Willem Vissers toch? Haha…dat noemt zich voetbal journalist, kent niet eens de spelregels. Stond mooi voor lul.milansandro wrote: ↑24 Jan 2024, 23:12 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... p-zeg.html
Het niveau van sommige journalisten..
Schandalig gekleurd gewoon..
Feyenoord - PSV I TOTO KNVB Beker (24/01/2024)
-
- Internationale topspeler
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Als dit al uit je slof schieten is...milansandro wrote: ↑24 Jan 2024, 23:12 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... p-zeg.html
Een heel kleine stemverheffing door verbazing.
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- ForestForest
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
De spelers die groot gelijk hebben bedoel je?
- mateja
Ik verwacht nu dat jij je volgende post ook voor de camera doet. En niet op een forum want dat hoort niet!!
- Maikel
- Site Admin
Niet zo jankenDe Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:28Als je dit werkelijk gelooft dan hoop ik dat je voorbereid bent op een lange tweede seizoenshelft, tenzij Bosz dit kan omdraaien. En ik hoop vooral dat Bosz en de jongens doorhebben dat het echt niet alleen aan die niet gegeven pingel ligt, want het was echt schandalig slecht. Zoals @Ykhim al in het Peter Bosz topic schreef eigenlijk
PSV was gewoon veruit de betere
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- guus • D.Millpants
- Juancho
- Mister PSV
- Harrydehengst
- Verbannen
- Favoriete speler: Atiba Hutchinson
Misschien moeten we allemaal even onze mening geven aan de heer Ruperti himself op instagram. Hopelijk gaat deze kneus vanaf morgen weer een paar niveautjes lager acteren. Schandalig.
- De Realist
Misschien de minst slechte, maargoed dan zijn we het daar niet over eens als je het goed vond. Ik vond dat namelijk niet.Maikel wrote: ↑24 Jan 2024, 23:21Niet zo jankenDe Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:28
Als je dit werkelijk gelooft dan hoop ik dat je voorbereid bent op een lange tweede seizoenshelft, tenzij Bosz dit kan omdraaien. En ik hoop vooral dat Bosz en de jongens doorhebben dat het echt niet alleen aan die niet gegeven pingel ligt, want het was echt schandalig slecht. Zoals @Ykhim al in het Peter Bosz topic schreef eigenlijk
Ondanks dat we ontiegelijk genaaid zijn, maar vergeleken met voor de winterstop is het gewoon niet goed.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- PSV 1973
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Geselecteerd voor Oranje
Nee, was denk ik een lokale journalist. Overigens is Vissers PSV fan toch?guus wrote: ↑24 Jan 2024, 23:15Willem Vissers toch? Haha…dat noemt zich voetbal journalist, kent niet eens de spelregels. Stond mooi voor lul.milansandro wrote: ↑24 Jan 2024, 23:12 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... p-zeg.html
-
- Vaste waarde in elftal
Wat mij betreft speelt Tygo Land komende zaterdag naast Jerdy Schouten op het middenveld. Mauro en zeker Van Aanholt kan echt niet. Haal Babadi ook terug bij de selectie, anders heb je straks geen middenveld meer
-
PSV heeft welgeteld 2 schoten op doel gehad, het aantal grote kansen was op minder dan een halve hand te tellen.Maikel wrote: ↑24 Jan 2024, 23:21Niet zo jankenDe Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 22:28
Als je dit werkelijk gelooft dan hoop ik dat je voorbereid bent op een lange tweede seizoenshelft, tenzij Bosz dit kan omdraaien. En ik hoop vooral dat Bosz en de jongens doorhebben dat het echt niet alleen aan die niet gegeven pingel ligt, want het was echt schandalig slecht. Zoals @Ykhim al in het Peter Bosz topic schreef eigenlijk
PSV heeft zeker in fases controle gehad maar dat niet weten om te zetten in grote kansen, enkel een schot in de korte hoek en de bal van Til die gestopt werd door Bijlow. Het strafschopmoment was een mogelijkheid om een grote kans te worden ( en had het moeten worden middels een strafschop ). Niet dat Feyenoord gigantisch veel grote kansen heefte gehad maar uiteindelijk wel meer dan PSV helaas.
- Hatseflats
- Vedette
Van mij mag je je PSV 1 speler noemen. Dus #JuanchoOUT. Nog ginne stuiver waard. Vertessen is beter! Misschien wil Ajax showtime Juancho wel. Breng hem hoogstpersoonlijk met de digitale fiets daar heen!
-
- Legende
- Maikel
- Site Admin
OnzinDe Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 23:22Misschien de minst slechte, maargoed dan zijn we het daar niet over eens als je het goed vond. Ik vond dat namelijk niet.
Ondanks dat we ontiegelijk genaaid zijn, maar vergeleken met voor de winterstop is het gewoon niet goed.
Twente weggespeeld in de beker
Vanavond gedomineerd in De Kuip.
- mateja
Ik ben blij dat spelers zich kapot ergeren aan foutieve beslissingen die de wedstrijd deels bepalen. Net als dat fans zoals jij en ik ons ergeren aan deze fouten. Beter dan apathisch accepteren wat er gebeurt.
Dat de jeugd dat tegenwoordig op instagram doet kan me aan m'n reet roesten, maar ik probeer dan ook met man en macht mijn leeftijd te verbloemen
-
-
- Geselecteerd voor Oranje
Je mist nog een bal op de paal van Til en wat buitenspelsituaties die wellicht niet als schot tellen, maar wel degelijk kansen waren.Prof_napo wrote: ↑24 Jan 2024, 23:24PSV heeft welgeteld 2 schoten op doel gehad, het aantal grote kansen was op minder dan een halve hand te tellen.
PSV heeft zeker in fases controle gehad maar dat niet weten om te zetten in grote kansen, enkel een schot in de korte hoek en de bal van Til die gestopt werd door Bijlow. Het strafschopmoment was een mogelijkheid om een grote kans te worden ( en had het moeten worden middels een strafschop ). Niet dat Feyenoord gigantisch veel grote kansen heefte gehad maar uiteindelijk wel meer dan PSV helaas.
Het was een vrij gelijkopgaande wedstrijd.
- mateja
Je eerste zin is gewoon niet waar? Ik kan al 1 aanval bedenken waar 2 schoten op doel in zaten, en dan hebben we het nog niet eens over de 2 100% kansen van Til daarvoor.Prof_napo wrote: ↑24 Jan 2024, 23:24PSV heeft welgeteld 2 schoten op doel gehad, het aantal grote kansen was op minder dan een halve hand te tellen.
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan was de kans 80% dat we gelijk stonden en 100% dat we tegen 10 man hadden gestaan.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Prof_napo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mateja
- Hatseflats
- Vedette
Voor de winterstop was Veerman fit en Saibari aan het bazen op het middenveld. Als nu dan Tilmann licht geblesseerd raakt en Ramalho staat te schutteren waardoor Mauro en PvA (twee linksbacks) op het middenveld komen te ballen, ja dan ben je gewoon kwetsbaar.De Realist wrote: ↑24 Jan 2024, 23:22Misschien de minst slechte, maargoed dan zijn we het daar niet over eens als je het goed vond. Ik vond dat namelijk niet.
-
- Veelbelovend talent
Ik weet niet hoe transparant de VAR is normaal gesproken. Maar wat zou ik hem graag horen over dat cruciale moment.
Wat was de reden om er niet naar te kijken?
Waarom was het geen strafschop?
Dat moment is dus bepalend geweest over doorgaan of niet. Pennel en een 2e gele kaart voor Wieffer.
Wat was de reden om er niet naar te kijken?
Waarom was het geen strafschop?
Dat moment is dus bepalend geweest over doorgaan of niet. Pennel en een 2e gele kaart voor Wieffer.
-
ShovingNE2 wrote: ↑24 Jan 2024, 23:28En dan was de kans 80% dat we gelijk stonden en 100% dat we tegen 10 man hadden gestaan.
Als mijn tante wielen in plaats van benen had was ze een fiets. Uiteindelijk helaas niet genoeg, en een moment wat een strafschop had moeten worden is net het enige manco helaas.