In dit interview verklaart 'ie z'n invalbeurt ook: "Ik wil voetballen, maar de rest denkt dan: 'Het is 3-0, klaar'".
(begint al op het goede moment)
Noa Lang
- R.Manco
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Je moet maar wat te zeuren hebben na zo’n pot hé. Komt echt wel weer goed. No worries.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ardbeg
-
- Vedette
Hopelijk kan hij dit weekend weer starten. Nog ver verwijderd van zijn oude niveau, heeft veel speelminuten nodig
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Noa, "drie punten voor het kampioenschap in april" . Zelf had ik eind maart in gedachten.DonyellMalen wrote: ↑14 Jan 2024, 13:33 In dit interview verklaart 'ie z'n invalbeurt ook: "Ik wil voetballen, maar de rest denkt dan: 'Het is 3-0, klaar'".
(begint al op het goede moment)
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Mooi. Bedankt voor de tip
Hij heeft dus aan Bosz gevraagd of hij mee naar Sevilla mocht, ook al was hij (te) geblesseerd. En Bosz heeft toen voor het eerst in zijn carrière een geblesseerde speler meegenomen in het vliegtuig.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Rikkert1234
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
,,Nou, ik ben eerder een diesel. Over het algemeen groei ik in een wedstrijd. Ik weet nog Sevilla-thuis in de Champions League: de eerste tien minuten waren niet top. Aantal keer balverlies. Pas toen de eerste actie was gelukt, ging het draaien. Er zijn dagen dat het wel wat sneller gaat. Dat ik twee man voorbijdribbel en de dieselmotor al meteen warm is. Dan weet ik ook: oké, het wordt zo’n dag, succes om me als tegenstander nog te stoppen.’’
Past wel bij zijn invalbeurten…
Past wel bij zijn invalbeurten…
- DC_PSV
- Vedette
Heeft er bijna 3 maanden uitgelegen met die hamstring. Dan duurt het even voor je wel dat balgevoel en ritme terug hebt.
- These users thanked the author DC_PSV for the post:
- SWillykuiltje
#simplythebest
-
- Vedette
Mist gewoon wedstrijdritme en speelt veel te eager. Ik zou hem laten starten tegen Feyenoord en Vertessen op de bank zetten zodat die de ruimtes kan benutten 2e helft. Zoals Noa laatst ook in het interview met het AD zei, hij is een diesel. Als invaller hebben we tot nu toe nog niet veel aan hem gehad.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Hoop vooral dat er fysiek niets meer speelt of gaat spelen met die hamstring. De rest komt wel.
- Juancho
- Mister PSV
De beker is gewoon een grote prijs, dan ga je geen spelers opstellen die zo kunnen herstellen/aansterken na een blessure. Als iedereen gewoon fit is en kan spelen zal Noa zich ook in Rotterdam moeten laten zien middels een invalbeurt. Lozano zou het dan nog eerder verdienen, die bremgt iig een lading energie mee. Ook als hij invalt en niet eens goed speelt. Noa hobbelt voorlopig nog wat mee, voegt nog weinig toe.
Gewoon hard trainen, fitter worden en je laten zien tijdens invalbeurten. Hopelijk is hij dan snel weer de Noa van de eerste weken en kan hij weer de basis in voor Yorbe.
Gewoon hard trainen, fitter worden en je laten zien tijdens invalbeurten. Hopelijk is hij dan snel weer de Noa van de eerste weken en kan hij weer de basis in voor Yorbe.
Last edited by Juancho on 21 Jan 2024, 14:44, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Bosz had vandaag moeten starten met Lang en veel eerder Lozano in moeten brengen.
Vertessen bracht het niet. En Bakayoka was na zijn goal ook klaar met de wedstrijd.
Ik denk dat hij het niet deed vanwege dat klote veld daar.
Vertessen bracht het niet. En Bakayoka was na zijn goal ook klaar met de wedstrijd.
Ik denk dat hij het niet deed vanwege dat klote veld daar.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Maar dan nog vind ik zijn invalbeurten vooralsnog bijzonder matig..
Voor zo'n goede voetballer is het nog te weinig..
Voor zo'n goede voetballer is het nog te weinig..
- These users thanked the author milansandro for the post:
- Juancho
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DonyellMalen
- Legende
Die beelden die langsgaan terwijl Boukhari praat, shit man. Kan niet wachten om die Noa weer te zien.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Siemen
-
- Nationale topspeler
Onze beste, meeest creatieve en bijzondere speler, tevens iemand waarvoor je naar het stadion komt. Ik snap die drang van sommige knullen niet om steeds te benadrukken dat ie nog niet goed genoeg is sinds z'n rentree. Laat die jongen rustig opbouwen. Lastig zat om erin te komen als het team zo draait en je steeds maar korte invalbeurten hebt. Zaterdag basis tegen Almere en z'n draai vinden.DonyellMalen wrote: ↑22 Jan 2024, 21:41 Die beelden die langsgaan terwijl Boukhari praat, shit man. Kan niet wachten om die Noa weer te zien.