Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 05 Jan 2024, 17:57Dat betoog ik ook. Dat we een bagger selectie hadden is stierenpoep. Dan kan je nu ook 70% afschrijven.
Dat hangt een beetje af van de lens waarmee je er naar kijkt, denk ik. Als je alle spelers een voor een bekijkt, dan is het misschien niet bagger. Als je naar het totaalplaatje kijkt, dan klopte er natuurlijk geen kut van, en al helemaal niet nadat Gakpo en Madueke verkocht waren. Dat zit dit seizoen een stuk beter in elkaar.

Overigens zou ik Bakayoko komende zomer wel laten gaan als de hype nog steeds gaande is. Dan kun je er namelijk gewoon 70, 80 miljoen voor vangen, misschien wel meer als dit seizoen nog beter wordt.
loginnaam
Internationale topspeler

Thijs wrote: 05 Jan 2024, 18:32
ShovingNE2 wrote: 05 Jan 2024, 17:57
Maar ben blij dat Ruud is opgestapt want 100% dat ik mijn scc door de shredder had getrokken. Niet om aan te gluren. En dat lag niet aan de spelers.
Alsof die shredder nog werkt na al die keren dat je je ballen erin stopte…
Die zaten in de blender toch?
  • These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
    ThijsHeruone
    Johann Vogel
    Vedette

Komende zomer zal Baka ongetwijfeld vertrekken. Hopelijk maakt hij op het EK ook een goede indruk. Dan gaat hij het transfer record van Gakpo verpulveren. Met de miljoenen uit de CL kan je dan een basis leggen voor de komende jaren. Stel dat je Baka voor zestig miljoen kan verkopen en de CL levert volgend seizoen minimaal veertig miljoen op. Dan pak je honderd miljoen.

Eerst maar komend half seizoen genieten van Baka die met de week beter gaat spelen.
    Jur1913
    Internationale topspeler

https://nos.nl/artikel/2504022-schaker- ... van-denken

Ik denk dat ik zelden zo onder de indruk ben geweest van de instelling/het denkvermogen van een voetballer als bij Bakayoko. Wat een fantastisch ventje is het met de mentaliteit van een wereldster
    DonyellMalen
    Legende

Fantastische gozer. Heerlijk hoe 'ie Joep de Poepie Schreudert openlijk voor de gek houdt 'door het spannend te maken' voor 'm. :mrgreen:

Die kleine dingen, maar grote gebaren, zoals Bosz die Johan aan het begin van dit seizoen een boek gaf, dat maakt het extra mooi. Johan zit mentaal onwijs goed in elkaar, dat blijkt (wederom) uit deze video. Hoe hij vervolgens uitlegt hoe hij over voetbal denkt en met name het mentale aspect daarin vind ik heel krachtig van hem.

Afgezien van het voetbal, zijn blije en daarmee positieve uitstraling gaan we ontzettend missen bij PSV als 'ie aankomende zomer (moeten we helaas wel vanuit gaan) vertrekt.
    Johann Vogel
    Vedette

Johan is een speler om van te houden. Lange tijd zag ik het grote talent niet, al is het dit seizoen natuurlijk steeds duidelijker. Hij maakt per wedstrijd stappen. Maar als persoon gun ik hem sowieso alle succes. Altijd vrolijk, maar wel heel volwassen en doelgericht bezig. Wat een topper, jammer alleen dat hij deze zomer hoogstwaarschijnlijk alweer vertrekt.
    Søren
    Meervoudig international

Ik ben blij dat Johan zo positief in het nieuws is, en hij een toptransfer kan gaan maken.
    Mooi voor hem, en mooi voor ons!

Maar ik blijf erbij dat ie het bij een topclub niet gaat redden.
    Vandaag in het stadion een beetje op m zitten letten, maar Sjezus wat was ie slecht.
    Nou was het vandaag wel heel extreem, maar hij heeft gewoon veel te veel balcontacten nodig om een keer iets goeds te doen.
    In de ED kom je daar wel mee weg, maar in de absolute top gaat het om 1-2 momenten en dan moet je iets goeds met de bal kunnen doen, en dat zit er gewoon helemaal niet in.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ja, typisch dat jij weer uit een hol gekropen komt na een slechte wedstrijd van Bakayoko, maar dat laatste is gewoon slap gelul. Die jongen heeft al zo vaak laten zien dat hij in 1-2 momenten beslissend kan zijn, of hij nou goed of slecht speelt. Kijk notabene die cruciale wedstrijden tegen Lens terug.

Vandaag begon hij niet eens zo slecht, maar na de eerste 20 minuten was het bras. En dat kan. Hij was ook niet de enige vandaag. Woensdag een nieuwe kans.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
    Robson de SouzaRené1978MikelvbSensationDonyellMalenMaduekeRen Höek
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zijn gezicht ook na die kans die hij overschoot. Je ziet gewoon aan hem dat ie denkt "Johan, dit kan echt niet, die moet er echt in". Komt wel goed met hem qua mentaliteit.
    Dutch Cowboy
    Lid 2e elftal

Bij Johan Bakayoko wordt wel eens vergeten dat hij pas 20 is en nu 40 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld.
    Johan is nog steeds volop in ontwikkeling en ik hoop dat hij volgend seizoen nog steeds bij PSV speelt.
    ParkJiSung
    Basisspeler

Het zal voor Johan goed zijn als Lang en Lozano beiden weer volledig fit zijn. Maar 100% eens met Ykhim
    DonyellMalen
    Legende

Bakaaaa! Top voor hem, bij vlagen wat ongelukkig maar daar is ‘ie dan wel weer hé, typisch Baka, hoog rendement.
    Jwoeloe
    Moderator

Hij komt nog niet heel goed uit de winterstop, lijkt nog wat uit vorm. Je verwacht meer van hem, zeker als zijn counterparts (L2) op de andere flank niet kunnen spelen. Dan moet je dwingender zijn en meer je stempel drukken op het aanvalsspel. Dat is de volgende stap die hij moet gaan maken.
    René1978
    Nationale topspeler

Wat een heerlijk doelpunt zeg.
    Juancho
    Mister PSV

Baka speelt zoveel, is al zo belangrijk geweest, heeft geweldige statistieken maar is ondertussen ook nog steeds heel erg jong.

Ff een dipje hoort erbij, als je dan alsnog dreigend bent en rendement hebt doe je het juist eigenlijk hartstikke goed in een mindere vorm.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 5):
    DonyellMalenMenno1ThijsmatejaMithras
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Eigenlijk maar één echt goede actie deze wedstrijd en dat leverde een prachtig doelpunt op. Voor de rest bijzonder matig.
    DonyellMalen
    Legende

Robson de Souza
    Vedette

Dan speelt hij wederom een zwakke wedstrijd maar dan scoort hij wel weer zo'n goal. Dus zelfs na een slechte pot stijgt zijn transferwaarde want ook deze goal gaat weer de wereld over. Goed gedaan Johan!
    DonyellMalen
    Legende

Perez blijft lekker hangen in die mindere wedstrijd.

https://www.vi.nl/nieuws/perez-kritisch ... eel-slecht

Baka blijft beslissend, Kenneth.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

DonyellMalen wrote: 18 Jan 2024, 09:52 Perez blijft lekker hangen in die mindere wedstrijd.

Zijn statistieken zijn echt heel slecht........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Image

ECHT HEEL SLECHT
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
    CasGrasmatYkhimStandbeeldDonyellMalen
    Cas
    Meervoudig international

Sensation wrote: 18 Jan 2024, 09:57
    DonyellMalen wrote: 18 Jan 2024, 09:52 Perez blijft lekker hangen in die mindere wedstrijd.

Zijn statistieken zijn echt heel slecht........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Image

ECHT HEEL SLECHT
    Zijn clubstatistieken wel…… hij speelt immers maar voor een boeren club. Als hij nu in Amsterdam had gespeeld….
    Madueke
    Legende

'Echt heel slecht'
    Teletubby
    Nationale topspeler

Madueke wrote: 18 Jan 2024, 11:17

'Echt heel slecht'
    Ons data monster, weer 10 miljoen erbij. PSV moet echt aankomende zomer eens laten zien dat we goed kunnen onderhandelen en hier gewoon 70/80 miljoen uithalen. Bakayoko is uniek en clubs staan in de rij aankomende zomer om hem in te lijven.
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Pas 20 jaar en met zulke statistieken moet dit toch minimaal 60 miljoen worden?
    Standbeeld
    Mister PSV

5mln te weinig!!!
    Post Reply