Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

Bosz zei gisteren nog dat Lang, Lozano, Tillman en Saibari allemaal op de linkerflank kunnen spelen. Die zijn nu inderdaad niet allemaal aanwezig, maar PSV gaat die transfer van Vertessen heus niet afblazen.

Niks ten nadele van die jonge Zweedse spits die ze willen halen, maar als Jong PSV iets nodig heeft dan is het een talentvolle buitenspeler die je dan eventueel ook de plek van Vertessen had kunnen geven bij het eerste.
Chucky
Vedette

ComeOnPSV wrote: 28 Jan 2024, 21:45
Vanthaman18 wrote: 28 Jan 2024, 21:41 Zou nu toch raar zijn als je Vertessen laat gaan, terwijl Lang er weer weken uitligt misschien…
Als we hem nu niet laten gaan... ja sportief staat voorop, maar Yorbe wil gewoon weg en het juiste bedrag is geboden. Hij heeft al anderhalve week uitstel gekregen.

We blijven een club die ook eendracht en netheid voorop heeft staan. Dan kan je niet iemand nu nog een transfer afpakken.
Nood breekt wetten…
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Liefst Vertessen laten gaan en groot talent halen.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Vertessen heb je geen k*t meer aan, die zit in Berlijn al op de tribune. Dat station is gepasseerd. Opzich niet erg, dan kunnen we zijn vervanger alvast halen nu.
Evt. huren.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Razzaa
    Ex unitate vires
    ComeOnPSV
    Vedette

Dat nood breekt wetten en Yorbe Vertessen ooit bij PSV samen zouden gaan...

Nee gewoon verkopen. Die 5 mill kunnen we goed inzetten.
    Rikkert1234
    Vedette

Ykhim wrote: 28 Jan 2024, 21:50
    Paulus1913 wrote: 28 Jan 2024, 21:48 Driouech a la veerman transfer destijds zie ik wel zitten ja.
    Dan zou ik toch eerder voor Sahraoui gaan.
    Leuke speler maar veel te duur voor een speler die nog wel rendement moet leren koppelen aan zijn spel.

Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Als je bij Excelsior Driouech kan halen voor een mil of 2/3 zou dat geweldig zijn, is pas 21 zit genoeg potenie in
  • These users thanked the author Benitez040 for the post:
    Razzaa
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Als je het even plat slaat dan heeft PSV de hele zomer en de periode daarna dus gezocht en gescout, met een volle beurs, en dan kom je bij St Juste uit. Dan beredeneer ik dat je dus geen enkele jonge haalbare CV hebt gevonden die qua fitheid en qua niveau een betere keuze zou zijn. Dan is het wellicht geen keuze om voor huur te gaan nu maar nood.

St Juste is net als ABK een wildcard. Het kan zoals Schouten de absolute home run worden waar we nog jaren van kunnen genieten. Als hij in de buurt komt van een fitte St Juste in zijn prime dan heb je een giga upgrade te pakken. En je hebt hem wellicht voor 3 a 4 jaar. Het zou een Blind/Tadic achtig transfer kunnen worden.

Maar het nadeel van een wildcard is dat het ook totaal kan floppen. Ik snap de mensen die liever een meerjarenplan oplossing zouden zien nu maar in het ergste geval is St Juste nooit fit en is het een mishuur. Is dat nu zo erg? Is die pakweg 5 ton a 1 miljoen nou echt het grote probleem? Juist in deze situatie is alles wat we extra hebben al goed want als we niemand halen komt het ook allemaal goed. Eigenlijk de perfecte situatie voor een gokje met hoge upside.

Dus ja ik vind het wel een goed idee maar ben verre van overtuigd dat dit een succes gaat worden. Maar de upside is groot genoeg om de gok te verantwoorden.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 4):
    ComeOnPSVslowflowRazzaaVoormalig KG
    René1978
    Nationale topspeler

Vijf ton is inderdaad geen groot risico, zeker niet als je ook nog eens vijf miljoen ontvangt voor Yorbe.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Stel je haalt van de 5 miljoen die je voor Yorbe Vertessen zou krijgen Couhaib Driouech (koop) en Jerry St. Juste (huur +optie) terug dan zou je er niet op achteruit gaan lijkt mij.
  • These users thanked the author DeBruyne for the post (total 2):
    OntbijtkoekRazzaa
    Juancho
    Mister PSV

5 ton voor die paar wedstrijdjes vind ik anders behoorlijk veel. Lijkt me iig net dat het 5 ton voor de hele deal is, incl. aankoop na dit seizoen. Obispo schrijven we trouwens helemaal af als optie? Prima hoor, maar dan mag je wat mij betreft wel voor een andere categorie CV's in de markt komen. Pappen en nat houden lukt ook wel met Ramalho/Obispo/Boscagli en alternatieven als Teze en Schouten.

PSV loopt al enorm lang te kloten achterin, ook deze zomer weer geen wijziging geweest in de as. Erg teleurstellend maar ok, dan hoop je maar dat Stewart dat als één van de hoogste prio's op de lijst heeft.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

DeBruyne wrote: 28 Jan 2024, 22:22 Stel je haalt van de 5 miljoen die je voor Yorbe Vertessen zou krijgen Couhaib Driouech (koop) en Jerry St. Juste (huur +optie) terug dan zou je er niet op achteruit gaan lijkt mij.
    Precies met die kusi-asare nog als bonus,
    3 spelers voor de toekomst
  • These users thanked the author Benitez040 for the post:
    Razzaa
    Jur1913
    Internationale topspeler

Die 5 ton is het risico toch ook niet? Het risico is dat je een upgrade haalt voor Ramalho die straks mogelijk niet vaak fit is
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Razzaa
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 28 Jan 2024, 22:24 5 ton voor die paar wedstrijdjes vind ik anders behoorlijk veel. Lijkt me iig net dat het 5 ton voor de hele deal is, incl. aankoop na dit seizoen. Obispo schrijven we trouwens helemaal af als optie? Prima hoor, maar dan mag je wat mij betreft wel voor een andere categorie CV's in de markt komen. Pappen en nat houden lukt ook wel met Ramalho/Obispo/Boscagli en alternatieven als Teze en Schouten.

PSV loopt al enorm lang te kloten achterin, ook deze zomer weer geen wijziging geweest in de as. Erg teleurstellend maar ok, dan hoop je maar dat Stewart dat als één van de hoogste prio's op de lijst heeft.
    Schouten als CV is gewoon verleden tijd. Beter een huurspeler op RCV dan Schouten weg van het middenveld.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Razzaa
    Teletubby
    Nationale topspeler

Gas erop Ernie, die Zweed voor de toekomst, St Juste en nog een multifunctionele vleugelspeler aub.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Het is een gok, maar stel hij haalt z'n niveau en hij blijft fit, dan is het een meester zet geweest
    ComeOnPSV
    Vedette

Earnie moet nog even gaan koken de komende week.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ComeOnPSV wrote: 28 Jan 2024, 22:38 Earnie moet nog even gaan koken de komende week.
    Hij heeft de magnetron weer uit de kast gehaald
    René1978
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 28 Jan 2024, 22:24 Obispo schrijven we trouwens helemaal af als optie?
    Denk dat hij puur als back-up voor Bosca wordt gezien, niet als mogelijke vervanger voor Ramalho. Zou hem zaterdag trouwens best tegen Brobbey willen zien, want Armando is wel een beest.
    040-076
    Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 28 Jan 2024, 22:38 Earnie moet nog even gaan koken de komende week.
    Hij heeft een snelkookpan gekregen van ome Marcel.
    Marcel for president!
    Asterix
    Meervoudig international

040-076 wrote: 28 Jan 2024, 22:46
    Ik denk dat we deze periode hooguit een magnetronmaaltijd voorgeschoteld krijgen.
    Ich liebe gegenpressung
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Hopelijk gaan we of Sonko halen of die ene van Feyenoord kapen ;)
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

040-076 wrote: 28 Jan 2024, 22:46
    St Juste - Kusi-asare en een type Driouech met sambal AUB
    Madueke
    Legende

Heruone wrote: 28 Jan 2024, 22:48 Hopelijk gaan we of Sonko halen of die ene van Feyenoord kapen ;)
    Joenepsv
    Legende

Het is vooral te hopen dat er iets voor de toekomst wordt gehaald. Als Vertessen verkocht wordt moet je iemand klaar hebben staan die zijn plek in het elftal kan overnemen. En voor de lange termijn dus. Zou het ook heel raar vinden als je je vaste back up verkoopt en daar niks voor terug haalt. Helemaal gezien de fysieke staat van Lang op dit moment.

Vind het daarnaast onbegrijpelijk dat er deze winter niks is gedaan om een extra middenvelder te halen. We hebben zo'n enorm probleem als Schouten geblesseerd raakt.
    Post Reply