Isaac Babadi
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ik ben vanavond aanwezig op De Vijverberg! Als ik Samuel Babadi tegenkom zal ik hem wel eens effe een lesje leren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je kan ook een handtekening vragen. Trekken wij hem over op een contract.PSVAchterhoek wrote: ↑22 Jan 2024, 19:02 Ik ben vanavond aanwezig op De Vijverberg! Als ik Samuel Babadi tegenkom zal ik hem wel eens effe een lesje leren.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- mateja • Mikelvb • koetje
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
Denken in oplossingen, thx!ShovingNE2 wrote: ↑22 Jan 2024, 19:04Je kan ook een handtekening vragen. Trekken wij hem over op een contract.PSVAchterhoek wrote: ↑22 Jan 2024, 19:02 Ik ben vanavond aanwezig op De Vijverberg! Als ik Samuel Babadi tegenkom zal ik hem wel eens effe een lesje leren.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Meervoudig international
Bijtekenen is even uitgesteld tot woensdag, duurde wat langer tot de rode vlinderdas bezorgd wordt.
- These users thanked the author johan derksen for the post (total 2):
- Jaapdebaap • mateja
-
- Legende
Dat was onze vriend Bakayoko "ik wilde eigenlijk in normale kledij komen maar mijn moeder wou perse dit en dus geen keuze".johan derksen wrote: ↑22 Jan 2024, 19:27 Bijtekenen is even uitgesteld tot woensdag, duurde wat langer tot de rode vlinderdas bezorgd wordt.
Een van de leukste contractondertekeningen ooit.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
- Smell Rock
- Verbannen
Op een leeg A4-tje en dan erna een contract erop printenPSVAchterhoek wrote: ↑22 Jan 2024, 19:06 Vragen om handtekening + Samuel een lesje leren kan natuurlijk ook. Win-win.
Full speed or nothing
-
- Regelmatige invaller
-
- Meervoudig international
Er was sprake van een misverstand.
-
- Legende
Volgens Elfrink 5 clubs dus in de race: PSV, Ajax, Feyenoord, Anderlecht en Eintracht Frankfurt.
Alleen weet die dombo van een Elfrink niet dat Babdi ondertussen in het diepste geheim al een 5 jaren contract heeft getekend vandaag. Sportjournalist van het jaar noemen ze dat.....prutser!
#Never-Trust-A-Rik.
Alleen weet die dombo van een Elfrink niet dat Babdi ondertussen in het diepste geheim al een 5 jaren contract heeft getekend vandaag. Sportjournalist van het jaar noemen ze dat.....prutser!
#Never-Trust-A-Rik.
-
- Moderator
Dat noemen ze Rikrolled.Menno1 wrote: ↑22 Jan 2024, 23:14 Volgens Elfrink 5 clubs dus in de race: PSV, Ajax, Feyenoord, Anderlecht en Eintracht Frankfurt.
#Never-Trust-A-Rik.
-
- Tomm
- Vedette
Je moet er maar trots op zijn om een spelletje te gaan spelen met de club waar je alle kansen hebt gekregen om aan profvoetbal (en zelfs op het allerhoogste niveau) te ruiken door met 4 andere (waaronder de twee grootste concurrenten) clubs te gaan praten. Ervan uitgaande dat het voorstel van PSV echt wel riant is. Ik zou me echt kapot schamen maar heb dan ook geen zaakwaarnemer.
- Juancho
- Mister PSV
De afleiding en het gedoe rondom Babadi wordt nu ook alleen maar meer en erger. Hij is vrij om te praten met andere clubs, kan PSV niks tegen doen. En clubs zien de potentie wel en zien zijn transfervrije status. Dat staat garant voor veel onrust, afleiding en getouwtrek.
Ik gaf volgens mij eerder al aan dat je op of kort na het winter trainingskamp duidelijkheid moest hebben als club. Wil hij echt blijven, was dat het moment geweest om bij te tekenen. Frisse start en echt weer onderdeel van de groep. Prima voorbeeld dat je op hrt juiste moment met een deadline kan en mag komen.
Nu dat wederom uitblijft kan je wel redelijk easy inschatten dat dat menneke zich helaas net zo laat beïnvloeden door geldwolven dan de vorige voorbeelden bij PSV. en dat is dan zelfs familie. Triest.
Maargoed, PSV moet verder en je moet zoveel mogelijk ruis vermijden. Dit wordt hem niet meer ondanks ongetwijfeld een prachtige aanbieding van PSV.
Hak die knoop maar door, beste voor alles en iedereen. Seizoen afmaken in jong PSV en de tijd en minuten geven aan spelers waar je wel verder mee kan. Uiteraard uitzonderingen daargelaten zoals een flinke blessure golf.
Ik gaf volgens mij eerder al aan dat je op of kort na het winter trainingskamp duidelijkheid moest hebben als club. Wil hij echt blijven, was dat het moment geweest om bij te tekenen. Frisse start en echt weer onderdeel van de groep. Prima voorbeeld dat je op hrt juiste moment met een deadline kan en mag komen.
Nu dat wederom uitblijft kan je wel redelijk easy inschatten dat dat menneke zich helaas net zo laat beïnvloeden door geldwolven dan de vorige voorbeelden bij PSV. en dat is dan zelfs familie. Triest.
Maargoed, PSV moet verder en je moet zoveel mogelijk ruis vermijden. Dit wordt hem niet meer ondanks ongetwijfeld een prachtige aanbieding van PSV.
Hak die knoop maar door, beste voor alles en iedereen. Seizoen afmaken in jong PSV en de tijd en minuten geven aan spelers waar je wel verder mee kan. Uiteraard uitzonderingen daargelaten zoals een flinke blessure golf.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
De macht ligt bij de spelers. Zelfs bij een aankomend talentje zoals Isaac fckng Babadi.
Bij PSV gaan volgend seizoen echt wel kansen komen bij een vertrek van een aantal basisspelers. Alsof het perspectief bij Ajax veel beter is. Daarnaast weet je nu onderhand wel wat je sportieve (on) mogelijkheden zijn bij PSV. Alsof een maandje wachten daar iets iets in afgaat doen.