heeft bij Brugge 1x een hamstringblessure gehad en daarna alleen nog meer hamstringblessures en geen andere.
https://www.transfermarkt.nl/noa-lang/v ... ler/339332
Noa Lang
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zie jou ook alleen maar voorbij komen op de momenten dat je ken zeiken, hé.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 7):
- Ardbeg • GiveCup2day • mateja • Hatseflats • René1978 • OntketendeDuif • Ren Höek
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
PSVerDenBosch wrote: ↑29 Jan 2024, 14:32Vergeet niet dat alles gemeten wordt. Dat zullen ze nu ook echt wel hebben gedaan. Het voetbal wat Bosz wilt spelen is heel hoog qua intensiviteit. Je zag ook dat Lozano al eerder terug was en klaar was om te spelen dan Lang. Ik ben echt bang dat het puur pech is en niet de schuld van de medische staf.
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
- Raw85
-
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Speler en staf zullen deze periode grondig moeten evalueren. Bij mijn weten kwam Lang al niet okselfris binnen bij PSV, maar heeft hij de beginweken wel vol gas gegeven. Men had hem waarschijnlijk eerder in bescherming moeten nemen en tegelijkertijd ligt daar ook een verantwoordelijkheid van de speler. Robben kende zijn lichaam op een gegeven moment zo goed dat hij vaak de grens kon aangeven. Daar moet Lang ook naar toe groeien.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Klote dit, ik vraag me wel af of het toeval is dat we eerst Madueke steeds maar kwijt waren en nou Lang weer.
Er is misschien iets toch niet goed genoeg bij onze medische staf.
Er is misschien iets toch niet goed genoeg bij onze medische staf.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Shit man, dit is echt een flinke domper. Earnie moet nu de markt op, je beste flankspeler valt weg en Vertessen weg, dan moet er iemand bij.
-
- Vaste waarde in elftal
-
Zou intern des te meer gekeken worden naar onze medische staf. Deze lange blessurereeks qua hamstrings is de zoveelste. Daarnaast zie je dat Lang hier eigenlijk nooit lang mee uitgeschakeld is geweest en dat echt pas iets is van de tijd dat hij naar PSV kwam. Daarnaast was bij Club ook een programma vol met Champions League etc. Dus aan de belasting kan het ook niet liggen. Speelstijl van Club kwam ook aardig overeen met die van PSV.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- DC_PSV
- DonyellMalen
- Legende
- DC_PSV
- Vedette
Madueke intussen al langere tijd echt fit in Engeland. Er gaat hier echt wat mis bij ons, al jarenlang zoveel spierblessures. De medische staf mag volledig op de schop.
- These users thanked the author DC_PSV for the post:
- AddoCultheld
#simplythebest
-
Noni was afgelopen wedstrijd van ons ook aan het kijken, postte hij op social media. Wie weet
-
- Vaste waarde in elftal
Pas nu op. Mag je hier niet zeggen. Behalve als je 200 pagina’s excel sheets met data hebt om het te onderbouwen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Niet spelen lijkt voor Madueke het wondermiddel om fit te blijven…
- voetballeed
- Verbannen
Madueke en Gakpo illustreren dat het probleem toch echt bij PSV ligt. Allebei blessuregevoelig (bij PSV) maar draaien volle bak mee in PL.
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Dat systeem is nog relatief nieuw en werkt dus op basis van allerlei aannames over wat bepaalde meetgegevens zouden zeggen over bepaalde capaciteiten / risicos.PSVerDenBosch wrote: ↑29 Jan 2024, 14:32Vergeet niet dat alles gemeten wordt. Dat zullen ze nu ook echt wel hebben gedaan. Het voetbal wat Bosz wilt spelen is heel hoog qua intensiviteit. Je zag ook dat Lozano al eerder terug was en klaar was om te spelen dan Lang. Ik ben echt bang dat het puur pech is en niet de schuld van de medische staf.
Typerend vond ik de opmerking van een lid van de medische staf na het eerste jaar Schmidt - hij merkte op dat ze inmiddels in overweging namen dat blessures misschien niet vooral het gevolg van overbelasting, maar van onderbelasting zouden zijn. Dat zou een fundamenteel andere benadering van het geheel betekenen. Zoiets geeft m.i. wel enigszins aan in welke ontwikkelingsfase het hele verhaal zit.
Wat betreft mogelijk structureel onderpresteren van PSV op dit vlak, misschien moesten we het Blessures topic maar eens nieuw leven inblazen.
Superslecht nieuws btw van Noa... damn zeg
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Maax
- Meervoudig international
Ik begrijp echt niet dat er echt mensen zijn die denken dat onze medische staf zomaar wat doet. Dat zijn echt wel top proffesionels.
En natuurlijk wordt dit door PSV grondig geëvalueerd. Als ons dit als leken opvalt geloof mij maar dat het een directie en trainers echt wel opvalt en daar mee bezig zijn.
En natuurlijk wordt dit door PSV grondig geëvalueerd. Als ons dit als leken opvalt geloof mij maar dat het een directie en trainers echt wel opvalt en daar mee bezig zijn.