Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

In dit interview verklaart 'ie z'n invalbeurt ook: "Ik wil voetballen, maar de rest denkt dan: 'Het is 3-0, klaar'".

(begint al op het goede moment)
Juancho
Mister PSV

De vorige keer was onverstandig, was eigenlijk te vroeg.... 🤔 Lekker slim dan van de medische staf en van Noa zelf.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
R.Manco
Regelmatige invaller

Juancho wrote: 14 Jan 2024, 15:09 De vorige keer was onverstandig, was eigenlijk te vroeg.... 🤔 Lekker slim dan van de medische staf en van Noa zelf.
Achteraf is het mooi wonen. Krijg niet het idee dat hij bedoelt dat ze wisten dat het te vroeg was toen ze hem destijds brachten.
DC_PSV
Vedette

Heeft nog Lang nodig om op niveau te komen. Waar het team zich heeft ontwikkeld met het pressen, is Lang vooral bezig met zichzelf na deze blessures.
#simplythebest
Hatseflats
Vedette

DC_PSV wrote: 17 Jan 2024, 23:10 Heeft nog Lang nodig om op niveau te komen. Waar het team zich heeft ontwikkeld met het pressen, is Lang vooral bezig met zichzelf na deze blessures.
Lang nodig is nogal overdreven he.
DonyellMalen
Legende

DC_PSV wrote: 17 Jan 2024, 23:10 Heeft nog Lang nodig om op niveau te komen. Waar het team zich heeft ontwikkeld met het pressen, is Lang vooral bezig met zichzelf na deze blessures.
Je moet maar wat te zeuren hebben na zo’n pot hé. Komt echt wel weer goed. No worries.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Ardbeg
    Rikkert1234
    Vedette

Hopelijk kan hij dit weekend weer starten. Nog ver verwijderd van zijn oude niveau, heeft veel speelminuten nodig
    Rikkert1234
    Vedette

• These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
    DonyellMalenRen Höek
    JChovanec
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2024, 13:33 In dit interview verklaart 'ie z'n invalbeurt ook: "Ik wil voetballen, maar de rest denkt dan: 'Het is 3-0, klaar'".

(begint al op het goede moment)
    Noa, "drie punten voor het kampioenschap in april" :boks: . Zelf had ik eind maart in gedachten.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Rikkert1234 wrote: 20 Jan 2024, 10:32
    Mooi. Bedankt voor de tip (Y)

Hij heeft dus aan Bosz gevraagd of hij mee naar Sevilla mocht, ook al was hij (te) geblesseerd. En Bosz heeft toen voor het eerst in zijn carrière een geblesseerde speler meegenomen in het vliegtuig.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Rikkert1234
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

,,Nou, ik ben eerder een diesel. Over het algemeen groei ik in een wedstrijd. Ik weet nog Sevilla-thuis in de Champions League: de eerste tien minuten waren niet top. Aantal keer balverlies. Pas toen de eerste actie was gelukt, ging het draaien. Er zijn dagen dat het wel wat sneller gaat. Dat ik twee man voorbijdribbel en de dieselmotor al meteen warm is. Dan weet ik ook: oké, het wordt zo’n dag, succes om me als tegenstander nog te stoppen.’’

Past wel bij zijn invalbeurten…
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Wat is er met Lang aan de hand? Vandaag invalbeurt en nog niet eens een handvol balcontacten, bood zich niet aan en ging geen duels aan.
    Juancho
    Mister PSV

Moet blijkbaar van heel ver komen na z'n blessure want z'n invalbeurten lijken voorlopig nergens op.
    nilssonH
    Moderator

Komt echt wel weer goed met hem, maar op deze manier moet hij echt nog even op zijn beurt wachten. Hopelijk gauw weer in vorm.
    DC_PSV
    Vedette

Heeft er bijna 3 maanden uitgelegen met die hamstring. Dan duurt het even voor je wel dat balgevoel en ritme terug hebt.
  • These users thanked the author DC_PSV for the post:
    SWillykuiltje
    #simplythebest
    Rikkert1234
    Vedette

Mist gewoon wedstrijdritme en speelt veel te eager. Ik zou hem laten starten tegen Feyenoord en Vertessen op de bank zetten zodat die de ruimtes kan benutten 2e helft. Zoals Noa laatst ook in het interview met het AD zei, hij is een diesel. Als invaller hebben we tot nu toe nog niet veel aan hem gehad.
    Madueke
    Legende

Hij heeft inderdaad meer aan de intensiteit bij een basisplaats in de Kuip. Elke keer rennen en vliegen bij een invalbeurt van een kwartiertje is nu wel mooi geweest
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Hoop vooral dat er fysiek niets meer speelt of gaat spelen met die hamstring. De rest komt wel.
    Juancho
    Mister PSV

De beker is gewoon een grote prijs, dan ga je geen spelers opstellen die zo kunnen herstellen/aansterken na een blessure. Als iedereen gewoon fit is en kan spelen zal Noa zich ook in Rotterdam moeten laten zien middels een invalbeurt. Lozano zou het dan nog eerder verdienen, die bremgt iig een lading energie mee. Ook als hij invalt en niet eens goed speelt. Noa hobbelt voorlopig nog wat mee, voegt nog weinig toe.

Gewoon hard trainen, fitter worden en je laten zien tijdens invalbeurten. Hopelijk is hij dan snel weer de Noa van de eerste weken en kan hij weer de basis in voor Yorbe.
    Last edited by Juancho on 21 Jan 2024, 14:44, edited 1 time in total.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Bosz had vandaag moeten starten met Lang en veel eerder Lozano in moeten brengen.

Vertessen bracht het niet. En Bakayoka was na zijn goal ook klaar met de wedstrijd.

Ik denk dat hij het niet deed vanwege dat klote veld daar.
    DonyellMalen
    Legende

Ronaldio wrote: 21 Jan 2024, 14:43Ik denk dat hij het niet deed vanwege dat klote veld daar.
    Dit zal ongetwijfeld een rol spelen, want dacht een paar keer: ‘Oh oh, als ze maar heel blijven met die beukers van Utrecht, een scheids die geen volledige controle heeft en zo’n slecht veld’.
    milansandro
    Legende

Maar dan nog vind ik zijn invalbeurten vooralsnog bijzonder matig..
    Voor zo'n goede voetballer is het nog te weinig..
  • These users thanked the author milansandro for the post:
    Juancho
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Tegen Almere thuis lekker basis laten beginnen. Fijne wedstrijd voor hem om erin te komen.
    DonyellMalen
    Legende

Die beelden die langsgaan terwijl Boukhari praat, shit man. Kan niet wachten om die Noa weer te zien.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Siemen
    Siemen
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 22 Jan 2024, 21:41 Die beelden die langsgaan terwijl Boukhari praat, shit man. Kan niet wachten om die Noa weer te zien.

Onze beste, meeest creatieve en bijzondere speler, tevens iemand waarvoor je naar het stadion komt. Ik snap die drang van sommige knullen niet om steeds te benadrukken dat ie nog niet goed genoeg is sinds z'n rentree. Laat die jongen rustig opbouwen. Lastig zat om erin te komen als het team zo draait en je steeds maar korte invalbeurten hebt. Zaterdag basis tegen Almere en z'n draai vinden.
  • These users thanked the author Siemen for the post:
    Ardbeg
    Post Reply