Podcast met Doelen. Marco Timmer was in Spanje bij het trainingskamp van PSV. En sprak daar met de entourage van Babadi. En die vertelde hem dat er een gesprek met Ajax was ingepland. Hij mag nu met andere clubs praten. Dat is een normale gang van zaken. Als aanbieding en perspectief bij PSV uiteindelijk beter blijken zal die natuurlijk alsnog bijtekenen. Doelen had er ook zijn mening over. Snapte niet dat het ventje niet bij wil tekenen bij PSV. Omdat je nergens beter kunt groeien maar wel geduld moet hebben.DeBruyne wrote: ↑19 Jan 2024, 19:53Waar heb je dit gelezen?Ronaldio wrote: ↑19 Jan 2024, 19:43
Volgens Marco Timmer heeft zijn management (broer en een andere mafklapper) binnenkort een gesprek gepland staan bij Ajax.
Gaan kijken of ze daar een basisplaats voor hem af kunnen dwingen, en een contract met een mega salaris.
Die is toch weg. Dus geen tijd meer aan besteden. Laat hem lekker gaan.
Isaac Babadi
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is vooral jammer dat iemand die vooral de AliExpress media als bron gebruikt zelf niet leest en luistert en dan maar de journalistiek de schuld geeft. Het is niet voor het eerst dat Babanki dit overkomt dit seizoen.
En wat denk je: dat Bosz gaat zeggen dat het komt doordat hij niet bijtekent. Jij wil dat Bosz de vuile was buiten hangt over houding of zo? Om jouw honger naar roddels te stillen? Terwijl juist de dynamiek in de groep heel belangrijk is?
Nu weer snel op X Elfrink een vraag stellen en dan hier zeggen dat het een slechte journalist is.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 7):
- Ardbeg • Bromalho • SKERLA • 29.04.2007 • D.Millpants • HalveTamme • Kingfisher
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Misschien is er wel doorgevraagd, kwam er geen antwoord en was er dus ook geen rede om het neer te pennen want dan was het juist inhoudsloos geweest.Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 09:38Precies en wat ik gister zei... Dat overkwam Tillman ook. Die moest 1x thuisblijven en was de volgende dag weer welkom. Dus is het bij Badadi meer? Vaker gebeurt? Z'n houding? Combinatie van het niet willen bijtekenen?Standbeeld wrote: ↑20 Jan 2024, 07:50
Hij was te laat bij Jong voor de wedstrijdbespreking vorige keer. Dat was al bekend.
Altijd jammer dat men nooit eens doorvraagt in de journalistiek.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- 29.04.2007
- Juancho
- Mister PSV
Nou dan kan je iig in je stuk schrijven: ondanks nadrukkelijke doorvragen weigert PSV het verschil in straf Babadi en Tillman te verklaren wat het een buitengewoon warrig beleid maakt.Sensation wrote: ↑20 Jan 2024, 11:17Misschien is er wel doorgevraagd, kwam er geen antwoord en was er dus ook geen rede om het neer te pennen want dan was het juist inhoudsloos geweest.Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 09:38
Precies en wat ik gister zei... Dat overkwam Tillman ook. Die moest 1x thuisblijven en was de volgende dag weer welkom. Dus is het bij Badadi meer? Vaker gebeurt? Z'n houding? Combinatie van het niet willen bijtekenen?
Altijd jammer dat men nooit eens doorvraagt in de journalistiek.
En dat is zeker niet inhoudsloos
Maargoed ik heb dit al eens vaker aangehaald, die persconferenties voor en zeker na een wedstrijd zijn echt lachwekkend slecht. Van elke journalist, niemand uitgezonderd. Ik weet niet of jij het wel eens kijkt maar persoonlijk komen er bij mij altijd tig aanvullende vragen naar voren. Een vakinhoudelijke journalist zou dat nog 3x meer moeten hebben. Maar oppervlakkig blijven is blijkbaar de trent in journalistiek Nederland.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Sainsbury?Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 11:47Nou dan kan je iig in je stuk schrijven: ondanks nadrukkelijke doorvragen weigert PSV het verschil in straf Babadi en Tillman te verklaren wat het een buitengewoon warrig beleid maakt.
Maargoed ik heb dit al eens vaker aangehaald, die persconferenties voor en zeker na een wedstrijd zijn echt lachwekkend slecht. Van elke journalist, niemand uitgezonderd. Ik weet niet of jij het wel eens kijkt maar persoonlijk komen er bij mij altijd tig aanvullende vragen naar voren. Een vakinhoudelijke journalist zou dat nog 3x meer moeten hebben. Maar oppervlakkig blijven is blijkbaar de trent in journalistiek Nederland.
Het doorvragen mag van mij ook wel iets meer, maar daar zal op persconferenties ook wellicht te weinig tijd voor zijn.
Maar vaak zijn het vooraf bedachte vragen die dan gesteld worden inderdaad, zonder reactievragen ('De Toine van Peperstraten').
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En wat zouden we opschieten met die informatie? Wat maakt het uit?Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 11:47Nou dan kan je iig in je stuk schrijven: ondanks nadrukkelijke doorvragen weigert PSV het verschil in straf Babadi en Tillman te verklaren wat het een buitengewoon warrig beleid maakt.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Ardbeg • SKERLA
- Ardbeg
- Mister PSV
Niks.Vanthaman18 wrote: ↑20 Jan 2024, 14:25En wat zouden we opschieten met die informatie? Wat maakt het uit?Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 11:47
Nou dan kan je iig in je stuk schrijven: ondanks nadrukkelijke doorvragen weigert PSV het verschil in straf Babadi en Tillman te verklaren wat het een buitengewoon warrig beleid maakt.
-
Ik denk dat journalisten zelf prima in kunnen vullen wat voor journalist ze willen zijn
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Je omschrijft nu een onderzoeksjournalist. Dat is een aparte tak van de sport. Rik is een clubwatcher voor de mainstreamsupporter en dat doet ie gewoon erg prima.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat sommigen al sinds jaar en dag niet tot hun botte hersens door kunnen laten dringen is dat de kranten over PSV niet gevuld worden voor PSV-addicts zoals ons. En als Juancho zoals hij beweert geregeld persco's bekijkt (wat vrij stupide is als er voor jou toch niets bij zit) dan weet je ook dat doorvragen daar helemaal niet kan.
Hoe kom je hierbij? Iedere journalist heeft een andere rol. Wel journalisten de maat nemen maar dan zoiets stupiedst zeggen over wat ze zouden moeten doen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • 29.04.2007
-
Je kunt ook naar Valentijntje gaan luisteren die wel kritisch is, als je daar vrolijker van wordt.
Altijd dat gezeik op Rik (of überhaupt op anderen), kijk dan een andere kant op als het je niet aan staat hoe zij hun werk doen
Altijd dat gezeik op Rik (of überhaupt op anderen), kijk dan een andere kant op als het je niet aan staat hoe zij hun werk doen
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- Dutch Cowboy
-
- Vedette
Dacht dat ik bij jou op negeer stond, Ardbeg? Al is het algemeen bekend dat je wel eens het ene zegt en het andere doet.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 4):
- milansandro • Voijke • Juancho • FritskePhilips
-
- Vaste waarde in elftal
Ardberg lekkere knul dat je erbij loopt. Stop es ef met die infantiele clowntjes van je.
Geldt ook voor jou Jur13. Als het je niet bevalt wat ik schrijf geef je of een reactie of je leest door. Niet dit soort kinderachtig gedoe.
Geldt ook voor jou Jur13. Als het je niet bevalt wat ik schrijf geef je of een reactie of je leest door. Niet dit soort kinderachtig gedoe.
Last edited by BadShaker on 20 Jan 2024, 15:16, edited 1 time in total.
-
- Legende
Slegers zat bij VI, het meest toonaangevende voetbalblad en veel collega's met bronnen. Is totaal niet te vergelijken
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Vanthaman18
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Andere omgeving, dat begrijp ik. Maar neemt niet weg dat Thijs wel het niveau bracht wat je van een clubwatcher mag verwachten, zeker als deze clubwatcher al meer dan 10 jaar in zijn rol zit.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jan 2024, 15:12Slegers zat bij VI, het meest toonaangevende voetbalblad en veel collega's met bronnen. Is totaal niet te vergelijken
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Maar Thijs was dan ook uitzonderlijk. Onvergelijkbaar met welke voetbaljournalist dan ook.Chucky wrote: ↑20 Jan 2024, 15:14Andere omgeving, dat begrijp ik. Maar neemt niet weg dat Thijs wel het niveau bracht wat je van een clubwatcher mag verwachten, zeker als deze clubwatcher al meer dan 10 jaar in zijn rol zit.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Jan 2024, 15:12
Slegers zat bij VI, het meest toonaangevende voetbalblad en veel collega's met bronnen. Is totaal niet te vergelijken
Niveau PSV 2023/2024.
- ShovingNE2
- Site Admin
A. Thijs was van VI, niet van een regionaal dagblad.
B. Thijs was clubwatcher in een totaal andere tijd. Het is de afgelopen 10 jaar wat veranderd zeg maar.
- Standbeeld
- Mister PSV
Om de zoveel tijd komt deze discussie weer een keer terug. Waar ik nu nog het meest naar uitkijk is dat de discussie tijdens de zomerwindow weer opnieuw oplaait en dat Rik dan sneertjes uit gaat delen op Twitter naar mensen hier. Daar kan ik dan nog wel van smullen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Grasmat • Heissenberrug • De Realist
- ShovingNE2
- Site Admin
Zeker als die figuren ook nog vragen aan hem stellen op twitter en heel erg beleefd en slijmerig doen daar.Standbeeld wrote: ↑20 Jan 2024, 15:29 Om de zoveel tijd komt deze discussie weer een keer terug. Waar ik nu nog het meest naar uitkijk is dat de discussie tijdens de zomerwindow weer opnieuw oplaait en dat Rik dan sneertjes uit gaat delen op Twitter naar mensen hier. Daar kan ik dan nog wel van smullen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Is dat zo? Juancho ruuddevilShovingNE2 wrote: ↑20 Jan 2024, 15:30Zeker als die figuren ook nog vragen aan hem stellen op twitter en heel erg beleefd en slijmerig doen daar.Standbeeld wrote: ↑20 Jan 2024, 15:29 Om de zoveel tijd komt deze discussie weer een keer terug. Waar ik nu nog het meest naar uitkijk is dat de discussie tijdens de zomerwindow weer opnieuw oplaait en dat Rik dan sneertjes uit gaat delen op Twitter naar mensen hier. Daar kan ik dan nog wel van smullen.
-
- Vedette
Rik was in diezelfde tijd ook al clubwatcher, en ook toen was het niveauverschil tussen die heren schrijnend. En dan kun je bij een regionaal dagblad werken, als je (als clubwatcher) relatief zo weinig weet (of naar buiten brengt) vind ik hem gewoon matig. Verder lijkt het me best een aardige vent, alleen soms wat snel op zijn teentjes getrapt.ShovingNE2 wrote: ↑20 Jan 2024, 15:28A. Thijs was van VI, niet van een regionaal dagblad.
B. Thijs was clubwatcher in een totaal andere tijd. Het is de afgelopen 10 jaar wat veranderd zeg maar.