Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 05 Mar 2021, 19:03 Kurt Zouma zit nu op de bank in Engeland. Het is in de categorie whisful thinking maar hij zou in zijn eentje wel alle spitsen (invlusief bewierookte Haller) opvreten en uitspuigen. Teze naar rechts of wellicht naast Teze en Boscagli er voor op het middenveld.... Gewoon fijn soms te dagdromen.



Yes pleaaase
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zouma verdient nu 2,4 miljoen Pond per jaar, daarbij zal hij ook naar 'betere' clubs kunnen gaan lijkt me.
Maar hij is welkom :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik was helaas de 1e wedstrijden ook enorm fan van Der Baum. Ik had de verwachting dat dat zijn normale niveau was, helaas bleek hij de 1e wedstrijden boven zichzelf uit te stijgen en is zijn normale niveau, niveau KKD.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vond hem zelfs in de voorbereiding dit jaar ook positief opvallen. Had stiekem de hoop dat het toch wat zou gaan worden. Nu het echter weer om de knikkers gaat blijkt het toch dezelfde onhandige en kwetsbare verdediger. Teveel voor betaald en het is nog maar de vraag of je er vanaf komt. Luckassen all over again...
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt me dat Baumgartl geen toekomst meer heeft bij PSV en dat er actief, al dan niet eerst huur, wordt gezocht naar een oplossing.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Meer dan ooit zal er ingezet worden op verkoop van spelers en niet verhuren, tenzij het is om te groeien als speler. Zou best kunnen dat ze toekomst zien voor Sadilek bijvoorbeeld.

Doan zie ik terugkomen als de optie niet gelicht wordt, maar Bruma, Luckassen, Baumgartl en Piroe gaan ze echt proberen te verkopen. Verder zie ik Viergever wel vertrekken wat mooi is voor het salarishuis, maar kan ook prima blijven als nuttige kracht zoals de afgelopen weken. Fein, Guti, Rosario, Malen en Dumfries zie ik ook wel vertrekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoop dat ze verlengen met Viergever. Uitstekende kracht voor de breedte. Verder is het vooral door selecteren. Guti, Fein, Bruma, Baumgartl, Obispo, Piroe, Luckassen en Doan verkopen. En ook over Van Ginkel heb ik twijfels. Met de verkoop van deze gasten plus de spelers die een stap gaan maken,sowieso Dumfries en Malen en ik hoop Rosario kun je je selectie prima versterken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 06 Mar 2021, 14:08 Zouma verdient nu 2,4 miljoen Pond per jaar, daarbij zal hij ook naar 'betere' clubs kunnen gaan lijkt me.
Maar hij is welkom :mrgreen:
Nee joh. Die moet gewoon naar PSV komen :D
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Elfrink over de posities die PSV wil gaan versterken de komende zomer:
Een extra spits, voetballende middenvelder, centrale verdediger en keeper staan sowieso op het lijstje in Eindhoven.
https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-wil-v ... ~a565757e/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Niet heel verrassend, dus dan lijken de prioriteiten op de goede plaats te liggen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Magnus wrote: 03 Apr 2021, 08:47 Niet heel verrassend, dus dan lijken de prioriteiten op de goede plaats te liggen.
Ik ben vooral benieuwd hoe ze het budget uitgeven.

Als ze 15 miljoen wegblazen voor een spits terwijl je Noni hebt en dan een nutteloze CV haalt die er niks van kan, dan heb je dus niet je prioriteiten op orde.

Een top CV; dat is je absolute prioriteit. Een tweede keeper kan je wel huren en een spurs ook; dan geef je Fofana een jaar extra KKD bijvoorbeeld.

Maar CV en daarna een mid: daar moet 100% je budget heen.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Terechte opmerking inderdaad.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Als, áls ze 20 miljoen ‘wegblazen’ aan een keeper heb je er ook niets aan. Ik ga voor nu maar even uit van het gezonde verstand van John en Schmidt en derhalve denk ik dat zij ook wel inzien dat de DM- en CV-posities momenteel belangrijker zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Stel Malen gaat weg:

Madueke, Zahavi, Romero, Fofana, Vertessen. De eerste twee basis. Romero kan echt wel wat, hopelijk blijft hij fit. Fofana moet een jaar krijgen zoals Madueke in de winter van 2019/2020 startte. Vertessen last resort. En Cody kan er ook spelen. Alleen huren met optie tot koop. Anders niet.

Zou de laatste prio zijn wat mij betreft. Ik hoop vooral op de volgende Malen/Madueke vanuit Engeland.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Als je je topscorer verkoopt (Malen), moet je altijd een vervanger aantrekken. Hoe goed Madueke het ook doet.

Romero mag je niet meetellen, zelfs niet als back-up. Die is altijd geblesseerd. Fofana is een jong groot talent maar nog niet goed genoeg als vaste back-up, wellicht wel iemand die als 5e spits wat minuten kan maken. Hou je enkel Vertessen over als back-up (die overigens ook erg blessuregevoelig is). Dat is te weinig.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Als die spits Luuk of een type Luuk is dan is het echt prima te begrijpen hoor. Zo'n type hebben we niet voorin lopen. Je gaat er gewoon met 20% vooruit qua leiderschap en karakter.

Verder dus die CV en CM en als het kan back ups voor de backs, ik zie nogmaals PvA graag komen. En ja een keeper dus. Nog nieuws over Drolmel?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

WIe had ooit verwacht dat PSV Jørgensen aan zou trekken voor 8 miljoen. Wtf.

3 April! Laat, I know.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Apr 2021, 10:27 WIe had ooit verwacht dat PSV Jørgensen aan zou trekken voor 8 miljoen. Wtf.

3 April! Laat, I know.
1 april met verlengsnoer?
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Dreammodus voor volgend jaar: Charles de Ketelaere van Brugge volgend jaar naast Sangare. Linkspoot, fysiek waar je u tegen zegt en voetballend vermogen.

Helaas zal het potje niet zo groot zijn. Maar stel je eens voor. De Ketelaere en een topper van een Cv en je koopt de titel
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 03 Apr 2021, 09:57 Als je je topscorer verkoopt (Malen), moet je altijd een vervanger aantrekken. Hoe goed Madueke het ook doet.

Romero mag je niet meetellen, zelfs niet als back-up. Die is altijd geblesseerd. Fofana is een jong groot talent maar nog niet goed genoeg als vaste back-up, wellicht wel iemand die als 5e spits wat minuten kan maken. Hou je enkel Vertessen over als back-up (die overigens ook erg blessuregevoelig is). Dat is te weinig.
Ik zou niet weten waarom je Madueke niet doorschuift? Dat deden we met Malen ook. En kijken we naar andere posities: Memphis volgde Mertens op. En Bergwijn weer Depay. En nu Gakpo weer Bergwijn.

Kan nou niet zeggen dat het slecht uitpakt. Noni in de basis volgend jaar. Dat moet uiteindelijk de grootste transfer ooit worden maar die heeft (terecht) niet het geduld om 2 jaar reserve te zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 03 Apr 2021, 12:25 Dreammodus voor volgend jaar: Charles de Ketelaere van Brugge volgend jaar naast Sangare. Linkspoot, fysiek waar je u tegen zegt en voetballend vermogen.

Helaas zal het potje niet zo groot zijn. Maar stel je eens voor. De Ketelaere en een topper van een Cv en je koopt de titel
Nee man. Echt niet. Er is een aanjager, leider en strijder nodig. Bijna alles wat De Ketelaere niet is. 27+

Bovenop, niet goed genoeg. Misschien ooit maar PSV heeft nu directe kwaliteit nodig.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tzolis/Hlousek, Wijnaldum/Kampl, Alderweireld/Kim en Drommel.

Daarnaast hoop ik op Patrick van Aanholt.

Klaar!

Koopmeiners zou in mijn ogen ook goed passen, maar die beschouw ik als onhaalbaar. Evenals Boadu, die ik als spits ook warm welkom zou heten.
Last edited by FritskePhilips on 03 Apr 2021, 19:22, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 03 Apr 2021, 19:21 Tzolis/Hlousek, Wijnaldum/Kampl, Alderweireld/Kim en Drommel.

Daarnaast hoop ik op Patrick van Aanholt.

Klaar!
Adam Hslousek?
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 03 Apr 2021, 18:54
TomPSV wrote: 03 Apr 2021, 09:57 Als je je topscorer verkoopt (Malen), moet je altijd een vervanger aantrekken. Hoe goed Madueke het ook doet.

Romero mag je niet meetellen, zelfs niet als back-up. Die is altijd geblesseerd. Fofana is een jong groot talent maar nog niet goed genoeg als vaste back-up, wellicht wel iemand die als 5e spits wat minuten kan maken. Hou je enkel Vertessen over als back-up (die overigens ook erg blessuregevoelig is). Dat is te weinig.
Ik zou niet weten waarom je Madueke niet doorschuift? Dat deden we met Malen ook. En kijken we naar andere posities: Memphis volgde Mertens op. En Bergwijn weer Depay. En nu Gakpo weer Bergwijn.

Kan nou niet zeggen dat het slecht uitpakt. Noni in de basis volgend jaar. Dat moet uiteindelijk de grootste transfer ooit worden maar die heeft (terecht) niet het geduld om 2 jaar reserve te zijn.
Dat bedoel ik ook. Madueke en Zahavi basis, maar dan heb je de blessuregevoelige Vertessen als enige serieuze back-up. Dat is te weinig. Daar moet een grote concurrent voor Madueke en Zahavi bij als je je topscorer verkoopt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Apr 2021, 19:22Adam Hslousek?
Hlozek heb ik in mijn Fifa 2020 carriere gekocht namens PSV. Toppertje.
Kon overal voorin en had een fijne trap.

Als John tips nodig heeft om hem binnen te halen kan hij me bellen.
Locked