Standbeeld wrote: ↑24 Jan 2024, 21:52
We verliezen vandaag van onszelf.
Precies dit. Letterlijk. Ik had verwacht dat dit PSV volwassener was maar het is all over again. Janken, mekkeren en zeiken. Terwijl je zelf net zo goed faalt. Voorspelbare Feyenoord PSV.
Ze leren het gewoon nooit. Vreselijk irritant. En straks die jank gezichten van PSV'er voor de camera. Bah. Wat kan je ekzepf laten opfokken zeg, bizar.
Standbeeld wrote: ↑24 Jan 2024, 21:52
We verliezen vandaag van onszelf.
Precies dit. Letterlijk. Ik had verwacht dat dit PSV volwassener was maar het is all over again. Janken, mekkeren en zeiken. Terwijl je zelf net zo goed faalt. Voorspelbare Feyenoord PSV.
Ze leren het gewoon nooit. Vreselijk irritant. En straks die jank gezichten van PSV'er voor de camera. Bah. Wat kan je ekzepf laten opfokken zeg, bizar.
Soms vraag ik me wel eens af aan wie ik een grotere bloedhekel heb, Feyenoord doet de laatste tijd goed hun best. Wat een ongelooflijke grafclub is dat.
[/quote
Gaat het een beetje?
Nee ik irriteer me mateloos aan onze eigen ploeg. Op alle gebieden.
Slot is zo een hypocriete tering lul. Zeiken over spel van Atletico maar wel je spelers die allemaal dat soort maniertjes hebben. Gimenez ook echt een onsportieve tering lul
Nee ik irriteer me mateloos aan onze eigen ploeg. Op alle gebieden.
Ik ben benieuwd hoe je bent als we een slecht seizoen hebben.
Ook zo maar de laatste jaren waren zo bagger dat er berusting kwam. En dan denk je dat dit PSV volwassener is maar helaas. Ze trappen er net zo hard in als al die andere jaren.
Feyenoord is altijd een grotere kut club dan Ajax geweest. Ajax heeft de prijzen en historie. Feyenoord heeft eigenlijk niets. Pauper supporters, pauper stadion en dat ook nog eens in een pauper stad. Grote broer van FC Twente, meer woorden dan daden.