Hij schijnt een eigen spotify lijst te hebben, die wilde ik in het muziektopic plaatsen.
Transferwindow 2023/24
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Waarom verwacht je dat?
- Lente
- Meervoudig international
Ben benieuwd of Earnie toch nog iets gaat doen deze window mbt alternatief voor Ramalho. Nu ook weer de reactie van Bosz bij ESPN dat we het vandaag zo moeilijk hadden omdat we niet aan het voetballen kwamen en daarom Ramalho eruit en Schouten naar achteren en dat daardoor het voetballen ook weer beter ging. Bosz wil gewoon voetballers achterin ipv pure verdedigers en daarin voldoet Ramalho gewoon niet, vandaar ook nu weer de wissel. Dit seizoen zo uit blijven zingen of wellicht de optie die Shoving ergens opperde om Teze centraal te zetten zolang Schouten op het middenveld nodig is? Wat mij betreft mag Earnie de transfermarkt op en dan zie ik dat als vervanger voor Bella Kotchap.
Oh PSV wat je met me doet…
- DonyellMalen
- Legende
Vandaar dus de interesse in Debast afgelopen zomer. Een soortgelijke type heb ik verder niet meer zien langskomen in de geruchtenmolen.
- Lente
Ik weet eerlijk gezegd ook niet in hoeverre Bella Kotchap hierin voldoet? Debast is een voetballer pur sang. Dat is hetzelfde als Schouten achterin. Ook een omgeturnde middenvelder. Waarbij Debast zelfs nog technischer is dan Schouten.
- Lente
En is Debast een jaartje verder want die moest qua verdedigen en positioneren nog wel wat stapjes zetten en werd echt nog door Vertongen bij de hand genomen wat dat betreft.
-
- Legende
Bella Kotchap is een sobere verdediger die het balletje direct aan Boscagli of Schouten zou geven. Helemaal iets anders als Debast inderdaad, maar er moest gewoon iets gebeuren op die laatste dag omdat je niet met Ramalho in de basis wil spelen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vind het ook jammer dat ze besloten hebben om deze transferperiode in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord( willen wel graag versterken) niet verder te groeien. In onze selectie zitten met Ramalho en geen 2e nr 6 nog genoeg zwakke plekken, om maar niet te spreken over het vervangen van al onze huurlingen, iets wat volgend jaar toch moet gebeuren.
-
- Lid 2e elftal
-
- Nationale topspeler
Het heeft deze winter weinig toegevoegde waarde. Realistisch gezien liggen we er in de kwartfinale al uit in de CL. Met deze selectie en deze voorsprong is het vrijwel onmogelijk om het kampioenschap nog mis te lopen. In de winterstop zijn er heel weinig buitenkansjes, en als die er al zijn dan betaal je de absolute hoofdprijs. In de afgelopen zomer hebben we groots uitgepakt. Komende zomer zal Joey en waarschijnlijk Bakayoko vertrekken. Dan heb je weer een flinke portemonnee om versterkingen te halen.RemPSV wrote: ↑21 Jan 2024, 15:03 Ik vind het ook jammer dat ze besloten hebben om deze transferperiode in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord( willen wel graag versterken) niet verder te groeien. In onze selectie zitten met Ramalho en geen 2e nr 6 nog genoeg zwakke plekken, om maar niet te spreken over het vervangen van al onze huurlingen, iets wat volgend jaar toch moet gebeuren.
-
Brands en Stewart hebben al aangegeven dat er niets bij komt. Ze zijn geen voorstander van winterse transfers en willen het goede gevoel van de groep niet verstoren.Dutch Cowboy wrote: ↑21 Jan 2024, 22:39 Omdat er weinig geruchten zijn, wil het niet zeggen dat PSV nergens mee bezig is.
Over 2-3 weken zijn Veerman en Saibari weer terug en iets later sluit Bella Kotchap aan.
Dat Veerman net geblesseerd raakt op het moment dat Saibari naar de Africa cup is zit PSV niet mee.
Maar voordat je een nieuwe speler hebt zijn zij alweer terug.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Ik heb Debast nooit bewust zien spelen en zou niet weten hoe hij het bij Anderlecht doet, maar als het een type zoals Scouten achterin is lijkt het me een ideale Bosz versterking.
Zeker met nog een 1 jarig contract en zijn leeftijd.
Zou flink in waarde kunnen stijgen.
Zeker met nog een 1 jarig contract en zijn leeftijd.
Zou flink in waarde kunnen stijgen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zie ze alleen een transfer een half jaar naar voren halen. Maar dan zal dat qua verwachte prijsstelling niet veel af moeten wijken. Of Vranckx nu makkelijk te krijgen is vraag ik mij af.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
Hij is op opbouwend erg sterk, alleen qua draaicirkel en snelheid valt het vies tegen om hem met even veel ruimte in zijn rug te laten spelen als Ramalho.
Dit neemt niet weg dat ik in Ernie en Peter hun visie geloof, dus hopelijk heb ik het verkeerd als zij hem willen halen.
Op dit moment heeft Anderlecht maar twee centrale verdedigers onder contract, meen ik. Vrij bizar maar dan zullen ze, denk ik, niet heel happig zijn om hem snel van de hand te doen.in de winter of zomer.
- ShovingNE2
- Site Admin
Was Debast uiteindelijk helemaal niet in beeld behalve een keer zijn stats opgezocht op whoscored? Of is dat nog echt serieus geweest?
-
- Vedette
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/12397969ShovingNE2 wrote: ↑22 Jan 2024, 09:47 Was Debast uiteindelijk helemaal niet in beeld behalve een keer zijn stats opgezocht op whoscored? Of is dat nog echt serieus geweest?
Dat was dus wel serieus!
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- ShovingNE2
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Robson de Souza
- Ardbeg
- Mister PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
We zitten een beetje vast met de selectie zoals die nu is. Jongens die je zou willen vervangen hebben waarschijnlijk geen verkoopwaarde of er is niet echt een vacature om je echt te versterken. Je kunt wel zeggen ok we gaan Obispo weg doen en kopen we een nieuwe (ja daar komt ie voor een specifiek persoon) glasbak dan kan die gast niet spelen omdat Boscagli daar gewoon staat. Je hebt 2 super belangrijke huurspelers die zeer waarschijnlijk weg gaan maar die kun je nu nog niet vervangen. Heel simpel omdat je de kwaliteit die je wilt hebben niet gaat kopen voor de bank en je bent ook nog eens een jaar contract kwijt (4,5 jaar tekenen nu of 5 jaar in de zomer bij investeringen).
En dan heb je ABK ook nog die nog steeds de upside heeft die hoger is dan elke realistische winteraankoop. En elke euro die je nu uit geeft kun je niet gebruiken om de huurspelers pro-actief te vervangen in de zomer (voor grote verkopen). En mijn inziens is daar nu wel een potje voor maar ook niet zoveel dat we zo 3 dure basisspelers kunnen aanschaffen.
Tevens zit je dan nog met de jeugdspelers die al dan niet willen verlengen. Gaat Land pas verlengen als hij perspectief ziet zoals Babadi aan het treuzelen is dan moet je gewoon een 6 halen. Bosz gebruikt Land nog steeds niet en inmiddels wel Pattie op 6 en Tillman en Mauro op 8. Straks komt Saibari/Veerman weer terug en dan zijn de kansen van Land helemaal klein.
Er is letterlijk maar 1 positie in heel de selectie die versterkt kan worden zonder dat het allemaal heel ingewikkeld wordt en dat is een RCV naast Boscagli. Daar hebben we volgend jaar niemand lopen, er is nu al perspectief op veel speeltijd, we moeten er toch één halen de komende maanden en die zit niemands ontwikkeling in de weg. Er is geld, de gehele verdediging gaat op de schop aankomende zomer en we missen een smaakje wat we nog niet hebben daar. En een andere optie zou zijn om het met Teze te gaan proberen maar dan missen we Dest weer op links en verandert er teveel.
En dan heb je ABK ook nog die nog steeds de upside heeft die hoger is dan elke realistische winteraankoop. En elke euro die je nu uit geeft kun je niet gebruiken om de huurspelers pro-actief te vervangen in de zomer (voor grote verkopen). En mijn inziens is daar nu wel een potje voor maar ook niet zoveel dat we zo 3 dure basisspelers kunnen aanschaffen.
Tevens zit je dan nog met de jeugdspelers die al dan niet willen verlengen. Gaat Land pas verlengen als hij perspectief ziet zoals Babadi aan het treuzelen is dan moet je gewoon een 6 halen. Bosz gebruikt Land nog steeds niet en inmiddels wel Pattie op 6 en Tillman en Mauro op 8. Straks komt Saibari/Veerman weer terug en dan zijn de kansen van Land helemaal klein.
Er is letterlijk maar 1 positie in heel de selectie die versterkt kan worden zonder dat het allemaal heel ingewikkeld wordt en dat is een RCV naast Boscagli. Daar hebben we volgend jaar niemand lopen, er is nu al perspectief op veel speeltijd, we moeten er toch één halen de komende maanden en die zit niemands ontwikkeling in de weg. Er is geld, de gehele verdediging gaat op de schop aankomende zomer en we missen een smaakje wat we nog niet hebben daar. En een andere optie zou zijn om het met Teze te gaan proberen maar dan missen we Dest weer op links en verandert er teveel.
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Wat ik wel jammer vindt aan het winterbeleid van Stewart is dat het niet zonder gevaar is. Ik verwacht namelijk komende zomer een leegloop van +- 4 basisspelers (Veerman, Bakayoko, Boscagli, Dest).
Op het moment dat je in de winter al een vervanger had kunnen halen dan kan hij alvast opwarmen voor als hij er na de zomer echt moet staan. Feyenoord heeft dit vorig jaar ook niet gedaan en hadden hier ook last van aan het begin van het seizoen.
Op het moment dat je in de winter al een vervanger had kunnen halen dan kan hij alvast opwarmen voor als hij er na de zomer echt moet staan. Feyenoord heeft dit vorig jaar ook niet gedaan en hadden hier ook last van aan het begin van het seizoen.
- These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post:
- LeandroBonfim