Ik verwacht dat hij in -19/Jong gaat spelen en zo nu en dan mee zal trainen bij 1. Is nog maar 16 jaar.Jur1913 wrote: ↑27 Jan 2024, 17:21 Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.
Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?
Ik ben benieuwd
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Jur1913
- Joenepsv
- Legende
Als we hem halen dan gaat hij gelijk naar Jong. Die speelt al in het eerste van AIK. Die trek je niet aan met het vooruitzicht van -19. Kost bovendien een lieve duit. En daarnaast hebben we weinig kwaliteit in de spits bij Jong dus is hij van harte welkom.Standbeeld wrote: ↑27 Jan 2024, 17:28Ik verwacht dat hij in -19/Jong gaat spelen en zo nu en dan mee zal trainen bij 1. Is nog maar 16 jaar.Jur1913 wrote: ↑27 Jan 2024, 17:21 Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.
Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?
Ik ben benieuwd
-
- Internationale topspeler
Dat wel ja. Maar ook 2 meter 40 lang met veel minuten in de benen in de hoogste competitie in Zweden. Denk dat zo'n jongen er nog wel eens verrassend snel klaar voor kan zijnStandbeeld wrote: ↑27 Jan 2024, 17:28Ik verwacht dat hij in -19/Jong gaat spelen en zo nu en dan mee zal trainen bij 1. Is nog maar 16 jaar.Jur1913 wrote: ↑27 Jan 2024, 17:21 Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.
Ik ben benieuwd
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
Hebben zij Nusa al verkocht dan?
Edit: Range 5,2-6,2 miljoen euro. Te doen....
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Doe mij maar een Belg voor een Belg dan.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Gekke Gerrit
-
- Lid scoutingsteam
een back-up ook linksbuiten lijkt mij ook onhandig kijkende naar de selectie.
Een speler met extreme snelheid en diepte zou ik wel graag erbij zien komen. Ik ken de beste man uit Zweden niet
Een middenvelder zou te gek zijn, maar anders is het ook goed.
-
- Meervoudig international
- Heissenberrug
- Juancho
- Mister PSV
Je vraagt naar de bekende weg. Ik heb het al langer, als 1 van de weinigen hier, over dat er gerust wat mag gebeuren deze window en dat ik zeker niet zo bang ben voor een negatief effect in de groep.Heissenberrug wrote: ↑27 Jan 2024, 19:42Dat concludeer je op basis van de laatste 1,5 week of had je dit 3 weken terug ook gezegd?
Maar dat zal je dan blijkbaar gemist hebben. Dat kan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heissenberrug
Kennelijk heb ik dat gemist dan, ik vind absoluut niet dat we "toe zijn" aan vers bloed. Het team loopt dit seizoen als een tiet, we krijgen snel weer nieuwe spelers erbij met Bella-Kotchap, Veerman, Saibari en Tillman. Dan heb je nog spelers die zich aan het ontwikkelen zijn zoals Land en Mauro die op de weg terug is. Als je dus nog vers bloed voor het 1e gaat halen gaat dat ten kostte van een van deze spelers.Juancho wrote: ↑27 Jan 2024, 19:44Je vraagt naar de bekende weg. Ik heb het al langer, als 1 van de weinigen hier, over dat er gerust wat mag gebeuren deze window en dat ik zeker niet zo bang ben voor een negatief effect in de groep.Heissenberrug wrote: ↑27 Jan 2024, 19:42
Dat concludeer je op basis van de laatste 1,5 week of had je dit 3 weken terug ook gezegd?
Maar dat zal je dan blijkbaar gemist hebben. Dat kan.
Natuurlijk moeten we wel weer stevig gaan doorselecteren in de zomer maar je kunt niet nu al spelers halen en die een half seizoen op de bank laten plaats nemen. We hebben ook nog spelers als Pepi die te weinig spelen voor wat ze eigenlijk verdienen.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Lente
- Juancho
- Mister PSV
Niet helemaal mee eens maar dan verval ik in herhaling. Dus voor de beargumentatie waarom ik graag alvast wat strategische zetten zie in de komende laatste dagen van de markt en ook op welke posities verwijs ik je even naar mijn eerdere posts. Als je dat wil weten. Of juist nietHeissenberrug wrote: ↑27 Jan 2024, 19:47Kennelijk heb ik dat gemist dan, ik vind absoluut niet dat we "toe zijn" aan vers bloed. Het team loopt dit seizoen als een tiet, we krijgen snel weer nieuwe spelers erbij met Bella-Kotchap, Veerman, Saibari en Tillman. Dan heb je nog spelers die zich aan het ontwikkelen zijn zoals Land en Mauro die op de weg terug is. Als je dus nog vers bloed voor het 1e gaat halen gaat dat ten kostte van een van deze spelers.
Natuurlijk moeten we wel weer stevig gaan doorselecteren in de zomer maar je kunt niet nu al spelers halen en die een half seizoen op de bank laten plaats nemen. We hebben ook nog spelers als Pepi die te weinig spelen voor wat ze eigenlijk verdienen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Niet haalbaar (nu), vandaag weer basis en 90 minuten.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
-
- International
Pfoeh, Veerman is nauwelijks te vervangen door een speler met dezelfde kwaliteiten aan de bal. Alhoewel we vorig seizoen niet zonder Xavi hadden kunnen denken. Ik zou inderdaad geen uitgerangeerde routiniers halen, in ieder geval niet leeftijd 30+, eerder de categorie 25-30. Types als Henderson en Wijnaldum kosten een godsvermogen en kunnen ook zwaar aftakelen. Leuk dat kleedkamer gedoe, maar als Henderson zelf geen reet presteert, zal Hato hem ook niet meer serieus nemen.
- These users thanked the author Ricardo Zamora for the post:
- Menno1
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Zou wel mooi zijn, een jonge spits voor Jong PSV om even 6 maanden te wennen aan de club, de nieuwe omgeving en dan per 2024/2025 bij het eerste. Dan heb je met Land en deze jongen 2 hele talentvolle spelers die Bosz zeker door zal laten breken.