Ruperti kan toch nooit de VAR zijn in deze wedstrijd?
Iemand onder de rook van Rotterdam kan toch nooit de VAR zijn?
Dit is gewoon niet goed te praten..
Een raszuivere penalty was het maar hij doet niks..
Dit kan echt niet..
Feyenoord - PSV I TOTO KNVB Beker (24/01/2024)
-
- Legende
- These users thanked the author milansandro for the post (total 2):
- Bossche bol • TylerDurdn
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Lachwekkend weer de arbitrage in de kuip. Schijtbakken…
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Hatseflats
- Vedette
Van mij mag het hoor. Ik pleit je wel vrijDonyellMalen wrote: ↑24 Jan 2024, 22:05Ja dit. Atletico Rotterdam. Onsportief kutteam man.
En die scheids, als ik daar iets over zeg krijg ik een ban.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- DonyellMalen
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik zie niemand hier zeggen dat wij een wereldpot hebben gespeeld.Stofzuiger wrote: ↑24 Jan 2024, 22:04 Wat een onzin dat het aan Higler ligt. PSV was zelf geen schim meer van de eerste seizoenshelft. Deels verklaarbaar doordat Veerman ontbrak en Lang en Lozano er zo lang uit lagen. Maar ook tactisch zat het gewoon niet goed in elkaar. Plus: als je móet scoren haal je toch nooit de beste kopper van de wereld eruit?! Grote fout van Bosz.
We mogen toch terecht kijken naar de scheidsrechter als er weer een 100% fout gemaakt is (in het VAR-tijdperk). Die wedstrijd is heel anders als je die penal krijgt en Wieffer rood pakt en dat het dus weer 11 v 11 is.
- These users thanked the author TheSyb for the post (total 2):
- Grasmat • Persepolis
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Matige wedstrijd van PSV, Feyenoord ook niet beter maar wel die ene kans afgemaakt. En Higler heeft PSV kei en keihard genaaid met dat penalty moment, in een wedstrijd die beslist werd door momenten.
Jammer dat de dubbel hem niet meer wordt, maar er is nog geen man overboord. Die tokkies met hun hypocriete coach thuis afmaken en vervolgens kampioen worden. Nadat we het in de CL ook al beter deden. Zij mogen dan de beker.
Jammer dat de dubbel hem niet meer wordt, maar er is nog geen man overboord. Die tokkies met hun hypocriete coach thuis afmaken en vervolgens kampioen worden. Nadat we het in de CL ook al beter deden. Zij mogen dan de beker.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Matchfixing?PSV90 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:05Dat moment niet VAR-checken is gewoon fraude.Schnitzel2023 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:03 Perez gaat even los over het penaltymoment. Hoe vaker je het terug kijkt hoe gekker het wordt. Kan er echt niet bij.
Ga aangifte doen denk ik
-
- Regelmatige invaller
En jij denkt dat elke tegenstander door zo te spelen een resultaat tegen ons gaat halen?De Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:03 Dit wordt een lange tweede seizoenshelft. Kan er op wachten dat elke tegenstander als een stel dolle honden tegen ons gaat spelen nu, dat lijkt het recept waar wij geen antwoord op hebben.
Dan gaan we ineens zelf op zn elfendertigste wandelen, verliezen we elk duel en geven we alleen maar ziekenhuisballen. Aan Bosz om hier een antwoord op te vinden.
- ParkJiSung
- Basisspeler
milansandro wrote: ↑24 Jan 2024, 22:06 Ruperti kan toch nooit de VAR zijn in deze wedstrijd?
Iemand onder de rook van Rotterdam kan toch nooit de VAR zijn?
Dit is gewoon niet goed te praten..
Een raszuivere penalty was het maar hij doet niks..
Dit kan echt niet..
Je weet waar Makkelie vandaan komt?
-
- Nationale topspeler
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV90 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:05Dat moment niet VAR-checken is gewoon fraude.Schnitzel2023 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:03 Perez gaat even los over het penaltymoment. Hoe vaker je het terug kijkt hoe gekker het wordt. Kan er echt niet bij.
Ga aangifte doen denk ik
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- PSV90
-
- Vedette
-
- Basisspeler
Matchfixing! Moet meteen aan dat filmpje denkenPSV90 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:05Dat moment niet VAR-checken is gewoon fraude.Schnitzel2023 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:03 Perez gaat even los over het penaltymoment. Hoe vaker je het terug kijkt hoe gekker het wordt. Kan er echt niet bij.
Ga aangifte doen denk ik
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Als zelfs de fey spelers het eigenlijk een pingel vinden...
Je zag Higler ook praten tegen z'n var waarsch. van: nee ik vind het niks doorspelen. Ze keken er nauwelijks naar.
Vanzelfsprekend komen deze beelden nooit naar buiten. Alleen als ze zichzelf in het zonnetje kunnen zetten.
Je zag Higler ook praten tegen z'n var waarsch. van: nee ik vind het niks doorspelen. Ze keken er nauwelijks naar.
Vanzelfsprekend komen deze beelden nooit naar buiten. Alleen als ze zichzelf in het zonnetje kunnen zetten.
Last edited by iam on 24 Jan 2024, 22:09, edited 1 time in total.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
‘Dat dwing je af hè?’ Aldus Timber over de niet gegeven pingel. Hoe kun je dat cliché in vredesnaam hierop toepassen?
- Standbeeld
- Mister PSV
- mr.top
- Internationale topspeler
Almere niet. Maar een beetje ploeg zal dit plan zeker gaan hanteren.Doldenaar wrote: ↑24 Jan 2024, 22:07En jij denkt dat elke tegenstander door zo te spelen een resultaat tegen ons gaat halen?De Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:03 Dit wordt een lange tweede seizoenshelft. Kan er op wachten dat elke tegenstander als een stel dolle honden tegen ons gaat spelen nu, dat lijkt het recept waar wij geen antwoord op hebben.
Dan gaan we ineens zelf op zn elfendertigste wandelen, verliezen we elk duel en geven we alleen maar ziekenhuisballen. Aan Bosz om hier een antwoord op te vinden.
De eerste seizoenshelft was prima en de eerste twee wedstrijden na de winterstop gingen ook goed. Maar hopelijk vind Bosz een antwoord want Feyenoord staat PSV in de nek te hijgen.
-
- Meervoudig international
Die Timber roept dat ze heel goed naar Utrecht hadden gekeken en ook zo druk konden zetten.
Man man. Ze hebben helemaal geen druk gezet op PSV. Alleen maar tegenhouden, tijdrekken en geluk met de arbitrage.
Man man. Ze hebben helemaal geen druk gezet op PSV. Alleen maar tegenhouden, tijdrekken en geluk met de arbitrage.