Transferwindow 2023/24
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Lopen er in België geen goede en haalbare spelers? Flankspelers, defensieve middenvelders en rechter centrale verdedigers? Bekend met het Europese voetbal, geen cultuur shock, direct inpasbaar...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Geen cultuurshock? Ik schrik me regelmatig nog helemaal de tering in België als ik zie hoe de zooi daar geregeld is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vaste waarde in elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat het heel bewust een keuze om te huren is. En geen nood. Ze hebben schijnbaar voor komende zomer hele andere RCV's op het oog die nu niet haalbaar zijn.11 Tinus wrote: ↑28 Jan 2024, 22:17Als je het even plat slaat dan heeft PSV de hele zomer en de periode daarna dus gezocht en gescout, met een volle beurs, en dan kom je bij St Juste uit. Dan beredeneer ik dat je dus geen enkele jonge haalbare CV hebt gevonden die qua fitheid en qua niveau een betere keuze zou zijn. Dan is het wellicht geen keuze om voor huur te gaan nu maar nood.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Uiteraard kiezen ze bewust voor huur, maar zoals ik het bedoelde was dat het niet uit luxe is. Dat ze nu niemand kunnen vinden en zich toch willen versterken dus is huur een 'nood'oplossing. Er valt iets van te zeggen maar bij mij is het vooral teleurstelling dat we al tig jaar geen stabiele CV kunnen kopen.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2024, 07:36Ik denk dat het heel bewust een keuze om te huren is. En geen nood. Ze hebben schijnbaar voor komende zomer hele andere RCV's op het oog die nu niet haalbaar zijn.11 Tinus wrote: ↑28 Jan 2024, 22:17Als je het even plat slaat dan heeft PSV de hele zomer en de periode daarna dus gezocht en gescout, met een volle beurs, en dan kom je bij St Juste uit. Dan beredeneer ik dat je dus geen enkele jonge haalbare CV hebt gevonden die qua fitheid en qua niveau een betere keuze zou zijn. Dan is het wellicht geen keuze om voor huur te gaan nu maar nood.
We gaan straks van Jarred naar ABK naar wellicht St Juste en we schieten er precies geen zak mee op. Je bouwt niets op, je stelt elke investering in de selectie uit waardoor je het straks allemaal in 1 klap moet doen en als je dan óók geen één contract krijgt verlengd sta je straks op een kruispunt dat je 10 aankopen moet doen in een paar weken tijd. En kortlopende contracten, aflopende contracten en huurspelers die weg gaan leveren amper een stuiver op.
Er is totaal geen balans en ik begin me er zorgen over te maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Klapstoel
- Basisspeler
Tijmen Blokzijl, 18 jarige verdediger van FC Groningen
https://www.transfermarkt.nl/thijmen-bl ... ler/719209
https://www.transfermarkt.nl/thijmen-bl ... ler/719209
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar in de winter zijn echt gewenste spelers toch sowieso lastig te koop? En dit is ook nog eens ingegeven door diverse blessures voorin en op het middenveld heb ik het idee. Anders waren we er al eerder mee aan de gang gegaan. Nee, ik heb dit veel liever dan nu een aankoop die het net niet is waar je 4,5 jaar aan vast zit.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 07:50Uiteraard kiezen ze bewust voor huur, maar zoals ik het bedoelde was dat het niet uit luxe is. Dat ze nu niemand kunnen vinden en zich toch willen versterken dus is huur een 'nood'oplossing. Er valt iets van te zeggen maar bij mij is het vooral teleurstelling dat we al tig jaar geen stabiele CV kunnen kopen.
In de zomer wordt het sowieso makkelijker spelers halen dan normaal want je kan ze gegarandeerd CL bieden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Blijkbaar o.a. dat PSV 5 ton wil betalen en daar zijn de Groningen fans niet zo blij mee. Denk trouwens dat dit een beetje een soort transfer als Beelen moet worden.
- Hatseflats
- Vedette
Vorig jaar leek hij het vrij behoorlijk te doen voor zijn leeftijd zoals ik het mij voor de geest kan halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Met 18 jaar kan Thijmen mooi nog een jaar in Jong spelen. De stap naar PSV 1 is denk ik te groot vanuit KKD Groningen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Godver, ik die gozer Googlen kom ik dit tegen.
https://onefootball.com/en/news/thijmen ... t-37799553
De ene geile snapchat man uit (Vertessen) en een ander ervoor terug (Blokzijl).
https://onefootball.com/en/news/thijmen ... t-37799553
De ene geile snapchat man uit (Vertessen) en een ander ervoor terug (Blokzijl).
- 11 Tinus
- Legende
Veerman kwam toch ook in de winter? Het is geen feit dat er in de winter niets haalbaar is. Tsygankov vorig jaar nog bv.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2024, 08:00Maar in de winter zijn echt gewenste spelers toch sowieso lastig te koop? En dit is ook nog eens ingegeven door diverse blessures voorin en op het middenveld heb ik het idee. Anders waren we er al eerder mee aan de gang gegaan. Nee, ik heb dit veel liever dan nu een aankoop die het net niet is waar je 4,5 jaar aan vast zit.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 07:50Uiteraard kiezen ze bewust voor huur, maar zoals ik het bedoelde was dat het niet uit luxe is. Dat ze nu niemand kunnen vinden en zich toch willen versterken dus is huur een 'nood'oplossing. Er valt iets van te zeggen maar bij mij is het vooral teleurstelling dat we al tig jaar geen stabiele CV kunnen kopen.
In de zomer wordt het sowieso makkelijker spelers halen dan normaal want je kan ze gegarandeerd CL bieden.
En ik ben het 100% met je eens, we willen sowieso geen miskopen, geen halve versterkingen waar we a la Feyenoord en Kasanwirjo jaren aan vast zitten. Alles wat je haalt moet goed zijn en anders haal je maar niets. Alleen denk ik dat er wel meer op markt zou moeten zijn dan een huurspeler die op de bank zit ergens.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
- ShovingNE2 • TylerDurdn
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- 11 Tinus
- Legende
Hij speelt bij Groningen niet eens, dan is de stap van Jong PSV naar het eerste ook nog heel groot. Prima omdat we bij Jong PSV geen fatsoenlijk CVs hebben maar of hij ooit in het eerste komt durf ik niet te zeggen.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 08:03Met 18 jaar kan Thijmen mooi nog een jaar in Jong spelen. De stap naar PSV 1 is denk ik te groot vanuit KKD Groningen.