Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 13:15Je kan natuurlijk pas aantonen dat je van CL-niveau bent als je een kans op dat niveau krijgt.
Dit klopt natuurlijk, maar naast dat ik twijfel of hij goed genoeg is, zit 'm voor mij ook in het feit dat 'ie ook totaal geen topclub gewend is. Zo'n Olij zal zich ongetwijfeld flink moeten aanpassen.

Owusu-Oduro is een leuk talent ja, absoluut. Maar is wel echt nog een broekie. Doelman is een van de weinig posities waar ik bij voorkeur een meer ervaren speler zie.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

Die nieuwe kleine spits van Almere, is dat niet wat voor ons PSV? Werkt hard en ondanks zijn kleine fysiek toch erg sterk!




Den duif komt eraan!!!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 14 Jan 2024, 13:51 Die nieuwe kleine spits van Almere, is dat niet wat voor ons PSV? Werkt hard en ondanks zijn kleine fysiek toch erg sterk!
Den duif komt eraan!!!
🫠
Last edited by Ardbeg on 14 Jan 2024, 16:28, edited 1 time in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Asl Benitez (en ook Drommel) gaat kan je er ook voor kiezen om 2 goede keepers te halen, waaronder dus Olij. Geen pure eerste keeper, maar 2 keepers die het beide aan zouden kunnen.

En laat ze het dan maar uitvechten in de voorbereiding. Dan kan je ze beide ook een eerlijk verhaal vertellen want ik schat de kans klein in dat Olij naar PSV komt als vervanger van Drommel. Dan kan je ook zeggen, ga de strijd maar in maar je staat dan altijd al met 2-0 achter. Dat ligt anders als Benitez gaat en PSV haalt Olij en bijv een heel groot buitenlands keepers talent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gewoon Vaessen gratis ophalen als vervanger van Joel.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jan 2024, 16:35 Gewoon Vaessen gratis ophalen als vervanger van Joel.
Aub niet zeg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jan 2024, 16:35 Gewoon Vaessen gratis ophalen als vervanger van Joel.
Hele matige keeper
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 13:23Dit klopt natuurlijk, maar naast dat ik twijfel of hij goed genoeg is, zit 'm voor mij ook in het feit dat 'ie ook totaal geen topclub gewend is. Zo'n Olij zal zich ongetwijfeld flink moeten aanpassen.

Owusu-Oduro is een leuk talent ja, absoluut. Maar is wel echt nog een broekie. Doelman is een van de weinig posities waar ik bij voorkeur een meer ervaren speler zie.
Maar een ''topclub niet gewend zijn'' is ook zo'n argument: hoe moet zo'n jongen dan ooit een stap gaan maken? Overigens deed hij het bij Oranje ook prima, dus volgens mij zit het tussen de oren wel goed.

Als je een keeper van CL-niveau wil die een topclub gewend is, met druk kan omgaan, goed kan keepen én wat met z'n voeten kan, dan ga je in een wel heel beperkte vijver vissen. Dat is volgens mij ook helemaal niet realistisch. Ik snap daarom ook nooit zo goed waarom Benítez kritiek krijgt, omdat hij op één of twee serieuze fouten na eigenlijk behoorlijk stabiel en betrouwbaar is. Veel beter ga je als PSV niet krijgen, denk ik. Ik zou daarom best kunnen leven met Olij in de goal, die met zijn 28 jaar ook best nog beter kan worden. Idealiter ga je voor een toptalent of een bewezen glasbak, maar nogmaals: hoe realistisch? En zijn er namen? Sensation?
These users thanked the author Ykhim for the post:
René1978
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 14 Jan 2024, 17:30
Standbeeld wrote: 14 Jan 2024, 16:35 Gewoon Vaessen gratis ophalen als vervanger van Joel.
Hele matige keeper
Goed zat als tweede keeper. Kunnen we de miljoenen in de tas houden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 17:42Ik snap daarom ook nooit zo goed waarom Benítez kritiek krijgt, omdat hij op één of twee serieuze fouten na eigenlijk behoorlijk stabiel en betrouwbaar is. Veel beter ga je als PSV niet krijgen, denk ik.
Hier ben ik het absoluut mee eens. Benitez is voor PSV echt een topkeeper, niet voor niets de beste sinds Gomes.

Maargoed, dat staat los van de discussie Olij. We gaan het zien, wellicht onderschat ik die knul gewoon. :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 18:03, dat staat los van de discussie Olij. We gaan het zien, wellicht onderschat ik die knul gewoon. :mrgreen:
Nee hoor. Eerder gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
DonyellMalenGrasmat
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... erdam.html

Hier ook wel eens genoemd. Dure klant, maar zou hem er graag bij willen hebben voor de 6-positie
These users thanked the author DeBruyne for the post:
Robson de Souza
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 14 Jan 2024, 18:48 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... erdam.html

Hier ook wel eens genoemd. Dure klant, maar zou hem er graag bij willen hebben voor de 6-positie
Die zal niet haalbaar zijn toch?
These users thanked the author Robson de Souza for the post:
Roys
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 14 Jan 2024, 17:42
DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 13:23Dit klopt natuurlijk, maar naast dat ik twijfel of hij goed genoeg is, zit 'm voor mij ook in het feit dat 'ie ook totaal geen topclub gewend is. Zo'n Olij zal zich ongetwijfeld flink moeten aanpassen.

Owusu-Oduro is een leuk talent ja, absoluut. Maar is wel echt nog een broekie. Doelman is een van de weinig posities waar ik bij voorkeur een meer ervaren speler zie.
Maar een ''topclub niet gewend zijn'' is ook zo'n argument: hoe moet zo'n jongen dan ooit een stap gaan maken? Overigens deed hij het bij Oranje ook prima, dus volgens mij zit het tussen de oren wel goed.

Als je een keeper van CL-niveau wil die een topclub gewend is, met druk kan omgaan, goed kan keepen én wat met z'n voeten kan, dan ga je in een wel heel beperkte vijver vissen. Dat is volgens mij ook helemaal niet realistisch. Ik snap daarom ook nooit zo goed waarom Benítez kritiek krijgt, omdat hij op één of twee serieuze fouten na eigenlijk behoorlijk stabiel en betrouwbaar is. Veel beter ga je als PSV niet krijgen, denk ik. Ik zou daarom best kunnen leven met Olij in de goal, die met zijn 28 jaar ook best nog beter kan worden. Idealiter ga je voor een toptalent of een bewezen glasbak, maar nogmaals: hoe realistisch? En zijn er namen? @Sensation?
Ten eerste: Benitez moet blijven

Ten tweede: Luiz Junior

Image



These users thanked the author Sensation for the post:
Ardbeg
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 14 Jan 2024, 21:48
Ten eerste: Benitez moet blijven

Ten tweede: Luiz Junior
Ten eerste: eens!

Ten tweede: ja maar contract onlangs verlengt tot 2028 en een van de interessantste dataprofielen dus zal wel duur zijn

Ten derde: Alvaro Valles transfervrij?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 15 Jan 2024, 12:56
Sensation wrote: 14 Jan 2024, 21:48
Ten eerste: Benitez moet blijven

Ten tweede: Luiz Junior
Ten tweede: ja maar contract onlangs verlengt tot 2028 en een van de interessantste dataprofielen dus zal wel duur zijn
Topverkoop van Famalicao is toptalent Pedro Goncalves voor 13.5mil, ik verwacht niet dat ze extreme bedragen zullen vragen voor een keeper.
These users thanked the author Sensation for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Zou dit ook een hele interessante optie vinden. Alvaro Valles. Keeper van Las Palmas, contract loopt na dit seizoen af. 'Al' 26 jaar oud, beetje een laatbloeier dus, maar dat hoeft niks te zeggen want Benitez was ook 'pas' op zijn 25e basiskeeper bij Nice, tot zijn 23e speelde hij in Argentinië en het eerste jaar bij Nice speelde hij niet veel.

https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... gen-sommer

These users thanked the author Sensation for the post:
Alex Rodrigo Dias da Costa
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
FOOTB_REM_S: No

Gisteravond tijdens JPSV miste ik wat verdedigende kracht, wat grinta. Daarom ben ik eens op zoek gegaan in Zuid-Amerika naar verdedigende spelers met pit welke ook in het spel van Bosz zouden kunnen passen. Waarbij de eerste 3 wat jongere, haalbare, talenten zijn.

Gonzalo Escudero
Positie: LCV
Pluspunten: atletisch, goede pass, vooruit verdedigen (doordekken en risicovoller tackelen).
https://www.youtube.com/watch?v=oaR7vhq_NSA

Tobías Palacio
Positie: RCV
Pluspunten: sterke tackle, vooruit verdedigen, durft in te dribbelen en risico te nemen in de passing, goed in de lucht.
https://www.youtube.com/watch?v=I9XO256B0LE

Santino Vera
Positie: CVM
Pluspunten: sterke tackle, leest het spel goed (intercepties, blocks), brengt strijd
https://www.youtube.com/watch?v=nGyt2T9-M88

Gabriel Moscardo
Positie: CVM
Pluspunten: Passing, dribbel, spel 'lezen', verdedigend sterk
Helaas is zijn marktwaarde 15M dus wellicht een utopie.
https://www.youtube.com/watch?v=vs1qQZGrcXQ

Moises Ramirez
Positie: GK
Pluspunten: comfortabel aan de bal, showkeeper, penaltypakker. Beetje Onana-vibes.
https://www.youtube.com/watch?v=nGyt2T9-M88
These users thanked the author Alex Rodrigo Dias da Costa for the post:
Ren Höek
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 16 Jan 2024, 12:26 Gisteravond tijdens JPSV miste ik wat verdedigende kracht, wat grinta. Daarom ben ik eens op zoek gegaan in Zuid-Amerika naar verdedigende spelers met pit welke ook in het spel van Bosz zouden kunnen passen. Waarbij de eerste 3 wat jongere, haalbare, talenten zijn.

Gonzalo Escudero
Positie: LCV
Pluspunten: atletisch, goede pass, vooruit verdedigen (doordekken en risicovoller tackelen).
https://www.youtube.com/watch?v=oaR7vhq_NSA

Tobías Palacio
Positie: RCV
Pluspunten: sterke tackle, vooruit verdedigen, durft in te dribbelen en risico te nemen in de passing, goed in de lucht.
https://www.youtube.com/watch?v=I9XO256B0LE

Santino Vera
Positie: CVM
Pluspunten: sterke tackle, leest het spel goed (intercepties, blocks), brengt strijd
https://www.youtube.com/watch?v=nGyt2T9-M88

Gabriel Moscardo
Positie: CVM
Pluspunten: Passing, dribbel, spel 'lezen', verdedigend sterk
Helaas is zijn marktwaarde 15M dus wellicht een utopie.
https://www.youtube.com/watch?v=vs1qQZGrcXQ

Moises Ramirez
Positie: GK
Pluspunten: comfortabel aan de bal, showkeeper, penaltypakker. Beetje Onana-vibes.
https://www.youtube.com/watch?v=nGyt2T9-M88
Die Moscardo gaat toch al voor bijna 25 miljoen naar PSG?
These users thanked the author Smeets14 for the post:
Ardbeg
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 16 Jan 2024, 08:44 Zou dit ook een hele interessante optie vinden. Alvaro Valles. Keeper van Las Palmas, contract loopt na dit seizoen af. 'Al' 26 jaar oud, beetje een laatbloeier dus, maar dat hoeft niks te zeggen want Benitez was ook 'pas' op zijn 25e basiskeeper bij Nice, tot zijn 23e speelde hij in Argentinië en het eerste jaar bij Nice speelde hij niet veel.

https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... gen-sommer

Dat zeg ik twee berichten hierboven. Maar volledig mee eens.
These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post:
Sensation
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou Spertsyan nog een optie kunnen zijn mocht Bakayoko / Tillman vertrekken? Iemand die hem wel eens ziet voetballen? Natuurlijk wel eens vaker met ons in verband gebracht en ook dit seizoen weer goed voor 8 goals en 4 assists in 18 wedstrijden.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

1913PSV. wrote: 17 Jan 2024, 14:13 Zou Spertsyan nog een optie kunnen zijn mocht Bakayoko / Tillman vertrekken? Iemand die hem wel eens ziet voetballen? Natuurlijk wel eens vaker met ons in verband gebracht en ook dit seizoen weer goed voor 8 goals en 4 assists in 18 wedstrijden.
Persoonlijk zou ik liever geen geld die kant opsturen..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee is geen optie.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 Jan 2024, 14:41 Nee is geen optie.
Ja, wat is het nou??? Nee, is geen optie of nee is geen optie? :brain: :brain: :brain: :brain:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 17 Jan 2024, 14:53
Standbeeld wrote: 17 Jan 2024, 14:41 Nee is geen optie.
Ja, wat is het nou??? Nee, is geen optie of nee is geen optie? :brain: :brain: :brain: :brain:
Spertsyan is geen optie.
Post Reply