Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Jur1913 wrote: 27 Jan 2024, 17:21 Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.

Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?

Ik ben benieuwd
Ik verwacht dat hij in -19/Jong gaat spelen en zo nu en dan mee zal trainen bij 1. Is nog maar 16 jaar.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Jur1913
    Joenepsv
    Legende

Standbeeld wrote: 27 Jan 2024, 17:28
    Jur1913 wrote: 27 Jan 2024, 17:21 Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.

Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?

Ik ben benieuwd
    Ik verwacht dat hij in -19/Jong gaat spelen en zo nu en dan mee zal trainen bij 1. Is nog maar 16 jaar.
    Als we hem halen dan gaat hij gelijk naar Jong. Die speelt al in het eerste van AIK. Die trek je niet aan met het vooruitzicht van -19. Kost bovendien een lieve duit. En daarnaast hebben we weinig kwaliteit in de spits bij Jong dus is hij van harte welkom.
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Nu Sonko nog.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 27 Jan 2024, 17:28

Ik ben benieuwd
    Dat wel ja. Maar ook 2 meter 40 lang met veel minuten in de benen in de hoogste competitie in Zweden. Denk dat zo'n jongen er nog wel eens verrassend snel klaar voor kan zijn
    Bossche bol
    Meervoudig international

FritskePhilips wrote: 27 Jan 2024, 17:33 Nu Sonko nog.

Dit berichtte kalkoen
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Bossche bol wrote: 27 Jan 2024, 17:35
    FritskePhilips wrote: 27 Jan 2024, 17:33 Nu Sonko nog.

Dit berichtte kalkoen
    Hebben zij Nusa al verkocht dan?

Edit: Range 5,2-6,2 miljoen euro. Te doen....
    Tjompie
    Internationale topspeler

Peter op de vraag of er vervanger voor Vertessen komt: :""In ieder geval niet voor die positie."
    Dus geen nieuwe buitenspeler, maar mogelijk dus wel een speler voor een andere positie
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ja, viel mij ook op.
    Madueke
    Legende

Een spits voor Jong PSV? :D
    Klapstoel
    Basisspeler

Zeker! Verwacht door deze opmerking ook nog iets erbij. Hoe en wat ben ik zeer benieuwd
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Doe mij maar een Belg voor een Belg dan.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Gekke Gerrit
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Tjompie wrote: 27 Jan 2024, 18:22 Peter op de vraag of er vervanger voor Vertessen komt: :""In ieder geval niet voor die positie."
    Dus geen nieuwe buitenspeler, maar mogelijk dus wel een speler voor een andere positie
    een back-up ook linksbuiten lijkt mij ook onhandig kijkende naar de selectie.
    Een speler met extreme snelheid en diepte zou ik wel graag erbij zien komen. Ik ken de beste man uit Zweden niet

Een middenvelder zou te gek zijn, maar anders is het ook goed.
    Sao-Mellow
    Meervoudig international

Middenvelder of RCV zou allebei wel lekker zijn🤪
    Juancho
    Mister PSV

Sowieso wat vers bloed zal goed zijn voor dit elftal.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 27 Jan 2024, 19:24 Sowieso wat vers bloed zal goed zijn voor dit elftal.
    Dat concludeer je op basis van de laatste 1,5 week of had je dit 3 weken terug ook gezegd?
    Juancho
    Mister PSV

Heissenberrug wrote: 27 Jan 2024, 19:42
    Juancho wrote: 27 Jan 2024, 19:24 Sowieso wat vers bloed zal goed zijn voor dit elftal.
    Dat concludeer je op basis van de laatste 1,5 week of had je dit 3 weken terug ook gezegd?
    Je vraagt naar de bekende weg. Ik heb het al langer, als 1 van de weinigen hier, over dat er gerust wat mag gebeuren deze window en dat ik zeker niet zo bang ben voor een negatief effect in de groep.

Maar dat zal je dan blijkbaar gemist hebben. Dat kan.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 27 Jan 2024, 19:44
    Heissenberrug wrote: 27 Jan 2024, 19:42

Je vraagt naar de bekende weg. Ik heb het al langer, als 1 van de weinigen hier, over dat er gerust wat mag gebeuren deze window en dat ik zeker niet zo bang ben voor een negatief effect in de groep.

Kennelijk heb ik dat gemist dan, ik vind absoluut niet dat we "toe zijn" aan vers bloed. Het team loopt dit seizoen als een tiet, we krijgen snel weer nieuwe spelers erbij met Bella-Kotchap, Veerman, Saibari en Tillman. Dan heb je nog spelers die zich aan het ontwikkelen zijn zoals Land en Mauro die op de weg terug is. Als je dus nog vers bloed voor het 1e gaat halen gaat dat ten kostte van een van deze spelers.

Natuurlijk moeten we wel weer stevig gaan doorselecteren in de zomer maar je kunt niet nu al spelers halen en die een half seizoen op de bank laten plaats nemen. We hebben ook nog spelers als Pepi die te weinig spelen voor wat ze eigenlijk verdienen.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Lente
    Juancho
    Mister PSV

Heissenberrug wrote: 27 Jan 2024, 19:47
    Juancho wrote: 27 Jan 2024, 19:44

Kennelijk heb ik dat gemist dan, ik vind absoluut niet dat we "toe zijn" aan vers bloed. Het team loopt dit seizoen als een tiet, we krijgen snel weer nieuwe spelers erbij met Bella-Kotchap, Veerman, Saibari en Tillman. Dan heb je nog spelers die zich aan het ontwikkelen zijn zoals Land en Mauro die op de weg terug is. Als je dus nog vers bloed voor het 1e gaat halen gaat dat ten kostte van een van deze spelers.

Natuurlijk moeten we wel weer stevig gaan doorselecteren in de zomer maar je kunt niet nu al spelers halen en die een half seizoen op de bank laten plaats nemen. We hebben ook nog spelers als Pepi die te weinig spelen voor wat ze eigenlijk verdienen.
    Niet helemaal mee eens maar dan verval ik in herhaling. Dus voor de beargumentatie waarom ik graag alvast wat strategische zetten zie in de komende laatste dagen van de markt en ook op welke posities verwijs ik je even naar mijn eerdere posts. Als je dat wil weten. Of juist niet 😁 :shake:
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Vranckx toch maar ophalen in Wolfsburg vanavond?
    Madueke
    Legende

XaviS7mons wrote: 27 Jan 2024, 20:54 Vranckx toch maar ophalen in Wolfsburg vanavond?
    Niet haalbaar (nu), vandaag weer basis en 90 minuten.
    DC_PSV
    Vedette

Ajax haalt Henderson, wij halen Wijnaldum wel terug.
    #simplythebest
    29.04.2007
    Nationale topspeler

DC_PSV wrote: 27 Jan 2024, 21:00 Ajax haalt Henderson, wij halen Wijnaldum wel terug.
    Saibari is onze jonge Wijnaldum..
    Menno1
    Legende

DC_PSV wrote: 27 Jan 2024, 21:00 Ajax haalt Henderson, wij halen Wijnaldum wel terug.
    Nergens voor nodig. Wel mag Stewart flink aanneemt vak deze zomer. Veerman vervangen gaat een uitdaging worden voor Boszhball.
    Ricardo Zamora
    International

Menno1 wrote: 28 Jan 2024, 04:29
    Nergens voor nodig. Wel mag Stewart flink aanneemt vak deze zomer. Veerman vervangen gaat een uitdaging worden voor Boszhball.
    Pfoeh, Veerman is nauwelijks te vervangen door een speler met dezelfde kwaliteiten aan de bal. Alhoewel we vorig seizoen niet zonder Xavi hadden kunnen denken. Ik zou inderdaad geen uitgerangeerde routiniers halen, in ieder geval niet leeftijd 30+, eerder de categorie 25-30. Types als Henderson en Wijnaldum kosten een godsvermogen en kunnen ook zwaar aftakelen. Leuk dat kleedkamer gedoe, maar als Henderson zelf geen reet presteert, zal Hato hem ook niet meer serieus nemen.
  • These users thanked the author Ricardo Zamora for the post:
    Menno1
    ‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zou wel mooi zijn, een jonge spits voor Jong PSV om even 6 maanden te wennen aan de club, de nieuwe omgeving en dan per 2024/2025 bij het eerste. Dan heb je met Land en deze jongen 2 hele talentvolle spelers die Bosz zeker door zal laten breken.
    Post Reply