Ik zou het eigenlijk niet goed snappen als PSV veel geld kapot zou slaan op een 16-jarige spits.
Met Pepi, Van Duiven en daarachter nog broertje Van Duiven en Sami Bouhoudane zijn we op die plek toch echt goed voorzien. Investeren in een goede jonge centrale verdediger, back of buitenspeler lijkt me een stuk logischer.
Broertje is niet zo goed als broer.
Bouhoudane is nog wat jonger (?)
Jong PSV heeft nu allen Peterszoon.
Ik zou het eigenlijk niet goed snappen als PSV veel geld kapot zou slaan op een 16-jarige spits.
Met Pepi, Van Duiven en daarachter nog broertje Van Duiven en Sami Bouhoudane zijn we op die plek toch echt goed voorzien. Investeren in een goede jonge centrale verdediger, back of buitenspeler lijkt me een stuk logischer.
Broertje is niet zo goed als broer.
Bouhoudane is nog wat jonger (?)
Jong PSV heeft nu allen Peterszoon.
Tis te hopen dat daar wel minimaal een heel groot talent voor gaat komen nog deze window. Een Vranckx zal wel gesloten boek zijn maar ik hoop van harte dat Bosz niet serieus in Aanholt een backup 6 ziet. Totaal ongeschikt wat mij betreft en blijkbaar is Land nog (lang?) niet zover dat hij wat minuten kan maken als invaller. Zit ook amper op de bank als ik het goed heb.
Daar moet je echt nu al flink in gaan investeren, ook alvast met oog op komend seizoen. Hup Earnie!
Ik hoop dat PSV nog enkele strategische aankopen doet, gasten die bij Jong instromen zodat het niveau daar omhoog gaat en ook gasten die eventueel komend jaar dan aan kunnen sluiten bij de selectie. Bijvoorbeeld Oppegard verkopen en vervangen door Borza waar PSV al eens eerder aan gekoppeld werd.
Of een Borys, die vast kan wennen en dan natuurlijk nog een buitenspeler die Baka komend jaar kan vervangen.
Ik zou het in elk geval niet gek vinden mochten er voor Jong 1 of 2 bijkomen alvast.
O ja, en nog even wat verlengingen Earnie ;-)
Ontbijtkoek wrote: ↑18 Jan 2024, 10:00
Is PSV nog geïnteresseerd in Aster Vranckx? Mocht de 6 positie nog een dingetje zijn is hij wel een goeie optie.
Vranckx heeft de laatste 7 wedstrijden gespeeld waarvan 2x niet de volledige 90 minuten. Een basisspeler weghalen derhalve zal niet makkelijk zijn, al helemaal niet in de winterwindow.
Is PSV nog geïnteresseerd in Aster Vranckx? Mocht de 6 positie nog een dingetje zijn is hij wel een goeie optie.
Vranckx is geen 6. Hoe vaak moet dat nog aangekaart worden hier?
Hij kan daar spelen, maar dat kan v Aanholt ook (een beetje).
Vranckx is geen 6. Hoe vaak moet dat nog aangekaart worden hier?
Hij kan daar spelen, maar dat kan v Aanholt ook (een beetje).
Als je op Transfermarkt kijkt zie je dat hij dit jaar 5 van de 12 wedstrijden op verdedigende middenvelder positie heeft gespeeld, namelijk de laatste 5 wedstrijden.
Ook vorig jaar in Milaan speelde hij de helft van de (weinige) wedstrijden op die positie.
Aangezien hij op deze plek nu een basisplaats heeft lijkt het er juist wel op dat hij op die plek juist goed uit de verf komt.
Hopelijk heeft hij nog een clausule (waar met in de zomer over sprak) en komt PSV snel voor hem terug.
Vranckx heeft nog geen beslissing genomen hé. Wolfsburg is bang dat Earnie in de zomer weer op de stoep staat als Vranckx nog een 1 jarig contract heeft.
Madueke wrote: ↑18 Jan 2024, 12:07
Vranckx heeft nog geen beslissing genomen hé. Wolfsburg is bang dat Earnie in de zomer weer op de stoep staat als Vranckx nog een 1 jarig contract heeft.
Precies dit, dit deden we ook bij Veerman etc , een aanbod is nog geen verlenging
Topvoetballer die Vranckx. We halen hem op aankomende zomer.
Waarschijnlijk gaat er niks meer gebeuren, maar ik zou het nog steeds prettig vinden als PSV een aantal strategische aankopen gaat doen. Aankomende zomer lijkt er met een beetje pech echt (te)veel te moeten gebeuren en het is algemeen bekend hoe de markt werkt + wat de positie van PSV daarin. Daarnaast is ook het EK niet ideaal... Behouden van succes is creëren van continuïteit. Daarvoor moet je soms proactief handelen imo.
Mwah. Als je overtuigd bent van deze jongen dat dit echt een absoluut wereldtalent is, is het een no-brainer toch? Volgens mij is het belangrijk dat je op meerdere paarden wed. En dat kan prima hand in hand. Sowieso heeft PSV best een aardige kloof momenteel qua spitsen. V. Duiven zit tegen ED niveau aan, terwijl Bouhoudane inmiddels weer wedstrijden bij de O17 maakt (wellicht na de winterstop wel O18). Bij de O18 en JPSV heb je dus momenteel niks lopen.
Topvoetballer die Vranckx. We halen hem op aankomende zomer.
Hatseflats wrote: ↑18 Jan 2024, 10:28Vranckx is geen 6. Hoe vaak moet dat nog aangekaart worden hier?
Henderson ook niet!!!
Vervanger van Veerman.. Land als Back-up voor Schouten.
En daarnaast.. Veerman heeft dit seizoen ook prima gespeeld op 6 en dat is toch ook niet zijn natuurlijke positie..
Vervanger van Veerman.. Land als Back-up voor Schouten.
En daarnaast.. Veerman heeft dit seizoen ook prima gespeeld op 6 en dat is toch ook niet zijn natuurlijke positie..
Als je het zo bekijkt: Als Veerman het kan op 6, kan Vranckx het helemaal.
Volgend jaar: Schouten, Land, Saibari, Vranckx, Tillman en Til
Hatseflats wrote: ↑18 Jan 2024, 10:28Vranckx is geen 6. Hoe vaak moet dat nog aangekaart worden hier?
Henderson ook niet!!!
Ik vind het al erg dat er 150.000 posts over die gast buiten dit forum zijn. Kan het hier aub in het ajax topic als het zo nodig moet? Wat een ellende.