En toch, als je dan hem een hele wedstrijd ziet spelen, staat hij nog best vaak " uit "
er zit nog zoveel rek in deze gast. Hopelijk gaan we achterlijk hoog in de boom zitten voor hem komende zomer
Johan Bakayoko
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
We hebben gezien dat de prestaties ansich niet alleen de waarde bepalen maar vooral de potentie en t totale plaatje (nationaliteit en positie).
Mooi voorbeeld is Madueke geweest. Daar is het bizarre transferbedrag neergeteld op basis van wat die heeft laten zien OOIT, zn potentiele rek icm nationaliteit .
Voor dit seizoen begon hebben we 40 miljoen geboden gekregen en afgewezen. Is het dan heel gek na een goed seizoen (hopenlijk nog keer shinen in de CL) als dat we nu meemaken een bod van 60-70 te eisen?
Mooi voorbeeld is Madueke geweest. Daar is het bizarre transferbedrag neergeteld op basis van wat die heeft laten zien OOIT, zn potentiele rek icm nationaliteit .
Voor dit seizoen begon hebben we 40 miljoen geboden gekregen en afgewezen. Is het dan heel gek na een goed seizoen (hopenlijk nog keer shinen in de CL) als dat we nu meemaken een bod van 60-70 te eisen?
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Regelmatige invaller
Volgens mij hebben we 40 miljoen niet afgewezen maar wilde Baka zelf niet gaan.Riffii wrote: ↑18 Jan 2024, 13:02 We hebben gezien dat de prestaties ansich niet alleen de waarde bepalen maar vooral de potentie en t totale plaatje (nationaliteit en positie).
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Nou PSV wilde hem echt niet kwijt hoor. Sanga wilde ook niet weg maar Nottingham…. Jankend is die vertrokken.DoelbewustProvoceren wrote: ↑18 Jan 2024, 13:30Volgens mij hebben we 40 miljoen niet afgewezen maar wilde Baka zelf niet gaan.Riffii wrote: ↑18 Jan 2024, 13:02 We hebben gezien dat de prestaties ansich niet alleen de waarde bepalen maar vooral de potentie en t totale plaatje (nationaliteit en positie).
Want PSV wilde hem wel graag verkopen.
De data tot op heden zijn in ieder geval
Louter positief en daarom zou ik inzetten op een dik bedrag on de 50 miljoen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Internationale topspeler
Ik vond hem helemaal niet slecht spelen. Hij houdt zich gewoon heel erg goed aan zijn rol. Dat is het veld breed maken, juiste momenten druk zetten, meeverdedigen en wanneer mogelijk de actie maken. Gisteren was daar helaas voor hem weinig ruimte voor. Maar het is juist goed dat hij dat dan niet onnodig op gaat lopen zoeken. Fijn dat hij ook weer een goal maakte.
-
Johan is ook super goed in het spel verplaatsen met de bal aan de voet. De tegenstander weet dat wanneer je hapt bij Baka dat hij je vervolgens voorbij is, dus houden ze hem wat af. Daar gaat Baka vervolgens weer slim mee om door zijn directe tegenstander een eind terug te dringen waardoor heel PSV al die meters op kan schuiven. Ziet er vaak uit alsof hij maar wat loopt met de bal en er weinig rendement uit haalt, maar zijn teamgenoten maken er goed gebruik van
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik krijg zojuist via via te horen dat Bakayoko zijn BMW X6 betrokken is bij een groot ongeluk in Geldrop en total loss is gereden. Geen idee of klopt maar delen waard dacht ik.
-
- Vedette
Zelfde bron als Babadi die 5 jaar heeft bijgetekend?Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:36 Ik krijg zojuist via via te horen dat Bakayoko zijn BMW X6 betrokken is bij een groot ongeluk in Geldrop en total loss is gereden. Geen idee of klopt maar delen waard dacht ik.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.Rikkert1234 wrote: ↑19 Jan 2024, 16:39Zelfde bron als Babadi die 5 jaar heeft bijgetekend?Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:36 Ik krijg zojuist via via te horen dat Bakayoko zijn BMW X6 betrokken is bij een groot ongeluk in Geldrop en total loss is gereden. Geen idee of klopt maar delen waard dacht ik.
-
- Vedette
Wat zegt onze Rikkert1234 hier verkeerd? Man man, wat een overspannen reactie.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Rikkert1234
-
- Vedette
Toch teveel gezopen tijdens de vrijmibo? Was gewoon een oprechte vraagEindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
- MC Hammer
- International
Bedreig je hem nou, of lees ik het verkeerd? Misschien moet je even gewoon lekker gaan aftrekken, daar word je rustig van. Tip van een ervaringsdeskundige.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 3):
- Standbeeld • SKERLA • Grasmat
Hammertime!
- DadOfFour
Henderson schijnt nog posters van Wamberto en José te hebben, misschien kan je daar wat mee?MC Hammer wrote: ↑19 Jan 2024, 18:38Bedreig je hem nou, of lees ik het verkeerd? Misschien moet je even gewoon lekker gaan aftrekken, daar word je rustig van. Tip van een ervaringsdeskundige.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41
Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
La vida és massa curta per no fer broma
- MC Hammer
- International
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Inderdaad, lastig om te zien of het een uitnodiging voor een biertje of voor een paar klappen isMC Hammer wrote: ↑19 Jan 2024, 18:38Bedreig je hem nou, of lees ik het verkeerd? Misschien moet je even gewoon lekker gaan aftrekken, daar word je rustig van. Tip van een ervaringsdeskundige.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41
Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
- DadOfFour
Tel het aantal kinderen en je vraag is beantwoord
- ShovingNE2
- Site Admin
Als we verkapte dreigementen gaan sturen dan flikkeren we je eraf. Capiche?Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 16:41Ben jij een zielig ventje zeg, reageer gewoon niet of kom keer babbelen voor een wedstrijd van PSV.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Vanthaman18
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Kan je maar op één manier achterkomen...
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- MC Hammer
-
- Vedette
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Wel er een filmpje maken natuurlijk.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DadOfFour
Nope, is een telefoon met Spaanse auto-correct...
-
- Vedette
Fijn dat Lang en Lozano weer terug zijn want Bakayoko kan wel wat concurrentie gebruiken. Vind hem vandaag op zijn goal na ook bijzonder matig