Noa Lang
- SomaQan
- Nationale topspeler
Hopelijk valt het mee, maar je zou bijna een onafhankelijk onderzoek willen starten naar onze medische staff. Hoe kan het dat onze spelers zo snel en zo vaak weer geblesseerd raken nadat zij zogenaamd zorgvuldig zijn opgebouwd.
- These users thanked the author SomaQan for the post (total 2):
- Tijn • AddoCultheld
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
7 seizoenen? Jij neemt zijn seizoen als 16 jarige A-jeugd speler mee? Sinds zijn 1e seizoen als volwaardige 1e elftal speler (2019-20) t/m vorig seizoen heeft Lang 21 wedstrijden gemist door blessures, in 5 seizoenen. Je kan dus hoogstens zeggen dat hij een blessuregevoelige jeugdspeler was en als prof dat achter zich liet. "Rode draad door zijn carrière" is gewoon aantoonbaar onzin.Søren wrote: ↑28 Jan 2024, 22:38Pfff, ok dan.Smeets14 wrote: ↑28 Jan 2024, 22:17Dit is echt zo’n bullshit weer van je. Lang was bij Brugge nauwelijks geblesseerd. En blessures een rode draad in de carrière van Lozano? Bij Napoli wel eens wat korte pijntjes gehad maar niet overdreven veel blessures. En eerder bij PSV en Pachuca vrijwel nooit een blessure.
Zojuist al doorgezet hoeveel wedstrijden Noa de afgelopen jaren gemist heeft door blessures.
54 wedstrijden in 7 seizoenen, en tel je dit seizoen mee staat ie op 68 wedstrijden in 8 seizoenen, so far.
Lozano, 54 wedstrijden in de afgelopen 6 seizoenen gemist door blessures.
Ik zeg niet dat ze chronisch geblesseerd zijn, maar korte blessures lopen idd als een rode draad door hun carrière.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- slowflow • Ardbeg
-
- Vaste waarde in elftal
heb even op transfermarkt gekeken, sinds zijn vertrek bij PSV, gemist door blessures (dus geen schorsingen, bank)Søren wrote: ↑28 Jan 2024, 22:56Tot zover de natte vinger.
Als je naar de feiten kijkt: 9 wedstrijden per seizoen gemiddeld gedurende de afgelopen 6 seizoenen.
Da’s ongeveer 20-25%.
En daar zitten de 20-45-60 minuten wedstrijdjes om weer fit te worden nog niet eens bij.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds heel blij met Lozano, maar dit is wel de realiteit.
En die 9 wedstrijden gaat ie dit seizoen ook weer gewoon aantikken.
22/23 5 wedstrijden
21/22 9 wedstrijden, waarvan 2 corona
20/21 7 wedstrijden
19/20 2 wedstrijden
En dat is dan over alle competities heen, niet eens alleen competitie. Is dus 23 wedstrijden in 4 seizoenen, hij heeft in die seizoenen 147 wedstrijden wel gespeeld. 23 niet gespeeld uit 170 wedstrijden is ongeveer 13%.
En bij PSV, gemist door blessures (dus niet schorsingen)
18/19 3 wedstrijden gemist
17/18 1 wedstrijd gemist
En 79 wedstrijden wel gespeeld. Dus dat is 4/83 = ongeveer 5%
-
- Lid scoutingsteam
In zijn hele carrière om en nabij 500 wedstrijden gespeeld en er aan de hand van bijna 20 (!) verschillende blessures iets meer dan 50 gemist, waarbij een deel werd veroorzaakt door onzinnige blessures zoals griep, covid, een hersenschudding, een ontstoken kies en een elleboogblessure. Kortom: het zit inderdaad rond de 10%, dus je zit gewoon uit je nek te kletsen op basis van je onderbuikgevoel. Vervolgens ga je mij nattevingerwerk verwijten, terwijl je op zeer selectieve wijze met een vertekende versie van de werkelijkheid komt. Hoe dan ook: er is geen rode draad van blessures. Chucky ontbreekt af en toe, zoals dat iedere speler weleens overkomt. En nu dus ook Noa Lang, die feitelijk al het hele seizoen rondloopt met dezelfde blessure. Lijkt me ook niet echt een rode draad.Søren wrote: ↑28 Jan 2024, 22:56Tot zover de natte vinger.
Als je naar de feiten kijkt: 9 wedstrijden per seizoen gemiddeld gedurende de afgelopen 6 seizoenen.
Da’s ongeveer 20-25%.
En daar zitten de 20-45-60 minuten wedstrijdjes om weer fit te worden nog niet eens bij.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds heel blij met Lozano, maar dit is wel de realiteit.
En die 9 wedstrijden gaat ie dit seizoen ook weer gewoon aantikken.
-
- Meervoudig international
Wat een onzin!Persepolis wrote: ↑28 Jan 2024, 23:057 seizoenen? Jij neemt zijn seizoen als 16 jarige A-jeugd speler mee? Sinds zijn 1e seizoen als volwaardige 1e elftal speler (2019-20) t/m vorig seizoen heeft Lang 21 wedstrijden gemist door blessures, in 5 seizoenen. Je kan dus hoogstens zeggen dat hij een blessuregevoelige jeugdspeler was en als prof dat achter zich liet. "Rode draad door zijn carrière" is gewoon aantoonbaar onzin
5 seizoenen waar je het over hebt, zijn er 4.
Ja, als jeugdspeler was ie ook al blessuregevoelig.
En als je dan alleen z’n volwassen carrière wil tellen, dan moet je dit seizoen ook meetellen.
35 wedstrijden over 4,5 seizoen in z’n volwassen carrière.
Jij mag dat veel of weinig vinden, prima verder, maar dit zijn de feiten.
-
- International
Søren, hoe spreek je dat uit? Seuren? Of Zeuren? Taaldingetje.
- These users thanked the author Ricardo Zamora for the post:
- Ardbeg
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
PSVTOPOss wrote: ↑28 Jan 2024, 23:11heb even op transfermarkt gekeken, sinds zijn vertrek bij PSV, gemist door blessures (dus geen schorsingen, bank)
22/23 5 wedstrijden —> 8 ipv 5
21/22 9 wedstrijden, waarvan 2 corona —> 22 ipv 9
20/21 7 wedstrijden —> 9 ipv 7
19/20 2 wedstrijden —> 5 ipv 2
En dat is dan over alle competities heen, niet eens alleen competitie. Is dus 23 —> 44 ipv 23 wedstrijden in 4 seizoenen, hij heeft in die seizoenen 147 wedstrijden wel gespeeld. 23–>44 niet gespeeld uit 170 —> 191 wedstrijden is ongeveer 13% —> 25%.
18/19 3 —> 10 ipv 3 wedstrijden gemist
17/18 1 —> 2 ipv 1 wedstrijd gemist
En 79 wedstrijden wel gespeeld. Dus dat is 4/83 12/91 = ongeveer 5% —> 13%
Heb de cijfers aangepast naar de feitelijke cijfers van transfermarkt.
Dan ziet het er toch wel anders uit…
En again, dan hebben we het nog niet over de 20-45-60 minuten herstelwedstrijdjes.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Hey niet mijn mopje stelen Ricardo!Ricardo Zamora wrote: ↑28 Jan 2024, 23:36 Søren, hoe spreek je dat uit? Seuren? Of Zeuren? Taaldingetje.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
Sjezus gast, wat een onzin.Ykhim wrote: ↑28 Jan 2024, 23:20In zijn hele carrière om en nabij 500 wedstrijden gespeeld en er aan de hand van bijna 20 (!) verschillende blessures iets meer dan 50 gemist, waarbij een deel werd veroorzaakt door onzinnige blessures zoals griep, covid, een hersenschudding, een ontstoken kies en een elleboogblessure. Kortom: het zit inderdaad rond de 10%, dus je zit gewoon uit je nek te kletsen op basis van je onderbuikgevoel. Vervolgens ga je mij nattevingerwerk verwijten, terwijl je op zeer selectieve wijze met een vertekende versie van de werkelijkheid komt. Hoe dan ook: er is geen rode draad van blessures. Chucky ontbreekt af en toe, zoals dat iedere speler weleens overkomt. En nu dus ook Noa Lang, die feitelijk al het hele seizoen rondloopt met dezelfde blessure. Lijkt me ook niet echt een rode draad.
252 wedstrijden gespeeld bij PSV en Napoli samen.
En 59 wedstrijden gemist in diezelfde periode.
Staat gewoon op transfermarkt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Zorg dat je cijfers kloppen of zeg niks.
-
- Lid scoutingsteam
Hahahaha, Chucky is geboren in 2017, ja?
149 wedstrijden voor Pachuca, 97 wedstrijden voor PSV, 155 voor Napoli, oefenwedstrijden nog niet meegeteld, kom je al uit op 401 wedstrijden. Tel daar 66 interlands voor het hoogste elftal van Mexico bij op, en nog eens 17 wedstrijden als professioneel voetballer bij Mexico O20, O23 en het Olympische team. Dan zit je inderdaad op 484 wedstrijden. Jij haalt 59 gemiste wedstrijden aan over een specifieke periode van wedstrijden, zonder daarbij de interlands mee te rekenen, die een serieus deel uitmaken van die gemiste wedstrijden. En daarbovenop nog de constatering dat een ander deel van die gemiste wedstrijden te wijten is aan willekeurige blessures zoals griep, covid, een ontstoken kies, een hersenschudding en een elleboogblessure, wat allemaal weinig representatief is voor een eventuele blessuregevoeligheid. Neem je alleen de twee PSV-periodes mee, dan is het percentage gemiste wedstrijden niet hoger dan gemiddeld, namelijk rond de 10%.
Als jij mij de les wil leren met selectieve feiten en clown-emojis, dan raad ik je aan om dat niet te doen over spelers die al een jaar of 10 in mijn telefoon staan en waarvan ik zo'n beetje hun hele carrière van dichtbij heb gevolgd. Dat is een discussie die je niet gaat winnen.
-
- Vaste waarde in elftal
Søren wrote: ↑28 Jan 2024, 23:42Misschien moet je even de goede cijfers erbij pakken & per seizoen bekijken welke wedstrijden hij gemist heeft, dan zie je dat mijn overzicht wel degelijk klopt.PSVTOPOss wrote: ↑28 Jan 2024, 23:11heb even op transfermarkt gekeken, sinds zijn vertrek bij PSV, gemist door blessures (dus geen schorsingen, bank)
22/23 5 wedstrijden —> 8 ipv 5
21/22 9 wedstrijden, waarvan 2 corona —> 22 ipv 9
20/21 7 wedstrijden —> 9 ipv 7
19/20 2 wedstrijden —> 5 ipv 2
En dat is dan over alle competities heen, niet eens alleen competitie. Is dus 23 —> 44 ipv 23 wedstrijden in 4 seizoenen, hij heeft in die seizoenen 147 wedstrijden wel gespeeld. 23–>44 niet gespeeld uit 170 —> 191 wedstrijden is ongeveer 13% —> 25%.
18/19 3 —> 10 ipv 3 wedstrijden gemist
17/18 1 —> 2 ipv 1 wedstrijd gemist
En 79 wedstrijden wel gespeeld. Dus dat is 4/83 12/91 = ongeveer 5% —> 13%
Heb de cijfers aangepast naar de feitelijke cijfers van transfermarkt.
Dan ziet het er toch wel anders uit…
En again, dan hebben we het nog niet over de 20-45-60 minuten herstelwedstrijdjes.
-
Haha yeah right spelers die al 10 jaar in je telefoon staan….Ykhim wrote: ↑29 Jan 2024, 00:01Als jij mij de les wil leren met selectieve feiten en clown-emojis, dan raad ik je aan om dat niet te doen over spelers die al een jaar of 10 in mijn telefoon staan en waarvan ik zo'n beetje hun hele carrière van dichtbij heb gevolgd. Dat is een discussie die je niet gaat winnen.
Alsof dat er überhaupt toe zou doen.
Jij neemt mij de maat beste, niet andersom.
Terwijl je rekensommetjes niet kloppen, en of je de helft van de feiten weglaat (blessures Pachuca periode o.a.).
Misschien moet je ‘m ff bellen dan kan je het je zelf uitleggen…
Ik ben er iig wel weer klaar mee, al die figuren hier die je de maat komen nemen, en belachelijk proberen te maken, omdat je stelt dat Lang en Lozano al hun hele carrière te maken hebben met kortere blessures.
En dat vervolgens, op verzoek, ook nog netjes onderbouwd met cijfers van transfermarkt.
Poeh poeh wat een vreselijke beschuldigingen…
-
- Lid scoutingsteam
Noem ze maar op dan, al die blessures uit zijn Pachuca-tijd. Ik zie dat lijstje met grote interesse tegemoet, omdat ik het resultaat ervan al ken. Spoiler: het verandert niks aan de standpunten.
Je hebt het over ''een rode draad die door een carrière loopt'', pakt vervolgens een beperkt deel van die carrière, gooit wél alle blessures op een hoopje (inclusief een tiental interlands, terwijl je alle interlands helemaal niet meerekende), en maakt vervolgens een argument dat totáál niet klopt. Feitelijk niet, maar als je het nader gaat analyseren en de hele lijst blessures bekijkt, klopt ook de essentie niet. Als jij een ontstoken kies hebt, een klap op je hoofd krijgt, toevallig verkeerd op je elleboog landt of een keer griep oploopt, dan is dat vooral pech en zegt het vrijwel niks over blessuregevoeligheid. Je kletst dus gewoon uit je nek, het is onzin en mensen kunnen dat gewoon op het internet verifiëren. Je baseert het louter op je onderbuikgevoel omdat Lozano dit seizoen vijf wedstrijden heeft gemist, en je aanvankelijke stelling klopt dus niet. Vervolgens ga je als een klein kind om je heen slaan. Kinderachtig gezeik.
Je hebt het over ''een rode draad die door een carrière loopt'', pakt vervolgens een beperkt deel van die carrière, gooit wél alle blessures op een hoopje (inclusief een tiental interlands, terwijl je alle interlands helemaal niet meerekende), en maakt vervolgens een argument dat totáál niet klopt. Feitelijk niet, maar als je het nader gaat analyseren en de hele lijst blessures bekijkt, klopt ook de essentie niet. Als jij een ontstoken kies hebt, een klap op je hoofd krijgt, toevallig verkeerd op je elleboog landt of een keer griep oploopt, dan is dat vooral pech en zegt het vrijwel niks over blessuregevoeligheid. Je kletst dus gewoon uit je nek, het is onzin en mensen kunnen dat gewoon op het internet verifiëren. Je baseert het louter op je onderbuikgevoel omdat Lozano dit seizoen vijf wedstrijden heeft gemist, en je aanvankelijke stelling klopt dus niet. Vervolgens ga je als een klein kind om je heen slaan. Kinderachtig gezeik.
Last edited by Ykhim on 29 Jan 2024, 00:32, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Je wordt terecht aangesproken omdat je feiten misrepresenteerd. Een snelle kijk op Transfermarkt laat zien dat de cijfers van Ykhim wél correct zijn. Die blessures in zijn Pachuca-periode zijn er gewoon niet. Niet in de blessurehistorie-tablad van Lozano en ook niet in het individuele wedstrijdenoverzicht van die seizoenen. Maar jij pakt ze niet mee, jij hebt het over een rode draad over zijn gehele carriére, terwijl jij maar de helft daarvan pakt.Søren wrote: ↑29 Jan 2024, 00:20Haha yeah right spelers die al 10 jaar in je telefoon staan….Ykhim wrote: ↑29 Jan 2024, 00:01Als jij mij de les wil leren met selectieve feiten en clown-emojis, dan raad ik je aan om dat niet te doen over spelers die al een jaar of 10 in mijn telefoon staan en waarvan ik zo'n beetje hun hele carrière van dichtbij heb gevolgd. Dat is een discussie die je niet gaat winnen.
Alsof dat er überhaupt toe zou doen.
Jij neemt mij de maat beste, niet andersom.
Terwijl je rekensommetjes niet kloppen, en of je de helft van de feiten weglaat (blessures Pachuca periode o.a.).
Misschien moet je ‘m ff bellen dan kan je het je zelf uitleggen…
Ik ben er iig wel weer klaar mee, al die figuren hier die je de maat komen nemen, en belachelijk proberen te maken, omdat je stelt dat Lang en Lozano al hun hele carrière te maken hebben met kortere blessures.
En dat vervolgens, op verzoek, ook nog netjes onderbouwd met cijfers van transfermarkt.
Poeh poeh wat een vreselijke beschuldigingen…
Als je een discussie zou hebben dat Lozano door de jaren heen blessuregevoeliger zou worden, dan zou je wellicht een punt hebben. Ware het niet dat:
A) dit totaal niet het punt is wat je wilt maken
B) dat je dingen als corona, griep en tandpijn meeneemt, terwijl deze to-taal geen indicatie zijn van blessuregevoeligheid
C) Je dan nóg nummers verdraaid, wel gemiste interlands meenemen, maar de gespeelde niet
Je kunt wel lekker dan clowntjes gaan uitdelen aan iedereen die er op reageert en je aanspreekt op je misinformatie, maar dat zet je punt geen kracht bij. Het is een continue trend dat je standpunten aanneemt en zodra mensen tegenstand bieden je altijd hetzelfde doet. Begint namelijk altijd met halve waarheid en wat cherry picken, vervolgens selectief op een paar mensen reageren en zodra je jezelf schaakmat hebt gezet in de discussies doe je net alsof jij de wijsheid in pacht hebt en ga je lopen rondstrooien met clown-emoji's alsof het Sinterklaas is.
-
- Internationale topspeler
Denk dat we iig wel weer kunnen stellen dat onze medische staf er in de winterstop weer eens naast geeft gezeten qua opbouw van de spelers. Meteen weer 3(!) spierblessures erbij. De zoveelste al op ons lijstje.
Last edited by AddoCultheld on 29 Jan 2024, 07:07, edited 1 time in total.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- BadShaker
- MC Hammer
- International
Wat een saaie discussie.
Het zou helpen als iemand een benchmark zou hebben, waarmee je aantal blessures en ernst van blessures kunt vergelijken.
Anyway, al die blessures zijn zeer vermoeiend. En zorgwekkend.
Het zou helpen als iemand een benchmark zou hebben, waarmee je aantal blessures en ernst van blessures kunt vergelijken.
Anyway, al die blessures zijn zeer vermoeiend. En zorgwekkend.
Hammertime!
- trouwepsvfan
- Vedette
Sws heeft het weinig zin om met cijfers en gemiddeldes te gaan zitten goochelen. Iemand die al 10 jaar speelt en ooit 1 kruisband blessure en verder niets heeft gehad zal dan als blessuregevoelig worden aangemerkt omdat hij in zijn revalidatie 40 wedstrijden heeft gemist.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
Dit ja. Mensen zijn gefrustreerd over meerdere lange blessures van Lang en Lozano en zeggen daar wat van. Dan zijn de bewoordingen wat scherp of net niet accuraat en dan komen er hier 5 data-analysten om te bewijzen dat het niet klopt. Zo vervelend, en het interesseert niemand een fluit want de frustratie blijft. Weet je wat zinvol is: haal al die data eens door de mangel om te zien om PSV inderdaad meer blessures heeft dan de concurrentie. Aantallen, gemiste wedstrijden, hoeveel verschillende spelers etc.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Mocht ie daadwerkelijk weer geblesseerd zijn, dan geef hem maar de rest van het seizoen vrij. Vakantie ofzo. Is duidelijk overbelast en toe aan rust. Zien we hem volgend seizoen wel weer eens.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Hey maar jongens, lopen die blessures van Lang en Lozano niet als een rode draad door hun carriere en kan de medische dienst daar dus ook niks aan doen?...