Nog tien minuutjes en we kunnen weer een "insider" afschrijven.
Isaac Babadi
- VeresRivne
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ja hoor, afschrijven betekent dat we die persoon niet meer serieus nemen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- VeresRivne
- Vedette
Aha thanks. Nouja lijkt een beetje in hetzelfde straatje te zitten als Ajax met Misehouy. Daarover zat het eigenlijk als volgt. Die had in mei al gesprekken met City Group gehad qua management. Vervolgens in de zomer van management verandert naar Guid Albers. Misehouy gaf aan ontevreden zijn qua speeltijd (speelde wel in de voorbereiding maar kwam er net niet aan te pas). Vervolgens zelfde verhaal met Ajax daarna, maakte te weinig indruk in Jong Ajax (en liep ook een blessure op). In de winterstop gaf zijn zaakwaarnemer aan dat het nog altijd de ambitie was om bij Ajax te tekenen maar dat Misehouy teleurgesteld was in de kansen. Hij ging in de winterstop mee op trainingskamp was ook niet echt geweldig ofzo.Josef Dettelbacher wrote: ↑23 Jan 2024, 00:05Ja hoor, afschrijven betekent dat we die persoon niet meer serieus nemen.
Nu speelt hij weer zijn potjes in Jong Ajax en scoorde hij deze week. Later bleek dat Girona (City Group) voor hem op de tribune zat bij Jong Ajax dus dan weet ik wel hoe laat het is. Onderhandelingen tussen Misehouy en Ajax lopen ook nog altijd....Dat gaat dus net zoals bij Babadi van wie ik ook verwacht dat men al met buitenlandse clubs bezig is.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- Menno1 • Dutch Cowboy
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
De casus Misehouy lijkt er inderdaad erg op. Met het verschil dat Babadi al minuten in 1 heeft gemaakt en vast selectie lid is. Ajax lijkt strenger te zijn met Misehouy, door hem geen minuten te gunnen totdat er getekend is, of zit ik dan verkeerd? Ik zie best veel Jong Ajax spelers in 1 debuteren onder van t Schip, maar die hebben minder talent dan Misehouy.
-
- Jeugdspeler
Geen idee of er op mij gedoeld wordt, maar ik wil mezelf ook allerminst een insider noemen hoor. Vond het zelf ook zéér onwaarschijnlijk. Ik deelde alleen maar wat ik weer van iemand anders had gehoord, die dat weer van 2 anderen had gehoord. Pretendeer dus allerminst ‘dicht bij het vuur te zitten’ of whatever . Hoopte alleen dat het waar zou zijn, maar helaas. Weer 2 man afgeschreven qua betrouwbaarheid
-
- Meervoudig international
Als bijtekenen in de lucht zou hangen had Rik Elfrink dat ook allang getweet. (Ge'xt)RW1990 wrote: ↑23 Jan 2024, 08:05 Geen idee of er op mij gedoeld wordt, maar ik wil mezelf ook allerminst een insider noemen hoor. Vond het zelf ook zéér onwaarschijnlijk. Ik deelde alleen maar wat ik weer van iemand anders had gehoord, die dat weer van 2 anderen had gehoord. Pretendeer dus allerminst ‘dicht bij het vuur te zitten’ of whatever . Hoopte alleen dat het waar zou zijn, maar helaas. Weer 2 man afgeschreven qua betrouwbaarheid
Die zit dagelijks dicht op PSV.
Dus dat wat mensen hier allemaal horen van z.g.n. insiders nam ik toch al niet serieus.
Volgens Verweij is er wel al wat contact geweest tussen Babadi en Ajax, maar dat stelde weinig voor.
Er is geen interesse vanuit Ajax voor Babadi zolang ze Misehouy hebben rondlopen. Pas als deze niet bijtekent kan het zijn dat Ajax Babadi gaat benaderen.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Nou ja, bijtekenen hing schijnbaar in december al in de lucht met een gepland tekenmoment. Destijds heb ik Rik er ook niets over horen zeggen.Ronaldio wrote: ↑23 Jan 2024, 08:15Als bijtekenen in de lucht zou hangen had Rik Elfrink dat ook allang getweet. (Ge'xt)RW1990 wrote: ↑23 Jan 2024, 08:05 Geen idee of er op mij gedoeld wordt, maar ik wil mezelf ook allerminst een insider noemen hoor. Vond het zelf ook zéér onwaarschijnlijk. Ik deelde alleen maar wat ik weer van iemand anders had gehoord, die dat weer van 2 anderen had gehoord. Pretendeer dus allerminst ‘dicht bij het vuur te zitten’ of whatever . Hoopte alleen dat het waar zou zijn, maar helaas. Weer 2 man afgeschreven qua betrouwbaarheid
Die zit dagelijks dicht op PSV.
Dus dat wat mensen hier allemaal horen van z.g.n. insiders nam ik toch al niet serieus.
Volgens Verweij is er wel al wat contact geweest tussen Babadi en Ajax, maar dat stelde weinig voor.
Er is geen interesse vanuit Ajax voor Babadi zolang ze Misehouy hebben rondlopen. Pas als deze niet bijtekent kan het zijn dat Ajax Babadi gaat benaderen.
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik hoop dat als Babadi niet bij ons bijtekent, dat hij i.i.g. niet bij dat spelerskerkhof van Ajax gaat tekenen. Als hij daar 1 wedstrijd niet goed speelt huren ze een 33 jarige voor 20 miljoen en dan zit je lekker op de bank bij Jong.
Als ie voor een AZ/Twente/Sparta zou gaan dan geloof ik wel dat hij zich in de basis kan knokken.
Maar beter bij ons bijtekenen en uitlenen.
Als ie voor een AZ/Twente/Sparta zou gaan dan geloof ik wel dat hij zich in de basis kan knokken.
Maar beter bij ons bijtekenen en uitlenen.
-
Toch hoop ik tegen beter weten in nog steeds dat binnenkort het bericht komt dat Babadi heeft bijgetekend bij PSV.
- These users thanked the author Noosa for the post:
- Jaapdebaap
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
Haha ja, maar er zou in december al een moment gepland geweest zijn? En dat is niet doorgegaan?
-
- Legende
PSV wilde het tekenmoment gaan plannen omdat de gesprekken blijkbaar positief liepen, maar het management van Babadi vroeg toen alsnog extra tijd en kwamen daarna ook niet meer om de tafel met PSV om verder te praten.
- ShovingNE2
- Site Admin
Is het ergens op deze aardkloot nog maandag?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Vedette
En toch zou het kunnen dat Babadi al zijn ja-woord heeft gegeven afgelopen week en dat daardoor Vertessen alsnog mag gaan. Overigens was er slechts een van de drie ‘insiders’ die het over maandag had, de anderen waaronder Generatie4 volgens mij helemaal niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Klopt. Wat vanuit hem zou zijn gekomen had geen dag. Maar goed, dat is 4 dagen geleden en er word nog steeds gesproken over andere clubs. Dus heel stellig 'gaat bijtekenen' lijkt mij ook niet te kloppen. Maar je weet het nooit.Robson de Souza wrote: ↑23 Jan 2024, 15:15 En toch zou het kunnen dat Babadi al zijn ja-woord heeft gegeven afgelopen week en dat daardoor Vertessen alsnog mag gaan. Overigens was er slechts een van de drie ‘insiders’ die het over maandag had, de anderen waaronder Generatie4 volgens mij helemaal niet.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Standbeeld
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Moderator
Zolang er niet getekend is, is er ook geen zekerheid dat dat wel gaat gebeuren. Zeker niet met deze begeleiding die Isaac krijgt. Mocht dat de reden zijn dat Vertessen mag gaan, dan graag pas na het zetten van de handtekening.