Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
Oh joh ik dacht altijd dat het een groep supporters was die in de bak zat ofzo. Is dit effe een anticlimax
VTheMan
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Wat hoop ik dat Paco gelijk heeft, Ik denk dat deze jongen best een bruikbare kracht kan worden voor PSV, lekker rijpen achter/naast Til volgend jaar, dan kan Tillman weer terug naar Bayern als hij dat wilt. Wilt hij dat niet dan kan Babadi rijpen achter/naast Tillman en dan kan Til een andere baan zoeken.
Ardbeg
Mister PSV

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
Niet waar. Hij heeft meerdere uitbarstingen gehad met dingen die niet op een forum horen. Eigen schuld. Staat verder los van z'n info.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    SensationGrasmat
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Ik mag van Generatie 4 bevestigen dat dit nieuws vanuit hem komt, tekent voor 5 jaar bij. Details over het bijtekenen kunnen nog niet gedeeld worden.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 12):
    RV1913JaapdebaapKingfisherslowflowSensationVTheManFanatic-U-sDeBruyneVanthaman18Ren HöekNoosafritske
    Hatseflats
    Vedette

Als dat betekent dat Tillman niet vastgelegd kan worden, dan vind ik dit wel klote :P
    Joenepsv
    Legende

Zou de enige juiste beslissing zijn van hem en voor zowel Babadi als PSV goed nieuws. Dan zijn we allemaal van dat geneuzel af over zijn contract.
    Rikkert1234
    Vedette

Zou voor iedereen fijn zijn als hij bijtekent. Hopelijk maakt hij dan ook zijn potentie waard
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 19 Jan 2024, 12:01 Als dat betekent dat Tillman niet vastgelegd kan worden, dan vind ik dit wel klote :P
    Je kon daar toch sowieso wel op wachten? Met uitspraken van Earnie en Tillman die zelf zegt daar te willen slagen was dat een abc naar mijn idee.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Dat wordt trakteren als je er naast zit hè! Houben heeft wel lekkere worstenbroodjes
    Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Philips

Tuurlijk staat dit volledig los van Tillman. Ze willen Babadi al rete lang verlengen.
  • These users thanked the author Johnnie Walker for the post:
    slowflow
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    ArdbegShovingNE2Riffii
    Hatseflats
    Vedette

Johnnie Walker wrote: 19 Jan 2024, 12:05 Tuurlijk staat dit volledig los van Tillman. Ze willen Babadi al rete lang verlengen.
    Dat klopt, maar Babadi wil(de) niet zomaar verlengen met zoveel concurrentie.... Las ik op Facebook of hier ergens, potato, potato.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Standbeeld wrote: 19 Jan 2024, 12:06
    Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.
    Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 12:09
    Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.
    Als de handtekening staat zal er vast een lach vanaf kunnen ;) :mrgreen:
    Standbeeld
    Mister PSV

Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn? Ik heb liever dat ie wegblijft wanneer de admins goede redenen hebben om die gozer te bannen. Ik zie in deze casus het bericht van Rik of PSV wel tegemoet.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    shu
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Nu hij niet de grote man bij ajax kan worden blijft hij toch maar gewoon hier. Centjes bij ze zijn op gok ik.
    RV1913
    Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 19 Jan 2024, 12:13 Nu hij niet de grote man bij ajax kan worden blijft hij toch maar gewoon hier. Centjes bij ze zijn op gok ik.
    ik hoorde van fans van die club dat zijn zaakwaarnemers dat en feyenoord hebben gebruikt als onderhandelingstactiek, en zijn broer contact had met die clubs maar hij zelf nooit met hun heeft gesproken.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Standbeeld wrote: 19 Jan 2024, 12:11

Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn? Ik heb liever dat ie wegblijft wanneer de admins goede redenen hebben om die gozer te bannen. Ik zie in deze casus het bericht van Rik of PSV wel tegemoet.
    Ik zie liever dat jij weg blijft met je zure reacties altijd. Kan jij daar gehoor aan geven dan vraag ik aan Generatie 4 of hij dan ook niks meer deelt? Win voor iedereen op dit forum.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
    PSV90Heruone
    Ex unitate vires
    Jur1913
    Internationale topspeler

Worstenbroodjes zijn potdomme lekker
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    LeandroBonfim
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Fanatic-U-s wrote: 19 Jan 2024, 12:17 Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
    Graag, Standbeeld lees je mee?
    Standbeeld
    Mister PSV

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 12:15
    Standbeeld wrote: 19 Jan 2024, 12:11
    Ik zie liever dat jij weg blijft met je zure reacties altijd. Kan jij daar gehoor aan geven dan vraag ik aan Generatie 4 of hij dan ook niks meer deelt? Win voor iedereen op dit forum.
    Nee, helaas.
    Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 12:18
    Fanatic-U-s wrote: 19 Jan 2024, 12:17 Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
    Graag, Standbeeld lees je mee?
    Zeker. Ik hoop dat jij ook (goed) leest.
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Eindjehoger doe ff niet zo irritant. K thx.

Als het klopt dan hoop ik wel dat ze een normaal salaris hebben aangeboden en geen gekke dingen hebben gedaan voor iemand die alles nog te bewijzen heeft.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Zit onze Rik er al op?
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Jaapdebaap
    Post Reply