Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
R.Manco
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 28 Jan 2024, 21:21
Madueke wrote: 28 Jan 2024, 21:18
Wat was de laatste 'ok' RCV? Jeffrey Bruma?
Ga je mond spoelen.

Moreno
Moreno als RCV?
Mick Jagger
Lid van verdienste

Ga je mond spoelen.

Moreno
Was een LCV. Was ook wel ietsjes beter dan 'ok'.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post:
    Ardbeg
    mateja
    Internationale topspeler

Ga je mond spoelen.

Moreno
    Die stond links 😅
    Hatseflats
    Vedette

Chucky wrote: 28 Jan 2024, 21:21
    Hatseflats wrote: 28 Jan 2024, 21:18

Dooddoener. Beter iets dan niks he.
    Hoezo dooddoener?

Of maak het seizoen af met Ramalho/BK/Schouten als RCV, of haal een versterking voor de lange termijn. Wederom een speler huren die ook nog eens extreem blessuregevoelig is, is gewoon geld verkwanselen.
    Schouten is geen CV en hem moet je daar ook absoluut niet willen. Juste kan ook een versterking zijn voor de lange termijn, want waarschijnlijk een koopoptie.

Zeggen dat een speler na 3 wedstrijden geblesseerd kan raken kan je over iedere aankoop (huur of koop) zeggen. Dus dat is absoluut een dooddoener ja.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ga je mond spoelen.

Moreno
    Dat was een LCV, ouwe kenner.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    matejaArdbeg
    Revolinho
    Internationale topspeler

Centrale verdediger heb ik het over.

Trouwens. Ik bedenk me net… als St. Juste komt, kan hij as. zaterdag al spelen…. zou wel HEUL welkom zijn.
    koetje
    Legende

Het is meestal niks zo,,n graai in de internationale bak van leftovers.

Hij schijnt wel supersnel te zijn. Dar is het enige positieve wat nu bij me opkomt, helaas.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Blessuregevoelig of niet, hij is nu fit en is vele malen sneller dan Ramalho. Met het oog op het drukke schema en de CL snap ik deze interesse heel goed. Het is toch belacheljjk dat er geen echte concurrent is voor de waarschijnlijk zwakste schakel uit onze basis 11?

Het gaat erom dat je straks St. Juste en Ramalho kan afwisselen, wat beide spelers fit én scherp houdt.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    LeandroBonfim
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Zou St. juste nou een betere optie dan Teze als RCV zijn? Ik begrijp dat PSV de laatste linie voor de komende maanden extra wil stutten, maar in deze fase denk ik dat je beter met Teze kan schuiven. Met Dest en Sambo heb je prima achtervang voor RB.
    Revolinho
    Internationale topspeler

koetje wrote: 28 Jan 2024, 21:33 Het is meestal niks zo,,n graai in de internationale bak van leftovers.

Hij schijnt wel supersnel te zijn. Dar is het enige positieve wat nu bij me opkomt, helaas.
    Met het verschil dat PSV hem afgelopen zomer al wilde, zo schijnt. Dat maakt het geen graai, integendeel zelfs. Als het lukt, eerder een bossmove.
    ComeOnPSV
    Vedette

Als de blessure van Lang weer tegen gaat vallen en Vertessen vertrekt moet er ook nog een buitenspeler bij.
    Søren
    Meervoudig international

St Juste zou ook op de positie van Teze, in zijn specifieke rol, prima uit de voeten kunnen, dus mits hij fit blijft begrijp ik deze transfer/huur wel, ook richting de toekomst.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Zou nu toch raar zijn als je Vertessen laat gaan, terwijl Lang er weer weken uitligt misschien…
    Søren
    Meervoudig international

En credits voor @psvmedium
    René1978
    Nationale topspeler

Driouech oppikken als Lang geblesseerd blijkt en Vertessen gaat.
  • These users thanked the author René1978 for the post:
    Paulus1913
    Breur
    Internationale topspeler

St. Juste is mogelijk niet geblesseerd momenteel maar fit en zeker wedstrijdfit bij PSV is momenteel wel wat anders. Ik snap de noodzaak om iets te doen achterin, maar had toch liever een stabielere optie gezien.

Maar goed, het is de winterstop dan is het sowieso karig qua opties.
    ComeOnPSV
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 28 Jan 2024, 21:41 Zou nu toch raar zijn als je Vertessen laat gaan, terwijl Lang er weer weken uitligt misschien…
    Als we hem nu niet laten gaan... ja sportief staat voorop, maar Yorbe wil gewoon weg en het juiste bedrag is geboden. Hij heeft al anderhalve week uitstel gekregen.

We blijven een club die ook eendracht en netheid voorop heeft staan. Dan kan je niet iemand nu nog een transfer afpakken.
    trouwepsvfan
    Vedette

We zijn een topclub waarbij alles moet wijken voor het kampioenschap, geen liefdadigheidsinstelling voor spelers die een transfer willen maken.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    SørenGalactico
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    ComeOnPSV
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 28 Jan 2024, 21:46 We zijn een topclub waarbij alles moet wijken voor het kampioenschap, geen liefdadigheidsinstelling voor spelers die een transfer willen maken.
    Normaal ben ik het met je eens. Maar Vertessen heeft alles gegeven en die toezegging is nu echt wel gedaan. Anders kan die medische keuring morgen niet plaatsvinden. Dus dan moet je het op een gegeven moment ook gewoon laten.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Driouech a la veerman transfer destijds zie ik wel zitten ja.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

ComeOnPSV wrote: 28 Jan 2024, 21:47
    Normaal ben ik het met je eens. Maar Vertessen heeft alles gegeven en die toezegging is nu echt wel gedaan. Anders kan die medische keuring morgen niet plaatsvinden. Dus dan moet je het op een gegeven moment ook gewoon laten.
    Cocu blokkeerde ooit een transfer van Locadia, terwijl die al met de medische keuring bezig was.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Paulus1913 wrote: 28 Jan 2024, 21:48 Driouech a la veerman transfer destijds zie ik wel zitten ja.
    Dan zou ik toch eerder voor Sahraoui gaan.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Vertessen komt op mij niet over alsof hij mentaal zo sterk is dat hij zich er goed overeen zet en weer maximaal presteert. Daarbij ook gewoon een beperkte hardloper, dus ik denk eigenlijk dat we met spelers als Tilman, Babadi en Pepi en enkele tactische verschuivingen er niet slechter op worden.
    Lente
    Meervoudig international

Is dit niet precies wat Shoving onlangs al zei? Een aankoop die eigenlijk voor komende zomer gepland staat naar voren halen? St Juste stond naar het schijnt al langer in de belangstelling. Voor € 500.000,- is dit toch best te rechtvaardigen? Je hebt nu een versterking nodig, hij kan nu al van toegevoegde waarde zijn, het kost je geen super hoog bedrag, blijkt het uiteindelijk geen match te zijn dan laat je hem lopen. Dit is toch in alles beter dan St Juste pas in de zomer aan te schaffen? Juist omdat hij al langer op de radar staat mag je er van uit gaan dat dit geen pleisterplak werk is en dat hij juist al ruimschoots gescout is. Alleen haal je hem nu een half jaar eerder wat je dus een bescheiden bedrag extra kost maar daar staat wel tegenover dat je hem ook een half jaar eerder kunt gebruiken. Hij past volgens mij precies in het profiel wat Bosz en Stewart voor ogen hebben en NL spelers hebben nu eenmaal de voorkeur. Ik zie het een beetje als een Schouten aankoop eerlijk gezegd.
    Oh PSV wat je met me doet…
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Ykhim wrote: 28 Jan 2024, 21:50
    Paulus1913 wrote: 28 Jan 2024, 21:48 Driouech a la veerman transfer destijds zie ik wel zitten ja.
    Dan zou ik toch eerder voor Sahraoui gaan.
    Heerlijk spelertje.
  • These users thanked the author LeandroBonfim for the post:
    Ykhim
    Post Reply