Transferwindow 2023/24
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Tja, zal even een paar dagen teleurgesteld zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat hij dan 4 maanden als een klein kind in de hoek gaat zitten mokken. Afgelopen half jaar was hij schijnbaar ook ontevreden, maar we hebben toch wel wat aan hem gehad.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ja, dat snap ik ook nog wel hoor. Alleen moet je je ook realiseren wat je er eventueel mee terug haalt. Een speler die koste wat kost wil vertrekken en absoluut niet terug wil, op zondag eindelijk onderweg is en de hele medische keuring heeft doorlopen op maandagochtend. Zo'n speler moet je toch niet weer terug willen? Die komt dan straks met een chagrijnige kop terug.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 15:39Natuurlijk kan dat wel. Contract is contract. Zolang PSV niet heeft afgesproken dat hij mag vertrekken deze winter kan PSV hem gewoon terughalen.PSVAchterhoek wrote: ↑29 Jan 2024, 15:37
Ik vind ook echt dat je het als club niet kan maken om Vertessen nu weer terug te halen.
-
- Internationale topspeler
Enig verschil is dat er nu een toezegging is gedaan waar al meerdere keren om uitstel is gevraagd
Het zou allemaal kunnen hoor. Maar ik vraag me af of we er beter van worden door Yorbe hier te houden ipv een vervanger te halen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- OntketendeDuif
- Joenepsv
- Legende
Dan zet je je als club lekker op de kaart en speld je jezelf een brevet van onvermogen op. Kun je gewoon niet maken. Stewart moet zijn zaakjes gewoon op orde hebben als hij een speler laat gaan.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 15:39Natuurlijk kan dat wel. Contract is contract. Zolang PSV niet heeft afgesproken dat hij mag vertrekken deze winter kan PSV hem gewoon terughalen.PSVAchterhoek wrote: ↑29 Jan 2024, 15:37
Ik vind ook echt dat je het als club niet kan maken om Vertessen nu weer terug te halen.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
- Tjompie
-
- Vedette
Klinkt niet heel erg hoopvol ookSt. Juste heeft zelf geen vertrekwens en hoeft dus niet per se weg bij Sporting, waar zijn contract nog tot medio 2026 loopt. Hij staat wel open voor een stap naar PSV, maar meerdere clubs zijn geïnteresseerd. Ook vanuit Engeland hebben twee teams contact opgenomen met Sporting, zo melden bronnen.
-
- Vaste waarde in elftal
Doorschakelen maar.
Sporting wil minstens tien miljoen euro voor St. Juste: forse opgave voor PSV
PSV heeft afgelopen week geïnformeerd naar centrale verdediger Jeremiah St. Juste. De 27-jarige oud-Feyenoorder moet meer dan tien miljoen euro kosten, zo melden goed ingevoerde bronnen. Kale huur ziet Sporting niet zitten: de Portugezen willen minimaal huur met een uitgestelde koop realiseren.
-
Laat maar lekker daar. Was al geen fan van zijn huur, laat staan dat we 10 miljoen betalen voor een speler die bijna de helft van de afgelopen 3 jaar geblesseerd is geweest. Voor de statistici onder ons: 500 dagen geblesseerd in 8 periodes (bron transfermarkt) van 3 x 365 dagen = 45,7%.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 5):
- Wolf • Ontbijtkoek • SKERLA • Standbeeld • IbiAppelvlaai
- Joenepsv
- Legende
-
- Bankzitter
-
Wat een situatie weer. Niet te geloven.
Er word echt te makkelijk gedacht over het missen van spelers. Vertessen laten gaan sloeg sowieso al nergens op, je moet gewoon dubbele bezetting hebben. Nu zie je met Lang wat er kan gebeuren. Het is gewoon niet oke gehandeld. Paar jaar geleden raakte Gakpo, Madueke én Götze geblesseerd in de winterstop en er werd gedaan alsof we dat makkelijk konden opvangen. Gelukkig hebben we het zonder Noa ook goed gedaan, maar de 2e seizoenshelft is echt een ander verhaal. Nu gaat het om strijden en bikkelen en moet je gewoon voor voldoende mankracht zorgen.
Er word echt te makkelijk gedacht over het missen van spelers. Vertessen laten gaan sloeg sowieso al nergens op, je moet gewoon dubbele bezetting hebben. Nu zie je met Lang wat er kan gebeuren. Het is gewoon niet oke gehandeld. Paar jaar geleden raakte Gakpo, Madueke én Götze geblesseerd in de winterstop en er werd gedaan alsof we dat makkelijk konden opvangen. Gelukkig hebben we het zonder Noa ook goed gedaan, maar de 2e seizoenshelft is echt een ander verhaal. Nu gaat het om strijden en bikkelen en moet je gewoon voor voldoende mankracht zorgen.
- These users thanked the author Revolinho for the post:
- Vanthaman18
- Hatseflats
- Vedette
Er zal zeker wel een vleugelaanvaller bij komen, anders vind ik het zelfs wanbeleid.
We zullen zien de komende dagen.
We zullen zien de komende dagen.
-
- Legende
De RCV komt in principe voor de basis, dat kan interessant zijn voor spelers die bij grote clubs buiten de boot vallen en hun eventuele EK droom in leven willen houden. De vervanger van Vertessen/Lang staat in de pikorde achter Lozano, dat is wat moeilijker zoeken.
-
- Nationale topspeler
Nu Vertessen terugwillen is echt brevet van onvermogen.psvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 15:34Geen namen gehoord. Ze willen Vertessen heel graag terug, maar Vertessen wil niet terug. Eerst even afwachten wat daarmee gaat gebeuren.DonyellMalen wrote: ↑29 Jan 2024, 15:29Niets gehoord over evt andere naam voor de flank als Vertessen-transfer gewoon zijn doorgaan vindt?
-
- Legende
Nou, ik vind Earnie anders erg apathisch. En dat heeft niet eens zoveel te maken met gebrek aan aankopen; die had ik zelf ook niet verwacht en nu met blessures is het ook overmacht.
Maar ik vind hem vooral apathisch in het niet verlengen van contracten. er is geen enkel contract meer verlengd sinds Saibari (daarvoor wel hulde) terwijl we heel veel kortlopende contracten hebben in de selectie.
earnie heeft een prima zomer gehad, maar laten we niet vergeten dat er ook een paar dingen mooi op hun plaats vielen:
- er was gelijk een zak geld om mee te investeren; daardoor kon earnie snel handelen
- Schouten is een geweldige aankoop, maar eigenlijk ging PSV voor Spierings in eerste instantie.
- Tilman was ook een schot in de roos, maar we hebben eerder heel lang achter de Ketelaere gezeten.
- Bella Kotchap kwam werkelijk in de laatste seconde plotseling nog. Anders hadden we het sowieso alleen maar met Ramalho moeten doen.
Earnie is een prima kerel maar ook geen heilige. In de jeugd gebeurt er geen reet, geen contract verlenging niks. En in de A selectie dus ook niet. Dus blind uitgaan van earnie, mwah, het mag wel wat kritischer. En zeker wat pro-actiever van zijn kant wat mij betreft.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
- Wolf • Standbeeld • Juancho
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ik hoor het je zeggen, Brenet! Die kan ook rechtsbuiten bleek gisteren. Komt helemaal goeie
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk ook dat hij helemaal niets doet. Echt, beetje uit zijn neus boren. Babadi is hij dan druk mee. En Veerman heeft na gesprekken een aanbieding gehad. Maar verder zal hij wel op zijn handen zitten omdat we niets horen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- Ardbeg • RV1913 • TomPSV023 • Wolf
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ja, eigenlijk zou hij gewoon wekelijks een update moeten geven over de vertrouwelijke gesprekken die hij heeft gehad over contracten.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2024, 16:39Ik denk ook dat hij helemaal niets doet. Echt, beetje uit zijn neus boren. Babadi is hij dan druk mee. En Veerman heeft na gesprekken een aanbieding gehad. Maar verder zal hij wel op zijn handen zitten omdat we niets horen.
Gewoon op PSV-tv. Zo weet de supporter tenminste wat er speelt, want dat is het belangrijkste.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 7):
- Ardbeg • RV1913 • TomPSV023 • SKERLA • ShovingNE2 • Kingfisher • Ren Höek