Transferwindow 2023/24
- DC_PSV
- Vedette
Ramalho kan fysiek moeilijk dit schema aan, dat was voor de winterstop ook al duidelijk. Met Ketchup die pas in maart ofso kan spelen, heb je nagenoeg geen reserve RCV. Alleen haal je nu wéér geen fitte speler in de winterstop, net als Hazard afgelopen winter.
#simplythebest
-
- Legende
Ze hebben het bericht inderdaad aangevuld bij A Bola.
5 ton huursom en Sporting wil (zoveel mogelijk van) de 10 miljoen aankoopsom terug. Zijn bereid om mee te werken vanwege een speler die nog terugkomt van de Afrika Cup en een opkomend talent. En natuurlijk ook vanwege zijn blessuregevoeligheid.
5 ton huursom en Sporting wil (zoveel mogelijk van) de 10 miljoen aankoopsom terug. Zijn bereid om mee te werken vanwege een speler die nog terugkomt van de Afrika Cup en een opkomend talent. En natuurlijk ook vanwege zijn blessuregevoeligheid.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Obispo is toch weer topfit? Waarschijnlijk veel fitter dan sint-juttemis...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar ik ga er toch vanuit dat als PSV St Juste wil, dat hij gewoon fit is en meteen mee kan doen? Anders zou ik dit wel een hele domme transfer vinden in de wetenschap dat Kotchap in maart terug is.
-
- Vedette
-
Maar hij is nú wel fit las ik en PSV gaat nu geen geblesseerde speler ophalen.
Ik denk dat PSV snapt dat het íets moet doen en ik zou het toejuichen. Centraal alleen met Ramalho het seizoen afmaken, dat wil niemand hier. Teze past perfect op RB, draait een topseizoen en dan wil je hem niet opschuiven.
Ik denk dat PSV snapt dat het íets moet doen en ik zou het toejuichen. Centraal alleen met Ramalho het seizoen afmaken, dat wil niemand hier. Teze past perfect op RB, draait een topseizoen en dan wil je hem niet opschuiven.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
- Robson de Souza • M.Delgado • smoortje
-
- Vedette
Ok, en dan raakt hij straks na 3 wedstrijden geblesseerd en dan scharen we het weer onder de noemer ‘pech’?Revolinho wrote: ↑28 Jan 2024, 20:30 Maar hij is nú wel fit las ik en PSV gaat nu geen geblesseerde speler ophalen.
-
- Vedette
Of we halen niets en verliezen tegen Dortmund vanwege Ramalho. Iets meer vertrouwen in de TD mag wel hoor.Chucky wrote: ↑28 Jan 2024, 20:40Ok, en dan raakt hij straks na 3 wedstrijden geblesseerd en dan scharen we het weer onder de noemer ‘pech’?Revolinho wrote: ↑28 Jan 2024, 20:30 Maar hij is nú wel fit las ik en PSV gaat nu geen geblesseerde speler ophalen.
-
- Vedette
Denk jij dat St. Juste vs Ramalho het verschil maakt tussen wel of niet door gaan tegen Dortmund?Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2024, 20:42Of we halen niets en verliezen tegen Dortmund vanwege Ramalho. Iets meer vertrouwen in de TD mag wel hoor.
- mateja
- Clubvoorkeur: PSV
Dat zou zomaar kunnen ja. Is niet alleen die 2 poppetjes, maar wel een ander spel dat je kan spelen doordat je met St Juste een stuk kan opschuiven op t veld.Chucky wrote: ↑28 Jan 2024, 20:48Denk jij dat St. Juste vs Ramalho het verschil maakt tussen wel of niet door gaan tegen Dortmund?Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2024, 20:42
Of we halen niets en verliezen tegen Dortmund vanwege Ramalho. Iets meer vertrouwen in de TD mag wel hoor.
- These users thanked the author mateja for the post (total 2):
- Vanthaman18 • guus
-
- Vedette
Ik heb meer vertrouwen in St. Juste als hij moet sprinten tegen Malen. Ramalho is dan te traag.Chucky wrote: ↑28 Jan 2024, 20:48Denk jij dat St. Juste vs Ramalho het verschil maakt tussen wel of niet door gaan tegen Dortmund?Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2024, 20:42
Of we halen niets en verliezen tegen Dortmund vanwege Ramalho. Iets meer vertrouwen in de TD mag wel hoor.
-
Ik denk inderdaad dat Bosz graag de volgende stap in dominantie wilt zetten en dat is de ruimte achter het centrale duo dicht zetten. Elke tegenstander probeert nu die zwakte bij PSV te bespelen en Ramalho te lokken. En leeftijd gaat ook een rol spelen bij Ramalho, we gaan nu het zwaarste deel van de competitie in. Bovendien spelen spitsen anders wanneer ze weten dat ze het op snelheid niet van een centrale verdediger gaan winnen.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 2):
- Rikkert1234 • Jur1913
- Trixm
- Vedette
St Juste was afgelopen seizoen een topper als ik mij goed herinner, dit seizoen meer geblesseerd? Volgens mij wel een hele interessante toevoeging in de selectie die wel eens cruciaal kan zijn voor het tweeluik met Dortmund.
Saibari is underrated.
- Joenepsv
- Legende
Vind het idee van een snelle verdediger ook logisch. Daar hadden we al op gemikt met Bella-Kotchap. Door omstandigheden is dat niks geworden. Maar dat je die dan wil vervangen met iemand die dit seizoen nog geen 90 minuten heeft gespeeld vind ik nogal een gokje. Vind het sowieso geen sterk beleid als je na een half jaar scouten met huurling St. Juste aankomt. Ga voor een structurele oplossing in je defensie en stop met pleisters plakken. Mocht dit doorgaan dan zijn de laatste drie versterkingen voor je centrum allemaal huurlingen.
- ShovingNE2
- Site Admin
lekker. reuring!
Ik mis nog serieuze interesse in een speler terugkomend van een kruisbandblessure en dan gaan de bubbels open hoor. God wat heb ik dit gemist.
Ik mis nog serieuze interesse in een speler terugkomend van een kruisbandblessure en dan gaan de bubbels open hoor. God wat heb ik dit gemist.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Breur
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Klopt wel wat je zegt, het is eigenlijk ook een gok, maar als die goed uitpakt (lees: St. Juste blijft fit) dan heb je echt wel een prima RCV. Raakt ie toch weer geblesseerd dan keert ie gewoon weer terug naar Lissabon en zijn er komende zomer echt geen excuses meer om een echte fatsoenlijke RCV te kopen. Wat was de laatste 'ok' RCV? Jeffrey Bruma?Joenepsv wrote: ↑28 Jan 2024, 21:09 Vind het idee van een snelle verdediger ook logisch. Daar hadden we al op gemikt met Bella-Kotchap. Door omstandigheden is dat niks geworden. Maar dat je die dan wil vervangen met iemand die dit seizoen nog geen 90 minuten heeft gespeeld vind ik nogal een gokje. Vind het sowieso geen sterk beleid als je na een half jaar scouten met huurling St. Juste aankomt. Ga voor een structurele oplossing in je defensie en stop met pleisters plakken. Mocht dit doorgaan dan zijn de laatste drie versterkingen voor je centrum allemaal huurlingen.
Dat ze dit soort gokjes willen nemen zegt wel alles over Ramalho, daar is iedereen inmiddels echt helemaal klaar mee.
- Hatseflats
- Vedette
Dooddoener. Beter iets dan niks he.Chucky wrote: ↑28 Jan 2024, 20:40Ok, en dan raakt hij straks na 3 wedstrijden geblesseerd en dan scharen we het weer onder de noemer ‘pech’?Revolinho wrote: ↑28 Jan 2024, 20:30 Maar hij is nú wel fit las ik en PSV gaat nu geen geblesseerde speler ophalen.
-
Ga je mond spoelen.Madueke wrote: ↑28 Jan 2024, 21:18Wat was de laatste 'ok' RCV? Jeffrey Bruma?Joenepsv wrote: ↑28 Jan 2024, 21:09 Vind het idee van een snelle verdediger ook logisch. Daar hadden we al op gemikt met Bella-Kotchap. Door omstandigheden is dat niks geworden. Maar dat je die dan wil vervangen met iemand die dit seizoen nog geen 90 minuten heeft gespeeld vind ik nogal een gokje. Vind het sowieso geen sterk beleid als je na een half jaar scouten met huurling St. Juste aankomt. Ga voor een structurele oplossing in je defensie en stop met pleisters plakken. Mocht dit doorgaan dan zijn de laatste drie versterkingen voor je centrum allemaal huurlingen.
Moreno
-
- Vedette
Hoezo dooddoener?
Of maak het seizoen af met Ramalho/BK/Schouten als RCV, of haal een versterking voor de lange termijn. Wederom een speler huren die ook nog eens extreem blessuregevoelig is, is gewoon geld verkwanselen.