Tja zit je dan met je 4,75m voor Vertessen. Aangezien iedereen hier dit echt een supergoed bedrag vond ga ik er van uit dat we voor dat bedrag makkelijk een betere speler kunnen halen.
Dus geen paniek jongens!
Oh en Vertessen niet laten gaan is idd een brevet, of een Brenet, van onvermogen. Kun je niet maken.
Transferwindow 2023/24
-
- Internationale topspeler
Wat is 't druk ineens op het forum nu er wat te zeiken valt
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 23):
- Robson de Souza • RV1913 • Ardbeg • Bossche bol • TomPSV023 • psvgouda • OntketendeDuif • SKERLA • Jeronimo • Ykhim • IbiAppelvlaai • Zuc0 • GiveCup2day • PeeJ • Kingfisher • mateja • Breur • Noosa • De Realist • Trixm • Carnelito • Rut88 • Ren Höek
-
- Vedette
De transfermarkt is alweer gesloten? Of heeft Earnie jou gebeld om te zeggen dat ze toch niets meer gaan doen?Ittot wrote: ↑29 Jan 2024, 16:48 Tja zit je dan met je 4,75m voor Vertessen. Aangezien iedereen hier dit echt een supergoed bedrag vond ga ik er van uit dat we voor dat bedrag makkelijk een betere speler kunnen halen.
Dus geen paniek jongens!
Oh en Vertessen niet laten gaan is idd een brevet, of een Brenet, van onvermogen. Kun je niet maken.
Iets meer vertrouwen na afgelopen transferperiode mag best.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Ardbeg
-
- Meervoudig international
-
- Legende
Jesper Karlsson mag deze winter tijdelijk weg bij Bologna. Wel weer een speler die net terug is van een blessure.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- DoubleUCoolman
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Danjuma speelt niet zoveel bij Everton. Half jaartje PSV zou hem kunnen helpen zijn carriere weer op de rit te krijgen. Goede speler met een portie ervaring.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 2):
- TomPSV023 • Razzaa
- Joenepsv
- Legende
Bel dan DaMarcus Beasley maar of die nog zin heeft in een half seizoen knallen. Karlsson is een prutser. Een van de meest overschatte spelers op de Nederlandse velden van de afgelopen tien jaar.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Leuke speler maar als we dan toch al veel blessures hebben kan deze man van glas dat rijtje ook nog wel aanvullenBuitenspelgoal wrote: ↑29 Jan 2024, 16:58 Danjuma speelt niet zoveel bij Everton. Half jaartje PSV zou hem kunnen helpen zijn carriere weer op de rit te krijgen. Goede speler met een portie ervaring.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Vorig seizoen 13 goals, 8 assists. Seizoen daarvoor 21 goals, 16 assists en zijn 1e jaar bij AZ 12 goals, 9 assists. Dan ben je toch geen prutser?
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Standbeeld
-
- Internationale topspeler
We gaan het zien. Ik denk dat het lastig is een betere speler te vinden voor dat bedrag zo laat in de window.Robson de Souza wrote: ↑29 Jan 2024, 16:49De transfermarkt is alweer gesloten? Of heeft Earnie jou gebeld om te zeggen dat ze toch niets meer gaan doen?Ittot wrote: ↑29 Jan 2024, 16:48 Tja zit je dan met je 4,75m voor Vertessen. Aangezien iedereen hier dit echt een supergoed bedrag vond ga ik er van uit dat we voor dat bedrag makkelijk een betere speler kunnen halen.
Dus geen paniek jongens!
Iets meer vertrouwen na afgelopen transferperiode mag best.
Maar ik laat me heel graag verrassen.
-
- Regelmatige invaller
XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 17:03 Zal niet goedkoop zijn. Zou wel een versterking zijn en dan zijn we eindelijk van Ramalho af
Voetballend misschien veel beter dan Ramalho, maar is hij ook sneller? Volgens mij is dát de belangrijkste reden om het centrale duo van concurrentie te voorzien..
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is een beetje zoals het bij Brands altijd werkte. Is iemand ooit interessant geweest dan blijft die op de lijst want het kan weer interessant worden. Voor Karlsson en zijn club zou ik het logische keuze vinden maar ik hoop dat PSV wel wat hoger mikt.
-
- Vaste waarde in elftal
Schouten is ook niet supersnel en kijk hoe hij het doet op die positiePaulus1913 wrote: ↑29 Jan 2024, 17:10XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 17:03 Zal niet goedkoop zijn. Zou wel een versterking zijn en dan zijn we eindelijk van Ramalho af
Voetballend misschien veel beter dan Ramalho, maar is hij ook sneller? Volgens mij is dát de belangrijkste reden om het centrale duo van concurrentie te voorzien..
-
- Basisspeler
Schouten is verrekes snel hoorXaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 17:13Schouten is ook niet supersnel en kijk hoe hij het doet op die positiePaulus1913 wrote: ↑29 Jan 2024, 17:10
-
- Vaste waarde in elftal
Dat valt echt wel meeslowflow wrote: ↑29 Jan 2024, 17:14Schouten is verrekes snel hoorXaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 17:13
Schouten is ook niet supersnel en kijk hoe hij het doet op die positie
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dan hadden we Kilometer Robinson wel gehaald.Paulus1913 wrote: ↑29 Jan 2024, 17:10XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 17:03 Zal niet goedkoop zijn. Zou wel een versterking zijn en dan zijn we eindelijk van Ramalho af
-
- Legende
Jij denkt…. Kijk daar gaat het natuurlijk al fout. Je neemt veel te veel hooi op je vork. Kan erg gevaarlijk zijn.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2024, 16:39Ik denk ook dat hij helemaal niets doet. Echt, beetje uit zijn neus boren. Babadi is hij dan druk mee. En Veerman heeft na gesprekken een aanbieding gehad. Maar verder zal hij wel op zijn handen zitten omdat we niets horen.
Tuurlijk doet hij wel wat. Maar het gaat om resultaten. En die zijn er niet. In ieder geval voorlopig nog niet.
Last edited by Menno1 on 29 Jan 2024, 17:19, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
Dan denk ik echt dat jij de snelheid van Schouten onderschat. Maar goed, ik heb de cijfertjes niet. Volgens mij had Bosz na de uitwedstrijd tegen Vitesse ook al gezegd dat Schouten sneller is dan men denkt
-
- Legende
Maar het gaat puur om een vervanger van Lang en Vertessen voor het komende halfjaar. Zo kieskeurig kunnen ze niet meer zijn een paar dagen voor de deadline.
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
- Joenepsv
- Legende
Die goals zijn wel gemaakt in de Eredivisie tegen de lamme en de blinde. Heb hem nooit zien overtuigen in toppers. En inderdaad, hij heeft rendement. Had Ghazi ook maar verder voegen dergelijke spelers helemaal niks toe aan een PSV. Dan zie ik liever dat het beschikbare geld wordt besteed aan een jonge speler waar je langer iets aan hebt dan een half jaar.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het grote issue is dat PSV bijna een jaar zonder TD heeft gezeten en er dus logischerwijs geen knopen doorgehakt werden. Daardoor zit je nu in een situatie dat veel spelers aankomende zomer nog maar een 1-jarig contract hebben. En natuurlijk gaan zij niet zo snel verlengen, want dan geven ze hun onderhandelingspositie op.Menno1 wrote: ↑29 Jan 2024, 16:34Nou, ik vind Earnie anders erg apathisch. En dat heeft niet eens zoveel te maken met gebrek aan aankopen; die had ik zelf ook niet verwacht en nu met blessures is het ook overmacht.
Maar ik vind hem vooral apathisch in het niet verlengen van contracten. er is geen enkel contract meer verlengd sinds Saibari (daarvoor wel hulde) terwijl we heel veel kortlopende contracten hebben in de selectie.
earnie heeft een prima zomer gehad, maar laten we niet vergeten dat er ook een paar dingen mooi op hun plaats vielen:
- er was gelijk een zak geld om mee te investeren; daardoor kon earnie snel handelen
- Schouten is een geweldige aankoop, maar eigenlijk ging PSV voor Spierings in eerste instantie.
- Tilman was ook een schot in de roos, maar we hebben eerder heel lang achter de Ketelaere gezeten.
- Bella Kotchap kwam werkelijk in de laatste seconde plotseling nog. Anders hadden we het sowieso alleen maar met Ramalho moeten doen.
Earnie is een prima kerel maar ook geen heilige. In de jeugd gebeurt er geen reet, geen contract verlenging niks. En in de A selectie dus ook niet. Dus blind uitgaan van earnie, mwah, het mag wel wat kritischer. En zeker wat pro-actiever van zijn kant wat mij betreft.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Hatseflats
- Vedette
Nee, jouw denken dekt de lading zeker. Stewart zit er net 6 maanden en kijk wat hij al heeft klaargespeeld. En er zijn altijd 2 partijen die tot een overeenkomst moeten komen. Zo simpel als jij zegt is het gewoon niet. Als een paar snotneuzen moeten denken dat ze een eerste elftal salaris moet hebben, dan zijn ze op de verkeerde plek bij PSV. Blij dat PSV zich niet gek laat maken. Met jou aan het roer was PSV allang failliet.Menno1 wrote: ↑29 Jan 2024, 17:17Jij denkt…. Kijk daar gaat het natuurlijk al fout. Je neemt veel te veel hooi op je vork. Kan erg gevaarlijk zijn.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2024, 16:39
Ik denk ook dat hij helemaal niets doet. Echt, beetje uit zijn neus boren. Babadi is hij dan druk mee. En Veerman heeft na gesprekken een aanbieding gehad. Maar verder zal hij wel op zijn handen zitten omdat we niets horen.
Tuurlijk doet hij wel wat. Maar het gaat om resultaten. En die zijn er niet. In ieder geval voorlopig nog niet.