Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 21 Jan 2024, 09:07
Standbeeld wrote: 21 Jan 2024, 09:01
Morgen.
Waren dit nou serieuze geruchten? Of waren we tot de conclusie gekomen dat het bullshit was? Heb dat gisteren verder gemist.
Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:57 Ik mag van Generatie 4 bevestigen dat dit nieuws vanuit hem komt, tekent voor 5 jaar bij. Details over het bijtekenen kunnen nog niet gedeeld worden.
Dit was de call. De tijd zal leren.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Rikkert1234 wrote: 21 Jan 2024, 09:13
Vanthaman18 wrote: 21 Jan 2024, 09:07

Waren dit nou serieuze geruchten? Of waren we tot de conclusie gekomen dat het bullshit was? Heb dat gisteren verder gemist.
Eindjehoger wrote: 19 Jan 2024, 11:57 Ik mag van Generatie 4 bevestigen dat dit nieuws vanuit hem komt, tekent voor 5 jaar bij. Details over het bijtekenen kunnen nog niet gedeeld worden.
Dit was de call. De tijd zal leren.
Ik dacht dat er later door iemand gezegd werd dat het niet van hem afkwam. Anyways, we’ll see.
ruuddevil
Legende

Ik wil niet eens meer dat ie bijtekent.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 5):
    D.MillpantsShovingNE2Paco CasalJ O H NTylerDurdn
    ShovingNE2
    Site Admin

ruuddevil wrote: 21 Jan 2024, 09:28 Ik wil niet eens meer dat ie bijtekent.
    Ik zit ook die kant op te denken. Zaakwaarnemers of niet: als je niet op komt dagen bij een tekenmoment en wederom een keer verstek laat gaan bij Jong PSV omdat je je daar te groot voor voelt dan vraag ik mij af of je het shirt waard bent. Je bent 18, verschuilen achter zaakwaarnemers tot in extreme kan niet meer. Zeg gewoon: ik wil meer geld en een basisplaats en een rijke broer. Dus ga ik naar whatever club. Tot ziens bij RKC over een paar jaar.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Raar. Lijkt me dat hij als hij voor 5 jaar bijtekent, hij als volwaardig lid en toptalent gezien moet worden. Ik heb alleen mijn twijfels of hij wel daadwerkelijk zo goed is als hij die twee wedstrijden aan het begin van het seizoen leek.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Standbeeld
    Standbeeld
    Mister PSV

Thijs wrote: 21 Jan 2024, 09:52 Raar. Lijkt me dat hij als hij voor 5 jaar bijtekent, hij als volwaardig lid en toptalent gezien moet worden. Ik heb alleen mijn twijfels of hij wel daadwerkelijk zo goed is als hij die twee wedstrijden aan het begin van het seizoen leek.
    Ik heb er geen twijfels over dat het een goede voetballer is met veel talent. Ik heb wel twijfels bij zijn arbeidsethos. Hij lijkt (nu al) teveel te willen teren op zijn talent en dat is zeer risicovol.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    ShovingNE2basp89
    Josef Dettelbacher
    Legende

Stewart heeft zich de eerste window direct bewezen. 100% van overtuigd dat hij een geweldig elftal weet neer te zetten komend seizoen, met of zonder byebyedi
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Standbeeld wrote: 21 Jan 2024, 09:55
    Thijs wrote: 21 Jan 2024, 09:52 Raar. Lijkt me dat hij als hij voor 5 jaar bijtekent, hij als volwaardig lid en toptalent gezien moet worden. Ik heb alleen mijn twijfels of hij wel daadwerkelijk zo goed is als hij die twee wedstrijden aan het begin van het seizoen leek.
    Ik heb er geen twijfels over dat het een goede voetballer is met veel talent. Ik heb wel twijfels bij zijn arbeidsethos. Hij lijkt (nu al) teveel te willen teren op zijn talent en dat is zeer risicovol.
    Het is hopen dat hij elke training en wedstrijd naar Til, Tillman, Lang e.d. kijkt en ziet hoeveel energie je erin moet leggen om ook zonder bal top te zijn.
    Standbeeld
    Mister PSV

Thijs wrote: 21 Jan 2024, 09:56
    Standbeeld wrote: 21 Jan 2024, 09:55
    Het is hopen dat hij elke training en wedstrijd naar Til, Tillman, Lang e.d. kijkt en ziet hoeveel energie je erin moet leggen om ook zonder bal top te zijn.
    Of naar Baka en Saibari. Geweldige ontwikkeling doorgemaakt dit seizoen door simpelweg hard te werken.
    Josef Dettelbacher wrote: 21 Jan 2024, 09:56 Stewart heeft zich de eerste window direct bewezen. 100% van overtuigd dat hij een geweldig elftal weet neer te zetten komend seizoen, met of zonder byebyedi
    Laten we het ook allemaal niet groter maken dan het is. Om de zoveel jaar vertrekt er een (groot) talent bij PSV. Dat is gewoon part of the business. We zitten nu in een tijd dat we er niet om hoeven te rouwen. Vertrekt Babadi dan vind ik het prima, vertrekt Babadi niet dan vind ik het ook prima. De keuze is aan hem.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    Thijspsvgouda
    Josef Dettelbacher
    Legende

Thijs het enige jammere is dat je straks weer 32 artikelen op vi moet mijden over de "fabuleuze transfer van Babadi naar Ajax". Maar idd, ook dat komen we wel weer te boven

:logoo:
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Mikelvb
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 21 Jan 2024, 09:42
    ruuddevil wrote: 21 Jan 2024, 09:28 Ik wil niet eens meer dat ie bijtekent.
    Ik zit ook die kant op te denken. Zaakwaarnemers of niet: als je niet op komt dagen bij een tekenmoment en wederom een keer verstek laat gaan bij Jong PSV omdat je je daar te groot voor voelt dan vraag ik mij af of je het shirt waard bent. Je bent 18, verschuilen achter zaakwaarnemers tot in extreme kan niet meer. Zeg gewoon: ik wil meer geld en een basisplaats en een rijke broer. Dus ga ik naar whatever club. Tot ziens bij RKC over een paar jaar.
    Hoe kom je hierbij? Misschien was hij wel ‘maar’ 5 minuten te laat? Ongeacht hoe de situatie is, ben ik het volledig met Standbeeld eens.
    MatejaKerstman
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Noa Lang

Was vandaag in de Galgenwaard en sprak daar wat mensen die heel dicht op de situatie zitten en ook zeer betrouwbaar zijn;
    De broer van Babadi schijnt ook het management van Yannick Leliendal te doen..

Nog een speler die maar niet bij wil tekenen ondanks een aflopend contract en meerdere aanbiedingen van de club.
    Daar hebben ze alleen wat minder geduld voor en geen zin in de spelletjes van broer Babadi.

Leliendal uit de selectie gezet en terug naar Jong.
    Maax
    Meervoudig international

MatejaKerstman wrote: 21 Jan 2024, 19:37 Was vandaag in de Galgenwaard en sprak daar wat mensen die heel dicht op de situatie zitten en ook zeer betrouwbaar zijn;

Nog een speler die maar niet bij wil tekenen ondanks een aflopend contract en meerdere aanbiedingen van de club.
    Daar hebben ze alleen wat minder geduld voor en geen zin in de spelletjes van broer Babadi.

Dus, wat is de conclusie? ;)
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Maax wrote: 21 Jan 2024, 19:44
    MatejaKerstman wrote: 21 Jan 2024, 19:37 Was vandaag in de Galgenwaard en sprak daar wat mensen die heel dicht op de situatie zitten en ook zeer betrouwbaar zijn;

Dus, wat is de conclusie? ;)
    Standbeeld
    Mister PSV

MatejaKerstman wrote: 21 Jan 2024, 19:37Was vandaag in de Galgenwaard en sprak daar wat mensen die heel dicht op de situatie zitten en ook zeer betrouwbaar zijn;
    Bedoel je dan dat je mensen van Utrecht sprak, mensen die familie Babadi kennen of mensen van PSV? Vragen..
    Robson de Souza
    Vedette

Dus volgens enkele "insiders" hier zal Babadi gaan verlengen en zou dat vandaag bekend worden?
    Erg benieuwd of dit zo is!
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Verlenging zou voor mij in de categorie wonderen vallen, zou betekenen dat ze elders geen betere aanbieding (lees meer geld) weten los te krijgen.
    Noosa
    Meervoudig international

Vandaag wordt toch bekend gemaakt dat hij voor 5 jaar bijtekent? 🫣😜
  • These users thanked the author Noosa for the post:
    Rolano
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

Ik hoop dat hij bij zinnen komt!
    Moet je nu zien. Er zouden nu volop kansen komen op speeltijd voor die jongen.
    En volgend jaar al helemaal.

Vandaag bijtekenen en woensdag Feyenoord compleet op een hoop spelen. Dank u!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Image
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik lach me gek als hij vandaag bijtekent.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ShovingNE2 wrote: 22 Jan 2024, 09:38 Ik lach me gek als hij vandaag bijtekent.
    Hij tekent vandaag.

Plot twist:

Dit is de tekening:
    Image
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Grasmat
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Er is toch alleen gezegd dát hij bij zou gaan tekenen, niet dat dat vandaag zou zijn, toch?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vandaag. Frisse start.
    ShovingNE2
    Site Admin

Mick Jagger wrote: 22 Jan 2024, 09:45 Er is toch alleen gezegd dát hij bij zou gaan tekenen, niet dat dat vandaag zou zijn, toch?
    Maandagavond.
    Post Reply