Ah, ja, die regels. Zoals ook het veld verlaten via de kortste route, direct geel bij opstootje (Timber, hallo?) of geel voor theater, zoals bij Giménez. Of gewoon een penalty nadat iemand op de enkel geschopt wordt. Eigenlijk was vooral PSV hinderlijk gisteren.
Feyenoord - PSV I TOTO KNVB Beker (24/01/2024)
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja hier is geen woord aan gelogen. Maar ook afgelopen zondag toen de bal helemaal niet stil heeft gelegen bij de 1 2 van Feyenoord en de commentator zei dat ie 'bijna' stil lag dus dat telt.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Normaliter mag je niet in je eigen woonplaats fluiten. Dit is natuurlijk niet genoeg.
Voor de volgende wedstrijden moet er dus gecontroleerd worden:
- Waar is de scheidsrechter geboren?
- Waar heeft de scheidsrechter gestudeerd?
- Waar wonen de ouders van de scheidsrechter?
- Waar wonen de schoonouders van de scheidsrechter?
- Waar heeft de scheidsrechter ooit een hond gekocht?
Dit ook checken voor alle assistenten, de mensen van de VAR en eventueel de arbitragecommissie van de KNVB.
Hoeveel kilometer moet het van het stadion van iedere club verwijderd zijn? Ik denk dat als het meer dan 50 moet zijn, er geen hond meer zou mogen fluiten. : mrgreen:
Het wordt echt steeds gekker met die 'de arbitrage is partijdig' nonsens.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Nationale topspeler
Hij is stadionspeaker bij Feyenoord geweest en heeft bij RTV Rijndmond gewerkt waar hij verslag deed van het kampioenschap, Feyenoorder dusdeninho32 wrote: ↑25 Jan 2024, 07:58Normaliter mag je niet in je eigen woonplaats fluiten. Dit is natuurlijk niet genoeg.
Dit ook checken voor alle assistenten, de mensen van de VAR en eventueel de arbitragecommissie van de KNVB.
Hoeveel kilometer moet het van het stadion van iedere club verwijderd zijn? Ik denk dat als het meer dan 50 moet zijn, er geen hond meer zou mogen fluiten. : mrgreen:
-
- Meervoudig international
KNVB transparant toch? Maak die VAR-gesprekken van gisteren maar openbaar dan.
Oh nee, we wachten nog steeds op dat gesprek over dat penaltymoment in de Kuip van die gekke gokturk.
Oh nee, we wachten nog steeds op dat gesprek over dat penaltymoment in de Kuip van die gekke gokturk.
-
- Vaste waarde in elftal
Dit was toch een hele pittige, waarbij de emoties de overhand kregen. Lang geleden dat ik zo heb staan schelden voor de TV. Dat Rotterdamse volk is als een lap op een stier. Wedstrijd zelf was 50/50 die je ook had kunnen winnen, maar waar je ook geen 5 uitgespeelde kansen mist. Qua voetbal beter dan afgelopen weekend. Nu zaterdag tegen Almere alle frustratie uit het lijf spelen en volle focus op de titel.
-
- Nationale topspeler
deninho32 wrote: ↑25 Jan 2024, 07:58Normaliter mag je niet in je eigen woonplaats fluiten. Dit is natuurlijk niet genoeg.
Het is inderdaad minder erg dan een clubscheidsrechter van een willekeurige club in Helmond.
- DonyellMalen
- Legende
Ben er echt goed ziek van. Maar dit houdt de selectie wel dicht bij elkaar. Zaterdag knallen tegen Almere.
- Harrydehengst
- Verbannen
- Favoriete speler: Atiba Hutchinson
-
- Vaste waarde in elftal
Niet waar toch hoop ik? En dat laten we gewoon gebeuren. PSV heeft toch wel een jurist zitten die hier een statement kan maken.RV1913 wrote: ↑25 Jan 2024, 08:12Hij is stadionspeaker bij Feyenoord geweest en heeft bij RTV Rijndmond gewerkt waar hij verslag deed van het kampioenschap, Feyenoorder dusdeninho32 wrote: ↑25 Jan 2024, 07:58
Normaliter mag je niet in je eigen woonplaats fluiten. Dit is natuurlijk niet genoeg.
- mr.top
- Internationale topspeler
11 Tinus wrote: ↑25 Jan 2024, 07:36 Wat een kater na gisteren. Het was een echte opvreet avondje voor de buis en ik was bijna vergeten hoe het ook alweer voelt als je club verliest (en de manier waarop). Enige troost is dat we ze 2 van de 3 keer wel verslagen hebben en dat we aan het einde van de rit financieel en sportief een geweldig seizoen hebben waar ook nog steeds wel wat valt te verbeteren.
Belangrijkste lessen:
- Schouten alleen nog maar als 112 optie op CV
- Mauro is volgend jaar gewoon top 15 speler
- Veerman vervangen met een type Veerman
Ja dat had ik ook. Zelfs ondanks het feit dat ik het aan zag komen. Je hoopt dat je het mis hebt.
-
- Vaste waarde in elftal
Deze man weet waar ie het over heeft. Zie je meteen. Geef m groot gelijk overigens.
-
- Nationale topspeler
Ongelooflijk zuur maar dit is wel wat het team nodig heeft. Dit is misschien wel de grootste motivatie om die titel toch binnen te slepen. Onterecht uitgeschakeld worden door Feyenoord door een arbitrale dwaling. Nu gaan ze vol erop klappen in de competitie om daar Feyenoord geen kans meer te geven en die thuiswedstrijd gaat echt enorm vlammen worden.
-
- Nationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hmm ik denk dat je hetzelfde hebt gelezen en daar staat dat hij namens RTV Rijnmond 'de microfoon hanteerde tijdens wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior'
https://www.nsp.nl/890-clay-ruperti-ex- ... etbal.html
Hij volgde de Rotterdam Marathon vanaf de motor voor RTV Rijnmond, deed jaarlijks verslag van het tennis in Ahoy en hanteerde de microfoon bij wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ptouw.html
De berichten waarvan je wist dat ze zouden gaan komen. Ik denk dat dit PSV sterker maakt.
De berichten waarvan je wist dat ze zouden gaan komen. Ik denk dat dit PSV sterker maakt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Gewoon van maken dat hij stadionspeaker was. Zo maakt de T. hun krantje dagelijks.Sensation wrote: ↑25 Jan 2024, 08:54Hmm ik denk dat je hetzelfde hebt gelezen en daar staat dat hij namens RTV Rijnmond 'de microfoon hanteerde tijdens wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior'
Hij volgde de Rotterdam Marathon vanaf de motor voor RTV Rijnmond, deed jaarlijks verslag van het tennis in Ahoy en hanteerde de microfoon bij wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior.
-
- Nationale topspeler
aha verkeerd begrepen, maar dan nog mag iemand die zo nauw is betrokken bij Rotterdamse clubs toch nooit var zijn in zon wedstrijd.Sensation wrote: ↑25 Jan 2024, 08:54Hmm ik denk dat je hetzelfde hebt gelezen en daar staat dat hij namens RTV Rijnmond 'de microfoon hanteerde tijdens wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior'
-
Gekleurde VAR of niet. Het is niet normaal dat de VAR deze situatie niet goed bekeken heeft. Als er gescoord wordt zijn ze bij twijfel 5 minuten bezig om te kijken of ze iets kunnen vinden en bij zo’n overtreding hebben ze het binnen een halve seconde gezien als ze überhaupt gekeken hebben, Schandalig. Doek die VAR maar op het is er niet eerlijker op geworden.
- These users thanked the author guus for the post:
- Heissenberrug
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eerste de dunne kant en later de dikke nog geprobeerd?Sensation wrote: ↑25 Jan 2024, 08:54Hmm ik denk dat je hetzelfde hebt gelezen en daar staat dat hij namens RTV Rijnmond 'de microfoon hanteerde tijdens wedstrijden van Feyenoord, Sparta en Excelsior'