veel meer gevraagd dan in de eredivisie, een goede ervaring om zo ook in Europa beter zn mannetje te kunnen staan.
- These users thanked the author Riffii for the post:
- Franciscus
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Gaat vast weer naar Messi. Al loopt ie het hele seizoen met krukken
- These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
- Breur • De Realist