Zeer frustrerende avond was het..
We speelden zeker niet goed maar wat de "VAR" vanavond heeft geflikt gaat alle perken te buiten..
Het riekt naar het moedwillig niet laten beoordelen door de scheidsrechter want die debiele VAR gaf hem niet eens de kans..
Als PSV zijnde moet je hier iets van vinden..
Feyenoord - PSV I TOTO KNVB Beker (24/01/2024)
-
- Legende
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- KA7
- Verbannen
Kan het een niet met het ander samengaan? Loop zelf niet zo te janken man.Juancho wrote: ↑24 Jan 2024, 22:46 Mijn god kunnen lang en Dest en weet ik veel wie nog meer kappen met gelijk op Insta te lopen janken? Zielig gedrag. Sterker nog, PSV onwaardig wat mij betreft.
Die Dest heeft nonderju een welkelijk dramatische pit gespeelt. Ga daar lekke rover lopen posten, hoe kut jezelf vanavond was. Idioot gedoe.
-
Was geen buitenspel volgens ESPN.Eric Cartman wrote: ↑24 Jan 2024, 22:41 Kan iemand mij uitsluitsel geven of het vooraf buitenspel was? Als dat zo is kan ik gaan slapen. Gek dat ESPN hier gaan aandacht aan geeft.
- De Realist
Na de 2 of 3-0 sloop er ook iets in, en de tweede helft Excelsior zag ik hetzelde gebeuren. Is wel een patroon hoormateja wrote: ↑24 Jan 2024, 22:44Twente was wel aardig toch?De Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:42
Dest moet niet zeiken, maar gewoon weer gaan voetballen.
Ook al heeft ie gelijk.
@Vanthaman18 heb je wel een punt, en natuurlijk worden we kampioen, maar je kan niet zeggen dat de afgelopen drie of vier wedstrijden van hetzelfde niveau waren als de wedstrijden voor de winterstop.
Vandaag en zondag niet inderdaad, al is vandaag denk ik prima te verklaren. Zaterdag weer het goede gevoel te pakken krijgen.
Edit: het is natuurlijk wel schitterend dat we onszelf onderhand een crisis aan kunnen praten met 10 punten voorsprong.
Last edited by De Realist on 24 Jan 2024, 22:50, edited 1 time in total.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Het niveau wordt ook niet hoger op wikipedia
Volledige naam
Dennis Johan k@nker Higler
Geboortedatum
30 september 1985
Geboorteplaats
Hilversum
Overlijdensplaats
het eerst volgende zebrapad waar ik met de auto klaar sta.
Lengte
als hij onder mijn auto ligt niet meer van toepassing
Gewicht
inclusief de kist waarin hij ligt na het contact met mijn auto?
Beroep
Die-hard Feyenoorder
- These users thanked the author Hannamontana for the post:
- Prof_napo
-
- Legende
Klopt, daarom moet er ook een andere oplossing gevonden worden voor Ramalho. Je bent al zo vaak een wissel kwijt geweest omdat je tijdens de wedstrijd het gestuntel van Ramalho alsnog moet oplossen.
-
- Regelmatige invaller
Juist goed dat Dest en Lang online verontwaardiging plaatsen. Heeft niks met slechte verliezer te maken, gaat om rechtvaardigheid.
Jankbal Slot doet dit wekelijks en zoals je ziet werkt het
Jankbal Slot doet dit wekelijks en zoals je ziet werkt het
- These users thanked the author Nilis for the post (total 5):
- De Realist • GiveCup2day • slowflow • guus • Rikkert1234
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
:
Dit is nog veel droeviger dan de arbitrale beslissingen, inderdaad.
Hannamontana wrote: ↑24 Jan 2024, 22:49 Het niveau wordt ook niet hoger op wikipedia
Volledige naam
Dennis Johan k@nker Higler
Geboortedatum
30 september 1985
Geboorteplaats
Hilversum
Overlijdensplaats
het eerst volgende zebrapad waar ik met de auto klaar sta.
Lengte
als hij onder mijn auto ligt niet meer van toepassing
Gewicht
inclusief de kist waarin hij ligt na het contact met mijn auto?
Beroep
Die-hard Feyenoorder
Dit is nog veel droeviger dan de arbitrale beslissingen, inderdaad.
Last edited by GiveCup2day on 24 Jan 2024, 22:52, edited 1 time in total.
- These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 2):
- De Realist • Prof_napo
- mateja
Na de 2/3-0 tegen het 3e team van NL werden ze gemakzuchtig inderdaad... maar daarvoor sloopten ze dat team wel. Eens met Excelsior inderdaad, gemakzuchtigheid moeten ze voor waken. Maar deze potjes hebben ze ook voor de winter gehad, alleen mis je nu 2 cruciale spelers op een cruciale positie.De Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:49Na de 2 of 3-0 sloop er ook iets in, en de tweede helft Excelsior zag ik hetzelde gebeuren. Is wel een patroon hoor
Zaterdag de draad weer oppakken en dan ajax slopen, mogen ze na de 0-3 wat gas terug nemen
- These users thanked the author mateja for the post:
- De Realist
-
- Nationale topspeler
PSV supporter onwaardig, jouw “spiegel-kijk” reacties.Juancho wrote: ↑24 Jan 2024, 22:46 Mijn god kunnen lang en Dest en weet ik veel wie nog meer kappen met gelijk op Insta te lopen janken? Zielig gedrag. Sterker nog, PSV onwaardig wat mij betreft.
Die Dest heeft nonderju een welkelijk dramatische pit gespeelt. Ga daar lekke rover lopen posten, hoe kut jezelf vanavond was. Idioot gedoe.
Gewoon bestolen. Gewoon benoemen. Heel goed van Sergiño en Noa.
Dat we daarnaast beter mogen verwachten staat buiten kijf, al vond ik het zo slecht niet allemaal met een gehavend team in een doorgesnoven Kuip.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
- GiveCup2day • PSV 1973
-
Ach ach Jantje toch.Juancho wrote: ↑24 Jan 2024, 22:46 Mijn god kunnen lang en Dest en weet ik veel wie nog meer kappen met gelijk op Insta te lopen janken? Zielig gedrag. Sterker nog, PSV onwaardig wat mij betreft.
- Juancho
- Mister PSV
Blijkbaar niet he, anders had ie er wel netjes en ook heel stoer bijgezet:KA7 wrote: ↑24 Jan 2024, 22:48Kan het een niet met het ander samengaan? Loop zelf niet zo te janken man.Juancho wrote: ↑24 Jan 2024, 22:46 Mijn god kunnen lang en Dest en weet ik veel wie nog meer kappen met gelijk op Insta te lopen janken? Zielig gedrag. Sterker nog, PSV onwaardig wat mij betreft.
En owja, sorry lieve PSV fans, sorry voor mijn schandalig slechte wedstrijd vandaag. Het leek helemaal nergens op. En owja part 2: sorry van het achterlijke interview dat ik laatst hield. Waren niet zulke handige uitspraken. SORRY!!!
Heb jij dat ergens gezien? Nee natuurlijk niet... gewoon lekker stoer met zn allen op social media klagen over 1 moment. Dat zegt mij vooral veel over de mentaliteit en het zelfbewustzijn van die gasten. Als club zou ik ook ff zeggen: doe maar niet jochies, dat niet zo handig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Basisspeler
Het verbaasd mij niks. Ook PSV heeft een hoop supporters die zich niet kunnen gedragen online. Gelukkig kan ik als rationeel denkend mens even lekker klagen op een forum om hierna weer door te gaan met de orde van de dag.
- These users thanked the author Schnitzel2023 for the post:
- PSV90
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Perez en zelfs Been vonden het een 100 % penalty.Jwoeloe wrote: ↑24 Jan 2024, 22:10 Helaas uitgeschakeld, maar complimenten aan de ploeg die er wel voor gestreden heeft. Dit was voor Feyenoord de wedstrijd van het seizoen. Die hebben in de afgelopen 5 jaar geen enkele wedstrijd gespeeld waar het publiek en spelers achteraf zo blij waren. Dat zegt een hoop. Kwalitatief zijn we ook niet minder geweest en met name na de omzetting in de rust had Bosz het uitstekend voor elkaar, maar we hebben helaas niet genoeg kansen gehad en zijn niet goed genoeg met de kansen omgesprongen. En een beetje pech dat het penaltymoment buitenspel was, waardoor het niet relevant werd. Dit had ook prima onze kant weer op kunnen vallen.
We zijn zwaar genaaid.
Bovendien had die vieze krullenbol zijn 2e gele kaart moeten krijgen.
PSV moet die VAR beelden opvragen en dan eisen dat de wedstrijd wordt overgespeeld.
Last edited by PSV 1973 on 24 Jan 2024, 22:56, edited 1 time in total.
-
Als we iets aan die Kotchap gehad hadden. Vond hem niet best die paar keren dat ie mee deed.
- GiveCup2day
- International
-
- Legende
Veel te kort om zoiets te kunnen beoordelen. Was weinig minuten, in een nieuw team en geen wedstrijdritme. Lozano had ook even nodig voordat hij geblesseerd raakte. Evenals dat hij nu weer even nodig heeft.
- Persepolis
- Vedette
Volledig oneens hiermee. Zoals ik eerder zei, genaaid worden door de scheidsrechter en matig spelen kunnen prima naast elkaar bestaan. Apart dat dat blijkbaar niet makkelijk te bevatten is. Helemaal prima dat zij zich uitspreken, niks mis mee wmb. Alsof scheidsrechters heilige wezens zijn waar je niks over mag zeggen, kom op zeg.Juancho wrote: ↑24 Jan 2024, 22:46 Mijn god kunnen lang en Dest en weet ik veel wie nog meer kappen met gelijk op Insta te lopen janken? Zielig gedrag. Sterker nog, PSV onwaardig wat mij betreft.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- mateja • PSV 1973
- GiveCup2day
- International