Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Jur1913 wrote: 19 Jan 2024, 12:33 Zit onze Rik er al op?
Gezien de like van onze financiële man Jaap van Baar op deze post is de kans groot dat het waar is.
Overigens hoop ik echt dat het waar is. Ik vind Babadi een groot talent en een leuke gast en hoop dat hij zelf de juiste keuze maakt en zich niet gek laat maken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Zonder duidelijkheid vaart niemand wel.
De climax nadert, gelukkig, leuk of niet.
Jaapdebaap
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Noa Lang

Robson de Souza wrote: 19 Jan 2024, 12:42
Jur1913 wrote: 19 Jan 2024, 12:33 Zit onze Rik er al op?
Gezien de like van onze financiële man Jaap van Baar op deze post is de kans groot dat het waar is.
Overigens hoop ik echt dat het waar is. Ik vind Babadi een groot talent en een leuke gast en hoop dat hij zelf de juiste keuze maakt en zich niet gek laat maken.
Wie, Ik? :tear:
FieseFriedrich
Basisspeler
Favoriete speler: Joey

Grappig om te zien hoe de gemiddelde mening over Babadi hier na zo'n bericht in 1x omslaat en iedereen weer hoopt dat ie blijft ipv strekking "rot maar op als het zo moet".
En ik hoop ook dat ie blijft😁
  • These users thanked the author FieseFriedrich for the post:
    Fanatic-U-s
    CZ_Code
    Nationale topspeler

FieseFriedrich wrote: 19 Jan 2024, 12:48 Grappig om te zien hoe de gemiddelde mening over Babadi hier na zo'n bericht in 1x omslaat en iedereen weer hoopt dat ie blijft ipv strekking "rot maar op als het zo moet".
    En ik hoop ook dat ie blijft😁
    Een aantal supporters hier, waaronder ikzelf, zijn 50% van de tijd ook in dienst bij financiën en dan kijken we even alleen naar het aantal nullen wat Babadi weer kan opleveren als die zou tekenen tot 2028 na 2 a 3 mooie seizoenen onder leiding van Peet.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Dan zal ie toch een heul heul stuk beter moeten gaan voetballen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
    hahaha. Tuurlijk. Zegt die dat? Hij riep de meest verschrikkelijke dingen hier.

En stel nou dat het waar is en het gaat rond op twitter... en daardoor schakelt Ajax of Feyenoord een tandje bij. Wat voor een supporter ben je dan door dit te lekken?

En wat een eer voor jou dat jij dat van hem hier mag melden zeg. Het begint G4 naar zijn hoofd te stijgen of niet?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Babadi is eigenlijk 1 van de weinige spelers die tot nu toe niet beter is gaan presteren onder Bosz.
    Hij heeft daar in de wedstrijden ook niet heel veel kansen meer voor gekregen, maar spelers als Tillman, Til en Saibari hebben zich via trainingen en vervolgens invalbeurten wel voor meerdere wedstrijden in de basis geknokt.
    Ik hoop dat hij gewoon voor 5 jaar bijtekent. Hij is nog maar 18, een groot talent en kan onder Bosz de komende jaren een basisplaats afdwingen. Zeker als PSV zo blijft presteren komen er genoeg plekken vrij door spelers die verkocht worden.
    ShovingNE2
    Site Admin

Die is alleen maar bezig geweest met geld en clubs. Gek gemaakt door zijn broer. Als hij vijf jaar bijtekent (wat volgens mij een heel moeilijk verhaal wordt) dan kan hij zich weer richten op beter worden zonder basisplaatsen te eisen maar ze gewoon af te dwingen.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

ShovingNE2 wrote: 19 Jan 2024, 13:11 Die is alleen maar bezig geweest met geld en clubs. Gek gemaakt door zijn broer. Als hij vijf jaar bijtekent (wat volgens mij een heel moeilijk verhaal wordt) dan kan hij zich weer richten op beter worden zonder basisplaatsen te eisen maar ze gewoon af te dwingen.
    Zoveel aannames...
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Ardbeg
    Ex unitate vires
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 19 Jan 2024, 13:11 Die is alleen maar bezig geweest met geld en clubs. Gek gemaakt door zijn broer. Als hij vijf jaar bijtekent (wat volgens mij een heel moeilijk verhaal wordt) dan kan hij zich weer richten op beter worden zonder basisplaatsen te eisen maar ze gewoon af te dwingen.
    Wie heeft het over basisplaatsen 'opeisen' dan?
    Koenjo
    Meervoudig international

Dit zou top nieuws zijn, voelt toch een beetje als een transfer op de één of andere manier.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    ShovingNE2
    Site Admin

Fanatic-U-s wrote: 19 Jan 2024, 13:12
    Zoveel aannames...
    Yup. Zonder aannames had dit hele forum misschien 100 posts bij elkaar.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    KoenjoFieseFriedrichPaco Casal
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

ShovingNE2 wrote: 19 Jan 2024, 13:06
    Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
    hahaha. Tuurlijk. Zegt die dat? Hij riep de meest verschrikkelijke dingen hier.

En stel nou dat het waar is en het gaat rond op twitter... en daardoor schakelt Ajax of Feyenoord een tandje bij. Wat voor een supporter ben je dan door dit te lekken?

En wat een eer voor jou dat jij dat van hem hier mag melden zeg. Het begint G4 naar zijn hoofd te stijgen of niet?
    Jou ook als adminnetje of niet? Onprofessionele posts de gehele tijd en dan ook nog is vol met aannames.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Image
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    GiveCup2dayRV1913
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 19 Jan 2024, 13:06Hij riep de meest verschrikkelijke dingen hier.
    Wat eigenlijk? Ik heb dat nooit meegekregen, ben eigenlijk wel benieuwd. Kan je hem eens nadoen? 😊
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    MC Hammer
    Koenjo
    Meervoudig international

Kan iemand ff een "keep it calm gifje" droppen?
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Koenjo wrote: 19 Jan 2024, 13:37 Kan iemand ff een "keep it calm gifje" droppen?
    Nee deze is beter

Image
    Koenjo
    Meervoudig international

Grasmat wrote: 19 Jan 2024, 13:41
    Koenjo wrote: 19 Jan 2024, 13:37 Kan iemand ff een "keep it calm gifje" droppen?
    Nee deze is beter

Image
    Thanks
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

SKERLA wrote: 19 Jan 2024, 13:34
    ShovingNE2 wrote: 19 Jan 2024, 13:06Hij riep de meest verschrikkelijke dingen hier.
    Wat eigenlijk? Ik heb dat nooit meegekregen, ben eigenlijk wel benieuwd. Kan je hem eens nadoen? 😊
    Dat was een persoonlijke mening van sommige personen dat hij dat riep. Dezelfde personen die nu weer duidelijk hun persoonlijke vete naar 1 persoon aan het uiten zijn, overduidelijk wegens jaloezie dat personen als Generatie4 een plek hebben aan tafel met de directie als 'capuchonnetje' zijnde. Zou toch graag zien dat neutrale personen admin waren op dit forum.

Enfin, ik heb het laatste er nu wel over gezegd tijd voor mijn vrijmibo. Mocht ik nog een update ontvangen dan laat ik dat uiteraard weten. Alvast een fijn weekend mannen van de ongeslagen koploper.
    Ardbeg
    Mister PSV

Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 13:26
    Jou ook als adminnetje of niet? Onprofessionele posts de gehele tijd en dan ook nog is vol met aannames.
    Het is een forum, niet z'n werk. Je neemt het allemaal te serieus.
    Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 13:46
    SKERLA wrote: 19 Jan 2024, 13:34

Dat was een persoonlijke mening van sommige personen dat hij dat riep. Dezelfde personen die nu weer duidelijk hun persoonlijke vete naar 1 persoon aan het uiten zijn, overduidelijk wegens jaloezie dat personen als Generatie4 een plek hebben aan tafel met de directie als 'capuchonnetje' zijnde. Zou toch graag zien dat neutrale personen admin waren op dit forum.

Enfin, ik heb het laatste er nu wel over gezegd tijd voor mijn vrijmibo. Mocht ik nog een update ontvangen dan laat ik dat uiteraard weten. Alvast een fijn weekend mannen van de ongeslagen koploper.
    Wat kinderachtig 😅 Niemand is hier jaloers. Zoals ik al eerder zei, hij zei dingen die niet op een forum thuis horen en na meerdere waarschuwingen op basis daar van gebanned. Tevens, no way dat hij "aan tafel met de directie zit".
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Zou in de zin van: volgens hem. Ik heb geen idee, krijg t ook maar binnen van iemand die normaal gesproken niets claimt en al helemaal niet zo stellig.

Heb verder zoals gezegd geen idee, maar deze persoon is regelmatig in contact met directie/hoge heren bij PSV. Het komt op mij een beetje vreemd over in combinatie met de andere geluiden die je leest en hoort, maar nogmaals.. zo stellig vanuit hem gaf me voldoende reden dit te delen.

Bron is voor de verandering niet Generatie4 overigens. Wel allemaal de hartelijke groeten.
    Last edited by Paco Casal on 19 Jan 2024, 14:06, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Paco Casal for the post (total 4):
    NoosaTutti FruttiJuanchoDutch Cowboy
    #FreeGeneratie4
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 19 Jan 2024, 13:47
    Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 13:26
    Het is een forum, niet z'n werk. Je neemt het allemaal te serieus.
    Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 13:46

Wat kinderachtig 😅 Niemand is hier jaloers. Zoals ik al eerder zei, hij zei dingen die niet op een forum thuis horen en na meerdere waarschuwingen op basis daar van gebanned. Tevens, no way dat hij "aan tafel met de directie zit".
    Agree to disagree dan maar. "Tevens, no way dat hij "aan tafel met de directie zit". Ehm, yes way.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post:
    Paco Casal
    Teletubby
    Nationale topspeler

Eindconclusie voor de mensen die nog hulp nodig hebben met het vormen van hun mening:

Babadi blijft? "Bizar groot talent, Xavi Simons regen volgend seizoen en gaat die over 3 jaar voor een astronomisch bedrag weg"

Babadi vertrekt? "Vergelijking maken met Bakkali, hij zal het toch nooit redden, geldwolf"

Babadi vertrekt en tekent bij Ajax? "Ihattaren 2.0, kan er echt helemaal niks van, zal daar niet eens die IJslander eruit kunnen spelen"
    Last edited by Teletubby on 19 Jan 2024, 13:53, edited 1 time in total.
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Yes way, inderdaad. Wel gaat dat over het algemeen niet over het transferbeleid, natuurlijk.
    #FreeGeneratie4
    Post Reply