Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
koetje
Legende

11 Tinus wrote: 25 Jan 2024, 12:27 Philippe Sandler is half Amerikaans,
Is dit inmiddels een criterium geworden?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

koetje wrote: 25 Jan 2024, 12:58
11 Tinus wrote: 25 Jan 2024, 12:27 Philippe Sandler is half Amerikaans,
Is dit inmiddels een criterium geworden?
Ik zie wel een trend ja.
ShovingNE2
Site Admin

Juancho wrote: 25 Jan 2024, 11:11Bosz wilde Vertessen ook perse houden. En toch gaat ie.
Dat is slechts de halve quote van Bosz en daarom gaat ie in deze discussie niet op. Want Bosz maakte hier een duidelijk voorbehoud.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Romaldo
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Breur
    Internationale topspeler

Zo gek is Sandler niet trouwens hoor. Speelt echt prima bij N.E.C. maar ik zou hem vooral niet halen vanwege zijn blessure verleden. Daar hebben we slechte ervaringen mee.
    Jwoeloe
    Moderator
    Clubvoorkeur: PSV

Als je zoveel wedstrijden mist door blessures kan je nooit een serieuze optie zijn, nog losstaand van kwaliteiten.
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Aub niet Sandler. Haal dan Debast op in de zomer met een eenjarig contract, of zelfs deze winter al. Verdedigend misschien niet geweldig, maar dat is Schouten ook niet en kijk hoe goed hij het doet op die positie
    11 Tinus
    Legende

Helemaal eens hoor. Als je in de zomer Debast wil halen voor pakweg 8 a 10 miljoen met een 1 jarig contract, dan kun je hem nu ook halen voor pakweg 12 miljoen zou je zeggen. Dan heb je voor volgend jaar al 1 iemand, en wellicht Mauro, voor 7 a 8 posities. En niet dat ik durf te zeggen of Debast goed genoeg is maar als je hem in de zomer interessant vindt dan is hij dat nu ook.
    Breur
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 25 Jan 2024, 16:39 Helemaal eens hoor. Als je in de zomer Debast wil halen voor pakweg 8 a 10 miljoen met een 1 jarig contract, dan kun je hem nu ook halen voor pakweg 12 miljoen zou je zeggen. Dan heb je voor volgend jaar al 1 iemand, en wellicht Mauro, voor 7 a 8 posities. En niet dat ik durf te zeggen of Debast goed genoeg is maar als je hem in de zomer interessant vindt dan is hij dat nu ook.
    Als het in dit soort gevallen op dat bedrag om 1 of 2 miljoen meer zou gaan zou het natuurlijk nooit zo'n probleem zijn..
    Madueke
    Legende

Precies, Debast is een basisspeler en een van hun beste spelers. Klop daar maar eens aan in de winterwindow een week voor de deadline. Kom je echt wel op bedragen van 15 tot 20 miljoen. Komende zomer heb je hem voor de helft gezien z'n contractsituatie.
    11 Tinus
    Legende

Madueke wrote: 25 Jan 2024, 17:06 Precies, Debast is een basisspeler en een van hun beste spelers. Klop daar maar eens aan in de winterwindow een week voor de deadline. Kom je echt wel op bedragen van 15 tot 20 miljoen. Komende zomer heb je hem voor de helft gezien z'n contractsituatie.
    Wellicht heb je hem in de zomer dan niet omdat hij het nu beter gaat doen, een EK gaat spelen, meer clubs hem willen en kunnen betalen etc etc.

Het gaat om de balans en ik heb geen idee wat Anderlecht nu zou vragen maar als dat (ik noem maar wat) 12 miljoen is en in de zomer na 4 weken onderhandelen 9 miljoen dan vind ik dat je het nu moet doen zoals de kaarten nu geschud zijn.
    Breur
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 25 Jan 2024, 17:11
    Madueke wrote: 25 Jan 2024, 17:06 Precies, Debast is een basisspeler en een van hun beste spelers. Klop daar maar eens aan in de winterwindow een week voor de deadline. Kom je echt wel op bedragen van 15 tot 20 miljoen. Komende zomer heb je hem voor de helft gezien z'n contractsituatie.
    Wellicht heb je hem in de zomer dan niet omdat hij het nu beter gaat doen, een EK gaat spelen, meer clubs hem willen en kunnen betalen etc etc.

Het gaat om de balans en ik heb geen idee wat Anderlecht nu zou vragen maar als dat (ik noem maar wat) 12 miljoen is en in de zomer na 4 weken onderhandelen 9 miljoen dan vind ik dat je het nu moet doen zoals de kaarten nu geschud zijn.
    Als het zo simpel was, dan zou PSV het ook wel nu doen. Dat is het punt. Ik snap niet helemaal hoe je denkt het beter te weten terwijl zo'n beetje de hele voetbalwereld (en dus de mensen die er van af kunnen weten) iets anders zeggen?
    11 Tinus
    Legende

Breur wrote: 25 Jan 2024, 17:20
    11 Tinus wrote: 25 Jan 2024, 17:11 Wellicht heb je hem in de zomer dan niet omdat hij het nu beter gaat doen, een EK gaat spelen, meer clubs hem willen en kunnen betalen etc etc.

Dat is het punt. Ik snap niet helemaal hoe je denkt het beter te weten terwijl zo'n beetje de hele voetbalwereld (en dus de mensen die er van af kunnen weten) iets anders zeggen?
    Nou dit vind ik wel wat zwaar gezegd. Als PSV aan geeft liever niet in de winter aan transfers te doen dan ik het daar best mee oneens zijn. En wie weet is het gewoon een Brands leugentje en komt er straks wél nog een extra speler bij. Ik geef alleen maar aan dat ik vind dat een paar extra miljoen voor je optie nummer 1 in de winter helemaal prima zou kunnen zijn vanwege de omstandigheden in de selectie nu en hoe het lijkt uit te draaien volgend jaar.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoop dat PSV nog een keer probeert bij Debast van de zomer. Hebben ze goed gezien, zou echt ideaal geweest zijn voor dit PSV.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    rjg1992
    Voijke
    Internationale topspeler

RIO wrote: 25 Jan 2024, 18:35 Hoop dat PSV nog een keer probeert bij Debast van de zomer. Hebben ze goed gezien, zou echt ideaal geweest zijn voor dit PSV.
    Ik hoop dat ze het nu nog een keer proberen.
  • These users thanked the author Voijke for the post:
    RIO
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Klapstoel
    Basisspeler

EIk vraag mezelf hardop af waarom Vertessen nog niet mag gaan. Lozano en Lang hebben toch genoeg ritme zou je zeggen. Verwacht ergens nog wel dat er iets bij komt.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Gezien de blessuregevoeligheid van Lang dit seizoen zou ik het vreemd vinden om geen vervanger van Yorbe te halen. Ook al kan Tillman daar ook prima spelen.
    Sjorsensjimmie
    Bankzitter

Klapstoel wrote: 26 Jan 2024, 07:37 EIk vraag mezelf hardop af waarom Vertessen nog niet mag gaan. Lozano en Lang hebben toch genoeg ritme zou je zeggen. Verwacht ergens nog wel dat er iets bij komt.
    Vind dit ook een hele vreemde. Afgelopen weekend kwam het bericht dat hij na Feyenoord weg zou mogen en nu ineens pas na het weekend.
    Zou dat betekenen dat er meer blessureleed is dan wij weten?
    Als Tillman morgen niet kan spelen en Bakayoko staat in het rood, wordt de spoeling zonder Vertessen heel dun.
    Straks horen we denk ik meer.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Sjorsensjimmie wrote: 26 Jan 2024, 08:27
    Klapstoel wrote: 26 Jan 2024, 07:37 EIk vraag mezelf hardop af waarom Vertessen nog niet mag gaan. Lozano en Lang hebben toch genoeg ritme zou je zeggen. Verwacht ergens nog wel dat er iets bij komt.
    Vind dit ook een hele vreemde. Afgelopen weekend kwam het bericht dat hij na Feyenoord weg zou mogen en nu ineens pas na het weekend.
    Zou dat betekenen dat er meer blessureleed is dan wij weten?
    Als Tillman morgen niet kan spelen en Bakayoko staat in het rood, wordt de spoeling zonder Vertessen heel dun.
    Straks horen we denk ik meer.
    Juist daarom is het dus geen hele vreemde.
    Standbeeld
    Mister PSV

Robson de Souza
    Vedette

Kom aan Earnest, we gaan toch wel minimaal één strategische aankoop doen?
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Robson de Souza wrote: 26 Jan 2024, 08:38 Kom aan Earnest, we gaan toch wel minimaal één strategische aankoop doen?
    En wie zou dat nu nog moeten zijn? Ik denk dat we niks gaan kopen ook al zouden we best een RCV en een extra 6/8 kunnen gebruiken.
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Robson de Souza wrote: 26 Jan 2024, 08:38 Kom aan Earnest, we gaan toch wel minimaal één strategische aankoop doen?
    De enige strategische aankoop die me logisch lijkt is een talent voor volgend jaar. Als iedereen fit is heb je een (te) volle selectie.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Voor strategische aankopen moet je richten op posities die komende zomer vacant of dun bezet zijn. Baka, Veerman, Ramalho zullen vertrekken. Met name de positie van RCV is kwetsbaar met een beperkte Braziliaan en geblesseerde huurling.
    Robson de Souza
    Vedette

TomPSV023 wrote: 26 Jan 2024, 09:02
    En wie zou dat nu nog moeten zijn? Ik denk dat we niks gaan kopen ook al zouden we best een RCV en een extra 6/8 kunnen gebruiken.
    Wat mij betreft zijn er een aantal opties. Met strategisch bedoel ik een jonge speler die aansluit bij de selectie en die in de zomer de vervanger kan zijn van een vertrekker. Gezien de geruchten en het aflopende contract van Ramalho zou het dus een vervanger van Veerman, Ramalho of Bakayoko kunnen zijn.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 26 Jan 2024, 09:51
    TomPSV023 wrote: 26 Jan 2024, 09:02

Wat mij betreft zijn er een aantal opties. Met strategisch bedoel ik een jonge speler die aansluit bij de selectie en die in de zomer de vervanger kan zijn van een vertrekker. Gezien de geruchten en het aflopende contract van Ramalho zou het dus een vervanger van Veerman, Ramalho of Bakayoko kunnen zijn.
    Voor een aantal van die spelers kan je de zogenaamde "strategische" aankoop al niet doen. Jonge spelers die volgend jaar Veerman bijvoorbeeld kunnen vervangen kosten in de winter gewoon 10+ miljoen. Jonge spelers die nog tijd nodig hebben om daarheen te groeien achter Saibari hebben we al, namelijk Land. Dus of je koopt een speler van 10+ miljoen die achter Saibari en Veerman zal zitten tot de zomer of je zit Land keihard in de weg. Van de andere 2 snap ik het overigens wel, verkoop Obispo als de geruchten kloppen en haal een jonge RCV van het geld + CL inkomsten om voor te soorteren op Ramalho's vertrek, en hetzelfde voor Bakayoko als Vertessen gaat.
    Post Reply