Hopelijk zit je tussenuur er bijna op! Wel opletten zo bij handvaardigheid héEindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 13:46Dat was een persoonlijke mening van sommige personen dat hij dat riep. Dezelfde personen die nu weer duidelijk hun persoonlijke vete naar 1 persoon aan het uiten zijn, overduidelijk wegens jaloezie dat personen als Generatie4 een plek hebben aan tafel met de directie als 'capuchonnetje' zijnde. Zou toch graag zien dat neutrale personen admin waren op dit forum.
Enfin, ik heb het laatste er nu wel over gezegd tijd voor mijn vrijmibo. Mocht ik nog een update ontvangen dan laat ik dat uiteraard weten. Alvast een fijn weekend mannen van de ongeslagen koploper.
Isaac Babadi
- Maax
- Meervoudig international
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luc Nilis
-
- Nationale topspeler
Zullen we weer gewoon on-topic gaan en stoppen met het kinderachtig gedoe? Reageer gewoon niet op elkaar.
Babadi dus teruggezet? Bijzonder Zal Bosz niet gedaan hebben vanwege contract maar vanwege inzet.
Babadi dus teruggezet? Bijzonder Zal Bosz niet gedaan hebben vanwege contract maar vanwege inzet.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- Noosa
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Dit was al bekend, omdat hij te laat was( Op de training niet met tekenen ). Betekend voor de rest niks qua contract.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Was te laat bij Jong PSV afgelopen maandag.DeEintovenaar wrote: ↑19 Jan 2024, 14:01
- These users thanked the author Paco Casal for the post:
- DeEintovenaar
#FreeGeneratie4
-
- Legende
Wil geen partypooper zijn maar als hij nu bijtekent dan kan dat voor maximaal 4,5 jaar. Niet 5.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 11:57 Ik mag van Generatie 4 bevestigen dat dit nieuws vanuit hem komt, tekent voor 5 jaar bij. Details over het bijtekenen kunnen nog niet gedeeld worden.
Overigens geloof ik er geen reet van. Als hij al bijtrekt dan zou dat voor een korte periode zijn. 2,,5 jaar of zo.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Standbeeld
- ShovingNE2
- Site Admin
boehoeEindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 13:26Jou ook als adminnetje of niet? Onprofessionele posts de gehele tijd en dan ook nog is vol met aannames.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Tja dat zou wel kunnen. Maar gezien alle strubbelingen om dat kut contract te verlengen en gebrek aan perspectief zie ik niet in dat Babadi zich voor 5 jaar committeert aan PSV.
Ik vind de kans op verlenging minimaal maar als het al gebeurt dan voor 2-3 jaar. Puur mijn verwachting overigens.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Juancho
- Mister PSV
Wat ik dan wel vreemd vind is dat Tillman niet ff een weekje uit de (wedstrijd)selectie is gezet omdat hij zich verslapen had. Die mocht 1 potje overslaan en de volgende dag was hij weer welkom. Beetje meten met 2 maten zo...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Vraag het niet aan mij, ik ben niet degene met de junglekoninghoed.
-
- Legende
Misschien dat de getoonde inzet tijdens de wedstrijd ook bepaalt hoe zwaar het weegt? Babadi hoefde vorige keer niet eens te douchen, geen druppel zweet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgens mij was dit voor Babadi niet de eerste keer dit seizoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maax
Had volgensmij Timmer het over in z'n podcast, dat dit een vrij terugkerend probleem was bij IceyShovingNE2 wrote: ↑19 Jan 2024, 15:43Volgens mij was dit voor Babadi niet de eerste keer dit seizoen.
-
- Bankzitter
Hear hear. Inderdaad te achterlijk voor voor woorden. Kleuterige cafepraat.Teletubby wrote: ↑19 Jan 2024, 13:51 Eindconclusie voor de mensen die nog hulp nodig hebben met het vormen van hun mening:
Babadi blijft? "Bizar groot talent, Xavi Simons regen volgend seizoen en gaat die over 3 jaar voor een astronomisch bedrag weg"
Babadi vertrekt? "Vergelijking maken met Bakkali, hij zal het toch nooit redden, geldwolf"
Babadi vertrekt en tekent bij Ajax? "Ihattaren 2.0, kan er echt helemaal niks van, zal daar niet eens die IJslander eruit kunnen spelen"
-
- Veelbelovend talent
Ik zou een kort contract juist verrassend vinden. Als hij inderdaad het salaris krijgt wat we gehoord hebben dan is er een gerede kans dat dit z’n dikste contract van zijn loopbaan wordt. Dus ik zou het zo lang mogelijk laten lopen. En als hij dan toch ontploft (wat ik niet zie gebeuren want ik vind hem overrated, maar sois) dan komt er toch wel een verbeterd contract of een transfer aan. Ik zie geen enkel voordeel voor hem van een kort contractMenno1 wrote: ↑19 Jan 2024, 14:20Tja dat zou wel kunnen. Maar gezien alle strubbelingen om dat kut contract te verlengen en gebrek aan perspectief zie ik niet in dat Babadi zich voor 5 jaar committeert aan PSV.
Ik vind de kans op verlenging minimaal maar als het al gebeurt dan voor 2-3 jaar. Puur mijn verwachting overigens.
-
- Lid scoutingsteam
Hij staat bij een verlenging wel met 1-0 achter dankzij alles wat er deze week is gebeurd. Dat wordt hard werken. En hij zal sowieso meer moeten brengen dan in de laatste paar invalbeurten. Dat hooghartige, luie en egocentrische voetbal is precies wat we niet kunnen gebruiken. Het heeft jaren geduurd om dat eruit te slopen en te vervangen door wat we nu bij PSV-1 zien.