Feyenoord - PSV I TOTO KNVB Beker (24/01/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

Schouten is wel prettig om naar te luisteren. Slimme gast
smoortje
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Dat zo'n waardeloze scheidsrechter wederom zo zijn stempel drukt op een wedstrijd in de kuip is te bespottelijk voor woorden.
Geen pingel en dus geen rood voor juffrouw Wieffer.
Dit is een regelrechte FARCE.....
Maikel
Site Admin

Grasmat wrote: 24 Jan 2024, 22:21 Voor een uitwedstrijd, in een volle Kuip, tegen de enige tegenstander die qua kwaliteit nog een beetje bij ons in de buurt komt, zonder twee van je bepalende middenvelders met een scheids die tegen je fluit was het al met al toch helemaal niet zo bar slecht als sommigen hier stellen? Of hadden jullie verwacht dat we met een galawedstrijd ff Feyenoord op het ruggetje zouden leggen?

Nee, gezien de omstandigheden is dit een resultaat dat altijd kan gebeuren en we zijn allesbehalve scheelgetikt of vernederd. Blaas het toch niet zo op, er is echt niks aan het handje.
PSV was gewoon duidelijk de betere
Genaaid door de VAR
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    29.04.2007
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Grasmat wrote: 24 Jan 2024, 22:21 Voor een uitwedstrijd, in een volle Kuip, tegen de enige tegenstander die qua kwaliteit nog een beetje bij ons in de buurt komt, zonder twee van je bepalende middenvelders met een scheids die tegen je fluit was het al met al toch helemaal niet zo bar slecht als sommigen hier stellen? Of hadden jullie verwacht dat we met een galawedstrijd ff Feyenoord op het ruggetje zouden leggen?

Nee, gezien de omstandigheden is dit een resultaat dat altijd kan gebeuren en we zijn allesbehalve scheelgetikt of vernederd. Blaas het toch niet zo op, er is echt niks aan het handje.
    Ik zei dit ook al, het overliggende gevoel is dat je bent genaaid dus die zullen niet met hangende koppies tegen Almere aantreden zaterdag
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    Grasmat
    Tomm
    Vedette

Heldere taal van Bosz en Schouten. En terecht ook.
    ParkJiSung
    Basisspeler

Ik was op tilt, maar na het interview met Jerdy is het weg. Topgozer.
    De Realist
    Internationale topspeler

Maikel wrote: 24 Jan 2024, 22:25

Genaaid door de VAR
    Als je dit werkelijk gelooft dan hoop ik dat je voorbereid bent op een lange tweede seizoenshelft, tenzij Bosz dit kan omdraaien. En ik hoop vooral dat Bosz en de jongens doorhebben dat het echt niet alleen aan die niet gegeven pingel ligt, want het was echt schandalig slecht. Zoals Ykhim al in het Peter Bosz topic schreef eigenlijk
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Hatseflats
    Vedette

Hoe moet het nu verder met PSV?

Wtf is dat nou voor een vraag.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Tomm wrote: 24 Jan 2024, 22:27 Heldere taal van Bosz en Schouten. En terecht ook.
    Wat zeiden ze?
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Nilis
    Regelmatige invaller

Iets meer bravoure mag wel hier.

Er is niks aan de hand. We staan 10 punten voor en krijgen onze grootste concurrent nog thuis. Het is niet de vraag of maar wanneer we kampioen worden
  • These users thanked the author Nilis for the post:
    Grasmat
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Image
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Eerlijk, had er iemand gedacht dat het anders zou gaan vandaag?
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Slot is weer lekker zichzelf aan het pijpen, ooooooooh wat waren WE weer geweldig. Oooooooohhh. Geweldige aanvallen. Oooooh. Hoor mij hoe ik ze tactisch heb aangepakt. Ooooooooooohhh
  • These users thanked the author RPSV94 for the post:
    MaartenV
    Revolinho
    Internationale topspeler

Gewoon een logische uitkomst. Je weet dat je voor de 3e keer naar de Kuip gaat, je hebt de 2 belangrijkste ontmoetingen al gewonnen, je gaat de scheids never nooit mee krijgen en je mist belangrijke spelers. Dan is een 1-0 met een beter PSV in de 2e helft gewoon prima. Eindelijk alle bullshit randzaken weg met ‘de reeks’ en de dubbel. Kampioen worden en zorgen dat je het in de CL goed doet. Ze kunnen allemaal lachen, maar willen allemaal ruilen met ons. Nu is het zaak om elke wedstrijd hongerig voor de titel te spelen. Want dát zijn we. Hongerig. En die honger word niet meer gestild met de KNVB beker. Die hebben we nu al 2x gehad en het is mooi geweest.
    Momfer
    Vaste waarde in elftal

Tja.. Pech met de VAR maar nu ik het fragment op 0.25 snelheid afspeel lijkt het erop dat Wieffer wel de bal raakt met de onderkant van zijn schoen. Ergens anders op het veld wordt voor zo'n tackle overigens gewoon direct gefloten maar goed.

Madueke
    Legende

Jerdy wil op het middenveld, dat is wel duidelijk.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Nilis wrote: 24 Jan 2024, 22:30 Iets meer bravoure mag wel hier.

Er is niks aan de hand. We staan 10 punten voor en krijgen onze grootste concurrent nog thuis. Het is niet de vraag of maar wanneer we kampioen worden

Er is wel wat aan de hand.
    Blijkbaar is PSV niet zo goed meer zonder Veerman en Saibari. Het middenveld is nu modaal Eredivisie. En dat is zorgelijk.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

De Realist wrote: 24 Jan 2024, 22:28
    Maikel wrote: 24 Jan 2024, 22:25

Genaaid door de VAR
    Als je dit werkelijk gelooft dan hoop ik dat je voorbereid bent op een lange tweede seizoenshelft, tenzij Bosz dit kan omdraaien. En ik hoop vooral dat Bosz en de jongens doorhebben dat het echt niet alleen aan die niet gegeven pingel ligt, want het was echt schandalig slecht. Zoals @Ykhim al in het Peter Bosz topic schreef eigenlijk
    Tenzij Bosz dit kan omdraaien? Mijn god, er wordt hier ook gedaan alsof het allemaal zo dramatisch was. Als Til 2 van zijn 4 kansen afmaakt en we gewoon een penalty krijgen, win je hier met 1-3. Goed was het niet altijd, maar zo slecht als sommigen het doen lijken ook niet.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Lurker
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Maikel wrote: 24 Jan 2024, 22:18 Hahaha Noano is duidelijk op instagram
    Ik zie geen nieuwe post?
    Wat zegt ie dan
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ronaldio wrote: 24 Jan 2024, 22:32

Ik denk niet dat het fair is om zo snel conclusies te trekken. Maar goed, voetballerij, opportunisme ik weet het.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Nilis
    Regelmatige invaller

Ronaldio wrote: 24 Jan 2024, 22:32

Er is wel wat aan de hand.
    Blijkbaar is PSV niet zo goed meer zonder Veerman en Saibari. Het middenveld is nu modaal Eredivisie. En dat is zorgelijk.
    Modaal eredivisie wat vorige week Twente nog helemaal scheel heeft getikt.
  • These users thanked the author Nilis for the post:
    MaartenV
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Image
    Jur1913
    Internationale topspeler

Dat is wel netjes van Slot om toe te geven dat het een penalty was
    Last edited by Jur1913 on 24 Jan 2024, 22:35, edited 1 time in total.
    KA7
    Verbannen

En dat lijkt me logisch haal bij elke club een Veerman en Saibari eruit en ze zullen het ook minder goed doen. Vervanger is er niet en Til is Til die kennen we inmiddels wel.
    Jwoeloe
    Moderator

Arne Slot geeft ons volledig gelijk in de boosheid, want het is hem zelf ook meerdere malen overkomen. Hoe je jezelf toch slachtoffer van de situatie kan maken. :lol:
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    mateja
    Post Reply